Autorzy: Katarzyna Papaja, Artur Świątek. Tytuł: The Image of Men in Advertising as Perceived by Polish Students of English Philology / Katarzyna Papaja, Artus Świątek Źródło: Forum Filologiczne Ateneum. - 2021, nr 1, s. 37-59 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-2912 Adres url: DOI:
2/7
Autorzy: Katarzyna Papaja, Artur Świątek, Kamil Mielnik. Tytuł: Deep learning (pogłębianie procesu uczenia się) z perspektywy analizy potrzeb studentów języka angielskiego jako obcego / Katarzyna Papaja, Artur Świątek, Kamil Mielnik Źródło: Forum Filologiczne Ateneum. - 2019, nr 1, s. 301-320 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-2912 Adres url: DOI:
3/7
Autorzy: Katarzyna Papaja, Artur Świątek. Tytuł: The image of a woman perceived by Polish students of English philology / Katarzyna Papaja, Artur Świątek Źródło: W: Interdisciplinary views on the English language, literature and culture / edited by Leszek Szymański, Joanna Zawodniak, Agnieszka Łobodziec and Marek Smoluk Adres wydawniczy: Zielona Góra : Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2018 Opis fizyczny: S. 53-72 p-ISBN: 978-83-946569-0-4 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 1
4/7
Autorzy: Katarzyna Papaja, Artur Świątek. Tytuł: In search of CLIL... a reviev of CLIL textbooks used in Polish Secondary Schools / Katarzyna Papaja, Artur Świątek Źródło: W: Modernizing educational practice : perspectives in content and language integrated learning (CLIL) / edited by Katarzyna Papaja, Artur Świątek Adres wydawniczy: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2016 Opis fizyczny: S. 221-234 p-ISBN: 978-1-4438-8535-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
5/7
Autorzy: Katarzyna Papaja, Cem Can. Tytuł: Language in Focus : exploring the challenges and opportunities in Linguistics and English Language Teaching (ELT) / edited by Katarzyna Papaja and Cem Can Adres wydawniczy: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2016 Opis fizyczny: 511 s. p-ISBN: 978-1-4438-9705-1 Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 28,0
6/7
Autorzy: Katarzyna Papaja, Artur Świątek. Tytuł: Modernizing educational practice : perspectives in content and language integrated learning (CLIL) / edited by Katarzyna Papaja, Artur Świątek Adres wydawniczy: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2016 Opis fizyczny: 350 s. p-ISBN: 978-1-4438-8535-5 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 18
7/7
Autorzy: Katarzyna Papaja, Adam Pluszczyk, Artur Świątek. Tytuł: The role of computer-mediated communication and its impact on learning foreign languages : a questionnaire study / Katarzyna Papaja, Adam Pluszczyk, Artur Świątek Źródło: W: Contemporary english language teaching and research / ed. by Mariusz Marczak and Martin Hinton Adres wydawniczy: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2015 Opis fizyczny: S. 44-63 p-ISBN: 978-1-4438-7417-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000