Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska, Nian-Shing Chen, Nataliia Morze, Anna ¦lósarz, Todorka Glushkova, Małgorzata Przybyła-Kasperek, Miroslav Hrubý, tefan Gubo. Tytuł: Education in the Era of AI, Enhancing Skills, Challenges and Perspectives - International Context and National Experience / Nian-Shing Chen, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Nataliia Morze, Anna ¦lósarz, Todorka Glushkova, Małgorzata Przybyła-Kasperek, Miroslav Hrubý, tefan Gubo ¬ródło: International Journal of Research in E-learning. - 2025, Vol. 10, nr 2, s. 1-30 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2451-2583 e-ISSN: 2543-6155 Adres url: DOI:
2/3
Autorzy: Nataliia Morze, Todorka Glushkova, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska. Tytuł: New Technologies in Personalisation of STEM and STEAM Education - International Context, International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning / Nataliia Morze, Todorka Glushkova, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska ¬ródło: International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning. - 2021 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 1560-4624 e-ISSN: 1741-5055 Adres url: DOI:
3/3
Autorzy: Xabier Basogain, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska. Tytuł: Steam and steam in contemporary education : challenges, contemporary trends and transformation : a discussion paper / Xabier Basogain, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska ¬ródło: W: Innovative Educational Technologies, Tools and Methods for E-learning : monograph / scientific editor Eugenia Smyrnova-Trybulska Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Arts and Sciences of Education in Cieszyn, 2020 Opis fizyczny: S. 242-256 p-ISBN: 978-83-66055-19-3 Seria: (E-learning ; Vol. 12) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI: