Wynik wyszukiwania

Zapytanie: OCHMAN AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 24

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/24

Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman, Magdalena Pasteczka-Cholewa.
Tytuł: Centrum Integracji i Wsparcia dla osób z niepełnosprawnością z Ukrainy jako przykład dobrych praktyk wspierania osób z niepełnosprawnościami i ich rodzin / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman, Magdalena Pasteczka-Cholewa
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2023, Vol. 11, nr specjany, s. 319-331
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



2/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Znaczenie pracy zawodowej dla matek dzieci z niepełnosprawnością intelektualną / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman
Źródło: Kultura, Społeczeństwo, Edukacja. - 2023, nr 1, s. 141-162
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2300-0422
Adres url:
DOI:



3/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Doświadczanie kryzysu przez rodziców dziecka z niepełnosprawnością intelektualną / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman
Źródło: Konteksty Pedagogiczne. - 2022, T. 2, nr 19, s. 123-137
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2300-6471
Adres url:
DOI:



4/24
Autorzy: Agnieszka Ochman.
Tytuł: Wspomaganie rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym poprzez arteterapię / Agnieszka Ochman
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2021, nr 44, s. 124-139
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



5/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Opinie nauczycieli i studentów na temat szans i zagrożeń inkluzji uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych / Izabella Gałuszka, Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2019, Vol. 7, nr 1, s. 103-116
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



6/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Aktywność osób z niepełnosprawnością i pełnosprawnych w czasie wolnym w zróżnicowanych przestrzeniach społecznych - doniesienie z badań własnych / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 73-92
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1
DOI:



7/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Profesjonalizm nauczyciela w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przestrzeni szkoły włączającej - doniesienie z badań / Grażyna Gunia, Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman
Źródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2018, Vol. 6, nr 2/2, s. 313-324
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-7140
e-ISSN: 2353-7159
Adres url:



8/24
Autorzy: Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: 324 s.
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
DOI:



9/24
Autorzy: Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Wprowadzenie / Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 5-9
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,35
DOI:



10/24
Autorzy: Agnieszka Ochman.
Tytuł: Mowa dzieci w wieku przedszkolnym w aspekcie parcjalnych zaburzeń w rozwoju / Agnieszka Ochman
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : konteksty indywidualne i środowiskowe. T. 4.2 / pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 64-79
p-ISBN: 978-83-8084-063-8
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 796)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,76
DOI:



11/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Opinie studentów pedagogiki specjalnej na temat twórczości / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 27, s. 85-196
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



12/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska.
Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: 305 s.
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Uwagi: 10.24917/9788372719997
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 15,67



13/24
Autorzy: Agnieszka Ochman.
Tytuł: Terapia psychomotoryczna według Marcele Procus i Michèle Block jako metoda wspomagająca mowę dzieci z dysharmonią rozwojową / Agnieszka Ochman
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 9, s. 37-43
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
e-ISSN: 2392-3210
DOI:



14/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman, Magdalena Pasteczka.
Tytuł: Trening umiejętności spędzania czasu wolnego na przykładzie działalności środowiskowego domu samopomocy / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman, Magdalena Pasteczka
Źródło: W: Wybrane konteksty i wyzwania współczesnej pedagogiki specjalnej / pod redakcją naukową Krystyny Barłóg
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017
Opis fizyczny: S. 242-256
p-ISBN: 978-83-7996-482-6
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 0,7



15/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska.
Tytuł: Wprowadzenie / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman, Małgorzata Trojańska
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 5-10
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,32



16/24
Autorzy: Agnieszka Ochman.
Tytuł: Wartości terapeutyczne koncepcji IPTW (psychomotoryki empowermentu) w ujęciu Jolanty i Andrzeja Majewskich / Agnieszka Ochman
Źródło: W: Niepełnosprawność i choroba przewlekła : w perspektywie terapeutycznej, zawodowej i społeczno-opiekuńczej / redakcja naukowa: Bożena Płonka-Syroka, Michal Szyszka, Wiesław Wójcik
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka, 2016
Opis fizyczny: S. 36-48
p-ISBN: 978-83-65277-03-9
Seria: (Niepełnosprawność i Choroba Przewlekła w Perspektywie Antropologicznej)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,6



17/24
Autorzy: Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Kobiecość w wyobrażeniach dziewcząt z niepełnosprawnością intelektualną / Izabella Gałuszka, Agnieszka Ochman
Źródło: W: Multidimenzionalita : východisko rozvoja súčasnej špeciálnej pedagogiky : zborník vedeckých príspevkov, 25. november 2015, Bratislava / Monika Šulovská, Kristína Nagyová (eds.)
Adres wydawniczy: Bratislava : Pre Univerzitu Komenského, Pedagogickú fakultu, vydalo vydavatel'stvo IRIS - Vydavatel'stvo a tlač, 2015
Opis fizyczny: S. 114-133
p-ISBN: 978-80-89726-38-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 1,0



18/24
Autorzy: Agnieszka Ochman.
Tytuł: Studenci pedagogiki specjalnej jako animatorzy uczestnictwa w kulturze osób z niepełnosprawnością / Agnieszka Ochman
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2015, Nr 19, s. 104-115
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476



19/24
Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
Opis fizyczny: 203, [1] s.
p-ISBN: 978-83-7271-886-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698)
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 10,0
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



20/24
Autorzy: Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Osoba z zaburzoną zdolnością komunikacyjną w przestrzeni społecznej / Grażyna Gunia, Agnieszka Ochman
Źródło: W: Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu. [T. 6], Inny w przestrzeni społecznej / pod red. Beaty Jachimczak, Katarzyny Pawelczak, Anety Wojciechowskiej
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014
Opis fizyczny: S. 393-404
p-ISBN: 978-83-232-2817-2
Seria: (Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 217)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



21/24
Autorzy: Agnieszka Ochman.
Tytuł: Speech as one of the important areas of supporting : vocabulary of primary school pupils with intellectual disability / Agnieszka Ochman
Źródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol. 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
Opis fizyczny: S. 114-127
p-ISBN: 978-83-7271-886-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



22/24
Autorzy: Agnieszka Ochman.
Tytuł: Wspomaganie rodziny dziecka w wieku przedszkolnym z niepełnosprawnością intelektualną w rozwoju kompetencji komunikacyjnych / Agnieszka Ochman
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2014, Z. 3, s. 110-118
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2299-2103



23/24
Autorzy: Agnieszka Ochman, Marian Ochman.
Tytuł: Sytuacja rodzinna nieletnich osadzonych w areszcie śledczym w Krakowie / Agnieszka Ochman, Marian Ochman
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 185-201
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 0079-3418



24/24
Autorzy: Agnieszka Ochman.
Tytuł: Wspomaganie zaburzonej zdolności komunikacyjnej dziecka metodą symultaniczno-sekwencyjną : studium przypadku / Agnieszka Ochman
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T 2.2 / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Doroty Kornaś
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
Opis fizyczny: S. 159-173
p-ISBN: 978-83-7850-290-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie