Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Against plagiarism / Małgorzata Marzes-Stawiarska ¬ródło: SYSTEM. - 2017, Vol. 67, s. 149-151 Uwagi: Artykuł recenzyjny: Against plagiarism : a guide for editors and authors / Yuehong (Helen) Zhang. - Switzerland, 2016. Typ publikacji: ZAR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 p-ISSN: 0346-251X DOI:
2/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: False Feathers / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Journal of English for Academic Purposes. - 2017, Vol. 28, s. 54-56 Uwagi: Artykuł recenzyjny: False Feathers. A Perspective on Academic Plagiarism / Debora Weber-Wulff. - Berlin, 2014. Typ publikacji: ZAR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 8.750 p-ISSN: 1475-1585 Adres url: DOI:
3/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Focus on literacy / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: SYSTEM. - 2017, Vol. 69, s. 179-181 Uwagi: Artykuł recenzyjny: Focus on literacy / Danling Fu, Marylou M. Matoush. - Oxford, 2015. Typ publikacji: ZAR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 0346-251X Adres url: DOI:
4/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Cytowanie dosłowne jako element edukacji akademickiej / Małgorzata Marzec Stawiarska ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2016, nr 3, s. 23-26 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
5/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: The influence of summary writing on the development of reading skills in a foreign language / Malgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: SYSTEM. - 2016, Vol. 59, s. 90-99 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 30.000 p-ISSN: 0346-251X DOI:
6/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Umiejętno¶ć tworzenia tekstów obcojęzycznych z wykorzystaniem Ľródeł cytowania / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2016, nr 2, s. 29-34 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
7/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: An investigation into classroom-related foreign language speaking anxiety among in-service teachers of english / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: The ecosystem of the foreign language learner : selected issues / Ewa Piechurska-Kuciel, Magdalena Szyszka (Eds.) Adres wydawniczy: Switzerland : Springer International Publishing, 2015 Opis fizyczny: S. 117-134 p-ISBN: 978-3-319-14333-0 e-ISBN: 978-3-319-14334-7 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,2
8/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Wikis and new perspectives for collaborative writing / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: New media and perennial problems in foreign language learning and teaching / Liliana Piasecka, Małgorzata Adams-Tukiendorf, Przemysław Wilk (Eds.) Adres wydawniczy: Switzerland : Springer International Publishing, 2015 Opis fizyczny: S. 39-56 p-ISBN: 978-3-319-07686-7 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
9/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Gender differences in foreign language speaking-in-class anxiety / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Linguistica Silesiana. - 2014, vol. 35, s. 417-434 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0208-4228
10/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Investigating foreign language speaking anxiety among advanced learners of English / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: Issues in teaching, learning and testing speaking in a second language / Mirosław Pawlak, Ewa Waniek-Klimczak (Eds.) Adres wydawniczy: Switzerland : Springer International Publishing, 2014 Opis fizyczny: S. 103-120 p-ISBN: 978-3-642-38339-7 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
11/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Analiza lęku przed mówieniem w języku obcym jako element odpowiedniego zarz±dzania dyskursem w klasie / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: Rola dyskursu edukacyjnego w uczeniu się i nauczaniu języka obcego / pod red. Mirosława Pawlaka Adres wydawniczy: Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM ; Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, 2013 Opis fizyczny: S. 49-70 p-ISBN: 978-83-62135-26-4 Seria: (Wokół Kompetencji) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,31
12/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Causes and symptoms of foreign language anxiety : a case study of proficient students about to graduate with an MA in teaching EFL / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Linguistica Silesiana. - 2013, T. 34, s. 335-356 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0208-4228
13/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Do we teach reading comprehension during foregin language classes? / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: Problemy współczesnej neofilologii : wybrane zagadnienia / pod red. Anny Grabowskiej, Joanny Gracy i Leszka Smutka Adres wydawniczy: Tarnów : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2013 Opis fizyczny: S. 147-159 p-ISBN: 978-83-932770-9-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,75
14/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Foregin language reading anxiety among advanced students of English - a pilot study / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Acta Neophilologica. - 2013, T. 15, nr 1, s. 89-102 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 1509-1619 Adres url:
15/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Elementy wspólnego pisania na zajęciach pisania akademickiego - badanie pilotażowe / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Neofilolog. - 2012, nr 39/1, s. 41-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Adres url:
16/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Foreign language writing anxiety among adult advanced learners of English / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Linguistica Silesiana. - 2012, T. 33, s. 219-238 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 10.000
17/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska, Barbara Loranc-Paszylk. Tytuł: (Nie)modyfikowanie tekstów autentycznych a niezwykłe potrzeby ucz±cych się języka prawnego i prawniczego / Małgoorzata Marzec-Stawiarska, Barbara Loranc-Paszylk ¬ródło: W: O nauczaniu i uczeniu się języka obcego dla potrzeb zawodowych / red. Sebastian Piotrowski Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Werset, 2011 Opis fizyczny: S. 32-44 Seria: (Seria 12/15 ; 2) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
18/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Czego boj± się uczniowie na lekcjach języka obcego / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2011, nr 4, s. 69-74 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
19/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Instruowanie młodszych uczniów w zastosowaniu strategii czytania jako komponent zadań rozwijaj±cych rozumienie tekstów w języku obcym / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Poliglota. - 2011, nr 2, s. 59-68 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
20/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Investigating washback effect in the context of planning reading comprehension tasks / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2011, Z. 1, s. 63-79 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Adres url:
21/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Kodowanie błędów jako technika kształc±ca umiejętno¶ć autonomicznego monitorowania poprawno¶ci językowej tekstów pisanych w języku obcym / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: Autonomia w nauce języka obcego : uczeń a nauczyciel / pod red. Mirosława Pawlaka Adres wydawniczy: Kalisz [etc.] : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM [etc.], 2011 Opis fizyczny: S. 231-245 Seria: (Wokół Kompetencji) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
22/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Rodzaje instruktażu w zadaniach rozwijaj±cych głębokie przetwarzanie czytanego tekstu na lekcji języka obcego / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: Idea przemiany : zagadnienia literatury, kultury, języka i edukacji. 3 / pod red. Anny Majkiewicz, Magdaleny Du¶ Adres wydawniczy: Częstochowa : Wyższa Szkoła Lingwistyczna, 2011 Opis fizyczny: S. 315-327 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
23/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Techniki rozwijaj±ce wyższe poziomy przetwarzania tekstu w kształceniu sprawno¶ci czytania w¶ród dorosłych / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Neofilolog. - 2011, nr 37, s. 27-38 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
24/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Trening strategii czytania jako element dydaktyki języków obcych / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Konspekt. - 2011, nr 4 (41), s. 80-83 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
25/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Konstrukcja znaczenia tekstu przez dzieci starsze / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Poliglota. - 2010, nr 2, s. 45-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
26/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: The role of summarizing in discovering text meaning / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: Ambiguity and the search for meaning : English and American studies at the beginning of the 21st century. Vol. 2, Language and culture / ed. by Maria Jodłowiec, Justyna Le¶niewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010 Opis fizyczny: S. 255-268 Uwagi: Selection of papers of the Eleventh International April Conference, which took place in Kraków on 23-25 April, 2008. Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
27/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: Dlaczego warto streszczać teksty w języku obcym / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: Jezyki Obce w Szkole. - 2009, nr 3, s. 38-42 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
28/28
Autorzy: Małgorzata Marzec-Stawiarska. Tytuł: The role of deep processing in developing reading comprehension in teaching English as a foreign language / Małgorzata Marzec-Stawiarska ¬ródło: W: Current issues in English studies / eds. Mariusz Misztal, Mariusz Trawiński Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009 Opis fizyczny: S. 109-115 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG