Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 2 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024 Opis fizyczny: 104 s. p-ISBN: 978-83-02-21682-4 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
2/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 2 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024 Opis fizyczny: 96 s. p-ISBN: 978-83-02-21683-1 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
3/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 2 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024 Opis fizyczny: 120 s. p-ISBN: 978-83-02-21679-4 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
4/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 2 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024 Opis fizyczny: 120 s.97 s. p-ISBN: 978-83-02-21680-0 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
5/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 1 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 104 s. p-ISBN: 987-83-02-20965-9 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
6/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 1 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 104 s. p-ISBN: 987-83-02-20966-6 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
7/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 1 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 121 s. p-ISBN: 987-83-02-20962-8 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
8/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia. Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 1 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023 Opis fizyczny: 104 s. p-ISBN: 987-83-02-20963-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
9/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: (Nie)odpowiedzialność za edukację matematyczną według studentów pedagogiki przedszkolnej wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Ingardenowskie tropy w edukacji : w hołdzie Romanowi Ingardenowi w Jego roku / redakcja naukowa Ewa Żmijewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022 Opis fizyczny: S. 157-176 p-ISBN: 978-83-8084-815-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
10/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Działa(nie) i pozna(nie) w kształtowaniu u dzieci pojęcia miary masy / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: (Z)rozumieć świat dziecka b Od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia : od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia / redakcja naukowa Ewa Kochanowska Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021 Opis fizyczny: S. 181-194 p-ISBN: 978-83-8095-941-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
11/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Unusual Word Problems and the Development of Critical Thinking in Early School Students = Nietypowe zadania tekstowe a rozwijanie krytycznego myślenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2021, Vol. 16, nr 3, s. 43-56 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1896-2327 e-ISSN: 2353-7787 Adres url: DOI:
12/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Dziecko w świecie miary : kształtowanie pojęć: długości, pola, objętości, masy, czasu i temperatury w edukacji elementarnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: 166 s. p-ISBN: 978-83-8084-496-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 979) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 DOI:
13/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Ile waży beczka? : czyli jak zadanie matematyczne rozwiązywali adepci zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska Źródło: W: Pedagogika zmiany w edukacji dziecka : teoria - badania - praktyka / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020 Opis fizyczny: S. 75-86 p-ISBN: 978-83-7587-468-6 Seria: (Edukacja Małego Dziecka ; T. 15) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
14/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Rozwiązywa(nie) zadań tekstowych - stare wyzwania i nowe potrzeby edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: Studia Edukacyjne. - 2020, nr 58, s. 213-232 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1233-6688 Adres url: DOI:
15/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Bożena Pawlak, Ewa Żmijewska. Tytuł: Wybrane konteksty współczesnej edukacji wczesnoszkolnej : przedsiębiorczość - neuroedukacja - międzykulturowość / Barbara Nawolska, Bożena Pawlak, Ewa Żmijewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: 296 s. p-ISBN: 978-83-8084-494-0 e-ISBN: 78-83-8084-495-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 978) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url: DOI:
16/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Natalia Rutka-Gliksman. Tytuł: Krytyczne myślenie (nie)dostępne uczniom edukacji wczesnoszkolnej? / Barbara Nawolska, Natalia Rutka-Gliksman Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 5, s. 33-49 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0552-2188 DOI:
17/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Małgorzata Maj. Tytuł: Tworzenie regularności przez dzieci 6-letnie: matematyka czy sztuka? / Barbara Nawolska, Małgorzata Maj Źródło: W: Kultura - sztuka - edukacja. T. 3 / redakcja Barbara Kurowska, Kinga Łapot-Dzierwa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019 Opis fizyczny: S. 302-317 p-ISBN: 978-83-8084-200-7 e-ISBN: 978-83-8084-201-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; 860) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,86 DOI:
18/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: (Nie)obecność rozumowania redukcyjnego w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: S. 66-78 p-ISBN: 978-83-8084-196-3 e-ISBN: 978-83-8084-197-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 859) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5 DOI:
19/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: (Nie)profesjonalizm matematyczny adeptów do zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2018, Vol. 6, nr 2/1, s. 163-175 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159
20/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: (Bez)krytyczne myślenie, (nie)potrzebne nauczycielowi edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne Humanum. - 2017, z. 25, nr 2, s. 173-182 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1898-8431 e-ISSN: 2450-0313 Adres url:
21/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Dlaczego matematyka jest taka trudna? / Barbara Nawolska Źródło: W: Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek Adres wydawniczy: Cieszyn : Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego ; Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017 Opis fizyczny: S. 135-144 p-ISBN: 978-83-7587-468-6 p-ISBN: 978-83-8095-311-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,7
22/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Dobro i zło w edukacji matematycznej / Barbara Nawolska Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcją Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017 Opis fizyczny: S. 193-207 p-ISBN: 978-83-8095-420-5 p-ISBN: 978-83-8095-286-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,89
23/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Dziecięca koncepcja matematyki tworzona przez zadania z podręczników szkolnych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vakevič-Buś Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 108-120 p-ISBN: 978-83-8084-028-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,77
24/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Dziwny jest ten świat, czyli o wizji świata w zadaniach matematycznych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vakevič-Buś Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 97-107 p-ISBN: 978-83-8084-028-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,73
25/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Matematyczne zadania tekstowe a rozwija(nie) twórczego myślenia dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: W: Edukacja dziecka : różnorodność perspketyw i działań / redakcja naukowa Eugenia Rostańska, Bożena Marzec, Katarzyna Wójcik Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2017 Opis fizyczny: S. 237-247 p-ISBN: 978-83-65621-20-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
26/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder. Tytuł: Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej a matematyka / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2017, nr 1, s. 121-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
27/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Razem czy osobno, czyli co łączyć, a co rozdzielać w edukacji matematycznej dzieci / Barbara Nawolska Źródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 129-140 p-ISBN: 978-83-8084-031-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,74
28/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Co studenci pedagogiki wiedzą o czworokątach? / Barbara Nawolska Źródło: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ruomberok. - 2016, R. 11, nr 4, s. 147-156 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1336-2232
29/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji matematycznej dziecka / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 231-237 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
30/111
Autorzy: Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska. Tytuł: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: 176 s. p-ISBN: 978-83-8084-013-3 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 9
31/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Kształtowanie kompetencji ekonomicznych jako element przygotowania uczniów edukacji wczesnoszkolnej do świadomego uczestnictwa w życiu społecznym / Barbara Nawolska Źródło: W: Edukacja wczesnoszkolna w warunkach zmiany społecznej i kulturowej / pod redakcją naukową Ewy Skrzetuskiej i Moniki Jurewicz Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2016 Opis fizyczny: S. 152-165 p-ISBN: 978-83-7583-712-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,68
32/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Kształtowanie pojęcia czasu w edukacji matematycznej pierwszoklasistów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: Nauczanie Początkowe. - 2016/2017, nr 1, s. 20-30 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 0239-7579
33/111
Autorzy: Adam Płocki, Barbara Nawolska. Tytuł: Logika dla pedagogów / Adam Płocki, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Naukowe Novum, 2016 Opis fizyczny: 319 s. p-ISBN: 978-83-65451-11-8 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 18
34/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Nabywani wiedzy matematycznej przez dzieci / Barbara Nawolska Źródło: W: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 76-86 p-ISBN: 978-838084-03-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
