Wynik wyszukiwania

Zapytanie: MUCHACKA-CYMERMAN AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 50

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/50

Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Adolescents' Relational Resources and Health Risky Behaviours during the COVID-19 Pandemic : Online School Burnout and Psychological Well-Being as Mediators / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: The New Educational Review. - 2024, Vol. 75, s. 13-24
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1732-6729
Adres url:
DOI:



2/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: The relationship between parent's mental health and professional functioning and students' e-learning burnout and well-being during the COVID-19 pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2024, T. 15, nr 1, s. 231-253
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2083-0998
e-ISSN: 2719-4078
Adres url:
DOI:



3/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Osobowe determinanty profesjonalnego rozwoju nauczycieli : badania porównawcze polsko-amerykańskie / Agnieszka Muchacka-Cymerman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej, 2023
Opis fizyczny: 164 s.
p-ISBN: 978-83-68020-21-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1185)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



4/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Poczucie skuteczno¶ci w miejscu pracy a sens życia nauczycieli / Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2023, T. 30, nr 1, s. 129-145
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2082-9019
e-ISSN: 2300-5866
Adres url:



5/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Ayşe Aypay.
Tytuł: Polish High School Student's Coping Strategies as Predictors of School Burnout Syndrome / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Ayşe Aypay
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2023, T. 28, nr 2, s. 43-61
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
DOI:



6/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Professional learning communities : tworzenie kultury refleksyjnego dialogu zawodowego nauczycieli / Agnieszka Muchacka-Cymerman
Adres wydawniczy: Kraków : Petrus, 2023
Opis fizyczny: 130 s.
p-ISBN: 978-83-7720-726-0
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



7/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Stres i wypalenie nauk± zdaln± oraz używanie substancji psychoaktywnychjako predyktory dobrostanu psychicznego uczniów podczas pandemii Covid-19 / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Resocjalizacja Polska. - 2023, nr 26, s. 217-237
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2081-3767
e-ISSN: 2392-2656
Adres url:
DOI:



8/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Youth relationships during the pandemic Covid-19 matter : a mediating role of social resources on e-learning burnout, well-being, and overeating behaviors / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Current Problems of Psychiatry. - 2023, Vol. 24, s. 151-162
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2081-3910
e-ISSN: 2353-8627
Adres url:
DOI:



9/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: 'Is it just a matter of impulse control?' : a cross-cultural study in offline and online aggression among Japanese and European burnout students / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2023, nr 3, s. 111-137
Uwagi: GICID: 01.3001.0054.5117
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 0023-5938
e-ISSN: 2657-6007
Adres url:
DOI:



10/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Does time really heal? : Academic burnout and life satisfaction as predictors of post-traumatic growth during the Covid 19 pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Journal of E-Learning and Knowledge Society. - 2022, T. 18, nr 2, s. 41-49
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1826-6223
e-ISSN: 1971-8829
Adres url:
DOI:



11/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Face the Burnout! Link Between Academic Burnout, Facebook Use Motives and Importance, and Facebook Intrusion : A Longitudinal Study / Katarzyna Muchacka, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Roczniki Psychologiczne. - 2022, Vol. 25, nr 3, s. 251-270
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1507-7888
e-ISSN: 2451-4306
DOI:



12/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? : Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Przegl±d Badań Edukacyjnych. - 2022, T. 36, nr 1, s. 199-215
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1895-4308
e-ISSN: 2392-1544
Adres url:
DOI:



13/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Student Burnout and PTSD Symptoms: The Role of Existential Anxiety and Academic Fears on Students during the COVID 19 Pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Depression Research and Treatment. - 2022, Vol. 2022, Article ID 6979310s. 1-9.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2090-1321
DOI:



14/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Students' burnout in the E-School Environment : pilot study results of the validation of the E-learning Burnout Scale / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Research in E-learning. - 2022, Vol. 8, iss. 2, s. 1-28
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2451-2583
e-ISSN: 2543-6155
DOI:



15/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: The mediation effect of dark personality traits and sense of coherence on the association between emotional dysregulation and student burnout / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Work Organisation and Emotion. - 2022, Vol. 12, nr 4, s. 12
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1740-8938
DOI:



16/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: "Jeszcze kilka minut online - a uwolnię się od napięcia" : wpływ problemów cyber-aktywno¶ci oraz kultury japońskiej i zachodnioeuropejskiej na zwi±zek między wypaleniem uczniów a cyberagresj± / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2022, T. 13, nr 3, s. 127-143
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2083-0998
Adres url:
DOI:



17/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: 'I wonder why sometimes I feel so angry' The associations between academic burnout, Facebook intrusion, phubbing, and aggressive behaviours during pandemic Covid 19 / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Polish Psychological Bulletin. - 2022, Vol. 53, nr 4, s. 302-314
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0079-2993
Adres url:
DOI:



18/50
Autorzy: Bożena Muchacka, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Autorefleksja i autoanaliza w odkrywaniu przez nauczycieli siebie i sensu swojego zawodu / Bożena Muchacka, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: W: Jak¶ć życia: wyzwanie, spełnianie siebie / pod redakcj± Jacka Olszewskiego
Adres wydawniczy: Częstochowa : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2021
Opis fizyczny: S. 177-188
p-ISBN: 978-83-66165-74-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



19/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Be Aware of Burnout! The Role of Changes in Academic Burnout in Problematic Facebook Usage among University Students / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2021, Vol. 18, iss. 15, s. 1-16
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



20/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Kulturowe determinanty profesjonalnego rozwoju zawodowego nauczycieli : studium porównawcze Europa, USA, Azja : studium porównawcze polsko - amerykańskie / Agnieszka Muchacka-Cymerman
Adres wydawniczy: Kraków : Petrus, 2021
Opis fizyczny: 200 s.
p-ISBN: 978-83-7720-602-7
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



21/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: The mediating effect of student school burnout on the relationship between coping strategies and Internet addiction / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Current Issues in Personality Psychology. - 2021
Uwagi: Article in press.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2353-4192
e-ISSN: 2353-561X
DOI:



22/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Mateusz Muchacki.
Tytuł: Autoagresja a uzależnienie adolescentów od Internetu / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Mateusz Muchacki
¬ródło: W: Psychologiczne i interdyscyplinarne uwarunkowania agresji i przemocy : agresor i ofiara / redakcja naukowa Marian Zdzisław Stepulak, Beata Płaczkiewicz
Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Naukowe Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, 2020
Opis fizyczny: S. 121-140
p-ISBN: 978-83-66277-16-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



23/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Examining the Relationship Between Student School Burnout and Problematic Internet Use / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Educational Sciences: Theory & Practice. - 2020, Vol. 20, nr 2, s. 16-31
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2630-5984
e-ISSN: 2148-7561
DOI:



24/50
Autorzy: Monika Czerw, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Poczucie wsparcia odczuwanego przez rodziny wychowuj±ce dzieci z niepełnosprawno¶ciami / Monika Czerw, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Praca Socjalna. - 2020, Vol. 35, nr 5, s. 175-188
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0860-3480
DOI:



25/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Przekonania wolontariuszy o swojej pracy na rzecz nieuleczalnie chorych / Agieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: W: Wolontariat w dobie płynnej rzeczywisto¶ci / pod redakcj± Mateusz Muchacki, Jolanta Machowska-Goc, Beata Sufa
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2020
Opis fizyczny: S. 41-48
p-ISBN: 978-83-7720-454-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



26/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Thinking about My Existence during COVID-19, I Feel Anxiety and Awe-The Mediating Role of Existential Anxiety and Life Satisfaction on the Relationship between PTSD Symptoms and Post-Traumatic Growth / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2020, Vol. 17, iss. 19, s. 1-13, id. 7062
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



27/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Wypalenie szkolne u adolescentów : raport z badań polsko - amerykańskich / Katarzyna Tomaszek , Agnieszka Muchacka-Cymerman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2020
Opis fizyczny: 204 s.
p-ISBN: 978-83-7720-442-9
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



28/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Zachowania twórcze a ryzyko wypalenia zawodowego nauczycieli i terapeutów / Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Edukacja Zawodowa i Ustawiczna. - 2020, nr 5, s. 427-437
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2543-7925
Adres url:



29/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Individual functioning of Polish and American students experiencing school burnout syndrome / school burnout level / Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 3, Anthropology and Ethnology, Psychology & Psychiatry, Sociology & Healthcare : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings
Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019
Opis fizyczny: S. 513-519
p-ISBN: 978-619-7408-93-5
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
DOI:



30/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Inter-personal functioning of Polish and American students experiencing the burnout syndrome / school burnout / Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 4, Education and Educational Research : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings
Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019
Opis fizyczny: S. 249-254
p-ISBN: 978-619-7408-94-2
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
DOI:



31/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Perception of school environment by Polish and American students experiencing school burnout syndrome / school burnout level / Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 3, Anthropology and Ethnology, Psychology & Psychiatry, Sociology & Healthcare : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings
Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019
Opis fizyczny: S. 231-237
p-ISBN: 978-619-7408-93-5
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
DOI:



32/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Polish adaptation of the ESSBS schoolburnout scale: Pilot study results / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Hacettepe University Journal of Education. - 2019, Vol. 34, nr 2, s. 418-433
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1300-5340
e-ISSN: 2536-4758
Liczba arkuszy: 0,5
DOI:



33/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Sex Differences in the Relationship between Student School Burnout and Problematic Internet Use among Adolescents / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2019, Vol. 16, iss. 21, s. 1-14
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1660-4601
DOI:



34/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Zastosowanie skali ESSBS w badaniach uczniów ze szkół podstawowych / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Niepełnosprawno¶ć. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 36, s. 63-80
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519



35/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: A creative teacher and the risk of burnout / Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: W: ICERI 2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation, 12-14 November 2018, Seville (Spain) / edited by L. Gómez Chova, A. López Martí~21nez, I. Candel Torres
Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2018
Opis fizyczny: S. 849-855
p-ISBN: 978-84-09-05948-5
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:



    36/50
    Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Magdalena Grochowalska, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
    Tytuł: Concept model of training for Polish kindergarten and pre-school teachers / B. Muchacka, I. Czaja-Chudyba, M. Grochowalska, A. Muchacka-Cymerman
    ¬ródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018
    Opis fizyczny: S. 9660-9666
    p-ISBN: 978-84-09-02709-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,33



    37/50
    Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Jolanta Sajdera.
    Tytuł: Creativity and professional development of Polish and American Teachers / I. Czaja-Chudyba, A. Muchacka-Cymerman, J. Sajdera
    ¬ródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / edited by L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018
    Opis fizyczny: S. 9649-9659
    p-ISBN: 978-84-09-02709-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 0,55
    Adres url:
    DOI:



    38/50
    Autorzy: Ewa Wodka-Natkaniec, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
    Tytuł: Poczucie funkcjonowania fizycznego oraz odczuwana jako¶ć życia po zabiegu operacyjnym stawu biodrowego / Ewa Wodka-Natkaniec, Agnieszka Muchacka-Cymerman
    ¬ródło: W: Rozwój pielęgniarstwa w Polsce i na ¶wiecie - interdyscyplinarna opieka nad rodzin± / redakcja naukowa Małgorzata Wojciechowska, Magdalena ¦niegocka
    Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, 2018
    Opis fizyczny: S. 78-84
    p-ISBN: 978-83-61830-66-5
    Seria: (Studia i Monografie ; nr 150)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    39/50
    Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
    Tytuł: Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalenia szkolnego uczniów / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
    ¬ródło: TeraĽniejszo¶ć, Człowiek, Edukacja. - 2018, nr 3, s. 67-86
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428
    Adres url:



    40/50
    Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
    Tytuł: Stress experiences related to engagement in learning and school burnout of young people / Agnieszka Muchacka-Cymerman
    ¬ródło: W: ICERI 2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation, 12-14 November 2018, Seville (Spain) / edited by L. Gómez Chova, A. López Martí~21nez, I. Candel Torres
    Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2018
    Opis fizyczny: S. 856-861
    p-ISBN: 978-84-09-05948-5
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:



    41/50
    Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
    Tytuł: Wybrane ¶rodowiskowe przyczyny syndromu wypalenia uczniów ze szkół gimnazjalnych / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
    ¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 109-126
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 0023-5938
    Adres url:



    42/50
    Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
    Tytuł: Rodzina i szkoła wobec niepowodzeń szkolnych uczniów w młodszym wieku szkolnym / Agnieszka Muchacka-Cymerman
    ¬ródło: W: Rodzina i szkoła wobec zachowań ryzykownych / redakcja naukowa: Małgorzata Dubis
    Adres wydawniczy: Lublin : Monografie Wydziału Pedagogiki i Psychologii WSEI, 2017
    Opis fizyczny: S. 139-149
    p-ISBN: 978-83-64527-67-8
    Seria: (Monografie Wydziału Pedagogiki i Psychologii WSEI)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    Adres url:



    43/50
    Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek.
    Tytuł: Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegl±d literaturowy / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek
    ¬ródło: Forum O¶wiatowe. - 2017, Vol. 30, nr 2, s. 95-115
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452
    Adres url:



    44/50
    Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Urszula Dworska-Kaczmarczyk.
    Tytuł: Konferencja International Association of Cognitive Education and Psychology (IACEP) Kraków, 15-16 wrze¶nia 2016 r. / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Urszula Dworska-Kaczmarczyk
    ¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 2, s. 129-130
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2353-7140
    e-ISSN: 2353-7159
    Adres url:



    45/50
    Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman.
    Tytuł: Preferencje wobc warto¶ci a poczucie jako¶ci życia współczesnych rodziców / Agnieszka Muchacka-Cymerman
    ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2016, T. 13, z. 1, s. 129-141
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 2082-9019
    e-ISSN: 2300-5866
    Adres url:
    DOI:



    46/50
    Autorzy: Agnieszka Muchacka.
    Tytuł: Przydatno¶ć zastosowania wybranych skal psychicznej jako¶ci życia do badania poczucia jako¶ci życia u osób z niepełnosprawno¶ci± / Agnieszka Muchacka
    ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 21, s. 153-161
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    p-ISSN: 2080-9476



    47/50
    Autorzy: Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka.
    Tytuł: The ability of parents to recognize children's cognitive and social development disorders / Agieszka Lasota, Agnieszka Muchacka
    ¬ródło: W: Book of abstracts : meeting the challenge of assessing and educating students with special needs : IACEP Europe - Middle East Regional Conference, Cracow, Poland, September 15 - 16, 2016 / editor Marta Filičková
    Adres wydawniczy: Prešov : Faculty of Education, University of Prešov, 2016
    Opis fizyczny: S. 54
    p-ISBN: 978-80-555-1616-5
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    48/50
    Autorzy: Bożena Muchacka, Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka.
    Tytuł: Type of the family and values as well as behavior assigning to children by parents / Bożena Muchacka, Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka
    ¬ródło: W: Book of abstracts : II International Congress of Clinical and Health Psychology on Children and Adolescents, 17-19 november 2016 / [compiladores: José P. Espada y María T. Gonzálvez]
    Adres wydawniczy: Madrid : Ediciones Pirámide, 2016
    Opis fizyczny: S. 243
    p-ISBN: 84-217-2847-477-5
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    49/50
    Autorzy: Agnieszka Muchacka.
    Tytuł: Pričiny škol'noj neuspevaemosti detej / Agnieszka Muchacka
    ¬ródło: W: Visnik Institutu rozvitku ditini (dodatok) : materiali IV Mižnarodnoï naukovo-praktičnoï konferenciï studentiv i molodih učenih "Ditinstbo. Osvita. Socium" / red. I. I. Zagarnic'ka, V. M. Gal'čenko, N. V. Levinec'
    Adres wydawniczy: Kiïv : NPU imeni M.P. Dogomanova : Institut rozvitku ditini, 2015
    Opis fizyczny: S. 25-28
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: UKR



    50/50
    Autorzy: Agnieszka Muchacka, Jan Franczyk.
    Tytuł: Skuteczno¶ć działań rehabilitacyjnych u dziecka z ADHD : analiza przypadku Igora / Agnieszka Muchacka, Jan L. Franczyk
    ¬ródło: W: Wokół człowieka w aspekcie psychosomatyki. T. 2 / red. naukowa Ireneusz Kowalewski, Rafał Abramciów
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2015
    Opis fizyczny: S. 67-76
    p-ISBN: 978-83-65432-03-2
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie