Autorzy: Ilona Kočvarová, Jitka Vaculíková, Zuzana Neupauer, Ruenka imonji Černak, Anna Włoch. Tytuł: Adaptation and validation of the academic motivation scale for higher education across four Eastern European countries / Ilona Kočvarová, Jan Kalenda, Jitka Vaculíková, Zuzana Neupauer, Ruenka imonji Černak, Anna Włoch ¬ródło: Higher Education Quarterly. - 2024, id. 12510, s. 1-19 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 0951-5224 e-ISSN: 0263-9769 Adres url: DOI:
2/4
Autorzy: Jitka Vaculí~21ková, Ilona Kočvarová, Jan Kalenda, Zuzana Neupauer, Marija Cvijetić Vukčevi, Anna Włoch. Tytuł: Factor structure of the Self-Regulation Questionnaire among adult learners from Poland, Serbia, Slovakia, and the Czech Republic / Jitka Vaculí~21ková, Ilona Kočvarová, Jan Kalenda, Zuzana Neupauer, Marija Cvijetić Vukčević & Anna Włoch ¬ródło: Psicologia: Reflexâo e Crítíca. - 2022, Vol. 35, id. 40 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 e-ISSN: 1678-7153 Adres url: DOI:
3/4
Autorzy: Soňa Kariková, Martin Schubert, Zuzana Neupauer. Tytuł: Teórie psychického vývinu / Soňa Kariková, Martin Schubert, Zuzana Neupauer Adres wydawniczy: Praha : Česká andragogická společnost, 2020 Opis fizyczny: 79 s. p-ISBN: 978-80-906894-9-7 Typ publikacji: ZK Język publikacji: SLO Punktacja MNiSW: 20.000
4/4
Autorzy: Soňa Kariková, Miroslav Krystoň, Viliam Michalovič, Zuzana Neupauer, Ivan Pavlov, Barbora Vaněk. Tytuł: (Il)Literacy of adults as a problem of inclusion and equality in lifelong learning / Soňa Kariková, Miroslav Krystoň, Viliam Michalovič, Zuzana Neupauer, Ivan Pavlov, Barbora Vaněk ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 9-34 p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000