Autorzy: Anna Filip, Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: Dlaczego warto i jak można rozwijać empatię u dzieci we wczesnym i ¶rednim dzieciństwie / Anna Filip, Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz ¬ródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2024, Vol. 19, nr 2, s. 39-50 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787 Adres url: DOI:
2/82
Autorzy: Roman Solecki, Anna Mróz. Tytuł: Relationship with Parents, Symptoms of Depression and Internet Addiction among Adolescents During the Pandemic Period / Roman Solecki, Anna Mróz ¬ródło: International Journal of Research in E-learning. - 2024, Vol. 10, nr 1, s. 1-15 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2451-2583 e-ISSN: 2543-6155 Adres url: DOI:
3/82
Autorzy: Remigijus Bubnys, Anna Mróz, Istvan Zsigmond. Tytuł: Critical Thinking as a key competence and the factor of self-development of the modern teacher / Remigijus Bubnys, Anna Mróz, Istvan Zsigmond ¬ródło: Labor et Educatio. - 2023, nr 11, s. 41-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2353-4745 e-ISSN: 2544-0179 Adres url: DOI:
4/82
Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz, Mirellla Wyra. Tytuł: Key competences for sustainability students' perspective / Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz, Mirella Wyra Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023 Opis fizyczny: 256 s. p-ISBN: 978-83-8084-952-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
5/82
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Natalia Twardosz, Katarzyna Jagielska, Jacek Milczanowski. Tytuł: Zjawisko drop out w zawodzie nauczyciela / Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Natalia Twardosz, Katarzyna Jagielska, Jacek Milczanowski ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2023, nr 3, s. 61-75 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1507-6563 e-ISSN: 2391-8020 Adres url: DOI:
6/82
Autorzy: Roman Solecki, Anna Mróz. Tytuł: Autorytet globalnego nastolatka. Analiza wyników ogólnopolskich badań / Roman Solecki, Anna Mróz 1 ¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2022, T. 13, nr 3, s. 387-398 Uwagi: GICID: 01.3001.0016.1146. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2083-0998 e-ISSN: 2719-4078 Adres url: DOI:
7/82
Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna. Tytuł: Predyspozycje mediacyjne kandydatów na mediatorów rówie¶niczych w wieku 11-13 lat / Anna Duda, Anna Mróz, Małgorzata M±dry-Kupiec, Ewa Zawisza-Wilk, Wioletta Skrzypek, Paulina Koperna ¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2022, Vol. 25, nr 1, s. 107-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-5358 e-ISSN: 2450-5366 Adres url: DOI:
8/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Wspieranie nauczycieli jako kategoria znacz±ca w dyskursie pedeutologicznym / Anna Mróz ¬ródło: W: Ważne obszary badawcze w pedagogice / redakcja naukowa: Katarzyna Jagielska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2022 Opis fizyczny: S. 55-69 p-ISBN: 978-83-66812-84-0 Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych i Zdrowia Publicznego ; 17) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
9/82
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna. Tytuł: Advantages and disadvantages of distance learning during COVID-19 pandemic from the perspective of teachers / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna ¬ródło: W: Nuovi paradigmi, nuovi stili, nuove sfide educative / a cura di Marina Geat, Vincenzo A. Piccione Adres wydawniczy: Roma : TrE-Press, 2021 Opis fizyczny: S. 13-25 p-ISBN: 979-12-5977-019-6 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
10/82
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna. Tytuł: Creative Competence of Young People in the Perspective of Sustainable Development / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna ¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2021, Vol. 34, nr 2, s. 65-81 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0867-2040 e-ISSN: 2449-8521 DOI:
11/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: Creativity for Sustainability: How Do Polish Teachers Develop Students' Creativity Competence? Analysis of Research Results / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz ¬ródło: Sustainability. - 2021, Vol. 13, id. 571 ; s. 1-22 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 e-ISSN: 2071-1050 Adres url: DOI:
12/82
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk-Gozdek. Tytuł: Inclusion and the Digital Divide from the Perspective of Digital Competence Trainers / Łukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk-Gozdek ¬ródło: W: Gerontechnology III : Contributions to the Third International Workshop on Gerontechnology, IWoG 2020, October 5-6, 2020, Évora, Portugal / editors José García-Alonso, César Fonseca Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021 Opis fizyczny: S. 380-390 p-ISBN: 978-3-030-72566-2 Seria: (Lecture Notes in Bioengineering) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
13/82
Autorzy: Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Norbert Pikuła. Tytuł: Challenges of modern education : Education - Teacher - Learner / edited by Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Norbert G. Pikuła Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020 Opis fizyczny: 222 s. p-ISBN: 978-83-8180-420-2 Seria: (International Forum for Education ; no. 13) Typ publikacji: PRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000
14/82
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrała, Joanna Wnęk-Gozdek. Tytuł: Digital inclusion from the perspective of teachers of older adults - expectations, experiences, challenges and supporting measures / Łukasz Tomczyk, Anna Mróz, Katarzyna Potyrala, Joanna Wnęk-Gozdek ¬ródło: Gerontology and Geriatrics Education. - 2020, 43, nr 1, s. 132-147 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 0270-1960 e-ISSN: 1545-3847 Adres url: DOI:
15/82
Autorzy: Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Lucie Rohlíková, Martin Schubert, Michaela Sládkayová. Tytuł: Education and social media / Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Lucie Rohlíková, Martin Schubert, Michaela Sládkayová ¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al. Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020 Opis fizyczny: S. 76-88 p-ISBN: 978-80-7211-577-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
16/82
Autorzy: Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Klára Veresné Valentinyi. Tytuł: Educational scenarios / Anna Mróz. Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Klára Veresné Valentinyi ¬ródło: W: Social Media and Trust Building / Michal Mičík, Łukasz Tomczyk, Michaela Sládkayová, Erika Varga et al. Adres wydawniczy: Plzeň : Nava, 2020 Opis fizyczny: S. 141-155 p-ISBN: 978-80-7211-577-8 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
17/82
Autorzy: Anna Mróz, Roman Solecki. Tytuł: Implementation of the principles of education for sustainable development as a challenge for modern teachers / Anna Mróz, Roman Solecki ¬ródło: W: Challenges of modern education : Education - Teacher - Learner / edited by Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Norbert G. Pikuła Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020 Opis fizyczny: S. 131-149 p-ISBN: 978-83-8180-420-2 Seria: (International Forum for Education ; no. 13) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
18/82
Autorzy: Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna. Tytuł: Młodzi nauczyciele o zdalnej edukacji w czasie COVID-19 . / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna ¬ródło: W: Wyzwania dla edukacji w sytuacji pandemii COVID-19 / redakcja naukowa: Norbert G. Pikuła, Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2020 Opis fizyczny: S. 31-56 p-ISBN: 978-83-66812-01-7 Seria: (Biblioteka Instytutu Spraw Społecznych ; 13) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
19/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Łukasz Tomczyk, Katarzyna Walotek-¦ciańska, Dariusz Rott. Tytuł: Sustainable Development in Secondary Schools Curricula. Polish Context=Ustojčivoe razbitie v učebnyh programmah srednih kol / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Łukasz Tomczyk, Katarzyna Walotek-¦ciańska, Dariusz Rott ¬ródło: Voprosy Obrazovaniya-Educational Studies Moscow. - 2020, no. 1, s. 182-204 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Inne bazy podaj±ce opis:
20/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Barbara Tomaszewska. Tytuł: What should be included in education programmes - The socio-education analysis for sustainable management of natural resources / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Barbara Tomaszewska ¬ródło: Journal of Cleaner Production. - 2020, Vol. 20, nr 250, s. 1-13, id. 119556 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 140.000 Inne bazy podaj±ce opis:
21/82
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna. Tytuł: Znaczenie kompetencji diagnostycznych nauczyciela dla rozwoju uczniów / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Paulina Koperna ¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2020, nr 5, s. 17-25 Uwagi: GICID: 01.3001.0014.1162 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0552-2188 Adres url: DOI:
22/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: Co nauczyciele wiedz± o edukacji dla zrównoważonego rozwoju? : analiza wyników badań / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz ¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 7, s. 38-51 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0552-2188 Adres url: DOI:
23/82
Autorzy: Anna Duda, Paulina Koperna, Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Coaching competences of candidates for teachers and pedagogues / Anna Duda, Paulina Koperna, Joanna Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska ¬ródło: W: INTED 2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March 2019, Valencia, Spain : proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Valencia : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 10021-10026 p-ISBN: 978-84-09-08619-1 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url:
24/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Creativity as an educational aim in a postmodern school: Analysis of research results / Anna M. Mróz ¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny. - 2019, nr 2, s. 207-217 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1897-6557 DOI:
25/82
Autorzy: Joanna Wnęk-Gozdek, Łukasz Tomczyk, Anna Mróz. Tytuł: Cyberbullying prevention in the opinion of teachers / Joanna Wnęk-Gozdek, Łukasz Tomczyk, Anna Mróz ¬ródło: Media Education (Mediaobrazovanie). - 2019, Vol. 59, iss. 4, s. 594-607 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1994-4160 e-ISSN: 1994-4195 DOI:
26/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: How Do Teachers Support Sustainable Development 2 In Modern Didactic Process? / Anna Mróz ¬ródło: Zeszyty Naukowe Politechniki ¦l±skiej. Organizacja i Zarz±dzanie. - 2019, nr 141, s. 261-276 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1641-3466 Adres url: DOI:
27/82
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Mróz, Krzysztof Wojewodzic. Tytuł: ICT, digital literacy, digital inclusion and media education in Poland / Łukasz Tomczyk, Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Mróz, Krzysztof Wojewodzic ¬ródło: W: ICT for learning and inclusion in Latin America and Europe : case study from countries: Bolivia, Brazil, Cuba, Dominican Republic, Ecuador, Finland, Poland, Turkey, Uruguay / editors: Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere Adres wydawniczy: Cracow : Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Katedra Pedagogiki Społecznej i Andragogiki, 2019 Opis fizyczny: S. 159-190 p-ISBN: 978-83-953737-3-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
28/82
Autorzy: Anna Duda, Wioletta Skrzypek, Anna Mróz, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk. Tytuł: Masz prawo do mediacji w szkole : mediacje rówie¶nicze w praktyce szkolnej : implikacje i rekomendacje / Anna K. Duda, Wioletta Skrzypek, Anna Mróz, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska, Ewa Zawisza-Wilk Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, 2019 Opis fizyczny: 168 s. p-ISBN: 978-83-65390-87-5 Seria: (Masz prawo do mediacji w szkole) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 9,3 DOI:
29/82
Autorzy: Anna Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat. Tytuł: Media w procesie kształcenia na rzecz zrównoważonego rozwoju / Anna M. Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat ¬ródło: W: Natura, człowiek, media / redakcja naukowa Andrzej Korna¶, Małgorzata Kły¶, Katarzyna Potyrała Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019 Opis fizyczny: S. 192-205 p-ISBN: 978-83-8084-371-4 e-ISBN: 978-83-8084-372-1 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 931) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
30/82
Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz. Tytuł: Szkoła mistrzów : Akademia Mediacji Rówie¶niczych / Anna K. Duda, Anna Mróz ¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 8, s. 31 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2545-0824 Adres url:
31/82
Autorzy: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Paulina Koperna, Anna Duda, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: The competence of the future : creativity of students of selected Cracow universities / K. Jagielska, J.M. Łukasik, A. Mróz, P. Koperna, A.K. Duda, K. Sobieszczańska ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: 4154-4160 p-ISBN: 978-84-09-14755-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,4 Adres url: DOI:
32/82
Autorzy: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Anna Mróz, Anna Duda, Paulina Koperna, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: The new model of teacher education in Poland : the directions of changes in the context of the existing research and teaching practices / K. Jagielska, J.M. Łukasik, A. Mróz, A.K. Duda, P. Koperna, K. Sobieszczańska ¬ródło: W: ICERI 2019 : conference proceedings : 12th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 11-13 November 2019 / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: [Seville] : IATED Academy, 2019 Opis fizyczny: S. 1296-1302 p-ISBN: 978-84-09-14755-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,4 Adres url: DOI:
33/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-¦ciańska. Tytuł: Critical thinking as an educational objective in a global information society [Dokument elekroniczny] / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek- ¦ciańska ¬ródło: Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. - 2018, Vol. 2 Uwagi: Publikacja indeksowana w WOS. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 p-ISSN: 2256-0629 Adres url: DOI:
34/82
Autorzy: Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Drama w szkolnej klasie : o rozwijaniu kreatywno¶ci, współpracy i krytycznego my¶lenia uczniów w okresie dorastania / Anna M. Mróz, Kinga Sobieszczańska ¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 111-123 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0483-4992
35/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-¦ciańska. Tytuł: Environmental Protection in School Curricula: Polish Context / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz and Katarzyna Walotek-¦ciańska ¬ródło: Open Access Sustainability. - 2018, Vol. 10, nr 12, id. 4558 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
e-ISSN: 2071-1050 Adres url: DOI:
36/82
Autorzy: Barbara Pietryga-Szkarłat, Anna Mróz. Tytuł: Health and its determinants : literature review / Barbara Pietryga-Szkarłat, Anna M. Mróz ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2018, Z. 8, s. 32-42 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2083-7267 DOI:
37/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Nauczyciel wobec koncepcji zrównoważonego rozwoju w edukacji / Anna M. Mróz Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2018 Opis fizyczny: 234 s. p-ISBN: 978-83-8095-520-2 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Liczba arkuszy: 12
38/82
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Jolanta Maćkowicz, Olga Wyżga, Patrycja Curyło, Barbara Pietryga-Szkarłat, Anna Mróz, Anna Duda. Tytuł: NEET - młodzi doro¶li poza rynkiem pracy i systemem edukacyjnym / Łukasz Tomczyk, Jolanta Maćkowicz, Olga Wyżga, Patrycja Curyło, Barbara Pietryga-Szkarłat, Anna Mróz, Anna Duda ¬ródło: Edukacja Dorosłych. - 2018, nr 1, s. 133-146 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 1230-929X Adres url:
39/82
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Pedagogical Competencies of Teachers at the Beginning of Their Professional Career / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz and Sobieszczańska Kinga ¬ródło: W: 1st International Conference on Contemporary Education and Economic Development (CEED 2018) / Ubaldo Comite [et al.] Adres wydawniczy: [Paris] : Atlantis Press, 2018 Opis fizyczny: S. 21-25 p-ISBN: 978-94-6252-631-0 Seria: (Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Vol. 221) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5
40/82
Autorzy: Olga Wyżga, Anna Mróz. Tytuł: Polish teachers in changing reality / Olga Wyżga, Anna Mróz ¬ródło: Sino-US English Teaching. - 2018, Vol. 15, nr 6, s. 284-295 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 1539-8072 e-ISSN: 1935-9675 Liczba arkuszy: 1 Adres url: DOI:
41/82
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Jolanta Maćkowicz, Olga Wyżga, Patrycja Curyło-Sikora, Anna Duda, Anna Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat. Tytuł: Poza rynkiem pracy i systemem edukacyjnym : NEETs jako wyzwanie dla edukacji dorosłych / Łukasz Tomczyk, Jolanta Maćkowicz, Olga Wyżga, Patrycja Curyło-Sikora, Anna Duda, Anna Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat ¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2018, nr 4, s. 41-48 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 14.000 p-ISSN: 1507-6563 Adres url:
42/82
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Duda, Anna Mróz, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga. Tytuł: Recommendations on inclusion activities addressed to the NEETs - conclusions from Poland / Łukasz Tomczyk, Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Duda, Anna M. Mróz, Joanna Wnęk-Gozdek, Olga Wyżga ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 165-173 p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5 DOI:
43/82
Autorzy: Katarzyna Potyrała, Anna Mróz, Karolina Czerwiec, Roman Solecki, Łukasz Bandoła. Tytuł: School relations and online activity - Internet vs. social participation / Katarzyna Potyrała, Anna Mróz, Karolina Czerwiec, Roman Solecki, Łukasz Bandoła ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2018, Z. 8, s. 141-155 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2083-7267 Adres url:
44/82
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Teachers at the Beginning of Their Professional Work-Assessment of the Level of Pedagogical Competence of Graduates of Teaching Faculties / Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska, Anna K. Duda, Paulina Koperna, Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska ¬ródło: W: 1st International Conference on Contemporary Education and Economic Development (CEED 2018) / Ubaldo Comite [et al.] Adres wydawniczy: [Paris] : Atlantis Press, 2018 Opis fizyczny: S. 127-133 p-ISBN: 978-94-6252-631-0 Seria: (Advances in Social Science, Education and Humanities Research ; Vol. 221) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
45/82
Autorzy: Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-¦ciańska. Tytuł: Teachers' Knowledge on Education for Sustainable Development - Polish Context / Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Iwona Ocetkiewicz and Katarzyna Walotek-¦ciańska ¬ródło: Croatian Journal of Education. - 2018, Vol. 20, nr 3, s. 1001-1028 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 p-ISSN: 1848-5189 DOI:
46/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-¦ciańska. Tytuł: Which Media do Polish Teachers Use to Support Sustainable Development among Students? : Analysis of Research / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek- ¦ciańska ¬ródło: Sustainability. - 2018, Vol. 10, nr 5, id. 1496 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
e-ISSN: 2071-1050 Adres url: DOI:
47/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Wiedza o sobie jako czynnik warunkuj±cy sukces edukacyjny i zawodowy / Anna M. Mróz ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 79-89 p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,6 DOI:
48/82
Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz. Tytuł: hasztagSzkoła1.0 / redakcja naukowa: Iwona Ocetkiewicz i Anna Mróz Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017 Opis fizyczny: 234 s. p-ISBN: 978-83-7859-894-7 e-ISBN: 978-83-7859-893-0 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 Liczba arkuszy: 13
49/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: hasztagSzkoła2.0 / redakcja naukowa: Anna Mróz i Iwona Ocetkiewicz Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017 Opis fizyczny: 206 s. p-ISBN: 978-83-7859-896-1 e-ISBN: 978-83-7859-895-4 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 Liczba arkuszy: 11,4
50/82
Autorzy: Barbara Kędzierska, Anna Mróz. Tytuł: Information competencies as a key factor of teacher education: the Polish context / Barbara Kędzierska, Anna Mróz ¬ródło: W: Proceedings of the 16th European Conference on eLearning : ISCAP, Porto, Portugal, 26-27 October 2017 / edited by Anabela Mesquita and Paula Peres Adres wydawniczy: Wielka Brytania : Academic Conferences and Publishing International LImited, 2017 Opis fizyczny: S. 256-264 p-ISBN: 978-1-911218-59-3 e-ISBN: 978-1-911218-60-9 Uwagi: Indeksowane w Web of Science. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
Liczba arkuszy: 0,5
51/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Kompetencje kluczowe dla zrównoważonego rozwoju jako determinanta bezpieczeństwa młodych ludzi w sieci / Anna Mróz ¬ródło: W: Cyberbezpieczeństwo dzieci i młodzieży : realny i wirtualny problem polityki bezpieczeństwa / redakcja naukowa Marek Górka Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2017 Opis fizyczny: S. 263-272 p-ISBN: 978-83-8085-555-7 Seria: (Engram) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,6 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
52/82
Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz. Tytuł: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli w ocenianiu kształtuj±cym / Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz ¬ródło: W: hasztagSzkoła1.0 / redakcja naukowa: Iwona Ocetkiewicz i Anna Mróz Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017 Opis fizyczny: S. 13-34 p-ISBN: 978-83-7859-894-7 e-ISBN: 978-83-7859-893-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,2
53/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: Kompetencje uczniów kluczowe dla zrównoważonego rozwoju / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz ¬ródło: W: hasztagSzkoła2.0 / redakcja naukowa: Anna Mróz i Iwona Ocetkiewicz Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017 Opis fizyczny: S. 11-44 p-ISBN: 978-83-7859-896-1 e-ISBN: 978-83-7859-895-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,8
54/82
Autorzy: Barbara Kędzierska, Anna Mróz. Tytuł: Komplementarny wymiar edukacji w społeczeństwie globalnej informacji / Barbara Kędzierska, Anna Mróz ¬ródło: W: Edukacja - w stronę kluczowych warto¶ci : materiały Sekcj VII Dziewi±tego Ogólnopolskiego Zjazdu Pedagogicznego w Białymstoku / (pod redakcj± Józefa Górniewicza) Adres wydawniczy: Olsztyn-Białystok : Centrum Badań Społecznych UWM Katedra UNESCO UWM, 2017 Opis fizyczny: S. 143-158 p-ISBN: 978-83-63911-28-7 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 1
55/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Litewskie pasakos we współczesnym procesie dydaktycznym / Anna Mróz ¬ródło: W: Polsko-rosyjskie kolaże : edukacja, społeczeństwo, kultura / red. nauk. Anna K. Duda, Joanna M. Łukasik Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 129-148 p-ISBN: 978-83-8084-045-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,0
56/82
Autorzy: Barbara Kędzierska, Anna Mróz. Tytuł: Nauczyciel wobec paradygmatu zrównoważonego rozwoju jednostki / Barbara Kędzierska, Anna Mróz ¬ródło: Zeszyty Naukowe Politechniki ¦l±skiej. Organizacja i Zarz±dzanie. - 2017, z. 106, s. 69-79 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 1641-3466
57/82
Autorzy: Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Popkultura jako kategoria (nie)obecna w edukacji / Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska ¬ródło: W: Kategorie (nie)obecne w edukacji / redakcja Agnieszka Domagała-Kręcioch, Bożena Majerek Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017 Opis fizyczny: S. 95-108 p-ISBN: 978-83-8095-273-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,81
58/82
Autorzy: Anna Mróz, Roman Solecki. Tytuł: Postawy rodziców wobec aktywno¶ci nastolatków w internecie w percepcji uczniów / Anna Mróz, Roman Solecki ¬ródło: E-mentor. - 2017, nr 4, s. 19-24 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 15.000 p-ISSN: 1731-6758 e-ISSN: 1731-7428 Adres url: DOI:
59/82
Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Barbara Tomaszewska, Anna Mróz. Tytuł: Renewable energy in education for sustainable development : the Polish experience / Iwona Ocetkiewicz, Barbara Tomaszewska, Anna Mróz ¬ródło: Renewable and Sustainable Energy Reviews. - 2017, Vol. 80, s. 92-97 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 45.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
p-ISSN: 1364-0321 DOI:
60/82
Autorzy: Anna Mróz, Barbara Pietryga-Szkarłat. Tytuł: Studium przypadku w pracy diagnostyczno-terapeutycznej pracownika socjalnego ¬ródło: Praca Socjalna. - 2017, nr 1, s. 145-157 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0860-3480
61/82
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: Wstęp / Anna Mróz i Iwona Ocetkiewicz ¬ródło: W: hasztagSzkoła 2.0 / redakcja naukowa: Anna Mróz i Iwona Ocetkiewicz Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017 Opis fizyczny: S. 7-9 p-ISBN: 978-83-7859-896-1 e-ISBN: 978-83-7859-895-4 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
62/82
Autorzy: Iwona Ocetkiewicz, Anna Mróz. Tytuł: Wstęp / Iwona Ocetkiewicz i Anna Mróz ¬ródło: W: hasztagSzkoła1.0 / redakcja naukowa: Iwona Ocetkiewicz i Anna Mróz Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2017 Opis fizyczny: S. 7-10 p-ISBN: 978-83-7859-894-7 e-ISBN: 978-83-7859-893-0 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
63/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Codzienno¶ć szkolna uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : studium przypadku / Anna Mróz ¬ródło: W: Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych / pod red. Jolanty Rybskiej-Klapy, Hanny Stępniewskiej-Gębik Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner, 2016 Opis fizyczny: S. 129-150 p-ISBN: 978-83-65148-37-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
64/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Edukacja dla zrównoważonego rozwoju perspektyw± podniesienia jako¶ci pracy szkoły / Anna Mróz ¬ródło: W: Conferinţa ştiinţifică internaţională : dialectica necesităţii şi libertăţ i în educaţie : Chişinău , 30 martie - 1 aprilie 2016 / col. red.: Valentin Constantinov, Norbert G. Pikuła, Jakub Bartoszewski, Joanna M. Łukasik, Katarzyna Jagielska Adres wydawniczy: Chişināu : Universitatea de Stat din Tiraspol, 2016 Opis fizyczny: S. 3-21 p-ISBN: 978-9975-76-176-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 1
65/82
Autorzy: Anna Mróz, Roman Solecki. Tytuł: Ekologia versus cyberprzestrzeń / Anna Mróz, Roman Solecki ¬ródło: W: Wybrane zagadnienia edukacji ekologicznej : refleksje wokół encykliki Laudato si' / redakcja Michał Borda, Roman Ceglarek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Instytutu Teologicznego Księży Misjonarzy, 2016 Opis fizyczny: S. 201-211 p-ISBN: 978-83-7869-277-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,6
66/82
Autorzy: Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Mróz. Tytuł: Polska szkoła na drodze zmian [Dokument elektroniczny] / Agnieszka Domagała-Kręcioch, Anna Mróz ¬ródło: Kultura i Wychowanie. - 2016, nr 11, s. 52-60 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 e-ISSN: 2083-2923
67/82
Autorzy: Anna Mróz, Kinga Sobieszczańska. Tytuł: Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych nauczyciela / Anna M. Mróz, Kinga Sobieszczańska ¬ródło: W: Rozwój nauczyciela : od wczesnej do póĽnej dorosło¶ci / redakcja: Katarzyna Jagielska, Joanna M. Łukasik, Norbert G. Pikuła Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2016 Opis fizyczny: S. 65-84 p-ISBN: 978-83-8095-158-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,2
68/82
Praca recenzowana: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek. - Kraków, 2015 Autorzy: Anna Mróz. ¬ródło: Labor et Educatio Opis fizyczny: 2015, nr 3, s. 451-454 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL p-ISSN: 2353-4745 e-ISSN: 2544-0179 Adres url:
69/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Jak skutecznie wyrażać swoje potrzeby, czyli o kompetencjach komunikacyjnych / Anna Mróz ¬ródło: W: Starzejmy się w dobrym stylu / redakcja naukowa Katarzyna Jagielska, Anna Mirczak Adres wydawniczy: Kraków ; ¦więtochłowice : Wydawnictwo "Scriptum" Tomasz Sekunda, 2015 Opis fizyczny: S. 37-52 p-ISBN: 978-83-65432-04-9 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
70/82
Autorzy: Anna Duda, Anna Mróz. Tytuł: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli w mediacjach szkolnych / Anna K. Duda, Anna M. Mróz ¬ródło: W: Conferinţa ştiinţifică internaţională : "Evoluţia mentalităţii tineretului în contextul integrării Molovei în UE" : consacrată aniversării de 85 de ani de la înfiiţarea UST şi a învăţământului superior din Moldova, 16-17 martie 2015, Chişinău / Ştefan Levinţa (red.) [et al., w tym Norbert Pikuła] Adres wydawniczy: Chişinău : Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015 Opis fizyczny: S. 160-169 p-ISBN: 978-9975-76-151-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
71/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Kompetencje temporalne nauczycieli jako wyznacznik sprawnego funkcjonowania w szkolnej codzienno¶ci / Anna M. Mróz ¬ródło: W: Wyzwania szkolnej codzienno¶ci = Challenges of school everyday life / red. nauk. Joanna M. Łukasik, Bogdan Stańkowski Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2015 Opis fizyczny: S. 137-156 p-ISBN: 978-83-7614-218-0 p-ISBN: 978-83-277-1095-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,95 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
72/82
Autorzy: Joanna M. Łukasik, Anna Mróz. Tytuł: Ocenianie kształtuj±ce jako antidotum na niepowodzenia edukacyjne / Joanna M. Łukasik, Anna Mróz ¬ródło: W: Wyzwania szkolnej codzienno¶ci = Challenges of school everyday life / red. nauk. Joanna M. Łukasik, Bogdan Stańkowski Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Ignatianum : Wydawnictwo WAM, 2015 Opis fizyczny: S. 193-216 p-ISBN: 978-83-7614-218-0 e-ISBN: 978-83-277-1095-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
73/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Teacher's competencies for sustainable development / Anna M. Mróz ¬ródło: W: Lifelong educational activity for sustainable development - conditions' diagnosis / ed by. Barbara Kędzierska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2015 Opis fizyczny: S. 22-40 p-ISBN: 978-83-7271-958-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 742) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0.9 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
74/82
Autorzy: Joanna Wnęk-Gozdek, Anna Mróz. Tytuł: Teachers' work in the context of the development of competencies for the future as an educational challenge of the twenty-first century / Joanna Wnęk-Gozdek, Anna M. Mróz ¬ródło: W: Universalism of work in the context of the Polish and European civilizational challenges / ed. by Marek Banach, Magdalena Lubińska-Bogacka, Adam Szwedzik Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2015 Opis fizyczny: S. 89-103 p-ISBN: 978-83-64028-76-2 Seria: (Biblioteka Instytutu Pracy Socjalnej ; 5) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
75/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Wsparcie młodzieży zagrożonej marginalizacj± w procesie samorozwoj / Anna M. Mróz ¬ródło: W: Marginalizacja na rynku pracy : teorie a implikacje praktyczne / red. nauk. Norbert Pikuła Wydanie: Wyd. 2 Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015 Opis fizyczny: S. 157-177 p-ISBN: 978-83-7850-902-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
76/82
Praca recenzowana: Codzienno¶ć szkoły : nauczyciel / pod red. Joanny M. Łukasik, Inetty Nowosad, Mirosława J. Szymańskiego. - Kraków, 2014 Praca recenzowana: Codzienno¶ć szkoły : uczeń / pod red. Ewy Bochno, Inetty Nowosad, Mirosława J. Szymańskiego. - Kraków, 2014 Autorzy: Anna Mróz. ¬ródło: Labor et Educatio Opis fizyczny: 2014, nr 2, s. 315-320 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL p-ISSN: 2353-4745 Adres url: Adres url:
77/82
Autorzy: Joanna Łukasik, Anna Czekaj. Tytuł: O warto¶ci bajki, ba¶ni w budowaniu relacji międzyludzkich i do¶wiadczaniu siebie w ¶wiecie / Joanna M. Łukasik, Anna Czekaj ¬ródło: W: Wikulinki / wybór i oprac. Joanna M. Łukasik, Anna M. Czekaj Adres wydawniczy: Kraków : Scriptum, 2014 Opis fizyczny: S. 105-120 p-ISBN: 978-83-64028-32-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
78/82
Autorzy: Anna Czekaj. Tytuł: Oblicza ciszy w poezji na wybranych przykładach / Anna Czekaj ¬ródło: W: Cisza w teorii i praktyce : obraz interdyscyplinarny / red. nauk. Teresa Olearczyk Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza AFM, 2014 Opis fizyczny: S. 240-274 p-ISBN: 978-83-7571-352-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
79/82
Autorzy: Joanna Łukasik, Anna Czekaj, Anna Duda. Tytuł: Wikulinki / wybór i oprac. Joanna M. Łukasik, Anna M. Czekaj ; [il. Anna K. Duda]. Adres wydawniczy: Kraków : Scriptum, 2014 Opis fizyczny: 124 s. p-ISBN: 978-83-64028-32-8 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL
80/82
Autorzy: Anna Mróz. Tytuł: Wsparcie młodzieży zagrożonej marginalizacj± w procesie samorozwoju / Anna Mróz ¬ródło: W: Marginalizacja na rynku pracy : teorie a implikacje praktyczne / red. nauk. Norbert Pikuła Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014 Opis fizyczny: S. 157-177 p-ISBN: 978-83-7850-786-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
81/82
Autorzy: Anna Czekaj. Tytuł: Dajny litewskie / Anna Czekaj ¬ródło: W: Polsko-rosyjskie kolaże : edukacja, kultura, literatura / red. nauk. Joanna M. Łukasik i Anna K. Duda Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 191-210 p-ISBN: 978-83-7271-855-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
82/82
Autorzy: Anna Czekaj, Joanna Łukasik. Tytuł: Konsekwencje niepowodzeń edukacyjnych / Anna Czekaj, Joanna M. Łukasik ¬ródło: Debata Edukacyjna. - 2012, nr 5, s. 47-54 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Adres url: