Wynik wyszukiwania

Zapytanie: MASŁOWSKA MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 24

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/24

Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Percepcja wzrokowa uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Monika Węglarz-Masłowska
Źródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2022, Vol. 41, z. 1, s. 85-93
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0137-6136
e-ISSN: 2449-8327
Adres url:
DOI:



2/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Funkcjonowanie uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w zakresie orientacji w schemacie ciała i w przestrzeni / Monika Węglarz-Masłowska
Źródło: W: Specyfika funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście aktualnych badań psychologicznych i pedagogicznych / redakcja Michał Gacek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 55-70
p-ISBN: 978-83-8084-771-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1088)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



3/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Gry planszowe a wspomaganie rozwoju wybranych zdolności poznawczych uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Monika Węglarz-Masłowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: 150 s.
p-ISBN: 978-83-8084-695-1
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



4/24
Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Masłowska.
Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / II. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu drugiego trymestru / Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Monika Węglarz-Masłowska
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 16-29
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



5/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Pojęcie i rozwój zabawy w 1. roku życia / Monika Węglarz-Masłowska
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 29-43
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



6/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Funkcjonowanie uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w wieku wczesnoszkolnym w zakresie komunikacji werbalnej / Monika Masłowska-Węglarz
Źródło: Szkoła Specjalna. - 2020, nr 4, s. 264-272
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0137-818X
Adres url:



7/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Umiejętności matematyczne uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w wieku wczesnoszkolnym / Monika Węglarz-Masłowska
Źródło: Przegląd Pedagogiczny. - 2020, nr 1, s. 281-293
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1897-6557
Adres url:
DOI:



8/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Gry planszowe jako forma aktywności pozalekcyjnej uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Monika Masłowska
Źródło: Pedagogika. Studia i Rozprawy. - 2019, T. 28, s. 201-212
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2545-3041
Adres url:
DOI:



9/24
Autorzy: Monika Masłowska, Grażyna Aondo-Akaa.
Tytuł: Samodzielność i nieśmiałość młodzieży zagrożonej niedostosowaniem społecznym w procesie działań teatroterapeutycznych / Monika MasłowskaGrażyna Aondo-Akaa
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura. - 2019, z. 11 (2), s. 139-151
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2083-7275
e-ISSN: 2391-4432
Adres url:



10/24
Autorzy: Anna Michalczyk, Monika Masłowska.
Tytuł: Społeczna percepcja niepełnosprawności w opinii matek dzieci niepełnosprawnych / Anna Michalczyk, Monika Masłowska
Źródło: Przegląd Pedagogiczny. - 2019, nr 1, s. 168-184
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1897-6557



11/24
Autorzy: Grażyna Aondo-Akaa, Monika Masłowska, Katarzyna Pająk.
Tytuł: "Ważne, żeby się dobrze żyło" : młodzież z lekką niepełnosprawnością intelektualną o sobie, swoich wartościach i marzeniach / Grażyna Aondo-Akaa, Monika Masłowska, Katarzyna Pająk
Źródło: Edukacja Humanistyczna. - 2018, nr 2, s. 105-116
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1507-4943
Adres url:



12/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Szkoła integracyjna w oczach uczniów / Monika Masłowska
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością b w trosce o dobrostan człowieka. T. 5$ / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 305-316
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,6
DOI:



13/24
Autorzy: Monika Masłowska, Anna Michalczyk.
Tytuł: Postawy ojców dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wieku przedszkolnym / Monika Masłowska, Anna Michalczyk
Źródło: Roczniki Pedagogiczne. - 2017, T. 9, nr 3, s. 111-126
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 2080-850X
e-ISSN: 2544-5243
Adres url:
DOI:



14/24
Autorzy: Monika Masłowska, Anna Michalczyk.
Tytuł: Rola internetu w życiu i funkcjonowaniu osób z niepełnosprawnością wzrokową, słuchową, intelektualną oraz z niedostosowaniem społecznym / Monika Masłowska, Anna Michalczyk
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 170-192
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Uwagi: 10.24917/9788372719997.13
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,73



15/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Wybrane zdolności poznawcze dziecka z epilepsją w szkole specjalnej - studium indywidualnego przypadku / Monika Masłowska
Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2017, T. 6, s. 97-107
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2300-2689
Adres url:



16/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Zaraźliwy optymizm, czyli style wyjaśniania studentów pedagogiki specjalnej / Monika Masłowska
Źródło: Przegląd Pedagogiczny. - 2017, nr 1, s. 205-214
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1897-6557
Adres url:



17/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Zdolności komunikacyjne dziecka z zespołem Pierre'a Robina - studium indywidualnego przypadku / Monika Masłowska
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 97-104
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210
DOI:



18/24
Autorzy: Monika Masłowska, Katarzyna Pająk.
Tytuł: Obraz idealnego partnera w oczach młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną, zagrożonej niedostosowaniem społecznym i w normie intelektualne / Monika Masłowska, Katarzyna Pająk
Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2016, T. 5, s. 125-137
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2300-2689
Adres url:



19/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Zastosowanie zasad neurodydaktyki w terapii dzieci z niepełnosprawnością intelektualną z wykorzystaniem gier planszowych / Monika Masłowska
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 7, s. 105-112
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210



20/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Postawy rodzicielskie matek a zachowania przystosowawcze dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / Monika Masłowska
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 4, s. 55-65
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



21/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Realizacja projektu "Mieszkanie drogą do samodzielności" w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno- Wychowawczym w Staszowie / Monika Masłowska
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 5, s. 79-90
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



22/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Wspieranie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zakresie przystosowania społecznego / Monika Masłowska
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2015, nr 3, s. 91-101
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1642-1981



23/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Znaczenie kompetencji nauczycielskich we współczesnej pedagogice / Monika Masłowska
Źródło: Debata Edukacyjna. - 2015, nr 8, s. 33-40
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1895-2763



24/24
Autorzy: Monika Masłowska.
Tytuł: Wspieranie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zakresie ich osiągnięć szkolnych z matematyki / Monika Masłowska
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T 3.1 / pod red. Grażyny Guni i Danuty Baraniewicz
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
Opis fizyczny: S. 142-152
p-ISBN: 978-83-7271-900-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 713)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie