Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman, Magdalena Pasteczka-Cholewa. Tytuł: Centrum Integracji i Wsparcia dla osób z niepełnosprawnością z Ukrainy jako przykład dobrych praktyk wspierania osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman, Magdalena Pasteczka-Cholewa Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr specjany, s. 319-331 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
2/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman. Tytuł: Znaczenie pracy zawodowej dla matek dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman Źródło: Kultura, Społeczeństwo, Edukacja. - 2023, nr 1, s. 141-162 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2300-0422 Adres url: DOI:
3/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman. Tytuł: Doświadczanie kryzysu przez rodziców dziecka z niepełnosprawnością intelektualną / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman Źródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2022, T. 2, nr 19, s. 123-137 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2300-6471 Adres url: DOI:
4/24
Autorzy: Agnieszka Ochman. Tytuł: Wspomaganie rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym poprzez arteterapię / Agnieszka Ochman Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2021, nr 44, s. 124-139 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
5/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman. Tytuł: Opinie nauczycieli i studentów na temat szans i zagrożeń inkluzji uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych / Izabella Gałuszka, Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2019, Vol. 7, nr 1, s. 103-116 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
6/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman. Tytuł: Aktywność osób z niepełnosprawnością i pełnosprawnych w czasie wolnym w zróżnicowanych przestrzeniach społecznych - doniesienie z badań własnych / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: S. 73-92 p-ISBN: 978-83-8084-202-1 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1 DOI:
7/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman. Tytuł: Profesjonalizm nauczyciela w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przestrzeni szkoły włączającej - doniesienie z badań / Grażyna Gunia, Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2018, Vol. 6, nr 2/2, s. 313-324 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-7140 e-ISSN: 2353-7159 Adres url:
8/24
Autorzy: Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman. Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: 324 s. p-ISBN: 978-83-8084-202-1 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 DOI:
9/24
Autorzy: Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman. Tytuł: Wprowadzenie / Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018 Opis fizyczny: S. 5-9 p-ISBN: 978-83-8084-202-1 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861) Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,35 DOI:
10/24
Autorzy: Agnieszka Ochman. Tytuł: Mowa dzieci w wieku przedszkolnym w aspekcie parcjalnych zaburzeń w rozwoju / Agnieszka Ochman Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : konteksty indywidualne i środowiskowe. T. 4.2 / pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 64-79 p-ISBN: 978-83-8084-063-8 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 796) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,76 DOI:
11/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman. Tytuł: Opinie studentów pedagogiki specjalnej na temat twórczości / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 27, s. 85-196 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
12/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska. Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: 305 s. p-ISBN: 978-83-7271-999-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764) Uwagi: 10.24917/9788372719997 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 15,67
13/24
Autorzy: Agnieszka Ochman. Tytuł: Terapia psychomotoryczna według Marcele Procus i Michèle Block jako metoda wspomagająca mowę dzieci z dysharmonią rozwojową / Agnieszka Ochman Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 37-43 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 e-ISSN: 2392-3210 DOI:
14/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman, Magdalena Pasteczka. Tytuł: Trening umiejętności spędzania czasu wolnego na przykładzie działalności środowiskowego domu samopomocy / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman, Magdalena Pasteczka Źródło: W: Wybrane konteksty i wyzwania współczesnej pedagogiki specjalnej / pod redakcją naukową Krystyny Barłóg Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017 Opis fizyczny: S. 242-256 p-ISBN: 978-83-7996-482-6 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 0,7
15/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska. Tytuł: Wprowadzenie / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 5-10 p-ISBN: 978-83-7271-999-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764) Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,32
16/24
Autorzy: Agnieszka Ochman. Tytuł: Wartości terapeutyczne koncepcji IPTW (psychomotoryki empowermentu) w ujęciu Jolanty i Andrzeja Majewskich / Agnieszka Ochman Źródło: W: Niepełnosprawność i choroba przewlekła : w perspektywie terapeutycznej, zawodowej i społeczno-opiekuńczej / redakcja naukowa: Bożena Płonka-Syroka, Michal Szyszka, Wiesław Wójcik Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka, 2016 Opis fizyczny: S. 36-48 p-ISBN: 978-83-65277-03-9 Seria: (Niepełnosprawność i Choroba Przewlekła w Perspektywie Antropologicznej) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,6
17/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman. Tytuł: Kobiecość w wyobrażeniach dziewcząt z niepełnosprawnością intelektualną / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman Źródło: W: Multidimenzionalita : východisko rozvoja súčasnej peciálnej pedagogiky : zborník vedeckých príspevkov, 25. november 2015, Bratislava / Monika ulovská, Kristína Nagyová (eds.) Adres wydawniczy: Bratislava : Pre Univerzitu Komenského, Pedagogickú fakultu, vydalo vydavatel'stvo IRIS - Vydavatel'stvo a tlač, 2015 Opis fizyczny: S. 114-133 p-ISBN: 978-80-89726-38-7 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 1,0
18/24
Autorzy: Agnieszka Ochman. Tytuł: Studenci pedagogiki specjalnej jako animatorzy uczestnictwa w kulturze osób z niepełnosprawnością / Agnieszka Ochman Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2015, Nr 19, s. 104-115 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476
19/24
Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman. Tytuł: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: 203, [1] s. p-ISBN: 978-83-7271-886-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698) Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 10,0 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
20/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman. Tytuł: Osoba z zaburzoną zdolnością komunikacyjną w przestrzeni społecznej / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman Źródło: W: Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu. [T. 6], Inny w przestrzeni społecznej / pod red. Beaty Jachimczak, Katarzyny Pawelczak, Anety Wojciechowskiej Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014 Opis fizyczny: S. 393-404 p-ISBN: 978-83-232-2817-2 Seria: (Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 217) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
21/24
Autorzy: Agnieszka Ochman. Tytuł: Speech as one of the important areas of supporting : vocabulary of primary school pupils with intellectual disability / Agnieszka Ochman Źródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol. 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: S. 114-127 p-ISBN: 978-83-7271-886-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
22/24
Autorzy: Agnieszka Ochman. Tytuł: Wspomaganie rodziny dziecka w wieku przedszkolnym z niepełnosprawnością intelektualną w rozwoju kompetencji komunikacyjnych / Agnieszka Ochman Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2014, Z. 3, s. 110-118 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2299-2103
23/24
Autorzy: Agnieszka Ochman, Marian Ochman. Tytuł: Sytuacja rodzinna nieletnich osadzonych w areszcie śledczym w Krakowie / Agnieszka Ochman, Marian Ochman Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 185-201 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 0079-3418
24/24
Autorzy: Agnieszka Ochman. Tytuł: Wspomaganie zaburzonej zdolności komunikacyjnej dziecka metodą symultaniczno-sekwencyjną : studium przypadku / Agnieszka Ochman Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T 2.2 / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Doroty Kornaś Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 Opis fizyczny: S. 159-173 p-ISBN: 978-83-7850-290-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]