Autorzy: Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj. Tytuł: Autyzm cyfrowy - zaburzenie neurorozwojowe czy efekt zaniedbań rodzicielskich? / Joanna Kossewska, Małgorzata Płoszaj ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2024, T. 31, nr 1 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-9019 e-ISSN: 2300-5866 Adres url: DOI:
2/12
Autorzy: Natalia Józefacka, Robert Podstawski, Małgorzata Płoszaj, Elżbieta Szpakiewicz, Mateusz Franciszek Kołek, Andrzej Pomianowski, Gabriela Kania, Anna NiedĽwiecka, Dominika Łabno, Aleksander Michalec, Weronika Paw. Tytuł: Masquerade of Polish Society - Psychological Determinants of COVID-19 Precautionary Behaviors / Natalia Maja Józefacka, Robert Podstawski, Małgorzata Barbara Płoszaj, Elżbieta Szpakiewicz, Mateusz Franciszek Kołek, Andrzej Pomianowski, Gabriela Kania, Anna NiedĽwiecka, Dominika Łabno, Aleksander Michalec, Weronika Paw ¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 1, id. 129 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 1660-4601 Adres url: DOI:
3/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj. Tytuł: Early Support for the Development of Children with Autistic Spectrum Disorder : a Case Study / Małgorzata Płoszaj ¬ródło: Early Years. - 2022, s. 1-16 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0957-5146 e-ISSN: 1472-4421 DOI:
4/12
Autorzy: Agnieszka Lasota, Natalia Józefacka, Małgorzata Płoszaj. Tytuł: Posiadanie rodzeństwa a kompetencje społecznoemocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 / Agnieszka Lasota, Natalia Maja Józefacka, Małgorzata Płoszaj ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2022, T. 27, nr 2, s. 211-230 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-9019 DOI:
5/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj, Joanna Kossewska. Tytuł: Efektywno¶ć terapii poznawczo-behawioralnej - modyfikacja poziomu lęku i samooceny u rodziców dzieci z ASD / Małgorzata Płoszaj, Joanna Kossewska ¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2021, T. 25, nr 2, s. 257-272 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2082-9019 Adres url: DOI:
6/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj. Tytuł: Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Szkoleniowej "Focus on Autism in Inclusive Education" Kraków, dostęp zdalny 8-28 czerwca 2020 roku / Małgorzata Płoszaj ¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2021, T. 26, nr 1, s. 109-112 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 1895-6297 e-ISSN: 2084-3879 Adres url: DOI:
7/12
Autorzy: Paulina Zegarska, Urszula Markowska, Małgorzata Płoszaj. Tytuł: The importance of acute-phase proteins as markers in cancers / Paulina Zegarska,Urszula Markowska, Małgorzata Płoszaj ¬ródło: Medical Studies/Studia Medyczne. - 2021, Vol. 37, nr 4, s. 344-348 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1899-1874 e-ISSN: 2300-6722 Adres url: DOI:
8/12
Autorzy: Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Towards inclusive education of children with Autism Spectrum Disorder : The impact of teachers' autism-specific professional development on their confidence in their professional competences / Joanna Kossewska, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David R. Preece ¬ródło: International Journal of Special Education. - 2021, Vol. 36, nr 2, s. 27-35 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0827-3383 DOI:
9/12
Autorzy: Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Litiaková, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpiałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, David Preece. Tytuł: Developing training for teachers to support the inclusion in education of pupils with autism spectrum disorder in Eastern Europe and the Balkans / Jasmina Troshanska, Ana Petkovska Nikolovska, Ivana Lessner Listiakova, Jasmina Stoić, Natalija Lisak, Joanna Kossewska, Tamara Cierpałowska, Anna Bombińska-Domżał, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj and David Preece ¬ródło: W: Meģunarodne naúno stručna konferencija 70 godini organizirana êdukacija, rehabilitacuja i vrabotuvan~31è na licata so poprečenost vo republika seerna makedonija : zbornik na trudovi 16-18 maj 2019 Bitola Adres wydawniczy: Bitola : s.n., 2019 Opis fizyczny: S. 52-58 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
10/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj, Katarzyna Jaszczyk. Tytuł: Metody i udogodnienia technologiczne w pracy z osoba niepełnosprawn± / Małgorzata Płoszaj, Katarzyna Jaszczyk ¬ródło: W: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019 Opis fizyczny: S. 155-168 p-ISBN: 978-83-8084-432-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
11/12
Autorzy: Joanna Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska. Tytuł: Training needs in the field of autism by contemporary polish teachers in the context of international asd-east project / Joanna Monika Kossewska, David Preece, Natalija Lisak, Anna Bombińska-Domżał, Tamara Cierpiałowska, Ivana Lessner Litiaková, Elżbieta Lubińska-Ko¶ciółek, Sylwia Niemiec, Małgorzata Płoszaj, Jasmina Stoić, Jasmina Troshanska ¬ródło: Social Welfare Interdisciplinary Approach. - 2019, Vol. 9, nr 1, s. 82-92 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Web of Science
p-ISSN: 2029-7424 e-ISSN: 2424-3876 DOI:
12/12
Autorzy: Małgorzata Płoszaj. Tytuł: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z ASD : analiza przypadku / Małgorzata Płoszaj ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2018, z. 11, s. 170-189 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2084-5596 e-ISSN: 2450-1271 Adres url: DOI: