Autorzy: Łukasz Tomczyk, Vladimir Costas Jauregui, Cibelle Amato, Darwin Munoz, Magali Arteaga, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar, Mariana Porta. Tytuł: Are teachers techno-optimists or techno-pessimists? A pilot comparative among teachers in Bolivia, Brazil, the Dominican Republic, Ecuador, Finland, Poland, Turkey, and Uruguay / Łukasz Tomczyk, Vladimir Costas Jáuregui, Cibelle Albuquerque de La Higuera Amato, Darwin Munoz, Magali Arteaga, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar & Mariana Porta ¬ródło: Education and Information Technologies. - 2021, Vol. 26, s. 2715-2741 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1360-2357 e-ISSN: 1573-7608 Adres url:
2/3
Autorzy: Solomon Sunday Oyelere, Umar Bin Qushem, Vladimir Costas Jauregui, Özgür Yaşar Akyar, Łukasz Tomczyk, Gloria Sanchez, Darwin Munoz, Regina Motz. Tytuł: Blockchain Technology to Support Smart Learning and Inclusion: Pre-service Teachers and Software Developers Viewpoints / Solomon Sunday Oyelere, Umar Bin Qushem, Vladimir Costas Jauregui, Özgür Yaşar Akyar, Łukasz Tomczyk, Gloria Sanchez, Darwin Munoz and Regina Motz ¬ródło: W: Trends and Innovations in Information Systems and Technologies. Vol. 3 / editors Âlvaro Rocha, Hojjat Adeli, Luís Paulo Reis, Sandra Costanzo, Irena Orovic, Fernando Moreira Adres wydawniczy: Switzerland : Springer, 2020 Opis fizyczny: S. 357-366 p-ISBN: 978-3-030-45696-2 e-ISBN: 978-3-030-45697-9 Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; 1161) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
Web of Science
DOI:
3/3
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere, Angel Puentes, Gloria Sanchez-Castillo, Darwin Munoz, Burcu Simsek, Özgür Yaşar Akyar, Giyasettin Demirhan. Tytuł: Flipped learning, digital storytelling as the new solutions in adult education and school pedagogy / Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere, Angel Puentes, Gloria Sanchez-Castillo, Darwin Munoz, Burcu Simsek, Ozgur Yaşar Akyar, Giyasettin Demirhan ¬ródło: W: Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence = Adult Education 2018 - Transformation in the Era of Digitization and Artificial Intelligence : proceedings of the 8th International Adult Education Conference, 11-12 December 2018 Prague, Czech Republic / editor Jaroslav Veteka Adres wydawniczy: Praha : Česká andragogická společnost/Czech Andragogy Society, 2019 Opis fizyczny: S. 69-83 p-ISBN: 978-80-906894-4-2 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,82