Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Adolescents' Relational Resources and Health Risky Behaviours during the COVID-19 Pandemic : Online School Burnout and Psychological Well-Being as Mediators / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: The New Educational Review. - 2024, Vol. 75, s. 13-24 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1732-6729 Adres url: DOI:
2/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: The relationship between parent's mental health and professional functioning and students' e-learning burnout and well-being during the COVID-19 pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2024, T. 15, nr 1, s. 231-253 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2083-0998 e-ISSN: 2719-4078 Adres url: DOI:
3/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Osobowe determinanty profesjonalnego rozwoju nauczycieli : badania porównawcze polsko-amerykańskie / Agnieszka Muchacka-Cymerman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej, 2023 Opis fizyczny: 164 s. p-ISBN: 978-83-68020-21-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1185) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
4/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Poczucie skuteczno¶ci w miejscu pracy a sens życia nauczycieli / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2023, T. 30, nr 1, s. 129-145 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2082-9019 e-ISSN: 2300-5866 Adres url:
5/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Ayşe Aypay. Tytuł: Polish High School Student's Coping Strategies as Predictors of School Burnout Syndrome / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Ayşe Aypay ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2023, T. 28, nr 2, s. 43-61 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879 DOI:
6/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Professional learning communities : tworzenie kultury refleksyjnego dialogu zawodowego nauczycieli / Agnieszka Muchacka-Cymerman Adres wydawniczy: Kraków : Petrus, 2023 Opis fizyczny: 130 s. p-ISBN: 978-83-7720-726-0 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
7/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek. Tytuł: Stres i wypalenie nauk± zdaln± oraz używanie substancji psychoaktywnychjako predyktory dobrostanu psychicznego uczniów podczas pandemii Covid-19 / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek ¬ródło: Resocjalizacja Polska. - 2023, nr 26, s. 217-237 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2081-3767 e-ISSN: 2392-2656 Adres url: DOI:
8/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Youth relationships during the pandemic Covid-19 matter : a mediating role of social resources on e-learning burnout, well-being, and overeating behaviors / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Current Problems of Psychiatry. - 2023, Vol. 24, s. 151-162 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2081-3910 e-ISSN: 2353-8627 Adres url: DOI:
9/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: 'Is it just a matter of impulse control?' : a cross-cultural study in offline and online aggression among Japanese and European burnout students / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2023, nr 3, s. 111-137 Uwagi: GICID: 01.3001.0054.5117 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 140.000 p-ISSN: 0023-5938 e-ISSN: 2657-6007 Adres url: DOI:
10/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Does time really heal? : Academic burnout and life satisfaction as predictors of post-traumatic growth during the Covid 19 pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Journal of E-Learning and Knowledge Society. - 2022, T. 18, nr 2, s. 41-49 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1826-6223 e-ISSN: 1971-8829 Adres url: DOI:
11/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Face the Burnout! Link Between Academic Burnout, Facebook Use Motives and Importance, and Facebook Intrusion : A Longitudinal Study / Katarzyna Muchacka, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Roczniki Psychologiczne. - 2022, Vol. 25, nr 3, s. 251-270 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1507-7888 e-ISSN: 2451-4306 DOI:
12/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? : Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Przegl±d Badań Edukacyjnych. - 2022, T. 36, nr 1, s. 199-215 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1895-4308 e-ISSN: 2392-1544 Adres url: DOI:
13/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Student Burnout and PTSD Symptoms: The Role of Existential Anxiety and Academic Fears on Students during the COVID 19 Pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Depression Research and Treatment. - 2022, Vol. 2022, Article ID 6979310s. 1-9. Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2090-1321 DOI:
14/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Students' burnout in the E-School Environment : pilot study results of the validation of the E-learning Burnout Scale / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: International Journal of Research in E-learning. - 2022, Vol. 8, iss. 2, s. 1-28 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2451-2583 e-ISSN: 2543-6155 DOI:
15/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek. Tytuł: The mediation effect of dark personality traits and sense of coherence on the association between emotional dysregulation and student burnout / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: International Journal of Work Organisation and Emotion. - 2022, Vol. 12, nr 4, s. 12 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1740-8938 DOI:
16/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: "Jeszcze kilka minut online - a uwolnię się od napięcia" : wpływ problemów cyber-aktywno¶ci oraz kultury japońskiej i zachodnioeuropejskiej na zwi±zek między wypaleniem uczniów a cyberagresj± / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2022, T. 13, nr 3, s. 127-143 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2083-0998 Adres url: DOI:
17/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: 'I wonder why sometimes I feel so angry' The associations between academic burnout, Facebook intrusion, phubbing, and aggressive behaviours during pandemic Covid 19 / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Polish Psychological Bulletin. - 2022, Vol. 53, nr 4, s. 302-314 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0079-2993 Adres url: DOI:
18/50
Autorzy: Bożena Muchacka, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Autorefleksja i autoanaliza w odkrywaniu przez nauczycieli siebie i sensu swojego zawodu / Bożena Muchacka, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: Jak¶ć życia: wyzwanie, spełnianie siebie / pod redakcj± Jacka Olszewskiego Adres wydawniczy: Częstochowa : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2021 Opis fizyczny: S. 177-188 p-ISBN: 978-83-66165-74-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
19/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Be Aware of Burnout! The Role of Changes in Academic Burnout in Problematic Facebook Usage among University Students / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2021, Vol. 18, iss. 15, s. 1-16 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 140.000 p-ISSN: 1660-4601 Adres url: DOI:
20/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Kulturowe determinanty profesjonalnego rozwoju zawodowego nauczycieli : studium porównawcze Europa, USA, Azja : studium porównawcze polsko - amerykańskie / Agnieszka Muchacka-Cymerman Adres wydawniczy: Kraków : Petrus, 2021 Opis fizyczny: 200 s. p-ISBN: 978-83-7720-602-7 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
21/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: The mediating effect of student school burnout on the relationship between coping strategies and Internet addiction / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Current Issues in Personality Psychology. - 2021 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2353-4192 e-ISSN: 2353-561X DOI:
22/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Mateusz Muchacki. Tytuł: Autoagresja a uzależnienie adolescentów od Internetu / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Mateusz Muchacki ¬ródło: W: Psychologiczne i interdyscyplinarne uwarunkowania agresji i przemocy : agresor i ofiara / redakcja naukowa Marian Zdzisław Stepulak, Beata Płaczkiewicz Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Naukowe Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku, 2020 Opis fizyczny: S. 121-140 p-ISBN: 978-83-66277-16-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
23/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Examining the Relationship Between Student School Burnout and Problematic Internet Use / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Educational Sciences: Theory & Practice. - 2020, Vol. 20, nr 2, s. 16-31 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2630-5984 e-ISSN: 2148-7561 DOI:
24/50
Autorzy: Monika Czerw, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Poczucie wsparcia odczuwanego przez rodziny wychowuj±ce dzieci z niepełnosprawno¶ciami / Monika Czerw, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Praca Socjalna. - 2020, Vol. 35, nr 5, s. 175-188 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0860-3480 DOI:
25/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Przekonania wolontariuszy o swojej pracy na rzecz nieuleczalnie chorych / Agieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: Wolontariat w dobie płynnej rzeczywisto¶ci / pod redakcj± Mateusz Muchacki, Jolanta Machowska-Goc, Beata Sufa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2020 Opis fizyczny: S. 41-48 p-ISBN: 978-83-7720-454-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
26/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Thinking about My Existence during COVID-19, I Feel Anxiety and Awe-The Mediating Role of Existential Anxiety and Life Satisfaction on the Relationship between PTSD Symptoms and Post-Traumatic Growth / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2020, Vol. 17, iss. 19, s. 1-13, id. 7062 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 140.000 p-ISSN: 1660-4601 Adres url: DOI:
27/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Wypalenie szkolne u adolescentów : raport z badań polsko - amerykańskich / Katarzyna Tomaszek , Agnieszka Muchacka-Cymerman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2020 Opis fizyczny: 204 s. p-ISBN: 978-83-7720-442-9 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
28/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Zachowania twórcze a ryzyko wypalenia zawodowego nauczycieli i terapeutów / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Edukacja Zawodowa i Ustawiczna. - 2020, nr 5, s. 427-437 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2543-7925 Adres url:
29/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Individual functioning of Polish and American students experiencing school burnout syndrome / school burnout level / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 3, Anthropology and Ethnology, Psychology & Psychiatry, Sociology & Healthcare : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019 Opis fizyczny: S. 513-519 p-ISBN: 978-619-7408-93-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
30/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Inter-personal functioning of Polish and American students experiencing the burnout syndrome / school burnout / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 4, Education and Educational Research : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019 Opis fizyczny: S. 249-254 p-ISBN: 978-619-7408-94-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
31/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Perception of school environment by Polish and American students experiencing school burnout syndrome / school burnout level / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: 6th SWS International Scientific Conference on Social Sciences 2019. Vol. 6, iss. 3, Anthropology and Ethnology, Psychology & Psychiatry, Sociology & Healthcare : 26 August - 1 September, 2019, Albena, Bulgaria : conference proceedings Adres wydawniczy: Bulgaria : STEF92 Technology Ltd., 2019 Opis fizyczny: S. 231-237 p-ISBN: 978-619-7408-93-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
32/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Polish adaptation of the ESSBS schoolburnout scale: Pilot study results / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Hacettepe University Journal of Education. - 2019, Vol. 34, nr 2, s. 418-433 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1300-5340 e-ISSN: 2536-4758 Liczba arkuszy: 0,5 DOI:
33/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Sex Differences in the Relationship between Student School Burnout and Problematic Internet Use among Adolescents / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2019, Vol. 16, iss. 21, s. 1-14 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 140.000 p-ISSN: 1660-4601 DOI:
34/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Zastosowanie skali ESSBS w badaniach uczniów ze szkół podstawowych / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 36, s. 63-80 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519
35/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: A creative teacher and the risk of burnout / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: ICERI 2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation, 12-14 November 2018, Seville (Spain) / edited by L. Gómez Chova, A. López Martí~21nez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 849-855 p-ISBN: 978-84-09-05948-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Web of Science
Adres url: DOI:
36/50
Autorzy: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba, Magdalena Grochowalska, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Concept model of training for Polish kindergarten and pre-school teachers / B. Muchacka, I. Czaja-Chudyba, M. Grochowalska, A. Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 9660-9666 p-ISBN: 978-84-09-02709-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,33
37/50
Autorzy: Iwona Czaja-Chudyba, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Jolanta Sajdera. Tytuł: Creativity and professional development of Polish and American Teachers / I. Czaja-Chudyba, A. Muchacka-Cymerman, J. Sajdera ¬ródło: W: Edulearn 18: proceedings : 10th International Conference on Education and New Learning Technologies July 2nd-4th, 2018 - Palma, Mallorca, Spain / edited by L. Gomez Chova, A. Lopez Martínez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Palma : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 9649-9659 p-ISBN: 978-84-09-02709-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 0,55 Adres url: DOI:
38/50
Autorzy: Ewa Wodka-Natkaniec, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Poczucie funkcjonowania fizycznego oraz odczuwana jako¶ć życia po zabiegu operacyjnym stawu biodrowego / Ewa Wodka-Natkaniec, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: Rozwój pielęgniarstwa w Polsce i na ¶wiecie - interdyscyplinarna opieka nad rodzin± / redakcja naukowa Małgorzata Wojciechowska, Magdalena ¦niegocka Adres wydawniczy: Warszawa : Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, 2018 Opis fizyczny: S. 78-84 p-ISBN: 978-83-61830-66-5 Seria: (Studia i Monografie ; nr 150) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5
39/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalenia szkolnego uczniów / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: TeraĽniejszo¶ć, Człowiek, Edukacja. - 2018, nr 3, s. 67-86 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 1505-8808 e-ISSN: 2450-3428 Adres url:
40/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Stress experiences related to engagement in learning and school burnout of young people / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: ICERI 2018 Proceedings 11th International Conference of Education, Research and Innovation, 12-14 November 2018, Seville (Spain) / edited by L. Gómez Chova, A. López Martí~21nez, I. Candel Torres Adres wydawniczy: Seville : IATED Academy, 2018 Opis fizyczny: S. 856-861 p-ISBN: 978-84-09-05948-5 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Web of Science
Adres url: DOI:
41/50
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Wybrane ¶rodowiskowe przyczyny syndromu wypalenia uczniów ze szkół gimnazjalnych / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 109-126 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0023-5938 Adres url:
42/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Rodzina i szkoła wobec niepowodzeń szkolnych uczniów w młodszym wieku szkolnym / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: W: Rodzina i szkoła wobec zachowań ryzykownych / redakcja naukowa: Małgorzata Dubis Adres wydawniczy: Lublin : Monografie Wydziału Pedagogiki i Psychologii WSEI, 2017 Opis fizyczny: S. 139-149 p-ISBN: 978-83-64527-67-8 Seria: (Monografie Wydziału Pedagogiki i Psychologii WSEI) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
43/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek. Tytuł: Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegl±d literaturowy / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek ¬ródło: Forum O¶wiatowe. - 2017, Vol. 30, nr 2, s. 95-115 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452 Adres url:
44/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Urszula Dworska-Kaczmarczyk. Tytuł: Konferencja International Association of Cognitive Education and Psychology (IACEP) Kraków, 15-16 wrze¶nia 2016 r. / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Urszula Dworska-Kaczmarczyk ¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 2, s. 129-130 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
45/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman. Tytuł: Preferencje wobc warto¶ci a poczucie jako¶ci życia współczesnych rodziców / Agnieszka Muchacka-Cymerman ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2016, T. 13, z. 1, s. 129-141 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 2082-9019 e-ISSN: 2300-5866 Adres url: DOI:
46/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka. Tytuł: Przydatno¶ć zastosowania wybranych skal psychicznej jako¶ci życia do badania poczucia jako¶ci życia u osób z niepełnosprawno¶ci± / Agnieszka Muchacka ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 21, s. 153-161 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476
47/50
Autorzy: Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka. Tytuł: The ability of parents to recognize children's cognitive and social development disorders / Agieszka Lasota, Agnieszka Muchacka ¬ródło: W: Book of abstracts : meeting the challenge of assessing and educating students with special needs : IACEP Europe - Middle East Regional Conference, Cracow, Poland, September 15 - 16, 2016 / editor Marta Filičková Adres wydawniczy: Preov : Faculty of Education, University of Preov, 2016 Opis fizyczny: S. 54 p-ISBN: 978-80-555-1616-5 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
48/50
Autorzy: Bożena Muchacka, Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka. Tytuł: Type of the family and values as well as behavior assigning to children by parents / Bożena Muchacka, Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka ¬ródło: W: Book of abstracts : II International Congress of Clinical and Health Psychology on Children and Adolescents, 17-19 november 2016 / [compiladores: José P. Espada y María T. Gonzálvez] Adres wydawniczy: Madrid : Ediciones Pirámide, 2016 Opis fizyczny: S. 243 p-ISBN: 84-217-2847-477-5 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG Adres url:
49/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka. Tytuł: Pričiny kol'noj neuspevaemosti detej / Agnieszka Muchacka ¬ródło: W: Visnik Institutu rozvitku ditini (dodatok) : materiali IV Minarodnoï naukovo-praktičnoï konferenciï studentiv i molodih učenih "Ditinstbo. Osvita. Socium" / red. I. I. Zagarnic'ka, V. M. Gal'čenko, N. V. Levinec' Adres wydawniczy: Kiïv : NPU imeni M.P. Dogomanova : Institut rozvitku ditini, 2015 Opis fizyczny: S. 25-28 Typ publikacji: ZR Język publikacji: UKR
50/50
Autorzy: Agnieszka Muchacka, Jan Franczyk. Tytuł: Skuteczno¶ć działań rehabilitacyjnych u dziecka z ADHD : analiza przypadku Igora / Agnieszka Muchacka, Jan L. Franczyk ¬ródło: W: Wokół człowieka w aspekcie psychosomatyki. T. 2 / red. naukowa Ireneusz Kowalewski, Rafał Abramciów Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Scriptum, 2015 Opis fizyczny: S. 67-76 p-ISBN: 978-83-65432-03-2 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]