Autorzy: Anna Michniewska. Tytuł: Khan Academy in biological education / Anna Michniewska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2019, Z. 9, s. 139-143 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2083-7267 Adres url: DOI:
2/13
Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska. Tytuł: Science Teaching in the XXI Century / editors Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: 199 s. p-ISBN: 978-83-8084-062-1 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url:
3/13
Autorzy: Renata Staśko, Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Emanuel Studnicki, Anna Michniewska. Tytuł: Education in the area of new new media on the example of Youtube and interdisciplinary workshops / Renata Staśko, Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Emanuel Studnicki, Anna Michniewska Źródło: W: Science and technology education: engaging the new generation : proceedings of the 2nd International Baltic Symposium on Science and Technology Education (BalticSTE2017), iauliai, 12-15 June, 2017 / Vincentas Lamanauskas (ed.) Adres wydawniczy: iauliai : Scientia Socialis, 2017 Opis fizyczny: S. 129-132 p-ISBN: 978-609-95513-4-0 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,21
4/13
Autorzy: Anna Michniewska, Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Renata Staśko, Emanuel Studnicki. Tytuł: Increasing youth's ecological awareness of air pollution wit the use of new media / Anna Michniewska, Karolina Czerwiec, Katarzyna Potyrała, Renata Staśko, Emanuel Studnicki Źródło: W: Science and technology education: engaging the new generation : proceedings of the 2nd International Baltic Symposium on Science and Technology Education (BalticSTE2017), iauliai, 12-15 June, 2017 / Vincentas Lamanauskas (ed.) Adres wydawniczy: iauliai : Scientia Socialis, 2017 Opis fizyczny: S. 89- 91 p-ISBN: 978-609-95513-4-0 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,15
5/13
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anna Michniewska. Tytuł: KHAN academy - platforma wspierająca proces nauczania i uczenia się / Katarzyna Potyrała, Anna Michniewska Źródło: W: Człowiek, media, edukacja / redakcja naukowa Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2017 Opis fizyczny: S. 167-173 p-ISBN: 978-83-65621-29-0 Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,33
6/13
Autorzy: Karolina Czerwiec, Wioletta Skrzypek, Anna Michniewska. Tytuł: Popularyzacja wiedzy przyrodniczej - warsztaty dla uczniów szkół podstawowych / Karolina Czerwiec, Wioletta Skrzypek, Anna Michniewska Źródło: Aura. - 2017, nr 11, Dodatek Ekologiczny dla szkół nr 276, s. 6-8 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0137-3668 e-ISSN: 2449-9927 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
7/13
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Anna Ludwik, Anna Michniewska. Tytuł: Social media in communication and mediation of socio-scientific porblems on the example of AIDS / Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Anna Ludwik, Anna Michniewska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2016, Z. 6, s. 120-129 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2083-7267 Adres url:
8/13
Autorzy: Karolina Czerwiec, Anna Michniewska. Tytuł: Tożsamość płciowa a prawa człowieka na rynku pracy / Karolina Czerwiec, Anna Michniewska Źródło: W: Praca w życiu człowieka i jej społeczno-edukacyjne uwarunkowania / red. nauk. Józefa Matejek, Katarzyna Białożyt Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2015 Opis fizyczny: S. 221-230 p-ISBN: 978-83-64028-74-8 Seria: (Biblioteka Instytutu Pracy Socjalnej ; 6) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
9/13
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anna Michniewska. Tytuł: Wpływ mediów na transformacje społeczne / Katarzyna Potyrała, Anna Michniewska Źródło: W: Człowiek, media, edukacja / pod red. Janusza Morbitzera, Danuty Morańskiej, Emilii Musiał Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2015 Opis fizyczny: S. 285-293 p-ISBN: 978-83-64927-39-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
10/13
Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska. Tytuł: Teaching and learning science at all levels education / edited by: Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014 Opis fizyczny: 190 s. p-ISBN: 978-83-7271-880-8 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
11/13
Autorzy: Anna Michniewska, Paweł Cieśla. Tytuł: The influence of e-learning on methods of knowledge acquisition illustrated by the example of science faculty students who learn redox reactions by means of Moodle platform / Anna Michniewska, Paweł Cieśla Źródło: W: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cieśla, Katarzyna Różowicz Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014 Opis fizyczny: S. 60-65 p-ISBN: 978-83-7271-879-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
12/13
Autorzy: Paweł Cieśla, Anna Michniewska. Tytuł: Wpływ wybranych związków chemicznych na organizmy żywe / red. Paweł Cieśla, Anna Michniewska Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Instytut Biologii. Zakład Chemii i Dydaktyki Chemii, 2013 Opis fizyczny: 103 s. p-ISBN: 978-83-7271-796-2 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
13/13
Autorzy: Anna Michniewska, Paweł Cieśla. Tytuł: The influence of the knowledge of atomic structure on the internet search of the information about microworld / Anna Michniewska, Paweł Cieśla Źródło: W: Chemistry education in the light of the research : monograph / ed. by Paweł Cieśla, Małgorzata Nodzyńska, Iwona Stawoska Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University, 2012 Opis fizyczny: S. 92-96 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG