Wynik wyszukiwania

Zapytanie: MRÓZ ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 80

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/80

Autorzy: Remigijus Bubnys, Anna Mróz, Istvan Zsigmond.
Tytuł: Critical Thinking as a key competence and the factor of self-development of the modern teacher / Remigijus Bubnys, Anna Mróz, Istvan Zsigmond
¬ródło: Labor et Educatio. - 2023, nr 11, s. 41-54
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2353-4745
e-ISSN: 2544-0179
Adres url:
DOI:



2/80
Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz, Mirellla Wyra.
Tytuł: Key competences for sustainability students' perspective / Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz, Mirella Wyra
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: 256 s.
p-ISBN: 978-83-8084-952-5
Typ publikacji: PM
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



3/80
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Natalia Twardosz, Katarzyna Jagielska, Jacek Milczanowski.
Tytuł: Zjawisko drop out w zawodzie nauczyciela / Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Natalia Twardosz, Katarzyna Jagielska, Jacek Milczanowski
¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2023, nr 3, s. 61-75
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1507-6563
e-ISSN: 2391-8020
Adres url:
DOI:



4/80
Autorzy: Roman Solecki, Anna Mróz.
Tytuł: Autorytet globalnego nastolatka. Analiza wyników ogólnopolskich badań / Roman Solecki, Anna Mróz 1
¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2022, T. 13, nr 3, s. 387-398
Uwagi: GICID: 01.3001.0016.1146.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2083-0998
e-ISSN: 2719-4078
Adres url:
DOI:



5/80
Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna.
Tytuł: Predyspozycje mediacyjne kandydatów na mediatorów rówie¶niczych w wieku 11-13 lat / Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna
¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2022, Vol. 25, nr 1, s. 107-132
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2450-5358
e-ISSN: 2450-5366
Adres url:
DOI:



6/80
Autorzy: Anna Mróz.
Tytuł: Wspieranie nauczycieli jako kategoria znacz±ca w dyskursie pedeutologicznym / Anna Mróz
¬ródło: W: Ważne obszary badawcze w pedagogice / redakcja naukowa: Katarzyna Jagielska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2022
Opis fizyczny: S. 55-69
p-ISBN: 978-83-66812-84-0
Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego ; 17)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



7/80
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna.
Tytuł: Advantages and disadvantages of distance learning during COVID-19 pandemic from the perspective of teachers / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna
¬ródło: W: Nuovi paradigmi, nuovi stili, nuove sfide educative / a cura di Marina Geat, Vincenzo A. Piccione
Adres wydawniczy: Roma : TrE-Press, 2021
Opis fizyczny: S. 13-25
p-ISBN: 979-12-5977-019-6
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
DOI:



8/80
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna.
Tytuł: Creative Competence of Young People in the Perspective of Sustainable Development / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna
¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2021, Vol. 34, nr 2, s. 65-81
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0867-2040
e-ISSN: 2449-8521
DOI:



9/80
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz.
Tytuł: Creativity for Sustainability: How Do Polish Teachers Develop Students' Creativity Competence? Analysis of Research Results / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz
¬ródło: Sustainability. - 2021, Vol. 13, id. 571 ; s. 1-22
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
e-ISSN: 2071-1050
Adres url:
DOI:



10/80
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk-Gozdek.
Tytuł: Inclusion and the Digital Divide from the Perspective of Digital Competence Trainers / Łukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk-Gozdek
¬ródło: W: Gerontechnology III : Contributions to the Third International Workshop on Gerontechnology, IWoG 2020, October 5-6, 2020, Évora, Portugal / editors José García-Alonso, César Fonseca
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021
Opis fizyczny: S. 380-390
p-ISBN: 978-3-030-72566-2
Seria: (Lecture Notes in Bioengineering)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



11/80
Autorzy: Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Norbert Pikuła.
Tytuł: Challenges of modern education : Education - Teacher - Learner / edited by Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Norbert G. Pikuła
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Opis fizyczny: 222 s.
p-ISBN: 978-83-8180-420-2
Seria: (International Forum for Education ; no. 13)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000



12/80
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk-Gozdek.
Tytuł: Digital inclusion from the perspective of teachers of older adults - expectations, experiences, challenges and supporting measures / Łukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrala, Joanna Wnęk-Gozdek
¬ródło: Gerontology and Geriatrics Education. - 2020, 43, nr 1, s. 132-147
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 0270-1960
e-ISSN: 1545-3847
Adres url:
DOI:



13/80
Autorzy: Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Lucie Rohlíková, Martin Schubert, Michaela Sládkayová.
Tytuł: Education and social media / Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Lucie Rohlíková, Martin Schubert, Michaela Sládkayová
¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al.
Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020
Opis fizyczny: S. 76-88
p-ISBN: 978-80-7211-577-8
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



14/80
Autorzy: Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Klára Veresné Valentinyi.
Tytuł: Educational scenarios / Anna Mróz. Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Klára Veresné Valentinyi
¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al.
Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020
Opis fizyczny: S. 141-155
p-ISBN: 978-80-7211-577-8
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



15/80
Autorzy: Anna Mróz, Roman Solecki.
Tytuł: Implementation of the principles of education for sustainable development as a challenge for modern teachers / Anna Mróz, Roman Solecki
¬ródło: W: Challenges of modern education : Education - Teacher - Learner / edited by Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Norbert G. Pikuła
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Opis fizyczny: S. 131-149
p-ISBN: 978-83-8180-420-2
Seria: (International Forum for Education ; no. 13)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



16/80
Autorzy: Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna.
Tytuł: Młodzi nauczyciele o zdalnej edukacji w czasie COVID-19 . / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna
¬ródło: W: Wyzwania dla edukacji w sytuacji pandemii COVID-19 / redakcja naukowa: Norbert G. Pikuła, Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2020
Opis fizyczny: S. 31-56
p-ISBN: 978-83-66812-01-7
Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych ; 13)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



17/80
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Łukasz Tomczyk, Katarzyna Walotek-¦ciańska, Dariusz Rott.
Tytuł: Sustainable Development in Secondary Schools Curricula. Polish Context=Ustojčivoe razbitie v učebnyh programmah srednih škol / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Łukasz Tomczyk, Katarzyna Walotek-¦ciańska, Dariusz Rott
¬ródło: Voprosy Obrazovaniya-Educational Studies Moscow. - 2020, no. 1, s. 182-204
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 1814-9545
    e-ISSN: 1814-9545
    Adres url:
    DOI:



    18/80
    Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Barbara Tomaszewska.
    Tytuł: What should be included in education programmes - The socio-education analysis for sustainable management of natural resources / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Barbara Tomaszewska
    ¬ródło: Journal of Cleaner Production. - 2020, Vol. 20, nr 250, s. 1-13, id. 119556
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 140.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 0959-6526
    e-ISSN: 1879-1786
    Adres url:
    DOI:



    19/80
    Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna.
    Tytuł: Znaczenie kompetencji diagnostycznych nauczyciela dla rozwoju uczniów / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna
    ¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 5, s. 17-25
    Uwagi: GICID: 01.3001.0014.1162
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 40.000
    p-ISSN: 0552-2188
    Adres url:
    DOI:



    20/80
    Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz.
    Tytuł: Co nauczyciele wiedz± o edukacji dla zrównoważonego rozwoju? : analiza wyników badań / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz
    ¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 7, s. 38-51
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 40.000
    p-ISSN: 0552-2188
    Adres url:
    DOI:



    21/80
    Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna, Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
    Tytuł: Coaching competences of candidates for teachers and pedagogues / Anna Duda, Paulina Koperna, Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska
    ¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019
    Opis fizyczny: S. 10021-10026
    p-ISBN: 978-84-09-08619-1
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:



    22/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Creativity as an educational aim in a postmodern school: Analysis of research results / Anna M. Mróz
    ¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny. - 2019, nr 2, s. 207-217
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 40.000
    p-ISSN: 1897-6557
    DOI:



    23/80
    Autorzy: Joanna Wnęk-Gozdek, Łukasz Tomczyk, Anna Mróz.
    Tytuł: Cyberbullying prevention in the opinion of teachers / Joanna Wnęk-Gozdek, Łukasz Tomczyk, Anna Mróz
    ¬ródło: Media Education (Mediaobrazovanie). - 2019, Vol. 59, iss. 4, s. 594-607
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 40.000
    p-ISSN: 1994-4160
    e-ISSN: 1994-4195
    DOI:



    24/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: How Do Teachers Support Sustainable Development 2 In Modern Didactic Process? / Anna Mróz
    ¬ródło: Zeszyty Naukowe Politechniki ¦l±skiej. Organizacja i Zarz±dzanie. - 2019, nr 141, s. 261-276
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 70.000
    p-ISSN: 1641-3466
    Adres url:
    DOI:



    25/80
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Mróz, Krzysztof Wojewodzic.
    Tytuł: ICT, digital literacy, digital inclusion and media education in Poland / Łukasz Tomczyk, Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Mróz, Krzysztof Wojewodzic
    ¬ródło: W: ICT for learning and inclusion in Latin America and Europe : case study from countries: Bolivia, Brazil, Cuba, Dominican Republic, Ecuador, Finland, Poland, Turkey, Uruguay / editors: Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere
    Adres wydawniczy: Cracow : Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Katedra Pedagogiki Społecznej i Andragogiki, 2019
    Opis fizyczny: S. 159-190
    p-ISBN: 978-83-953737-3-2
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    DOI:



    26/80
    Autorzy: Anna Duda, Wioletta Skrzypek, Anna Mróz, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk.
    Tytuł: Masz prawo do mediacji w szkole : mediacje rówie¶nicze w praktyce szkolnej : implikacje i rekomendacje / Anna K. Duda, Wioletta Skrzypek, Anna Mróz, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2019
    Opis fizyczny: 168 s.
    p-ISBN: 978-83-65390-87-5
    Seria: (Masz prawo do mediacji w szkole)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 120.000
    Liczba arkuszy: 9,3
    DOI:



    27/80
    Autorzy: Anna Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat.
    Tytuł: Media w procesie kształcenia na rzecz zrównoważonego rozwoju / Anna M. Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat
    ¬ródło: W: Natura, człowiek, media / redakcja naukowa Andrzej Korna¶, Małgorzata Kły¶, Katarzyna Potyrała
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019
    Opis fizyczny: S. 192-205
    p-ISBN: 978-83-8084-371-4
    e-ISBN: 978-83-8084-372-1
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 931)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    DOI:



    28/80
    Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz.
    Tytuł: Szkoła mistrzów : Akademia Mediacji Rówie¶niczych / Anna K. Duda, Anna Mróz
    ¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 8, s. 31
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2545-0824
    Adres url:



    29/80
    Autorzy: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Paulina Koperna, Anna Duda, Kinga Sobieszczańska.
    Tytuł: The competence of the future : creativity of students of selected Cracow universities / K. Jagielska, J.M. Łukasik, A. Mróz, P. Koperna, A.K. Duda, K. Sobieszczańska
    ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
    Opis fizyczny: 4154-4160
    p-ISBN: 978-84-09-14755-7
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,4
    Adres url:
    DOI:



    30/80
    Autorzy: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Anna Duda, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska.
    Tytuł: The new model of teacher education in Poland : the directions of changes in the context of the existing research and teaching practices / K. Jagielska, J.M. Łukasik, A. Mróz, A.K. Duda, P. Koperna, K. Sobieszczańska
    ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019
    Opis fizyczny: S. 1296-1302
    p-ISBN: 978-84-09-14755-7
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,4
    Adres url:
    DOI:



    31/80
    Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-¦ciańska.
    Tytuł: Critical thinking as an educational objective in a global information society [Dokument elekroniczny] / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek- ¦ciańska
    ¬ródło: Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. - 2018, Vol. 2
    Uwagi: Publikacja indeksowana w WOS.
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    p-ISSN: 2256-0629
    Adres url:
    DOI:



    32/80
    Autorzy: Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
    Tytuł: Drama w szkolnej klasie : o rozwijaniu kreatywno¶ci, współpracy i krytycznego my¶lenia uczniów w okresie dorastania / Anna M. Mróz, Kinga Sobieszczańska
    ¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 111-123
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 0483-4992



    33/80
    Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-¦ciańska.
    Tytuł: Environmental Protection in School Curricula: Polish Context / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz and Katarzyna Walotek-¦ciańska
    ¬ródło: Open Access Sustainability. - 2018, Vol. 10, nr 12, id. 4558
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    e-ISSN: 2071-1050
    Adres url:
    DOI:



    34/80
    Autorzy: Barbara Pietryga-Szkarłat, Anna Mróz.
    Tytuł: Health and its determinants : literature review / Barbara Pietryga-Szkarłat, Anna M. Mróz
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2018, Z. 8, s. 32-42
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2083-7267
    DOI:



    35/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji / Anna M. Mróz
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2018
    Opis fizyczny: 234 s.
    p-ISBN: 978-83-8095-520-2
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 120.000
    Liczba arkuszy: 12



    36/80
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Jolanta Maćkowicz, Olga Wyżga, Patrycja Curyło, Barbara Pietryga-Szkarłat, Anna Mróz, Anna Duda.
    Tytuł: NEET - młodzi doro¶li poza rynkiem pracy i systemem edukacyjnym / Łukasz Tomczyk, Jolanta Maćkowicz, Olga Wyżga, Patrycja Curyło, Barbara Pietryga-Szkarłat, Anna Mróz, Anna Duda
    ¬ródło: Edukacja Dorosłych. - 2018, nr 1, s. 133-146
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    p-ISSN: 1230-929X
    Adres url:



    37/80
    Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
    Tytuł: Pedagogical Competencies of Teachers at the Beginning of Their Professional Career / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz and Sobieszczańska Kinga
    ¬ródło: W: 1st International Conference on Contemporary Education and Economic Development (CEED 2018) / Ubaldo Comite [et al.]
    Adres wydawniczy: [Paris] : Atlantis Press, 2018
    Opis fizyczny: S. 21-25
    p-ISBN: 978-94-6252-631-0
    Seria: (Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Vol. 221)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    38/80
    Autorzy: Olga Wyżga, Anna Mróz.
    Tytuł: Polish teachers in changing reality / Olga Wyżga, Anna Mróz
    ¬ródło: Sino-US English Teaching. - 2018, Vol. 15, nr 6, s. 284-295
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    p-ISSN: 1539-8072
    e-ISSN: 1935-9675
    Liczba arkuszy: 1
    Adres url:
    DOI:



    39/80
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Jolanta Maćkowicz, Olga Wyżga, Patrycja Curyło-Sikora, Anna Duda, Anna Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat.
    Tytuł: Poza rynkiem pracy i systemem edukacyjnym : NEETs jako wyzwanie dla edukacji dorosłych / Łukasz Tomczyk, Jolanta Maćkowicz, Olga Wyżga, Patrycja Curyło-Sikora, Anna Duda, Anna Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat
    ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2018, nr 4, s. 41-48
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    p-ISSN: 1507-6563
    Adres url:



    40/80
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Duda, Anna Mróz, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga.
    Tytuł: Recommendations on inclusion activities addressed to the NEETs - conclusions from Poland / Łukasz Tomczyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Duda, Anna M. Mróz, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga
    ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk
    Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018
    Opis fizyczny: S. 165-173
    p-ISBN: 978-83-953737-0-1
    Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    DOI:



    41/80
    Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anna Mróz, Karolina Czerwiec, Roman Solecki, Łukasz Bandoła.
    Tytuł: School relations and online activity - Internet vs. social participation / Katarzyna Potyrała, Anna Mróz, Karolina Czerwiec, Roman Solecki, Łukasz Bandoła
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2018, Z. 8, s. 141-155
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 2083-7267
    Adres url:



    42/80
    Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
    Tytuł: Teachers at the Beginning of Their Professional Work-Assessment of the Level of Pedagogical Competence of Graduates of Teaching Faculties / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna K. Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska
    ¬ródło: W: 1st International Conference on Contemporary Education and Economic Development (CEED 2018) / Ubaldo Comite [et al.]
    Adres wydawniczy: [Paris] : Atlantis Press, 2018
    Opis fizyczny: S. 127-133
    p-ISBN: 978-94-6252-631-0
    Seria: (Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Vol. 221)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    Adres url:



    43/80
    Autorzy: Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-¦ciańska.
    Tytuł: Teachers' Knowledge on Education for Sustainable Development - Polish Context / Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Iwona Ocetkiewicz and Katarzyna Walotek-¦ciańska
    ¬ródło: Croatian Journal of Education. - 2018, Vol. 20, nr 3, s. 1001-1028
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    p-ISSN: 1848-5189
    DOI:



    44/80
    Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-¦ciańska.
    Tytuł: Which Media do Polish Teachers Use to Support Sustainable Development among Students? : Analysis of Research / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek- ¦ciańska
    ¬ródło: Sustainability. - 2018, Vol. 10, nr 5, id. 1496
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    e-ISSN: 2071-1050
    Adres url:
    DOI:



    45/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Wiedza o sobie jako czynnik warunkuj±cy sukces edukacyjny i zawodowy / Anna M. Mróz
    ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk
    Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018
    Opis fizyczny: S. 79-89
    p-ISBN: 978-83-953737-0-1
    Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,6
    DOI:



    46/80
    Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz.
    Tytuł: hasztagSzkoła1.0 / redakcja naukowa: Iwona Ocetkiewicz i Anna Mróz
    Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017
    Opis fizyczny: 234 s.
    p-ISBN: 978-83-7859-894-7
    e-ISBN: 978-83-7859-893-0
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Liczba arkuszy: 13



    47/80
    Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz.
    Tytuł: hasztagSzkoła2.0 / redakcja naukowa: Anna Mróz i Iwona Ocetkiewicz
    Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017
    Opis fizyczny: 206 s.
    p-ISBN: 978-83-7859-896-1
    e-ISBN: 978-83-7859-895-4
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Liczba arkuszy: 11,4



    48/80
    Autorzy: Barbara Kędzierska, Anna Mróz.
    Tytuł: Information competencies as a key factor of teacher education: the Polish context / Barbara Kędzierska, Anna Mróz
    ¬ródło: W: Proceedings of the 16th European Conference on eLearning : ISCAP, Porto, Portugal, 26-27 October 2017 / edited by Anabela Mesquita and Paula Peres
    Adres wydawniczy: Wielka Brytania : Academic Conferences and Publishing International LImited, 2017
    Opis fizyczny: S. 256-264
    p-ISBN: 978-1-911218-59-3
    e-ISBN: 978-1-911218-60-9
    Uwagi: Indeksowane w Web of Science.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    Liczba arkuszy: 0,5



    49/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Kompetencje kluczowe dla zrównoważonego rozwoju jako determinanta bezpieczeństwa młodych ludzi w sieci / Anna Mróz
    ¬ródło: W: Cyberbezpieczeństwo dzieci i młodzieży : realny i wirtualny problem polityki bezpieczeństwa / redakcja naukowa Marek Górka
    Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2017
    Opis fizyczny: S. 263-272
    p-ISBN: 978-83-8085-555-7
    Seria: (Engram)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,6
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    50/80
    Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz.
    Tytuł: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli w ocenianiu kształtuj±cym / Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz
    ¬ródło: W: hasztagSzkoła1.0 / redakcja naukowa: Iwona Ocetkiewicz i Anna Mróz
    Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017
    Opis fizyczny: S. 13-34
    p-ISBN: 978-83-7859-894-7
    e-ISBN: 978-83-7859-893-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,2



    51/80
    Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz.
    Tytuł: Kompetencje uczniów kluczowe dla zrównoważonego rozwoju / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz
    ¬ródło: W: hasztagSzkoła2.0 / redakcja naukowa: Anna Mróz i Iwona Ocetkiewicz
    Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017
    Opis fizyczny: S. 11-44
    p-ISBN: 978-83-7859-896-1
    e-ISBN: 978-83-7859-895-4
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,8



    52/80
    Autorzy: Barbara Kędzierska, Anna Mróz.
    Tytuł: Komplementarny wymiar edukacji w społeczeństwie globalnej informacji / Barbara Kędzierska, Anna Mróz
    ¬ródło: W: Edukacja - w stronę kluczowych warto¶ci : materiały Sekcj VII Dziewi±tego Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego w Białymstoku / (pod redakcj± Józefa Górniewicza)
    Adres wydawniczy: Olsztyn-Białystok : Centrum Badań Społecznych UWM Katedra UNESCO UWM, 2017
    Opis fizyczny: S. 143-158
    p-ISBN: 978-83-63911-28-7
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL
    Liczba arkuszy: 1



    53/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Litewskie pasakos we współczesnym procesie dydaktycznym / Anna Mróz
    ¬ródło: W: Polsko-rosyjskie kolaże : edukacja, społeczeństwo, kultura / red. nauk. Anna K. Duda, Joanna M. Łukasik
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 129-148
    p-ISBN: 978-83-8084-045-4
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 1,0



    54/80
    Autorzy: Barbara Kędzierska, Anna Mróz.
    Tytuł: Nauczyciel wobec paradygmatu zrównoważonego rozwoju jednostki / Barbara Kędzierska, Anna Mróz
    ¬ródło: Zeszyty Naukowe Politechniki ¦l±skiej. Organizacja i Zarz±dzanie. - 2017, z. 106, s. 69-79
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    p-ISSN: 1641-3466



    55/80
    Autorzy: Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
    Tytuł: Popkultura jako kategoria (nie)obecna w edukacji / Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska
    ¬ródło: W: Kategorie (nie)obecne w edukacji / redakcja Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017
    Opis fizyczny: S. 95-108
    p-ISBN: 978-83-8095-273-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,81



    56/80
    Autorzy: Anna Mróz, Roman Solecki.
    Tytuł: Postawy rodziców wobec aktywno¶ci nastolatków w internecie w percepcji uczniów / Anna Mróz, Roman Solecki
    ¬ródło: E-mentor. - 2017, nr 4, s. 19-24
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 15.000
    p-ISSN: 1731-6758
    e-ISSN: 1731-7428
    Adres url:
    DOI:



    57/80
    Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Barbara Tomaszewska, Anna Mróz.
    Tytuł: Renewable energy in education for sustainable development : the Polish experience / Iwona Ocetkiewicz, Barbara Tomaszewska, Anna Mróz
    ¬ródło: Renewable and Sustainable Energy Reviews. - 2017, Vol. 80, s. 92-97
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 45.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 1364-0321
    DOI:



    58/80
    Autorzy: Anna Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat.
    Tytuł: Studium przypadku w pracy diagnostyczno-terapeutycznej pracownika socjalnego
    ¬ródło: Praca Socjalna. - 2017, nr 1, s. 145-157
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 0860-3480



    59/80
    Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz.
    Tytuł: Wstęp / Anna Mróz i Iwona Ocetkiewicz
    ¬ródło: W: hasztagSzkoła 2.0 / redakcja naukowa: Anna Mróz i Iwona Ocetkiewicz
    Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017
    Opis fizyczny: S. 7-9
    p-ISBN: 978-83-7859-896-1
    e-ISBN: 978-83-7859-895-4
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL



    60/80
    Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz.
    Tytuł: Wstęp / Iwona Ocetkiewicz i Anna Mróz
    ¬ródło: W: hasztagSzkoła1.0 / redakcja naukowa: Iwona Ocetkiewicz i Anna Mróz
    Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017
    Opis fizyczny: S. 7-10
    p-ISBN: 978-83-7859-894-7
    e-ISBN: 978-83-7859-893-0
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL



    61/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Codzienno¶ć szkolna uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : studium przypadku / Anna Mróz
    ¬ródło: W: Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych / pod red. Jolanty Rybskiej-Klapy, Hanny Stępniewskiej-Gębik
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2016
    Opis fizyczny: S. 129-150
    p-ISBN: 978-83-65148-37-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    62/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Edukacja dla zrównoważonego rozwoju perspektyw± podniesienia jako¶ci pracy szkoły / Anna Mróz
    ¬ródło: W: Conferinţa ştiinţifică internaţională : dialectica necesităţii şi libertăţ i în educaţie : Chişinău , 30 martie - 1 aprilie 2016 / col. red.: Valentin Constantinov, Norbert G. Pikuła, Jakub Bartoszewski, Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska
    Adres wydawniczy: Chişināu : Universitatea de Stat din Tiraspol, 2016
    Opis fizyczny: S. 3-21
    p-ISBN: 978-9975-76-176-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL
    Liczba arkuszy: 1



    63/80
    Autorzy: Anna Mróz, Roman Solecki.
    Tytuł: Ekologia versus cyberprzestrzeń / Anna Mróz, Roman Solecki
    ¬ródło: W: Wybrane zagadnienia edukacji ekologicznej : refleksje wokół encykliki Laudato si' / redakcja Michał Borda, Roman Ceglarek
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Instytutu Teologicznego Księży Misjonarzy, 2016
    Opis fizyczny: S. 201-211
    p-ISBN: 978-83-7869-277-5
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,6



    64/80
    Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Mróz.
    Tytuł: Polska szkoła na drodze zmian [Dokument elektroniczny] / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Mróz
    ¬ródło: Kultura i Wychowanie. - 2016, nr 11, s. 52-60
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    e-ISSN: 2083-2923



    65/80
    Autorzy: Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska.
    Tytuł: Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych nauczyciela / Anna M. Mróz, Kinga Sobieszczańska
    ¬ródło: W: Rozwój nauczyciela : od wczesnej do póĽnej dorosło¶ci / redakcja: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Norbert G. Pikuła
    Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2016
    Opis fizyczny: S. 65-84
    p-ISBN: 978-83-8095-158-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,2



    66/80
    Praca recenzowana: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek. - Kraków, 2015
    Autorzy: Anna Mróz.
    ¬ródło: Labor et Educatio
    Opis fizyczny: 2015, nr 3, s. 451-454
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2353-4745
    e-ISSN: 2544-0179
    Adres url:



    67/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Jak skutecznie wyrażać swoje potrzeby, czyli o kompetencjach komunikacyjnych / Anna Mróz
    ¬ródło: W: Starzejmy się w dobrym stylu / redakcja naukowa Katarzyna Jagielska, Anna Mirczak
    Adres wydawniczy: Kraków ; ¦więtochłowice : Wydawnictwo "Scriptum" Tomasz Sekunda, 2015
    Opis fizyczny: S. 37-52
    p-ISBN: 978-83-65432-04-9
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,7
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    68/80
    Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz.
    Tytuł: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli w mediacjach szkolnych / Anna K. Duda, Anna M. Mróz
    ¬ródło: W: Conferinţa ştiinţifică internaţională : "Evoluţia mentalităţii tineretului în contextul integrării Molovei în UE" : consacrată aniversării de 85 de ani de la înfiiţarea UST şi a învăţământului superior din Moldova, 16-17 martie 2015, Chişinău / Ştefan Levinţa (red.) [et al., w tym Norbert Pikuła]
    Adres wydawniczy: Chişinău : Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015
    Opis fizyczny: S. 160-169
    p-ISBN: 978-9975-76-151-2
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: POL



    69/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Kompetencje temporalne nauczycieli jako wyznacznik sprawnego funkcjonowania w szkolnej codzienno¶ci / Anna M. Mróz
    ¬ródło: W: Wyzwania szkolnej codzienno¶ci = Challenges of school everyday life / red. nauk. Joanna M. Łukasik, Bogdan Stańkowski
    Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2015
    Opis fizyczny: S. 137-156
    p-ISBN: 978-83-7614-218-0
    p-ISBN: 978-83-277-1095-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,95
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    70/80
    Autorzy: Joanna M. Łukasik, Anna Mróz.
    Tytuł: Ocenianie kształtuj±ce jako antidotum na niepowodzenia edukacyjne / Joanna M. Łukasik, Anna Mróz
    ¬ródło: W: Wyzwania szkolnej codzienno¶ci = Challenges of school everyday life / red. nauk. Joanna M. Łukasik, Bogdan Stańkowski
    Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2015
    Opis fizyczny: S. 193-216
    p-ISBN: 978-83-7614-218-0
    e-ISBN: 978-83-277-1095-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    71/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Teacher's competencies for sustainable development / Anna M. Mróz
    ¬ródło: W: Lifelong educational activity for sustainable development - conditions' diagnosis / ed by. Barbara Kędzierska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2015
    Opis fizyczny: S. 22-40
    p-ISBN: 978-83-7271-958-4
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 742)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0.9
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    72/80
    Autorzy: Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Mróz.
    Tytuł: Teachers' work in the context of the development of competencies for the future as an educational challenge of the twenty-first century / Joanna Wnęk-Gozdek, Anna M. Mróz
    ¬ródło: W: Universalism of work in the context of the Polish and European civilizational challenges / ed. by Marek Banach, Magdalena Lubińska-Bogacka, Adam Szwedzik
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2015
    Opis fizyczny: S. 89-103
    p-ISBN: 978-83-64028-76-2
    Seria: (Biblioteka Instytutu Pracy Socjalnej ; 5)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    73/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Wsparcie młodzieży zagrożonej marginalizacj± w procesie samorozwoj / Anna M. Mróz
    ¬ródło: W: Marginalizacja na rynku pracy : teorie a implikacje praktyczne / red. nauk. Norbert Pikuła
    Wydanie: Wyd. 2
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015
    Opis fizyczny: S. 157-177
    p-ISBN: 978-83-7850-902-8
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    74/80
    Praca recenzowana: Codzienno¶ć szkoły : nauczyciel / pod red. Joanny M. Łukasik, Inetty Nowosad, Mirosława J. Szymańskiego. - Kraków, 2014
    Praca recenzowana: Codzienno¶ć szkoły : uczeń / pod red. Ewy Bochno, Inetty Nowosad, Mirosława J. Szymańskiego. - Kraków, 2014
    Autorzy: Anna Mróz.
    ¬ródło: Labor et Educatio
    Opis fizyczny: 2014, nr 2, s. 315-320
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2353-4745
    Adres url:
    Adres url:



    75/80
    Autorzy: Joanna Łukasik, Anna Czekaj.
    Tytuł: O warto¶ci bajki, ba¶ni w budowaniu relacji międzyludzkich i do¶wiadczaniu siebie w ¶wiecie / Joanna M. Łukasik, Anna Czekaj
    ¬ródło: W: Wikulinki / wybór i oprac. Joanna M. Łukasik, Anna M. Czekaj
    Adres wydawniczy: Kraków : Scriptum, 2014
    Opis fizyczny: S. 105-120
    p-ISBN: 978-83-64028-32-8
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    76/80
    Autorzy: Anna Czekaj.
    Tytuł: Oblicza ciszy w poezji na wybranych przykładach / Anna Czekaj
    ¬ródło: W: Cisza w teorii i praktyce : obraz interdyscyplinarny / red. nauk. Teresa Olearczyk
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza AFM, 2014
    Opis fizyczny: S. 240-274
    p-ISBN: 978-83-7571-352-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    77/80
    Autorzy: Joanna Łukasik, Anna Czekaj, Anna Duda.
    Tytuł: Wikulinki / wybór i oprac. Joanna M. Łukasik, Anna M. Czekaj ; [il. Anna K. Duda].
    Adres wydawniczy: Kraków : Scriptum, 2014
    Opis fizyczny: 124 s.
    p-ISBN: 978-83-64028-32-8
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL



    78/80
    Autorzy: Anna Mróz.
    Tytuł: Wsparcie młodzieży zagrożonej marginalizacj± w procesie samorozwoju / Anna Mróz
    ¬ródło: W: Marginalizacja na rynku pracy : teorie a implikacje praktyczne / red. nauk. Norbert Pikuła
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014
    Opis fizyczny: S. 157-177
    p-ISBN: 978-83-7850-786-4
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    79/80
    Autorzy: Anna Czekaj.
    Tytuł: Dajny litewskie / Anna Czekaj
    ¬ródło: W: Polsko-rosyjskie kolaże : edukacja, kultura, literatura / red. nauk. Joanna M. Łukasik i Anna K. Duda
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: S. 191-210
    p-ISBN: 978-83-7271-855-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    80/80
    Autorzy: Anna Czekaj, Joanna Łukasik.
    Tytuł: Konsekwencje niepowodzeń edukacyjnych / Anna Czekaj, Joanna M. Łukasik
    ¬ródło: Debata Edukacyjna. - 2012, nr 5, s. 47-54
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Adres url:

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie