Wynik wyszukiwania

Zapytanie: NAWOLSKA BARBARA
Liczba odnalezionych rekordów: 111

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/111

Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 2 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024
Opis fizyczny: 104 s.
p-ISBN: 978-83-02-21682-4
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



2/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 2 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024
Opis fizyczny: 96 s.
p-ISBN: 978-83-02-21683-1
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



3/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 2 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024
Opis fizyczny: 120 s.
p-ISBN: 978-83-02-21679-4
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



4/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 2 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2024
Opis fizyczny: 120 s.97 s.
p-ISBN: 978-83-02-21680-0
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



5/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 1 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 104 s.
p-ISBN: 987-83-02-20965-9
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



6/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : ćwiczenia : matematyka : klasa 1 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 104 s.
p-ISBN: 987-83-02-20966-6
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



7/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 1 część 1 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 121 s.
p-ISBN: 987-83-02-20962-8
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



8/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia.
Tytuł: Szkoła na TAK : podręcznik : matematyka : klasa 1 część 2 / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder, Dorota Dankowska, Magdalena Marekwia
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2023
Opis fizyczny: 104 s.
p-ISBN: 987-83-02-20963-5
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



9/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: (Nie)odpowiedzialność za edukację matematyczną według studentów pedagogiki przedszkolnej wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Ingardenowskie tropy w edukacji : w hołdzie Romanowi Ingardenowi w Jego roku / redakcja naukowa Ewa Żmijewska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022
Opis fizyczny: S. 157-176
p-ISBN: 978-83-8084-815-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



10/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Działa(nie) i pozna(nie) w kształtowaniu u dzieci pojęcia miary masy  / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: (Z)rozumieć świat dziecka b Od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia : od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia / redakcja naukowa Ewa Kochanowska
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2021
Opis fizyczny: S. 181-194
p-ISBN: 978-83-8095-941-5
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



11/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Unusual Word Problems and the Development of Critical Thinking in Early School Students = Nietypowe zadania tekstowe a rozwijanie krytycznego myślenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska
Źródło: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2021, Vol. 16, nr 3, s. 43-56
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1896-2327
e-ISSN: 2353-7787
Adres url:
DOI:



12/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Dziecko w świecie miary : kształtowanie pojęć: długości, pola, objętości, masy, czasu i temperatury w edukacji elementarnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: 166 s.
p-ISBN: 978-83-8084-496-4
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 979)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
DOI:



13/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Ile waży beczka? : czyli jak zadanie matematyczne rozwiązywali adepci zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska
Źródło: W: Pedagogika zmiany w edukacji dziecka : teoria - badania - praktyka / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020
Opis fizyczny: S. 75-86
p-ISBN: 978-83-7587-468-6
Seria: (Edukacja Małego Dziecka ; T. 15)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



14/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Rozwiązywa(nie) zadań tekstowych - stare wyzwania i nowe potrzeby edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: Studia Edukacyjne. - 2020, nr 58, s. 213-232
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1233-6688
Adres url:
DOI:



15/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Bożena Pawlak, Ewa Żmijewska.
Tytuł: Wybrane konteksty współczesnej edukacji wczesnoszkolnej : przedsiębiorczość - neuroedukacja - międzykulturowość / Barbara Nawolska, Bożena Pawlak, Ewa Żmijewska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: 296 s.
p-ISBN: 978-83-8084-494-0
e-ISBN: 78-83-8084-495-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 978)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:
DOI:



16/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Natalia Rutka-Gliksman.
Tytuł: Krytyczne myślenie (nie)dostępne uczniom edukacji wczesnoszkolnej? / Barbara Nawolska, Natalia Rutka-Gliksman
Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 5, s. 33-49
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0552-2188
DOI:



17/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Małgorzata Maj.
Tytuł: Tworzenie regularności przez dzieci 6-letnie: matematyka czy sztuka? / Barbara Nawolska, Małgorzata Maj
Źródło: W: Kultura - sztuka - edukacja. T. 3 / redakcja Barbara Kurowska, Kinga Łapot-Dzierwa
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019
Opis fizyczny: S. 302-317
p-ISBN: 978-83-8084-200-7
e-ISBN: 978-83-8084-201-4
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; 860)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,86
DOI:



18/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: (Nie)obecność rozumowania redukcyjnego w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska
Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych obszarach edukacyjnych / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 66-78
p-ISBN: 978-83-8084-196-3
e-ISBN: 978-83-8084-197-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 859)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,5
DOI:



19/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: (Nie)profesjonalizm matematyczny adeptów do zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2018, Vol. 6, nr 2/1, s. 163-175
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159



20/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: (Bez)krytyczne myślenie, (nie)potrzebne nauczycielowi edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne Humanum. - 2017, z. 25, nr 2, s. 173-182
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1898-8431
e-ISSN: 2450-0313
Adres url:



21/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Dlaczego matematyka jest taka trudna? / Barbara Nawolska
Źródło: W: Edukacja małego dziecka : praca zbiorowa. T. 10, Wychowanie i kształcenie - kierunki i perspektywy zmian / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek
Adres wydawniczy: Cieszyn : Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego ; Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017
Opis fizyczny: S. 135-144
p-ISBN: 978-83-7587-468-6
p-ISBN: 978-83-8095-311-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,7



22/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Dobro i zło w edukacji matematycznej / Barbara Nawolska
Źródło: W: Dobro i zło w wychowaniu dziecka. T. 2, Przeciw złu / pod redakcją Michała Głażewskiego i Bożeny Muchackiej
Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2017
Opis fizyczny: S. 193-207
p-ISBN: 978-83-8095-420-5
p-ISBN: 978-83-8095-286-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,89



23/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Dziecięca koncepcja matematyki tworzona przez zadania z podręczników szkolnych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 108-120
p-ISBN: 978-83-8084-028-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,77



24/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Dziwny jest ten świat, czyli o wizji świata w zadaniach matematycznych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Wizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevič-Buś
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 97-107
p-ISBN: 978-83-8084-028-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 783)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,73



25/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Matematyczne zadania tekstowe a rozwija(nie) twórczego myślenia dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: W: Edukacja dziecka : różnorodność perspketyw i działań / redakcja naukowa Eugenia Rostańska, Bożena Marzec, Katarzyna Wójcik
Adres wydawniczy: Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2017
Opis fizyczny: S. 237-247
p-ISBN: 978-83-65621-20-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,7



26/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder.
Tytuł: Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej a matematyka / Barbara Nawolska, Joanna Żądło-Treder
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2017, nr 1, s. 121-132
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



27/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Razem czy osobno, czyli co łączyć, a co rozdzielać w edukacji matematycznej dzieci / Barbara Nawolska
Źródło: W: Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 129-140
p-ISBN: 978-83-8084-031-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 784)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,74



28/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Co studenci pedagogiki wiedzą o czworokątach? / Barbara Nawolska
Źródło: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. - 2016, R. 11, nr 4, s. 147-156
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1336-2232



29/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji matematycznej dziecka / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: S. 231-237
p-ISBN: 978-83-7271-979-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



30/111
Autorzy: Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska.
Tytuł: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: 176 s.
p-ISBN: 978-83-8084-013-3
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 9



31/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Kształtowanie kompetencji ekonomicznych jako element przygotowania uczniów edukacji wczesnoszkolnej do świadomego uczestnictwa w życiu społecznym / Barbara Nawolska
Źródło: W: Edukacja wczesnoszkolna w warunkach zmiany społecznej i kulturowej / pod redakcją naukową Ewy Skrzetuskiej i Moniki Jurewicz
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2016
Opis fizyczny: S. 152-165
p-ISBN: 978-83-7583-712-4
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,68



32/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Kształtowanie pojęcia czasu w edukacji matematycznej pierwszoklasistów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: Nauczanie Początkowe. - 2016/2017, nr 1, s. 20-30
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 0239-7579



33/111
Autorzy: Adam Płocki, Barbara Nawolska.
Tytuł: Logika dla pedagogów / Adam Płocki, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Płock : Wydawnictwo Naukowe Novum, 2016
Opis fizyczny: 319 s.
p-ISBN: 978-83-65451-11-8
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
Liczba arkuszy: 18



34/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Nabywani wiedzy matematycznej przez dzieci / Barbara Nawolska
Źródło: W: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: S. 76-86
p-ISBN: 978-838084-03-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



35/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Nabywanie pojęcia czasu w edukacji matematycznej sześciolatków / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Sześciolatek w roli ucznia : praca zbiorowa / pod redakcją Małgorzaty Kwaśniewskiej i Joanny Lendzion
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, 2016
Opis fizyczny: S. 176-182
p-ISBN: 978-83-7173-321-5
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



36/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Regularności w kształceniu dzieci młodszych / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematyka w przyrodzie i sztuce - matematyka, przyroda i sztuka w kształceniu powszechnym. T. 4 / pod redakcją Adama Płockiego
Adres wydawniczy: Nowy Sącz : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, 2016
Opis fizyczny: S. 97-116
p-ISBN: 978-83-63196-93-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



37/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Rola ilustracji w rozwiązywaniu zadań matematycznych w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska
Źródło: W: Dziecko i nauczyciel : w procesie poznania i działania / redakcja naukowa Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: S. 87-99
p-ISBN: 978-838084-03-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,6



38/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Vozmožnocti razvitiâ tvorčeskogo myšleniâ rebenka na urokah matematiki v sisteme doškol'nogo obrazovaniâ / Barbara Navolska, Džoanna Žondlo
Źródło: Vísnik píslâdiplomnoï osvíti. - 2016, vip. 16, s. 106-115
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: RUS
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2218-7650
Liczba arkuszy: 0,5



39/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Pomiędzy konkretem a abstrakcją czyli o dobrym i złym ilustrowaniu pojęć matematycznych w podręcznikach dla klas I-III / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok. - 2015, z. 2, s. 140-144
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1336-2232



40/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek : przewodnik metodyczny. 2 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: 297, [7] s.
p-ISBN: 978-83-02-15386-0
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000



41/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek : przewodnik metodyczny. 1 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: 302, [2] s.
p-ISBN: 978-83-02-15385-3 (część 1)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000



42/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek. 1 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: [40] s.
p-ISBN: 978-83-02-15379-1 (część 1)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



43/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek. 2 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: [47] s.
p-ISBN: 978-83-02-15380-8 (część 2)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



44/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek. 3 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: 72, [4] s.
p-ISBN: 978-83-02-15381-5
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



45/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : czterolatek. 4 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: 72, [4] s.
p-ISBN: 978-83-02-15382-2
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



46/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek : przewodnik metodyczny. 2 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: 256 s.
p-ISBN: 978-83-02-15396-9
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000



47/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek : przewodnik metodyczny. 1 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: 263, [1] s.
p-ISBN: 978-83-02-15395-2 (część 1)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000



48/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek. 1 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: [46] s.
p-ISBN: 978-83-02-15389-1 (część 1)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



49/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek. 2 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: [42] s.
p-ISBN: 978-83-02-15390-7 (część 2)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



50/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek. 3 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: 64, [4]
p-ISBN: 978-83-02-15391-4
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



51/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : trzylatek. 4 / Bożena Godzimirska, Justyna Mordas, Barbara Nawolska
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2015
Opis fizyczny: 64, [4] s.
p-ISBN: 978-83-02-15392-1
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



52/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Child in financial world / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Communication in the mathematics classroom / [ed. Marta Pytlak]
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014
Opis fizyczny: S. 57-58
p-ISBN: 978-83-7996-010-1
Typ publikacji: PRA
Język publikacji: ENG



53/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Jaki wzrost będzie mieć Kasia, czyli o krytycznym myśleniu dzieci 9-letnich / Barabara Nawolska
Źródło: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica. - 2014, 9, s. 151-155
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL
p-ISSN: 0862-9765



54/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : karty. 1 / [aut. Bożena Godzimirska, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014
Opis fizyczny: 32, [4] s.
p-ISBN: 978-83-02-14196-6
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



55/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : karty. 2 / [aut. Bożena Godzimirska, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014
Opis fizyczny: 48, [6] s.
p-ISBN: 978-83-02-14197-3
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



56/111
Autorzy: Magdalena Królak, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : karty. 3 / [aut. Magdalena Królak, Anna Łada-Grodzicka, Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014
Opis fizyczny: 48, [2] s.
p-ISBN: 978-83-02-14198-0
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



57/111
Autorzy: Anna Łada-Grodzicka, Magdalena Królak, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : karty. 4 / [aut. Anna Łada-Grodzicka, Magdalena Królak, Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014
Opis fizyczny: 24, [2] s.
p-ISBN: 978-83-02-14199-7
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



58/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : przewodnik metodyczny. 1 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia plastyczne: Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014
Opis fizyczny: 175, [1] s.
p-ISBN: 978-83-02-14208-6 (cz.1)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000



59/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : przewodnik metodyczny. 2 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia plastyczne: Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014
Opis fizyczny: 269, [1] s.
p-ISBN: 978-83-02-14209-3 (cz.2)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000



60/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : przewodnik metodyczny. 3 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia plastyczne: Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014
Opis fizyczny: 270, [2] s.
p-ISBN: 978-83-02-14210-9 (cz. 3)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000



61/111
Autorzy: Bożena Godzimirska, Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla, Barbara Nawolska.
Tytuł: Przygoda z uśmiechem : roczne przygotowanie przedszkolne : przewodnik metodyczny. 4 / [aut. Bożena Godzimirska ; zajęcia plastyczne: Kinga Łapot-Dzierwa, Robert Małoszowski, Maria Śmigla ; zajęcia matematyczne: Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2014
Opis fizyczny: 182, [2] s.
p-ISBN: 978-83-02-14211-6 (cz. 4)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000



62/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Formovanie pojmu čísiel - staré a nové koncepcie / Barbara Nawolska
Źródło: W: Od slova ku konverzácii : využitie prvkov kultúry vo zvyšovaní jazykových zručností detí so stratou sluchu / pod red. Katarzyny Bieńkowskiej
Adres wydawniczy: Krosno ; Prešov : Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu, 2013
Opis fizyczny: S. 51-52
p-ISBN: 978-83-937353-7-2
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: SLO



63/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Korygowanie przez dzieci pięcioletnie zaburzeń w regularnościach geometrycznych / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematika v primárnej škole rôzne cesty, rovnaké ciele : zbornik príspekov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou / editori Blanka Tomková, Marek Mokriš
Adres wydawniczy: Prešov : Prešovská univerzita. Pedagogická fakulta, 2013
Opis fizyczny: S.146-150
p-ISBN: 978-80-555-0765-1
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL
Adres url:



64/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska.
Tytuł: Nowe spojrzenie na gry Penneya / Maciej Major, Barbara Nawolska
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2013, Z. 5, s. 83-94
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
p-ISSN: 2080-9751



65/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Kompetencje ekonomiczne uczniów edukacji wczesnoszkolnej [Dokument elektroniczny] / Barbara Nawolska
Źródło: W: Komplexnost' a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii : zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnu účast'ou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príležitosti 15. výročia založenia Prešovskej univerzity v Prešove / Alena Prídavková, Martin Klimovič (eds.)
Adres wydawniczy: Prešov : Vydavatelstvo Prešovskej univerzity, 2012
Opis fizyczny: S. 648-654
Uwagi: Publikacja dostępna na CD-ROM.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



66/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Myślenie jako proces poznawczy i możliwości jego rozwijania na zajęciach z edukacji matematycznej dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Poznawanie świata w edukacji dziecka / pod red. Krystyny Gąsiorek i Ingrid Paśko
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
Opis fizyczny: S. 390-404
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



67/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Przyjemne i pożyteczne : obliczenia pieniężne w edukacji matematycznej dzieci / Barbara Nawolska
Źródło: W: Doświadczanie poznawania świata przez dzieci w młodszym wieku szkolnym / pod red. Ireny Adamek, Bożeny Pawlak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Libron, 2012
Opis fizyczny: S. 183-198
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



68/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Regularnośc w edukacji matematycznej a sztuka dziecka / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematyka w przyrodzie i sztuce : matematyka, przyroda i sztuka w kształceniu powszechnym / pod red. Adama Płockiego, Ireneusza Krecha
Adres wydawniczy: Nowy Sącz : Wydaw. Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2012
Opis fizyczny: S. 77-98
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



69/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Testowa(nie) trzecioklasistów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: NiM+TI Nauczyciele i Matematyka Plus Technologia Informacyjna. - 2012, nr 82, s. 21-25
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



70/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Uczniowie 9-letni odkrywają regularności arytmetyczne / Barbara Nawolska
Źródło: Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica. - 2012, 8, s. 162-166
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



71/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Czy uczniowie klasy I szkoły podstawowej myślą rekurencyjnie? : wyniki badań dzieci ośmioletnich / Barbara Nawolska
Źródło: W: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
Opis fizyczny: S. 180-199
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 585)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Repozytorium UP:
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



72/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Jak dzieci 4-letnie kontynuują regularności sekwencyjne / Barbara Nawolska
Źródło: W: Tvořivost v počátečním vyučování matematiky / [ed. Šárka Pěchoučková]
Adres wydawniczy: Plzeň : Západočeská univerzita, 2011
Opis fizyczny: S. 149-153
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



73/111
Autorzy: Agnieszka M. Stefańska, Barbara Nawolska.
Tytuł: Linie, odcinki, figury : sekrety i kształty natury : niesforne dziatki Profesora Zagadki. Cz. 3 / Agnieszka M. Stefańska ; [oprac. zadań Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Kraków : Agmast, 2011
Opis fizyczny: 36 s., [4] k. tabl.
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



74/111
Autorzy: Agnieszka M. Stefańska, Barbara Nawolska.
Tytuł: Nauka dodawania i odejmowania, czyli sposoby na proste działania : niesforne dziatki Profesora Zagadki. Cz. 2 / Agnieszka M. Stefańska ; [oprac. zadań Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Kraków : Agmast, 2011
Opis fizyczny: 32 s., [2] k. tabl
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



75/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Rytmy i regularności w matematyce / Barbara Nawolska
Źródło: W: Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
Opis fizyczny: S. 114-126
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 585)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Repozytorium UP:
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



76/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Aktywność matematyczna dziecka w edukacji wczesnoszkolnej / Barbara Nawolska
Źródło: W: Relacje i konteksty (w) edukacji elementarnej / pod red. Ireny Adamek, Magdaleny Grochowalskiej i Ewy Żmijewskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
Opis fizyczny: S. 253-260
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



77/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Błąd w edukacji matematycznej / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Tworzenie obrazu świata u dzieci w młodszym wieku szkolnym : szanse i bariery / pod red. Krystyny Gąsiorek i Zbigniewa Nowaka
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010
Opis fizyczny: S. 78-94
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



78/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Matematyka w edukacji wczesnoszkolnej wczoraj i dziś / Barbara Nawolska
Źródło: W: Edukacja elementarna : wyzwania, konteksty, dylematy / red. Aleksandra Skowrońska-Kruszewska
Adres wydawniczy: Częstochowa : Akademia im. Jana Długosza, 2010
Opis fizyczny: S. 278-290
Uwagi: Publikacja także na CD-ROM.
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



79/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska.
Tytuł: Matematyzacja, modelowanie, model / Maciej Major, Barbara Nawolska
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2010, Z. 3, s. 141-166
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000



80/111
Autorzy: Agnieszka M. Stefańska, Barbara Nawolska.
Tytuł: Nauka liczenia dla pracusia i lenia : niesforne dziatki Profesora Zagadki. Cz. 1 / Agnieszka M. Stefańska ; [oprac. zadań Barbara Nawolska]
Adres wydawniczy: Kraków : Agmast, 2010
Opis fizyczny: 32 s., [4] k. tabl.
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



81/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: O dobrych wynikach i błędnych rozwiazaniach zadań / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematika 4 : matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2010
Opis fizyczny: s. 187-191
Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 7)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



82/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Podręcznik do kształcenia zintegrowanego a aktywność matematyczna dzieci / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Dziecko-uczeń w systemie edukacyjnym : teraźniejszość i przyszłość / pod red. Ireny Adamek, Bożeny Muchackiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2010
Opis fizyczny: S. 172-177
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



83/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Rozumienie treści zadania tekstowego a jego rozwiązanie w pracach studentów pedagogiki / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematika z pohl'adu primárneho vzdelávania : zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou učast'ou
Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, 2009
Opis fizyczny: S. 135-141
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



84/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Argumentacje w przeliczalnych przestrzeniach probabilistycznych na przykładzie gier Penneya / Barbara Nawolska
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Calculum Probabilitatis Eiusque Didacticam Pertinentia. - 2008, Z. 2, s. 67-98
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



85/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: How many dots does a dalmatian have? : how to solve certain mathematical problems / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Mathematical education from pupil's and primary school teacher's view : the conference proceeding abstracts / [ed. Martina Uhliřová]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2008
Opis fizyczny: S. 52
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: ENG



86/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Ile kropek ma dalmatyńczyk? : czyli jak można rozwiązywać pewne zadanie / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Matematika 3 : matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy : sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2008
Opis fizyczny: S. 184-190
Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 6)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



87/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Nauczyciel kształcenia zintegrowanego a błędy popełniane przez uczniów na zajęciach matematycznych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Nauczyciel w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008
Opis fizyczny: S. 267-275
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



88/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: How many and what kind of stools can be built by a carpenter? : meaning how pedagogics students solved certain problems / Barbara Nawolska
Źródło: Prace Naukowe. Matematyka / Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie. - 2007, [Z.] 12, s. 295-302
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



89/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Interpretacja treści zadania tekstowego a jego rozwiązanie w pracach uczniów i studentów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Matematika v škole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ružomberok, 10.-12. september 2007 / ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč
Adres wydawniczy: Ružomberok : Katolícka univerzita, 2007
Uwagi: Dokument dostępny online i na CD-ROM.
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL
Adres url:



90/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Jakie monety ma w skarbonce Agatka? : czyli jak studenci pedagogiki rozwiązywali pewne zadanie / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání - Srní 2007
Adres wydawniczy: Plzeň : Západočeská univerzita, 2007
Opis fizyczny: S. 87-92
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



91/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Kompetencje uczniów 9-10 letnich w zakresie rozwiązywania nietypowych zadań tekstowych / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Efektywność kształcenia zintegrowanego : implikacje dla teorii i praktyki : praca zbiorowa / pod red. nauk. Heleny Siwek
Adres wydawniczy: Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP, 2007
Opis fizyczny: S. 226-233
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



92/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Rola nauczyciela w pokonywaniu uczniowskich trudności w uczeniu się matematyki / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Dziecko - sukcesy i porażki / pod red. Rafała Piwowarskiego
Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2007
Opis fizyczny: S. 444-455
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



93/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Strategie rozwiązywania zadań nietypowych stosowane przez studentów pedagogiki / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematika v škole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ružomberok, 10.-12. september 2007 / ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč
Adres wydawniczy: Ružomberok : Katolícka univerzita, 2007
Uwagi: Dokument dostępny online i na CD-ROM.
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL
Adres url:



94/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska.
Tytuł: Aktywności matematyczne studentów inspirowane grami Penneya / Maciej Major, Barbara Nawolska
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2006, Z. 1, s. 137-161
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



95/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Kilka uwag o przygotowaniu studentów pedagogiki wczesnoszkolnej do nauczania matematyki w klasach I-III / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Kształcenie matematyczne : tendencje, badania, propozycje dydaktyczne / pod red. Moniki Czajkowskiej, Gustawa Trelińskiego
Adres wydawniczy: Kielce : Wydaw. Akademii Świętokrzyskiej, 2006
Opis fizyczny: S. 263-271
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



96/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Postawy studentów pedagogiki wobec uczniowskich blędów / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Matematika 2 : matematika jako prostředí pro rozvoj osobnosti žáka primární školy : sborník příspěvků z konference s mezinárodní učastí / [hlavní uspořadatel Martina Uhlířvá]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2006
Opis fizyczny: S. 152-156
Seria: (Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Paedagogica. Mathematica ; 5)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



97/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Joanna Żądło.
Tytuł: Rôzne spôsoby riešenia netypickej slovnej úlohy devät' až desat'ročnými žiakmi / Barbara Nawolska, Joanna Żądło
Źródło: W: Matematika v škole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ružomberok, 11.-13. September 2006 / [ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč]
Adres wydawniczy: Ružomberok : Katolícka univerzita, 2006
Opis fizyczny: S. 210-215
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: SLO



98/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Różne reakcje studentów pedagogiki na błędy uczniów popełniane podczas rozwiązywania zadań z matematyki / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematika v škole dnes a zajtra : zborník príspevkov : Ružomberok, 12.-14. September 2005 / [ed. Ján Gunčaga, Zdenko Takáč]
Adres wydawniczy: Ružomberok : Katolícka univerzita, 2006
Opis fizyczny: S. 201-204
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



99/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: A few remarks concerning the reactions of students of pedagogics to their future pupils mistakes / Barbara Nawolska
Źródło: W: Czech-Polish-Slovak Mathematical School : proceedings of the XIIth Czech-Polish-Slovak Mathematical School : Hluboš, June 2nd - 4th, 2005 / [ed. Jan Melichar]
Adres wydawniczy: Usti nad Labem : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, 2005
Opis fizyczny: S. 174-177
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



100/111
Autorzy: Joanna Czaplińska, Barbara Nawolska.
Tytuł: Elementy kombinatoryki w nauczaniu dzieci młodszych / Joanna Czaplińska, Barbara Nawolska
Źródło: W: Cesty (k) poznávání v matematice primární školy / [sbornik uspořádala Martina Uhlířová]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého, 2004
Opis fizyczny: S. 62-66
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



101/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska.
Tytuł: Intuitions associated with conditional probability / Maciej Major, Barbara Nawolska
Źródło: W: Mathematica : proceedings of the XI Slovak - Czech - Polish Mathematical School, Ružomberok, June 2nd - 5th, 2004 / ed. Zdenko Takáč
Adres wydawniczy: Ružomberok : Pedagogical Faculty Catholic University in Ružomberok, 2004
Opis fizyczny: S. 122-129
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



102/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska.
Tytuł: Gry Penneya jako źródło pojęć probabilistycznych dla uczniów / Maciej Major, Barbara Nawolska
Źródło: Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. - 2003, Roč. 3, č. 3, s. 57-62
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: POL



103/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Kombinatoryka w szkole jako matematyka "in statu nascendi" / Barbara Nawolska
Źródło: W: Od činnosti k poznatku : vědecká konference s mezinárodní učastí : Srní, 24.-26.4.2003 / ed. Jana Coufalová
Adres wydawniczy: Plzeň : Západočeská univerzita, 2003
Opis fizyczny: S. 25-28
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



104/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska.
Tytuł: The justice of chance as a stochastic dilemma / Maciej Major, Barbara Nawolska
Źródło: Prace Naukowe. Matematyka / Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Częstochowie. - 2003, Z. 9, s. 155-161
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: ENG



105/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska.
Tytuł: Gra strategiczno-losowa jako środek aktywizacji matematycznej uczniów / Maciej Major, Barbara Nawolska
Źródło: Disputationes Scientificae Universitatis Catholicae in Ružomberok. - 2002, Roč. 2, č. 1, s. 48-54
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: POL



106/111
Autorzy: Maciej Major, Barbara Nawolska.
Tytuł: Gra strategiczno-losowa jako środek kształtowania intuicji probabilistycznych uczniów klas początkowych / Maciej Major, Barbara Nawolska
Źródło: W: Podíl matematiky na přípravě učitele primární školy : mezinárodní vědecká konference / [uspořadatel dila Martina Uhliřová]
Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta, 2002
Opis fizyczny: S. 110-114
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



107/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Wartość oczekiwana czasu trwania pewnych doświadczeń losowych o losowej liczbie etapów / Barbara Nawolska
Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Calculum Probabilitatis Eiusque Didacticam Pertinentia. - 2002, Z. 1, s. 91-103
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Repozytorium UP:



108/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Expected value of duration for some statistical experiments of random number of steps / Barbara Nawolska
Źródło: W: Czech-Polish mathematical school 2001 / vědecký red. Jiří Cihlář
Adres wydawniczy: Usti nad Labem : Univerzita J. E. Purkyně, 2001
Opis fizyczny: S. 138-142
Seria: (Acta Universitatis Purkynianae. Studia Mathematica ; 72)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



109/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Gry losowe i pierwsze wnioskowania stochastyczne na lekcjach matematyki w szkole podstawowej / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematika v príprave učitel'ov 1. stupňa základnej školy : mezinárodná vedecká konferencia : zbornik príspevkov / ed. Pavol Hanzel, L'ubica Gerová, Pavel Klenovčan
Adres wydawniczy: Banská Bystrica : Pedagogická fakulta Univerzity Mateja Bela, 2001
Opis fizyczny: S. 52-57
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



110/111
Autorzy: Barbara Nawolska.
Tytuł: Idee stochastyczne w loteriach fantowych / Barbara Nawolska
Źródło: W: Matematika v škole dnes a zajtra : zborník príspevkov z konferencie v Ružomberku 5.-7. septembra 2001
Adres wydawniczy: Ružomberok : Katolícka univerzita, 2001
Opis fizyczny: S. 135-138
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



111/111
Autorzy: Barbara Nawolska, Adam Płocki.
Tytuł: Problemy i paradoksy rachunku prawdopodobieństwa związane z grami Penneya / Barbara Nawolska, Adam Płocki
Źródło: Gradient. - 2000, nr 1, s. 11-24
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie