Wynik wyszukiwania

Zapytanie: MARZEC-STAWIARSKA MAŁGORZATA
Liczba odnalezionych rekordów: 28

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/28

Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Against plagiarism / Małgorzata Marzes-Stawiarska
¬ródło: SYSTEM. - 2017, Vol. 67, s. 149-151
Uwagi: Artykuł recenzyjny: Against plagiarism : a guide for editors and authors / Yuehong (Helen) Zhang. - Switzerland, 2016.
Typ publikacji: ZAR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
p-ISSN: 0346-251X
DOI:



2/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: False Feathers / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Journal of English for Academic Purposes. - 2017, Vol. 28, s. 54-56
Uwagi: Artykuł recenzyjny: False Feathers. A Perspective on Academic Plagiarism / Debora Weber-Wulff. - Berlin, 2014.
Typ publikacji: ZAR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 8.750
p-ISSN: 1475-1585
Adres url:
DOI:



3/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Focus on literacy / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: SYSTEM. - 2017, Vol. 69, s. 179-181
Uwagi: Artykuł recenzyjny: Focus on literacy / Danling Fu, Marylou M. Matoush. - Oxford, 2015.
Typ publikacji: ZAR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 0346-251X
Adres url:
DOI:



4/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Cytowanie dosłowne jako element edukacji akademickiej / Małgorzata Marzec Stawiarska
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2016, nr 3, s. 23-26
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:



5/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: The influence of summary writing on the development of reading skills in a foreign language / Malgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: SYSTEM. - 2016, Vol. 59, s. 90-99
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 0346-251X
DOI:



6/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Umiejętno¶ć tworzenia tekstów obcojęzycznych z wykorzystaniem Ľródeł cytowania / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2016, nr 2, s. 29-34
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:



7/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: An investigation into classroom-related foreign language speaking anxiety among in-service teachers of english / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: The ecosystem of the foreign language learner : selected issues / Ewa Piechurska-Kuciel, Magdalena Szyszka (Eds.)
Adres wydawniczy: Switzerland : Springer International Publishing, 2015
Opis fizyczny: S. 117-134
p-ISBN: 978-3-319-14333-0
e-ISBN: 978-3-319-14334-7
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1,2



8/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Wikis and new perspectives for collaborative writing / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: New media and perennial problems in foreign language learning and teaching / Liliana Piasecka, Małgorzata Adams-Tukiendorf, Przemysław Wilk (Eds.)
Adres wydawniczy: Switzerland : Springer International Publishing, 2015
Opis fizyczny: S. 39-56
p-ISBN: 978-3-319-07686-7
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



9/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Gender differences in foreign language speaking-in-class anxiety / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Linguistica Silesiana. - 2014, vol. 35, s. 417-434
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0208-4228



10/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Investigating foreign language speaking anxiety among advanced learners of English / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: Issues in teaching, learning and testing speaking in a second language / Mirosław Pawlak, Ewa Waniek-Klimczak (Eds.)
Adres wydawniczy: Switzerland : Springer International Publishing, 2014
Opis fizyczny: S. 103-120
p-ISBN: 978-3-642-38339-7
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



11/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Analiza lęku przed mówieniem w języku obcym jako element odpowiedniego zarz±dzania dyskursem w klasie / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: Rola dyskursu edukacyjnego w uczeniu się i nauczaniu języka obcego / pod red. Mirosława Pawlaka
Adres wydawniczy: Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM ; Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, 2013
Opis fizyczny: S. 49-70
p-ISBN: 978-83-62135-26-4
Seria: (Wokół Kompetencji)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1,31



12/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Causes and symptoms of foreign language anxiety : a case study of proficient students about to graduate with an MA in teaching EFL / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Linguistica Silesiana. - 2013, T. 34, s. 335-356
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0208-4228



13/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Do we teach reading comprehension during foregin language classes? / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: Problemy współczesnej neofilologii : wybrane zagadnienia / pod red. Anny Grabowskiej, Joanny Gracy i Leszka Smutka
Adres wydawniczy: Tarnów : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2013
Opis fizyczny: S. 147-159
p-ISBN: 978-83-932770-9-4
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,75



14/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Foregin language reading anxiety among advanced students of English - a pilot study / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Acta Neophilologica. - 2013, T. 15, nr 1, s. 89-102
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1509-1619
Adres url:



15/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Elementy wspólnego pisania na zajęciach pisania akademickiego - badanie pilotażowe / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Neofilolog. - 2012, nr 39/1, s. 41-54
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Adres url:



16/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Foreign language writing anxiety among adult advanced learners of English / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Linguistica Silesiana. - 2012, T. 33, s. 219-238
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 10.000



17/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska, Barbara Loranc-Paszylk.
Tytuł: (Nie)modyfikowanie tekstów autentycznych a niezwykłe potrzeby ucz±cych się języka prawnego i prawniczego / Małgoorzata Marzec-Stawiarska, Barbara Loranc-Paszylk
¬ródło: W: O nauczaniu i uczeniu się języka obcego dla potrzeb zawodowych / red. Sebastian Piotrowski
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Werset, 2011
Opis fizyczny: S. 32-44
Seria: (Seria 12/15 ; 2)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



18/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Czego boj± się uczniowie na lekcjach języka obcego / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2011, nr 4, s. 69-74
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



19/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Instruowanie młodszych uczniów w zastosowaniu strategii czytania jako komponent zadań rozwijaj±cych rozumienie tekstów w języku obcym / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Poliglota. - 2011, nr 2, s. 59-68
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



20/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Investigating washback effect in the context of planning reading comprehension tasks / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2011, Z. 1, s. 63-79
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Adres url:



21/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Kodowanie błędów jako technika kształc±ca umiejętno¶ć autonomicznego monitorowania poprawno¶ci językowej tekstów pisanych w języku obcym / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: Autonomia w nauce języka obcego : uczeń a nauczyciel / pod red. Mirosława Pawlaka
Adres wydawniczy: Kalisz [etc.] : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM [etc.], 2011
Opis fizyczny: S. 231-245
Seria: (Wokół Kompetencji)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



22/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Rodzaje instruktażu w zadaniach rozwijaj±cych głębokie przetwarzanie czytanego tekstu na lekcji języka obcego / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: Idea przemiany : zagadnienia literatury, kultury, języka i edukacji. 3 / pod red. Anny Majkiewicz, Magdaleny Du¶
Adres wydawniczy: Częstochowa : Wyższa Szkoła Lingwistyczna, 2011
Opis fizyczny: S. 315-327
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



23/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Techniki rozwijaj±ce wyższe poziomy przetwarzania tekstu w kształceniu sprawno¶ci czytania w¶ród dorosłych / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Neofilolog. - 2011, nr 37, s. 27-38
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



24/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Trening strategii czytania jako element dydaktyki języków obcych / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Konspekt. - 2011, nr 4 (41), s. 80-83
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



25/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Konstrukcja znaczenia tekstu przez dzieci starsze / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Poliglota. - 2010, nr 2, s. 45-54
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



26/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: The role of summarizing in discovering text meaning / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: Ambiguity and the search for meaning : English and American studies at the beginning of the 21st century. Vol. 2, Language and culture / ed. by Maria Jodłowiec, Justyna Le¶niewska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010
Opis fizyczny: S. 255-268
Uwagi: Selection of papers of the Eleventh International April Conference, which took place in Kraków on 23-25 April, 2008.
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000



27/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: Dlaczego warto streszczać teksty w języku obcym / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: Jezyki Obce w Szkole. - 2009, nr 3, s. 38-42
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



28/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska.
Tytuł: The role of deep processing in developing reading comprehension in teaching English as a foreign language / Małgorzata Marzec-Stawiarska
¬ródło: W: Current issues in English studies / eds. Mariusz Misztal, Mariusz Trawiński
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009
Opis fizyczny: S. 109-115
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: ENG

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie