Wynik wyszukiwania

Zapytanie: NIEMIEC-ELANANY SYLWIA
Liczba odnalezionych rekordów: 19

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/19

Autorzy: Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska.
Tytuł: K-ZD-1 r.ż. / IV. Ocena rozwoju dziecka poprzez zabawę po zakończeniu czwartego trymestru / Barbara Cygan, Sylwia Niemiec, Katarzyna Lichtańska
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 42-52
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



2/19
Autorzy: Sylwia Niemiec.
Tytuł: Rozwój społeczno-emocjonalny - prawidłowości, wskaźniki i sygnały ostrzegawcze w 1. roku życia / Sylwia Niemiec
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 105-120
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



3/19
Autorzy: Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec.
Tytuł: Tabela zbiorcza wskaźników rozwoju w 1. roku życia dziecka / Elżbieta Lubińska-Kościółek, Tamara Cierpiałowska, Sylwia Niemiec
Źródło: W: Zabawa w ocenie rozwoju małego dziecka : Konteksty teoretyczne i praktyczne, 1. rok życia / redakcja Elżbieta Lubińska-Kościółek Tamara Cierpiałowska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 53-63
p-ISBN: 978-83-8084-653-1
e-ISBN: 978-83-8084-654-8
Typ publikacji: DE
Język publikacji: POL



4/19
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece.
Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece
Źródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0827-3383
DOI:



5/19
Autorzy: Sylwia Niemiec.
Tytuł: Wsparcie społeczne a funkcjonowanie interpersonalne adolescentów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i zaburzeniami / Sylwia Niemiec
Źródło: Pedagogika Społeczna. - 2021, nr 1-2, s. 151-166
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1642-672X
DOI:



6/19
Autorzy: Sylwia Niemiec.
Tytuł: Zaburzenia integracji sensorycznej jako podłoże zachowań trudnych u osób z niepełnosprawnością intelektualną / Sylwia Niemiec
Źródło: W: Współczesne tendencje w rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz
Adres wydawniczy: Kraków, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego 2021
Opis fizyczny: S. 108-124
p-ISBN: 978-83-8084-703-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 1060)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



7/19
Autorzy: Sylwia Niemiec.
Tytuł: Zachowania trudne u osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną / Sylwia Niemiec
Źródło: W: Specyfika funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną w kontekście aktualnych badań psychologicznych i pedagogicznych / redakcja Michał Gacek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 119-140
p-ISBN: 978-83-8084-771-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1088)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



8/19
Autorzy: Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska.
Tytuł: Szkoła inkluzyjna jako przestrzeń (nie)przyjazna sensorycznie dla uczniów z zburzeniami ze spektrum autyzmu w opinii nauczycieli szkół inkluzyjnych / Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Joanna Kossewska
Źródło: Edukacja. - 2020, nr 2, s. 10-28
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0239-6858
DOI:



9/19
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Lištiaková, Jasmina Stošić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece.
Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stošić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece
Źródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola
Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019
Opis fizyczny: S. 52-58
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



10/19
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Lištiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stošić, Jasmina Troshanska.
Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Lištiaková, Elżbieta Lubińska-Kościółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stošić, Jasmina Troshanska
Źródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    p-ISSN: 2029-7424
    e-ISSN: 2424-3876
    DOI:



    11/19
    Autorzy: Sylwia Niemiec.
    Tytuł: Teorie zachowań trudnych w kontekście psychospołecznego funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną / Sylwia Niemiec
    Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 130-141
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    12/19
    Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany.
    Tytuł: Komunikacyjna funkcja zachowań trudnych u osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną / Sylwia Niemiec-Elanany
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 89-96
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103
    e-ISSN: 2392-3210
    DOI:



    13/19
    Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany.
    Tytuł: Niepełnosprawność intelektualna a zaburzenia psychiczne / Sylwia Niemiec-Elanany
    Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 25, s. 192-201
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519
    Adres url:



    14/19
    Autorzy: Katarzyna Bochenek, Sylwia Niemiec-Elanany.
    Tytuł: Terapia ręki jako forma wspomgania umiejętności manipulacyjnych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / Katarzyna Bochenek, Sylwia Niemiec-Elanany
    Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 187-199
    p-ISBN: 978-83-8084-065-2
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,7



    15/19
    Autorzy: Katarzyna Bochenek, Sylwia Niemiec-Elanany.
    Tytuł: Wpływ stymulacji sensomotorycznej na poprawę funkcjonowania dzieci z niepełnosprawnością intelektualną - analiza przypadku chłopca z autyzmem / Katarzyna Bochenek, Sylwia Niemiec-Elanany
    Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 167-186
    p-ISBN: 978-83-8084-065-2
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 1,05



    16/19
    Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany.
    Tytuł: Aktywizacja zawodowa osób z niepełnosprawnością szansą na samodzielność w dorosłości / Sylwia Niemiec-Elanany
    Źródło: W: Rodzina jako wspólnota : praca zbiorowa / pod redakcją Jana Zimnego
    Adres wydawniczy: Stalowa Wol : [Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Zamiejscowy Prawa i Nauk o Społeczeństwie. Katedra Pedagogiki Katolickiej], 2016
    Opis fizyczny: S. 252-263
    p-ISBN: 978-83-63835-54-5
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    17/19
    Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany.
    Tytuł: Wsparcie społeczne adolescentów z zaburzeniami psychicznymi / Sylwia Niemiec-Elanany
    Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 4, s. 85-100
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    p-ISSN: 2299-2103



    18/19
    Autorzy: Sylwia Niemiec-Elanany.
    Tytuł: Style funkcjonowania interpersonalnego adolescentów z zaburzeniami psychicznymi / Sylwia Niemiec-Elanany
    Źródło: Roczniki Komisji Nauk Pedagogicznych PAN. - 2014, T. 67, s. 115-126
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    p-ISSN: 0079-3418
    Adres url:



    19/19
    Autorzy: Sylwia Niemiec.
    Tytuł: Wsparcie społeczne młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Sylwia Niemiec
    Źródło: W: Praca na rzecz osób niepełnosprawnych / pod red. Sylwii Wrony i Jerzego Rottermunda
    Adres wydawniczy: Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2013
    Opis fizyczny: S. 85-90
    p-ISBN: 978-83-61991-51-9
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Liczba arkuszy: 0,2
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]

         stosując format:
    Nowe wyszukiwanie