Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Percepcja wzrokowa uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Monika Węglarz-Masłowska Źródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2022, Vol. 41, z. 1, s. 85-93 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0137-6136 e-ISSN: 2449-8327 Adres url: DOI:
2/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Funkcjonowanie uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w zakresie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni / Monika Węglarz-Masłowska Źródło: W: Specyfika funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście aktualnych badań psychologicznych i pedagogicznych / redakcja Michał Gacek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 55-70 p-ISBN: 978-83-8084-771-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1088) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
3/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Gry planszowe a wspomaganie rozwoju wybranych zdolności poznawczych uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Monika Węglarz-Masłowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: 150 s. p-ISBN: 978-83-8084-695-1 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
4/24
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Masłowska. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / II. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu drugiego trymestru / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Węglarz-Masłowska Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 16-29 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
5/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Pojęcie i rozwój zabawy w 1. roku życia / Monika Węglarz-Masłowska Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 29-43 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
6/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Funkcjonowanie uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w wieku wczesnoszkolnym w zakresie komunikacji werbalnej / Monika Masłowska-Węglarz Źródło: Szkoła Specjalna. - 2020, nr 4, s. 264-272 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0137-818X Adres url:
7/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Umiejętności matematyczne uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w wieku wczesnoszkolnym / Monika Węglarz-Masłowska Źródło: Przegląd Pedagogiczny. - 2020, nr 1, s. 281-293 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1897-6557 Adres url: DOI:
8/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Gry planszowe jako forma aktywności pozalekcyjnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Monika Masłowska Źródło: Pedagogika. Studia i Rozprawy. - 2019, T. 28, s. 201-212 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2545-3041 Adres url: DOI:
9/24
Autorzy: Monika Masłowska, Grażyna Aondo-Akaa. Tytuł: Samodzielność i nieśmiałość młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym w procesie działań teatroterapeutycznych / Monika MasłowskaGrażyna Aondo-Akaa Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura. - 2019, z. 11 (2), s. 139-151 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2083-7275 e-ISSN: 2391-4432 Adres url:
10/24
Autorzy: Anna Michalczyk, Monika Masłowska. Tytuł: Społeczna percepcja niepełnosprawności w opinii matek dzieci niepełnosprawnych / Anna Michalczyk, Monika Masłowska Źródło: Przegląd Pedagogiczny. - 2019, nr 1, s. 168-184 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1897-6557
11/24
Autorzy: Grażyna Aondo-Akaa, Monika Masłowska, Katarzyna Pająk. Tytuł: "Ważne, żeby się dobrze żyło" : młodzież z lekką niepełnosprawnością intelektualną o sobie, swoich wartościach i marzeniach / Grażyna Aondo-Akaa, Monika Masłowska, Katarzyna Pająk Źródło: Edukacja Humanistyczna. - 2018, nr 2, s. 105-116 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1507-4943 Adres url:
12/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Szkoła integracyjna w oczach uczniów / Monika Masłowska Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością b w trosce o dobrostan człowieka. T. 5$ / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: S. 305-316 p-ISBN: 978-83-8084-202-1 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,6 DOI:
13/24
Autorzy: Monika Masłowska, Anna Michalczyk. Tytuł: Postawy ojców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wieku przedszkolnym / Monika Masłowska, Anna Michalczyk Źródło: Roczniki Pedagogiczne. - 2017, T. 9, nr 3, s. 111-126 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 2080-850X e-ISSN: 2544-5243 Adres url: DOI:
14/24
Autorzy: Monika Masłowska, Anna Michalczyk. Tytuł: Rola internetu w życiu i funkcjonowaniu osób z niepełnosprawnością wzrokową, słuchową, intelektualną oraz z niedostosowaniem społecznym / Monika Masłowska, Anna Michalczyk Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 170-192 p-ISBN: 978-83-7271-999-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764) Uwagi: 10.24917/9788372719997.13 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,73
15/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Wybrane zdolności poznawcze dziecka z epilepsją w szkole specjalnej - studium indywidualnego przypadku / Monika Masłowska Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2017, T. 6, s. 97-107 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
16/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Zaraźliwy optymizm, czyli style wyjaśniania studentów pedagogiki specjalnej / Monika Masłowska Źródło: Przegląd Pedagogiczny. - 2017, nr 1, s. 205-214 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 1897-6557 Adres url:
17/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Zdolności komunikacyjne dziecka z zespołem Pierre'a Robina - studium indywidualnego przypadku / Monika Masłowska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 97-104 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210 DOI:
18/24
Autorzy: Monika Masłowska, Katarzyna Pająk. Tytuł: Obraz idealnego partnera w oczach młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną, zagrożonej niedostosowaniem społecznym i w normie intelektualne / Monika Masłowska, Katarzyna Pająk Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2016, T. 5, s. 125-137 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
19/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Zastosowanie zasad neurodydaktyki w terapii dzieci z niepełnosprawnością intelektualną z wykorzystaniem gier planszowych / Monika Masłowska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 105-112 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210
20/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Postawy rodzicielskie matek a zachowania przystosowawcze dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / Monika Masłowska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 4, s. 55-65 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
21/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Realizacja projektu "Mieszkanie drogą do samodzielności" w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno- Wychowawczym w Staszowie / Monika Masłowska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 5, s. 79-90 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
22/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Wspieranie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zakresie przystosowania społecznego / Monika Masłowska Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2015, nr 3, s. 91-101 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1642-1981
23/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Znaczenie kompetencji nauczycielskich we współczesnej pedagogice / Monika Masłowska Źródło: Debata Edukacyjna. - 2015, nr 8, s. 33-40 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1895-2763
24/24
Autorzy: Monika Masłowska. Tytuł: Wspieranie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zakresie ich osiągnięć szkolnych z matematyki / Monika Masłowska Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T 3.1 / pod red. Grażyny Guni i Danuty Baraniewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: S. 142-152 p-ISBN: 978-83-7271-900-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 713) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]