35/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Nabywanie pojęcia czasu w edukacji matematycznej sześciolatków / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Sześciolatek w roli ucznia : praca zbiorowa / pod redakcją Małgorzaty Kwaśniewskiej i Joanny Lendzion Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, 2016 Opis fizyczny: S. 176-182 p-ISBN: 978-83-7173-321-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
36/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Regularności w kształceniu dzieci młodszych / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematyka w przyrodzie i sztuce - matematyka, przyroda i sztuka w kształceniu powszechnym. T. 4 / pod redakcją Adama Płockiego Adres wydawniczy: Nowy Sącz : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, 2016 Opis fizyczny: S. 97-116 p-ISBN: 978-83-63196-93-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
37/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Rola ilustracji w rozwiązywaniu zadań matematycznych w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska Źródło: W: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 87-99 p-ISBN: 978-838084-03-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,6
38/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Vozmonocti razvitiâ tvorčeskogo myleniâ rebenka na urokah matematiki v sisteme dokol'nogo obrazovaniâ / Barbara Navolska, Doanna ondlo Źródło: Vísnik píslâdiplomnoï osvíti. - 2016, vip. 16, s. 106-115 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: RUS Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2218-7650 Liczba arkuszy: 0,5
39/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Pomiędzy konkretem a abstrakcją czyli o dobrym i złym ilustrowaniu pojęć matematycznych w podręcznikach dla klas I-III / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ruomberok. - 2015, z. 2, s. 140-144 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1336-2232
40/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek : przewodnik metodyczny. 2 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: 297, [7] s. p-ISBN: 978-83-02-15386-0 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
41/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek : przewodnik metodyczny. 1 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: 302, [2] s. p-ISBN: 978-83-02-15385-3 (część 1) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
42/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek. 1 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: [40] s. p-ISBN: 978-83-02-15379-1 (część 1) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
43/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek. 2 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: [47] s. p-ISBN: 978-83-02-15380-8 (część 2) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
44/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek. 3 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: 72, [4] s. p-ISBN: 978-83-02-15381-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
45/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek. 4 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: 72, [4] s. p-ISBN: 978-83-02-15382-2 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
46/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek : przewodnik metodyczny. 2 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: 256 s. p-ISBN: 978-83-02-15396-9 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
47/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek : przewodnik metodyczny. 1 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: 263, [1] s. p-ISBN: 978-83-02-15395-2 (część 1) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
48/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek. 1 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: [46] s. p-ISBN: 978-83-02-15389-1 (część 1) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
49/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek. 2 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: [42] s. p-ISBN: 978-83-02-15390-7 (część 2) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
50/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek. 3 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: 64, [4] p-ISBN: 978-83-02-15391-4 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
51/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek. 4 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015 Opis fizyczny: 64, [4] s. p-ISBN: 978-83-02-15392-1 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
52/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Child in financial world / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Communication in the mathematics classroom / [ed. Marta Pytlak] Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014 Opis fizyczny: S. 57-58 p-ISBN: 978-83-7996-010-1 Typ publikacji: PRA Język publikacji: ENG
53/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Jaki wzrost będzie mieć Kasia, czyli o krytycznym myśleniu dzieci 9-letnich / Barabara Nawolska Źródło: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica. - 2014, 9, s. 151-155 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL p-ISSN: 0862-9765
54/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : karty. 1 / [aut. Bożena Godzimirska, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014 Opis fizyczny: 32, [4] s. p-ISBN: 978-83-02-14196-6 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
55/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : karty. 2 / [aut. Bożena Godzimirska, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014 Opis fizyczny: 48, [6] s. p-ISBN: 978-83-02-14197-3 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
56/111
Autorzy: Magdalena Królak, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : karty. 3 / [aut. Magdalena Królak, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014 Opis fizyczny: 48, [2] s. p-ISBN: 978-83-02-14198-0 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
57/111
Autorzy: Anna Łada-Grodzicka, Magdalena Królak, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : karty. 4 / [aut. Anna Łada-Grodzicka, Magdalena Królak, Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014 Opis fizyczny: 24, [2] s. p-ISBN: 978-83-02-14199-7 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
58/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : przewodnik metodyczny. 1 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia plastyczne: Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014 Opis fizyczny: 175, [1] s. p-ISBN: 978-83-02-14208-6 (cz.1) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
59/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : przewodnik metodyczny. 2 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia plastyczne: Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014 Opis fizyczny: 269, [1] s. p-ISBN: 978-83-02-14209-3 (cz.2) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
60/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : przewodnik metodyczny. 3 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia plastyczne: Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014 Opis fizyczny: 270, [2] s. p-ISBN: 978-83-02-14210-9 (cz. 3) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
61/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla, Barbara Nawolska. Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : przewodnik metodyczny. 4 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia plastyczne: Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014 Opis fizyczny: 182, [2] s. p-ISBN: 978-83-02-14211-6 (cz. 4) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
62/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Formovanie pojmu čísiel - staré a nové koncepcie / Barbara Nawolska Źródło: W: Od slova ku konverzácii : vyuitie prvkov kultúry vo zvyovaní jazykových zručností detí so stratou sluchu / pod red. Katarzyny Bieńkowskiej Adres wydawniczy: Krosno ; Preov : Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu, 2013 Opis fizyczny: S. 51-52 p-ISBN: 978-83-937353-7-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: SLO
63/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Korygowanie przez dzieci pięcioletnie zaburzeń w regularnościach geometrycznych / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematika v primárnej kole rôzne cesty, rovnaké ciele : zbornik príspekov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou / editori Blanka Tomková, Marek Mokri Adres wydawniczy: Preov : Preovská univerzita. Pedagogická fakulta, 2013 Opis fizyczny: S.146-150 p-ISBN: 978-80-555-0765-1 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL Adres url:
64/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska. Tytuł: Nowe spojrzenie na gry Penneya / Maciej Major, Barbara Nawolska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2013, Z. 5, s. 83-94 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 1.000 p-ISSN: 2080-9751
65/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Kompetencje ekonomiczne uczniów edukacji wczesnoszkolnej [Dokument elektroniczny] / Barbara Nawolska Źródło: W: Komplexnost' a integrita v predprimárnej, primárnej a peciálnej edukácii : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnu účast'ou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príleitosti 15. výročia zaloenia Preovskej univerzity v Preove / Alena Prídavková, Martin Klimovič (eds.) Adres wydawniczy: Preov : Vydavatelstvo Preovskej univerzity, 2012 Opis fizyczny: S. 648-654 Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
66/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Myślenie jako proces poznawczy i możliwości jego rozwijania na zajęciach z edukacji matematycznej dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Poznawanie świata w edukacji dziecka / pod red. Krystyny Gąsiorek i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 390-404 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
67/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Przyjemne i pożyteczne : obliczenia pieniężne w edukacji matematycznej dzieci / Barbara Nawolska Źródło: W: Doświadczanie poznawania świata przez dzieci w młodszym wieku szkolnym / pod red. Ireny Adamek, Bożeny Pawlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Libron, 2012 Opis fizyczny: S. 183-198 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
68/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Regularnośc w edukacji matematycznej a sztuka dziecka / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematyka w przyrodzie i sztuce : matematyka, przyroda i sztuka w kształceniu powszechnym / pod red. Adama Płockiego, Ireneusza Krecha Adres wydawniczy: Nowy Sącz : Wydaw. Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2012 Opis fizyczny: S. 77-98 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
69/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Testowa(nie) trzecioklasistów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: NiM+TI Nauczyciele i Matematyka Plus Technologia Informacyjna. - 2012, nr 82, s. 21-25 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
70/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Uczniowie 9-letni odkrywają regularności arytmetyczne / Barbara Nawolska Źródło: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica. - 2012, 8, s. 162-166 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
71/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Czy uczniowie klasy I szkoły podstawowej myślą rekurencyjnie? : wyniki badań dzieci ośmioletnich / Barbara Nawolska Źródło: W: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 180-199 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 585) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
72/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Jak dzieci 4-letnie kontynuują regularności sekwencyjne / Barbara Nawolska Źródło: W: Tvořivost v počátečním vyučování matematiky / [ed. árka Pěchoučková] Adres wydawniczy: Plzeň : Západočeská univerzita, 2011 Opis fizyczny: S. 149-153 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
73/111
Autorzy: Agnieszka M. Stefańska, Barbara Nawolska. Tytuł: Linie, odcinki, figury : sekrety i kształty natury : niesforne dziatki Profesora Zagadki. Cz. 3 / Agnieszka M. Stefańska ; [oprac. zadań Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Kraków : Agmast, 2011 Opis fizyczny: 36 s., [4] k. tabl. Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
74/111
Autorzy: Agnieszka M. Stefańska, Barbara Nawolska. Tytuł: Nauka dodawania i odejmowania, czyli sposoby na proste działania : niesforne dziatki Profesora Zagadki. Cz. 2 / Agnieszka M. Stefańska ; [oprac. zadań Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Kraków : Agmast, 2011 Opis fizyczny: 32 s., [2] k. tabl Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
75/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Rytmy i regularności w matematyce / Barbara Nawolska Źródło: W: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 114-126 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 585) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
76/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Aktywność matematyczna dziecka w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska Źródło: W: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / pod red. Ireny Adamek, Magdaleny Grochowalskiej i Ewy Żmijewskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 253-260 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
77/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Błąd w edukacji matematycznej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Tworzenie obrazu świata u dzieci w młodszym wieku szkolnym : szanse i bariery / pod red. Krystyny Gąsiorek i Zbigniewa Nowaka Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010 Opis fizyczny: S. 78-94 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
78/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej wczoraj i dziś / Barbara Nawolska Źródło: W: Edukacja elementarna : wyzwania, konteksty, dylematy / red. Aleksandra Skowrońska-Kruszewska Adres wydawniczy: Częstochowa : Akademia im. Jana Długosza, 2010 Opis fizyczny: S. 278-290 Uwagi: Publikacja także na CD-ROM. Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
79/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska. Tytuł: Matematyzacja, modelowanie, model / Maciej Major, Barbara Nawolska Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2010, Z. 3, s. 141-166 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000
80/111
Autorzy: Agnieszka M. Stefańska, Barbara Nawolska. Tytuł: Nauka liczenia dla pracusia i lenia : niesforne dziatki Profesora Zagadki. Cz. 1 / Agnieszka M. Stefańska ; [oprac. zadań Barbara Nawolska] Adres wydawniczy: Kraków : Agmast, 2010 Opis fizyczny: 32 s., [4] k. tabl. Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
81/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: O dobrych wynikach i błędnych rozwiazaniach zadań / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematika 4 : matematické vzdělávání v kontextu proměn primární koly / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2010 Opis fizyczny: s. 187-191 Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 7) Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
82/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Podręcznik do kształcenia zintegrowanego a aktywność matematyczna dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Dziecko-uczeń w systemie edukacyjnym : teraźniejszość i przyszłość / pod red. Ireny Adamek, Bożeny Muchackiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010 Opis fizyczny: S. 172-177 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
83/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Rozumienie treści zadania tekstowego a jego rozwiązanie w pracach studentów pedagogiki / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematika z pohl'adu primárneho vzdelávania : zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou učast'ou Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, 2009 Opis fizyczny: S. 135-141 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
84/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Argumentacje w przeliczalnych przestrzeniach probabilistycznych na przykładzie gier Penneya / Barbara Nawolska Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Calculum Probabilitatis Eiusque Didacticam Pertinentia. - 2008, Z. 2, s. 67-98 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
85/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: How many dots does a dalmatian have? : how to solve certain mathematical problems / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Mathematical education from pupil's and primary school teacher's view : the conference proceeding abstracts / [ed. Martina Uhliřová] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2008 Opis fizyczny: S. 52 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
86/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Ile kropek ma dalmatyńczyk? : czyli jak można rozwiązywać pewne zadanie / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Matematika 3 : matematické vzdělávání z pohledu áka a učitele primární koly : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2008 Opis fizyczny: S. 184-190 Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 6) Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
87/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Nauczyciel kształcenia zintegrowanego a błędy popełniane przez uczniów na zajęciach matematycznych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Nauczyciel w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 267-275 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
88/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: How many and what kind of stools can be built by a carpenter? : meaning how pedagogics students solved certain problems / Barbara Nawolska Źródło: Prace Naukowe. Matematyka / Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie. - 2007, [Z.] 12, s. 295-302 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
89/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Interpretacja treści zadania tekstowego a jego rozwiązanie w pracach uczniów i studentów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Matematika v kole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ruomberok, 10.-12. september 2007 / ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč Adres wydawniczy: Ruomberok : Katolícka univerzita, 2007 Uwagi: Dokument dostępny online i na CD-ROM. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL Adres url:
90/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Jakie monety ma w skarbonce Agatka? : czyli jak studenci pedagogiki rozwiązywali pewne zadanie / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Vyučování matematice z pohledu kompetencí áka a učitele 1. stupně základního vzdělávání - Srní 2007 Adres wydawniczy: Plzeň : Západočeská univerzita, 2007 Opis fizyczny: S. 87-92 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
91/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Kompetencje uczniów 9-10 letnich w zakresie rozwiązywania nietypowych zadań tekstowych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Efektywność kształcenia zintegrowanego : implikacje dla teorii i praktyki : praca zbiorowa / pod red. nauk. Heleny Siwek Adres wydawniczy: Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, 2007 Opis fizyczny: S. 226-233 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
92/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Rola nauczyciela w pokonywaniu uczniowskich trudności w uczeniu się matematyki / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Dziecko - sukcesy i porażki / pod red. Rafała Piwowarskiego Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2007 Opis fizyczny: S. 444-455 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
93/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Strategie rozwiązywania zadań nietypowych stosowane przez studentów pedagogiki / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematika v kole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ruomberok, 10.-12. september 2007 / ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč Adres wydawniczy: Ruomberok : Katolícka univerzita, 2007 Uwagi: Dokument dostępny online i na CD-ROM. Typ publikacji: DE Język publikacji: POL Adres url:
94/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska. Tytuł: Aktywności matematyczne studentów inspirowane grami Penneya / Maciej Major, Barbara Nawolska Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2006, Z. 1, s. 137-161 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
95/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Kilka uwag o przygotowaniu studentów pedagogiki wczesnoszkolnej do nauczania matematyki w klasach I-III / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Kształcenie matematyczne : tendencje, badania, propozycje dydaktyczne / pod red. Moniki Czajkowskiej, Gustawa Trelińskiego Adres wydawniczy: Kielce : Wydaw. Akademii Świętokrzyskiej, 2006 Opis fizyczny: S. 263-271 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
96/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Postawy studentów pedagogiki wobec uczniowskich blędów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Matematika 2 : matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti áka primární koly : sborník příspěvků z konference s mezinárodní učastí / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2006 Opis fizyczny: S. 152-156 Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 5) Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
97/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło. Tytuł: Rôzne spôsoby rieenia netypickej slovnej úlohy devät' a desat'ročnými iakmi / Barbara Nawolska, Joanna Żądło Źródło: W: Matematika v kole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ruomberok, 11.-13. September 2006 / [ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč] Adres wydawniczy: Ruomberok : Katolícka univerzita, 2006 Opis fizyczny: S. 210-215 Typ publikacji: ZR Język publikacji: SLO
98/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Różne reakcje studentów pedagogiki na błędy uczniów popełniane podczas rozwiązywania zadań z matematyki / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematika v kole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ruomberok, 12.-14. September 2005 / [ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč] Adres wydawniczy: Ruomberok : Katolícka univerzita, 2006 Opis fizyczny: S. 201-204 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
99/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: A few remarks concerning the reactions of students of pedagogics to their future pupils mistakes / Barbara Nawolska Źródło: W: Czech-Polish-Slovak Mathematical School : proceedings of the XIIth Czech-Polish-Slovak Mathematical School : Hlubo, June 2nd - 4th, 2005 / [ed. Jan Melichar] Adres wydawniczy: Usti nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 2005 Opis fizyczny: S. 174-177 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
100/111
Autorzy: Joanna Czaplińska, Barbara Nawolska. Tytuł: Elementy kombinatoryki w nauczaniu dzieci młodszych / Joanna Czaplińska, Barbara Nawolska Źródło: W: Cesty (k) poznávání v matematice primární koly / [sbornik uspořádala Martina Uhlířová] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého, 2004 Opis fizyczny: S. 62-66 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
101/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska. Tytuł: Intuitions associated with conditional probability / Maciej Major, Barbara Nawolska Źródło: W: Mathematica : proceedings of the XI Slovak - Czech - Polish Mathematical School, Ruomberok, June 2nd - 5th, 2004 / ed. Zdenko Takáč Adres wydawniczy: Ruomberok : Pedagogical Faculty Catholic University in Ruomberok, 2004 Opis fizyczny: S. 122-129 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
102/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska. Tytuł: Gry Penneya jako źródło pojęć probabilistycznych dla uczniów / Maciej Major, Barbara Nawolska Źródło: Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ruomberok. - 2003, Roč. 3, č. 3, s. 57-62 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: POL
103/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Kombinatoryka w szkole jako matematyka "in statu nascendi" / Barbara Nawolska Źródło: W: Od činnosti k poznatku : vědecká konference s mezinárodní učastí : Srní, 24.-26.4.2003 / ed. Jana Coufalová Adres wydawniczy: Plzeň : Západočeská univerzita, 2003 Opis fizyczny: S. 25-28 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
104/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska. Tytuł: The justice of chance as a stochastic dilemma / Maciej Major, Barbara Nawolska Źródło: Prace Naukowe. Matematyka / Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie. - 2003, Z. 9, s. 155-161 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
105/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska. Tytuł: Gra strategiczno-losowa jako środek aktywizacji matematycznej uczniów / Maciej Major, Barbara Nawolska Źródło: Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ruomberok. - 2002, Roč. 2, č. 1, s. 48-54 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: POL
106/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska. Tytuł: Gra strategiczno-losowa jako środek kształtowania intuicji probabilistycznych uczniów klas początkowych / Maciej Major, Barbara Nawolska Źródło: W: Podíl matematiky na přípravě učitele primární koly : mezinárodní vědecká konference / [uspořadatel dila Martina Uhliřová] Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2002 Opis fizyczny: S. 110-114 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
107/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Wartość oczekiwana czasu trwania pewnych doświadczeń losowych o losowej liczbie etapów / Barbara Nawolska Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Calculum Probabilitatis Eiusque Didacticam Pertinentia. - 2002, Z. 1, s. 91-103 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Repozytorium UP:
108/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Expected value of duration for some statistical experiments of random number of steps / Barbara Nawolska Źródło: W: Czech-Polish mathematical school 2001 / vědecký red. Jiří Cihlář Adres wydawniczy: Usti nad Labem : Univerzita J. E. Purkyně, 2001 Opis fizyczny: S. 138-142 Seria: (Acta Universitatis Purkynianae. Studia Mathematica ; 72) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
109/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Gry losowe i pierwsze wnioskowania stochastyczne na lekcjach matematyki w szkole podstawowej / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematika v príprave učitel'ov 1. stupňa základnej koly : mezinárodná vedecká konferencia : zbornik príspevkov / ed. Pavol Hanzel, L'ubica Gerová, Pavel Klenovčan Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Pedagogická fakulta Univerzity Mateja Bela, 2001 Opis fizyczny: S. 52-57 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
110/111
Autorzy: Barbara Nawolska. Tytuł: Idee stochastyczne w loteriach fantowych / Barbara Nawolska Źródło: W: Matematika v kole dnes a zajtra : zborník príspevkov z konferencie v Ruomberku 5.-7. septembra 2001 Adres wydawniczy: Ruomberok : Katolícka univerzita, 2001 Opis fizyczny: S. 135-138 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
111/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Adam Płocki. Tytuł: Problemy i paradoksy rachunku prawdopodobieństwa związane z grami Penneya / Barbara Nawolska, Adam Płocki Źródło: Gradient. - 2000, nr 1, s. 11-24 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL