Wynik wyszukiwania

Zapytanie: OYELERE SOLOMON SUNDAY
Liczba odnalezionych rekordów: 18

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/18

Autorzy: Łukasz Tomczyk, Natalia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Solomon Sunday Oyelere.
Tytuł: Elements of crisis e-learning: Perspectives of Polish teachers / Łukasz Tomczyk, Nataliia Demeshkant, Katarzyna Potyrała, Karolina Czerwiec, Solomon Sunday Oyelere
¬ródło: Knowledge Management & E-Learning. - 2022, Vol. 14, iss. 3, s. 245-268
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2073-7904
Adres url:
DOI:



2/18
Autorzy: Valéría Farinazzo Martins, Łukasz Tomczyk, Cibelle Amato, Maria Amelia Eliseo, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar, Regina Motz, Gabriel Barros, Sonia Magali Arteaga Sarmiento, Ismar Frango Silveira.
Tytuł: A Smart Ecosystem for Learning and Inclusion: An Architectural Overview / Valéria Farinazzo Martins, Łukasz Tomczyk, Cibelle Amato, Maria Amelia Eliseo, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar, Regina Motz, Gabriel Barros, Sonia Magali Arteaga Sarmiento, Ismar Frango Silveira
¬ródło: W: Computational Science and Its Applications - ICCSA 2020 : 20th International Conference Cagliari, Italy, July 1-4, 2020 : Proceedings, Part I / Osvaldo Gervasi, Beniamino Murgante, Sanjay Misra, Chiara Garau, Ivan Blečić, David Taniar, Bernady O. Apduhan, Ana Maria A. C. Rocha, Eufemia Tarantino, Carmelo Maria Torre, Yeliz Karaca (eds.)
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2020
Opis fizyczny: S. 601-616
p-ISBN: 978-3-030-58798-7
e-ISBN: 978-3-030-58799-4
Seria: (Lecture Notes in Computer Science ; 12249)
Uwagi: (ICCSA - International Conference on Computational Science and Applications).
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



3/18
Autorzy: Valéría Farinazzo Martins, Cibelle Amato, Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere, Maria Amelia Eliseo, Ismar Frango Silveira.
Tytuł: Accessibility Recommendations for Open Educational Resources for People with Learning Disabilities / Valéría Farinazzo Martins, Cibelle Amato, Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere, Maria Amelia Eliseo and Ismar Frango Silveira
¬ródło: W: Trends and Innovations in Information Systems and Technologies. Vol. 3 / editors Âlvaro Rocha, Hojjat Adeli, Luís Paulo Reis, Sandra Costanzo, Irena Orovic, Fernando Moreira
Adres wydawniczy: Switzerland : Springer, 2020
Opis fizyczny: S. 387-396
p-ISBN: 978-3-030-45696-2
e-ISBN: 978-3-030-45697-9
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; 1161)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:



    4/18
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Vladimir Costas Jauregui, Cibelle Amato, Darwin Munoz, Magali Arteaga, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar, Mariana Porta.
    Tytuł: Are teachers techno-optimists or techno-pessimists? A pilot comparative among teachers in Bolivia, Brazil, the Dominican Republic, Ecuador, Finland, Poland, Turkey, and Uruguay / Łukasz Tomczyk, Vladimir Costas Jáuregui, Cibelle Albuquerque de La Higuera Amato, Darwin Munoz, Magali Arteaga, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar & Mariana Porta
    ¬ródło: Education and Information Technologies. - 2021, Vol. 26, s. 2715-2741
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 70.000
    p-ISSN: 1360-2357
    e-ISSN: 1573-7608
    Adres url:



    5/18
    Autorzy: Solomon Sunday Oyelere, Umar Bin Qushem, Vladimir Costas Jauregui, Özgür Yaşar Akyar, Łukasz Tomczyk, Gloria Sanchez, Darwin Munoz, Regina Motz.
    Tytuł: Blockchain Technology to Support Smart Learning and Inclusion: Pre-service Teachers and Software Developers Viewpoints / Solomon Sunday Oyelere, Umar Bin Qushem, Vladimir Costas Jauregui, Özgür Yaşar Akyar, Łukasz Tomczyk, Gloria Sanchez, Darwin Munoz and Regina Motz
    ¬ródło: W: Trends and Innovations in Information Systems and Technologies. Vol. 3 / editors Âlvaro Rocha, Hojjat Adeli, Luís Paulo Reis, Sandra Costanzo, Irena Orovic, Fernando Moreira
    Adres wydawniczy: Switzerland : Springer, 2020
    Opis fizyczny: S. 357-366
    p-ISBN: 978-3-030-45696-2
    e-ISBN: 978-3-030-45697-9
    Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; 1161)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:



    6/18
    Autorzy: Solomon Sunday Oyelere, Ismar Frango Silveira, Valéría Farinazzo Martins, Maria Amelia Eliseo, Özgür Yaşar Akyar, Vladimir Costas Jauregui, Bernardo Caussin, Regina Motz, Jarkko Suhonen, Łukasz Tomczyk.
    Tytuł: Digital Storytelling and Blockchain as Pedagogy and Technology to Support the Development of an Inclusive Smart Learning Ecosystem / Solomon Sunday Oyelere, Ismar Frango Silveira, Valeria Farinazzo Martins, Maria Amelia Eliseo, Özgür Yaşar Akyar, Vladimir Costas Jauregui, Bernardo Caussin, Regina Motz, Jarkko Suhonen and Łukasz Tomczyk
    ¬ródło: W: Trends and Innovations in Information Systems and Technologies. Vol. 3 / editors Âlvaro Rocha, Hojjat Adeli, Luís Paulo Reis, Sandra Costanzo, Irena Orovic, Fernando Moreira
    Adres wydawniczy: Switzerland : Springer, 2020
    Opis fizyczny: S. 397-408
    p-ISBN: 978-3-030-45696-2
    e-ISBN: 978-3-030-45697-9
    Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; 1161)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science
  • Scopus

    DOI:



    7/18
    Autorzy: Solomon Sunday Oyelere, Sunday Adewale Olaleye, Oluwafemi Samson Balogun, Łukasz Tomczyk.
    Tytuł: Do teamwork experience and self-regulated learning determine the performance of students in an online educational technology course? / Solomon Sunday Oyelere, Sunday Adewale Olaleye, Oluwafemi Samson Balogun, Łukasz Tomczyk
    ¬ródło: Education and Information Technologies. - 2021, Vol. 26, s. 5311-5335
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 70.000
    p-ISSN: 1360-2357
    e-ISSN: 1573-7608
    Adres url:
    DOI:



    8/18
    Autorzy: Maria Amelia Eliseo, Solomon Sunday Oyelere, Elena Da Silva Akborisova, Ismar Frango Silveira, Łukasz Tomczyk, Mariana Hercovici, Cibelle Amato, Özgür Yaşar Akyar, Valéría Farinazzo Martins.
    Tytuł: Framework to Creation of Inclusive and Didactic Digital Material for Elderly / Maria Amelia Eliseo, Solomon Sunday Oyelere, Camilla Almeida da Silva, Ismar Frango Silveira, Łukasz Tomczyk, Mariana Hercovici, Cibelle A. de La Higuera Amato, Özgür Yaşar Akyar, Valéria Farinazzo Martins
    ¬ródło: W: 2020 15th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) : proceedings of CISTI'2020 - 15th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, 24 to 27 of June 2020, Seville, Spain / editors Álvaro Rocha, Bernabé Escobar Peréz, Francisco Garcia Penalvo, Maria del Mar Miras, Ramiro Gonçalves
    Adres wydawniczy: Spain : Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2020
    p-ISBN: 978-1-7281-6724-4
    e-ISBN: 978-989-54659-0-3
    Uwagi: Konferencja na li¶cie MNiSW.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:



    9/18
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Valéría Farinazzo Martins, Maria Amelia Eliseo, Ismar Frango Silveira, Cibelle Amato, Lazar Stosic, Solomon Sunday Oyelere.
    Tytuł: How Does the Attitude to New Media influence the Evaluation of a new e-Learning Platform Among Current and Future Teachers? / Łukasz Tomczyk, Valéria Farinazzo Martins, Maria Amelia Eliseo, Ismar Frango Silveira, Cibelle A. de La Higuera Amato, Lazar Stošič, Solomon Sunday Oyelere
    ¬ródło: W: LACLO 2020 : Proceedings of the XV Conferencia Latinoamericana de Tecnologias de Aprendizaje, 19 -23 October, 2020, Loja, Ecuador / editors Nelson Piedra, Audrey Romero, Elizabeth Cadme, Mario Chacón, Antonio Silva Sprock, Ismar Frango
    Adres wydawniczy: Ecuador : IEEE Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2020
    Opis fizyczny: S. 1-8
    p-ISBN: 978-1-7281-9268-0
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Adres url:
    DOI:



    10/18
    Autorzy: Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere.
    Tytuł: ICT and education in the perspective of experts from business, government, academia and NGOs : in Europe, Latin America and Caribbean / editors: Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere
    Wydanie: 209 s.
    Adres wydawniczy: Ecuador : Universidad del Azuay, 2020
    e-ISBN: 978-9942-822-61-1
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000



    11/18
    Autorzy: Solomon Sunday Oyelere, Łukasz Tomczyk.
    Tytuł: Ict In Teaching And Digital Inclusion - The Perspective Of Selected Countries From Latin America, Caribbean And Europe : Results Of Quantitative Research Among Pedagogical Staff And Pre-Service Teachers From: Bolivia, Brazil, Dominican Republic, Ecuador, Finland, Poland, Turkey, Uruguay / Solomon Sunday Oyelere & Łukasz Tomczyk (editors)
    Adres wydawniczy: Joensuu : University of Eastern Finland, 2020
    p-ISBN: 978-952-61-3440-6
    e-ISBN: 978-952-61-3441-3
    Seria: (General Series ; no 33)
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000



    12/18
    Autorzy: Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere.
    Tytuł: Introduction / Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere
    ¬ródło: W: ICT and education in the perspective of experts from business, government, academia and NGOs : in Europe, Latin America and Caribbea / editors: Magali Arteaga, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Solomon Sunday Oyelere
    Adres wydawniczy: Ecuador : Universidad del Azuay, 2020
    Opis fizyczny: S. 1-3
    e-ISBN: 978-9942-822-61-1
    Typ publikacji: ZV
    Język publikacji: ENG



    13/18
    Autorzy: Mariana Porta, Regina Motz, Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere, Maria Amelia Eliseo, Maria Viola, Valéría Farinazzo Martins, Vladimir Costas Jauregui, Özgür Yaşar Akyar.
    Tytuł: SELI: Ecosistemas inteligentes para el aprendizaje y la inclusión / Mariana Porta, Regina Motz, Lukasz Tomczyk, Solomon Oyelere, Maria Amelia Eliseo, Maria Viola, Valeria Farinazzo, Vladimir Costas Jauregui, Özgur Yaşar Akyar
    ¬ródło: Topos. Para un debate de lo educativo. - 2020, nr 12, s. 20-32
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: SPA
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 1688-8197
    e-ISSN: 1688-8200
    Adres url:



    14/18
    Autorzy: Valéría Farinazzo Martins, Solomon Sunday Oyelere, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Özgür Yaşar Akyar, Maria Amelia Eliseo, Cibelle Albuquerque de La Higuera Amato, Ismar Frango Silveira.
    Tytuł: A Blockchain Microsites-Based Ecosystem for Learning and Inclusion / Valéria Farinazzo Martins, Solomon Sunday Oyelere, Łukasz Tomczyk, Gabriel Barros, Özgür Yaşar Akyar, Maria Amelia Eliseo, Cibelle Albuquerque de La Higuera Amato, Ismar Frango Silveira
    ¬ródło: W: VIII Congresso Brasileiro de Informática na Educaçao anais do XXX Simpósio Brasileiro de Informática na Educaçao (SBIE 2019) : 11 a 14 de Novembro de 2019 Brasília, DF / Coordenadores André Luís Alice Raabe, Letícia Lopes Leite
    Adres wydawniczy: Brasília, DF : Sociedade Brasileira de Computaçao, 2019
    Opis fizyczny: S. 229-238
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    DOI:



    15/18
    Autorzy: Solomon Sunday Oyelere, Łukasz Tomczyk, Nacir Bouali, Agbo Friday Joseph.
    Tytuł: Blockchain technology and gamification - conditions and opportunities for education / Solomon Sunday Oyelere, Łukasz Tomczyk, Nacir Bouali, Agbo Friday Joseph
    ¬ródło: W: Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence = Adult Education 2018 - Transformation in the Era of Digitization and Artificial Intelligence : proceedings of the 8th International Adult Education Conference, 11-12 December 2018 Prague, Czech Republic / editor Jaroslav Veteška
    Adres wydawniczy: Praha : Česká andragogická společnost/Czech Andragogy Society, 2019
    Opis fizyczny: S. 85-96
    p-ISBN: 978-80-906894-4-2
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    16/18
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Maria Amelia Eliseo, Vladimir Costas, Gloria Sânchez, Ismar Frango Silveira, Maria-Jose Barros, Héctor R. Amado-Salvatierra, Solomon Sunday Oyelere.
    Tytuł: Digital Divide in Latin America and Europe : Main Characteristics in Selected Countries / Łukasz Tomczyk, Maria Amelia Eliseo, Vladimir Costas, Gloria Sânchez, Ismar Frango Silveira, Maria-Jose Barros, Héctor R. Amado-Salvatierra, Solomon Sunday Oyelere
    ¬ródło: W: 14th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
    Adres wydawniczy: Coimbra : Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2019
    Opis fizyczny: S. 1-7
    p-ISBN: 978-1-7281-1552-8
    e-ISBN: 978-9-8998-4349-3
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    DOI:



    17/18
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere, Angel Puentes, Gloria Sanchez-Castillo, Darwin Munoz, Burcu Simsek, Özgür Yaşar Akyar, Giyasettin Demirhan.
    Tytuł: Flipped learning, digital storytelling as the new solutions in adult education and school pedagogy / Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere, Angel Puentes, Gloria Sanchez-Castillo, Darwin Munoz, Burcu Simsek, Ozgur Yaşar Akyar, Giyasettin Demirhan
    ¬ródło: W: Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v éře digitalizace a umělé inteligence = Adult Education 2018 - Transformation in the Era of Digitization and Artificial Intelligence : proceedings of the 8th International Adult Education Conference, 11-12 December 2018 Prague, Czech Republic / editor Jaroslav Veteška
    Adres wydawniczy: Praha : Česká andragogická společnost/Czech Andragogy Society, 2019
    Opis fizyczny: S. 69-83
    p-ISBN: 978-80-906894-4-2
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,82



    18/18
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere.
    Tytuł: ICT for learning and inclusion in Latin America and Europe : case study from countries: Bolivia, Brazil, Cuba, Dominican Republic, Ecuador, Finland, Poland, Turkey, Uruguay / editors: Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere
    Adres wydawniczy: Cracow : Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Katedra Pedagogiki Społecznej i Andragogiki, 2019
    Opis fizyczny: 220 s.
    p-ISBN: 978-83-953737-3-2
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 40.000
    DOI:

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie