Wynik wyszukiwania

Zapytanie: PŁOSZAJ MAŁGORZATA
Liczba odnalezionych rekordów: 12

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/12

Autorzy: Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj.
Tytuł: Autyzm cyfrowy - zaburzenie neurorozwojowe czy efekt zaniedbań rodzicielskich? / Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2024, T. 31, nr 1
Uwagi: Article in press.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-9019
e-ISSN: 2300-5866
Adres url:
DOI:



2/12
Autorzy: Natalia Józefacka, Robert Podstawski, Małgorzata Płoszaj, Elżbieta Szpakiewicz, Mateusz Franciszek Kołek, Andrzej Pomianowski, Gabriela Kania, Anna NiedĽwiecka, Dominika Łabno, Aleksander Michalec, Weronika Paw.
Tytuł: Masquerade of Polish Society - Psychological Determinants of COVID-19 Precautionary Behaviors / Natalia Maja Józefacka, Robert Podstawski, Małgorzata Barbara Płoszaj, Elżbieta Szpakiewicz, Mateusz Franciszek Kołek, Andrzej Pomianowski, Gabriela Kania, Anna NiedĽwiecka, Dominika Łabno, Aleksander Michalec, Weronika Paw
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 1, id. 129
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



3/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj.
Tytuł: Early Support for the Development of Children with Autistic Spectrum Disorder : a Case Study / Małgorzata Płoszaj
¬ródło: Early Years. - 2022, s. 1-16
Uwagi: Article in press.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0957-5146
e-ISSN: 1472-4421
DOI:



4/12
Autorzy: Agnieszka Lasota, Natalia Józefacka, Małgorzata Płoszaj.
Tytuł: Posiadanie rodzeństwa a kompetencje społecznoemocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 / Agnieszka Lasota, Natalia Maja Józefacka, Małgorzata Płoszaj
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2022, T. 27, nr 2, s. 211-230
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-9019
DOI:



5/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj, Joanna Kossewska.
Tytuł: Efektywno¶ć terapii poznawczo-behawioralnej - modyfikacja poziomu lęku i samooceny u rodziców dzieci z ASD / Małgorzata Płoszaj, Joanna Kossewska
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2021, T. 25, nr 2, s. 257-272
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-9019
Adres url:
DOI:



6/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj.
Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej "Focus on Autism in Inclusive Education" Kraków, dostęp zdalny 8-28 czerwca 2020 roku / Małgorzata Płoszaj
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2021, T. 26, nr 1, s. 109-112
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
Adres url:
DOI:



7/12
Autorzy: Paulina Zegarska, Urszula Markowska, Małgorzata Płoszaj.
Tytuł: The importance of acute-phase proteins as markers in cancers / Paulina Zegarska,Urszula Markowska, Małgorzata Płoszaj
¬ródło: Medical Studies/Studia Medyczne. - 2021, Vol. 37, nr 4, s. 344-348
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1899-1874
e-ISSN: 2300-6722
Adres url:
DOI:



8/12
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece.
Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece
¬ródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0827-3383
DOI:



9/12
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Lištiaková, Jasmina Stošić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece.
Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stošić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece
¬ródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola
Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019
Opis fizyczny: S. 52-58
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



10/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj, Katarzyna Jaszczyk.
Tytuł: Metody i udogodnienia technologiczne w pracy z osoba niepełnosprawn± / Małgorzata Płoszaj, Katarzyna Jaszczyk
¬ródło: W: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019
Opis fizyczny: S. 155-168
p-ISBN: 978-83-8084-432-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



11/12
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Lištiaková, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stošić, Jasmina Troshanska.
Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Lištiaková, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stošić, Jasmina Troshanska
¬ródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    p-ISSN: 2029-7424
    e-ISSN: 2424-3876
    DOI:



    12/12
    Autorzy: Małgorzata Płoszaj.
    Tytuł: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z ASD : analiza przypadku / Małgorzata Płoszaj
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2018, z. 11, s. 170-189
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2084-5596
    e-ISSN: 2450-1271
    Adres url:
    DOI:

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie