Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Experienced Learners from Generation Z and the Traditional Vision of the Good Language Teacher : On The Issue of Teacher Authenticity / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Neofilolog. - 2024, nr 62/2, s. 461-481 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
2/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Highly sensitive persons (HSPs) and the situation of foreign language testing / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Psychology of Language and Communication. - 2024, Vol. 28, nr 1, s. 470-494 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1234-2238 e-ISSN: 2083-8506 Adres url: DOI:
3/23
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin. Tytuł: Na wspólnej drodze : nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z do¶wiadczeniem migracji / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2024 Opis fizyczny: 180 s. p-ISBN: 978-83-68260-04-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
4/23
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Bridging the 'dual lives' : school socialization of young bi/ multilinguals in the eyes of EFL teachers / Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak ¬ródło: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. - 2023, Vol. 26, nr 4, 395-410 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 200.000 p-ISSN: 1367-0050 e-ISSN: 1747-7522 Adres url: DOI:
5/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Hopeless Cases or Just Hard Nuts to Crack? : Stories of "Difficult" Foreign Language Learners / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2023, Vol. 9, nr 2, 1-24 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-5455 e-ISSN: 2451-2125 Adres url: DOI:
6/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Język sztuki czy sztuka języka? : rozwijanie wrażliwo¶ci artystycznej uczniów na lekcjach języka angielskiego w szkole ¶redniej / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2023, nr 1, s. 61-73 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: DOI:
7/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Stories of successful adaptations of immigrant students in the Polish educational system - perspective of EFL teachers / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Neofilolog. - 2023, nr 60/2, s. 440-456 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
8/23
Autorzy: Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Akcja integracja, czyli jak zintegrować ucznia z Ukrainy z zespołem klasowym / Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2022, nr 4, s. 73-84 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: DOI:
9/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: W sprawie lektur - 65 lat póĽniej / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2022, nr 1, s. 19-26 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: DOI:
10/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Deconsructing a personality model of a foreign-language learner promoted by the Common European Framework of Reference / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: W: Working Papers in Linguistics and Applied Communicology / editor in chief Zdzisław W±sik ; associate editors Paweł Kojs, Elżbieta Magdalena W±sik Adres wydawniczy: Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2021 Opis fizyczny: S. 55-80 p-ISBN: 978-83-7205-373-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
11/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Facing Diversity in Child Foreign Language Education, eds. Joanna Rokita-Ja¶kow & Agata Wolanin, Springer 2021, pp. 336 / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Polilog. Studia Neofilologiczne. - 2021, nr 12, s. 327-331 Typ publikacji: PAR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 35.000 p-ISSN: 2083-5485 Adres url: DOI:
12/23
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydanictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: 222 s. p-ISBN: 978-83-8084-547-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url:
13/23
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Nauczanie dzieci języków obcych jako zjawisko globalne / Joanny Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak ¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021 Opis fizyczny: S. 7-12 p-ISBN: 978-83-8084-547-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
14/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: The Discursive Construction of Foreign Language Pedagogy at the University Level in Poland against the Background of the European Qualifications Framework / Katarzyna Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2021 Opis fizyczny: 147 s. p-ISBN: 978-83-8138-462-9 e-ISBN: 978-83-8138-463-6 Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 120.000
15/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Uczniowie klas ósmych i ich wizja dobrego nauczyciela języków obcych (DNJO) - ujęcie retrospektywne / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021 Opis fizyczny: S. 205-221 p-ISBN: 978-83-8084-547-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
16/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Czynniki osobowo¶ciowe w procesie przyswajania i użycia języka obcego - kwestia ewaluacji wypowiedzi ustnej / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Neofilolog. - 2019, nr 53/2, s. 213-226 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
17/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Desirable Personality Traits of Foreign Language Learners Promoted in the Common European Framework of Reference for Languages / Katarzyna Maria Nosidlak ¬ródło: W: Language, Identity and Community / Kamila Ciepiela (ed.) Adres wydawniczy: Berlin : Peter Lang GmbH, 2019 Opis fizyczny: S. 157-169 p-ISBN: 978-3-631-77409-0 e-ISBN: 978-3-631-77601-8 Seria: (ŁódĽ Studies in Language ; Vol. 62) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
18/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Przerwa w nauczaniu a regres poziomu umiejętno¶ci językowych nauczyciela / Katrarzyna Nosidlak ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 3, s. 11-16 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
19/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: A raport on the international conference on Child Foreign Language Learning (CFLL). Between Theory and Practice, Kraków, Poland, 28-30 April, 2016 / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2017, Z. 7, s. 175-178 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG p-ISSN: 2299-2111 e-ISSN: 2449-5239 DOI:
20/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Kształtowanie kompetencji interkulturowej (KI) w¶ród najmłodszych / Katarzyna Maria Nosidlak ¬ródło: W: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 123-138 p-ISBN: 978-83-8084-077-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1,1 DOI:
21/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Ku globalnemu zrozumieniu - kształtowanie kompetencji interkulturowej w¶ród ucz±cych się języka angielskiego w kontek¶cie polskim / Katarzyna Maria Nosidlak ¬ródło: W: Oblicza wielokulturowo¶ci = Cultures in contact : wybór esejów = selected essays on cross-cultural experience / edited and prefaced by Ewa Panecka and Małgorzata Kowalcze Adres wydawniczy: Nowy Targ : Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2017 Opis fizyczny: S. 221-234 p-ISBN: 978-83-60621-36-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,63
22/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Personality traits and second language pedagogy / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: W: Young minds vs. old questions in linguistics : proceedings of the Fourth Central European Conference in Linguistics for Postgraduate Students / edited by Anna Bondaruk, Anna Bloch-Rozmej, Wojciech Malec, Ewelina Mokrosz, Sławomir Zdziebko Adres wydawniczy: Lublin : The Institute of East-Central Europe. The John Paul II Catholic University of Lublin, 2015 Opis fizyczny: S. 156-168 p-ISBN: 978-83-60695-79-1 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 1,1 Adres url:
23/23
Autorzy: Katarzyna Nosidlak. Tytuł: The humanistic approach to the personality of a learner in the methodology of second language learning / Katarzyna Nosidlak ¬ródło: W: The role of humanities in contemporary society: semiotics, culture, technologies : selected proceedings from the 1 st International Congress of Numanities Kaunas, 2-7 June, 2014 / edited by Audronė Daubarienė and Dario Martinelli Adres wydawniczy: Kaunas : International Semiotics Institute, 2015 Opis fizyczny: S. 133-149 p-ISBN: 978-609-02-1139-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG