Autorzy: Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska. Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / IV. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu czwartego trymestru / Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 42-52 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
2/19
Autorzy: Sylwia Niemiec. Tytuł: Rozwój społeczno-emocjonalny - prawidłowości, wskaźniki i sygnały ostrzegawcze w 1. roku życia / Sylwia Niemiec Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 105-120 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
3/19
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec. Tytuł: Tabela zbiorcza wskaźników rozwoju w 1. roku życia dziecka / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 53-63 p-ISBN: 978-83-8084-653-1 e-ISBN: 978-83-8084-654-8 Typ publikacji: DE Język publikacji: POL
4/19
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece Źródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0827-3383 DOI:
5/19
Autorzy: Sylwia Niemiec. Tytuł: Wsparcie społeczne a funkcjonowanie interpersonalne adolescentów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i zaburzeniami / Sylwia Niemiec Źródło: Pedagogika Społeczna. - 2021, nr 1-2, s. 151-166 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1642-672X DOI:
6/19
Autorzy: Sylwia Niemiec. Tytuł: Zaburzenia integracji sensorycznej jako podłoże zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną / Sylwia Niemiec Źródło: W: Współczesne tendencje w rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz Adres wydawniczy: Kraków, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego 2021 Opis fizyczny: S. 108-124 p-ISBN: 978-83-8084-703-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 1060) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
7/19
Autorzy: Sylwia Niemiec. Tytuł: Zachowania trudne u osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną / Sylwia Niemiec Źródło: W: Specyfika funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście aktualnych badań psychologicznych i pedagogicznych / redakcja Michał Gacek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: S. 119-140 p-ISBN: 978-83-8084-771-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1088) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
8/19
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska. Tytuł: Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych / Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska Źródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 10-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 0239-6858 DOI:
9/19
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Litiaková, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece Źródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019 Opis fizyczny: S. 52-58 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
10/19
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska. Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska Źródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
p-ISSN: 2029-7424 e-ISSN: 2424-3876 DOI:
11/19
Autorzy: Sylwia Niemiec. Tytuł: Teorie zachowań trudnych w kontekście psychospołecznego funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną / Sylwia Niemiec Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 130-141 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
12/19
Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany. Tytuł: Komunikacyjna funkcja zachowań trudnych u osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną / Sylwia Niemiec-Elanany Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 89-96 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210 DOI:
13/19
Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany. Tytuł: Niepełnosprawność intelektualna a zaburzenia psychiczne / Sylwia Niemiec-Elanany Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 25, s. 192-201 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
14/19
Autorzy: Katarzyna Bochenek, Sylwia Niemiec-Elanany. Tytuł: Terapia ręki jako forma wspomgania umiejętności manipulacyjnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / Katarzyna Bochenek, Sylwia Niemiec-Elanany Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 187-199 p-ISBN: 978-83-8084-065-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,7
15/19
Autorzy: Katarzyna Bochenek, Sylwia Niemiec-Elanany. Tytuł: Wpływ stymulacji sensomotorycznej na poprawę funkcjonowania dzieci z niepełnosprawnością intelektualną - analiza przypadku chłopca z autyzmem / Katarzyna Bochenek, Sylwia Niemiec-Elanany Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 167-186 p-ISBN: 978-83-8084-065-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,05
16/19
Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany. Tytuł: Aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na samodzielność w dorosłości / Sylwia Niemiec-Elanany Źródło: W: Rodzina jako wspólnota : praca zbiorowa / pod redakcją Jana Zimnego Adres wydawniczy: Stalowa Wol : [Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Zamiejscowy Prawa i Nauk o Społeczeństwie. Katedra Pedagogiki Katolickiej], 2016 Opis fizyczny: S. 252-263 p-ISBN: 978-83-63835-54-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5
17/19
Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany. Tytuł: Wsparcie społeczne adolescentów z zaburzeniami psychicznymi / Sylwia Niemiec-Elanany Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 4, s. 85-100 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103
18/19
Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany. Tytuł: Style funkcjonowania interpersonalnego adolescentów z zaburzeniami psychicznymi / Sylwia Niemiec-Elanany Źródło: Roczniki Komisji Nauk Pedagogicznych PAN. - 2014, T. 67, s. 115-126 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
19/19
Autorzy: Sylwia Niemiec. Tytuł: Wsparcie społeczne młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Sylwia Niemiec Źródło: W: Praca na rzecz osób niepełnosprawnych / pod red. Sylwii Wrony i Jerzego Rottermunda Adres wydawniczy: Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2013 Opis fizyczny: S. 85-90 p-ISBN: 978-83-61991-51-9 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,2 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]