Autorzy: Katarzyna Morena. Tytuł: The analysis of scholars' English language needs / Katarzyna Morena ¬ródło: Bellaterra Journal of Teaching and Learning Language and Literature. - 2024, Vol. 17, nr 2, s. 1-19 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 e-ISSN: 2013-6196 DOI:
2/4
Autorzy: Małgorzata Pamuła-Behrens, Katarzyna Morena. Tytuł: Rola motywacji w procesie uczenia się języka przez uczniów z do¶wiadczeniem migracji - metoda jes-pl / Małgorzata Pamuła-Behrens, Katarzyna Morena ¬ródło: Neofilolog. - 2019, nr 52/1, s. 43-60 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1429-2173 Adres url: DOI:
3/4
Autorzy: Katarzyna Morena. Tytuł: Foreign language anxiety in out-of-class performance : identifying language-anxiety sources, its effects and coping strategies / Katarzyna Morena ¬ródło: Neofilolog. - 2016, nr 46/1, s. 29-43 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1429-2173
4/4
Autorzy: Katarzyna Morena. Tytuł: Foreign language anxiety and adult EFL learners: sources, effects and what can be done about it / Katarzyna Morena ¬ródło: W: Teaching crossroads : 10th IPB Erasmus Week / edited by Elisabete Silva, Clarisse Pais, Luís S. Pais Adres wydawniczy: Bragança : Instituto Politécnico de Bragança, 2015 Opis fizyczny: S. 57-71 p-ISBN: 978-972-745-186-9 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG