Wynik wyszukiwania

Zapytanie: PARYS KATARZYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 81

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/81

Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
Tytuł: Matryce i odbitki - próba refleksyjnego odczytania charakterystyk osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Część II / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2021, nr 43, s. 11-23
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



2/81
Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
Tytuł: Matryce i odbitki - próba refleksyjnego odczytania charakterystyk osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Część I. / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2021, nr 42, s. 26-39
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



3/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Idee pedagogiki specjalnej w działaniach tyflopedagogów / Katarzyna Parys
Źródło: W: W poszuiwaniu rozwiązań wspierających w rozwoju osoby z niepełnosprawnością wzroku : dialog refleksji i doświadczeń / pod redakcją naukową Katarzyny Parys i Piotra Stefańskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020
Opis fizyczny: S. 43-56
p-ISBN: 978-83-8095-925-5
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



4/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Piotr Stefański.
Tytuł: W poszuiwaniu rozwiązań wspierających w rozwoju osoby z niepełnosprawnością wzroku : dialog refleksji i doświadczeń / pod redakcją naukową Katarzyny Parys i Piotra Stefańskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020
Opis fizyczny: 212 s.
p-ISBN: 978-83-8095-925-5
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:



5/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Demanding disability - an analysis of opportunities and threats related to the functioning of people with mild intellectual disabilities. Part 2 / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 27, s. 389-401
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2300-391X
Adres url:
DOI:



6/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Demanding disability - an analysis of opportunities and threats related to the functioning of people with mild intellectual disabilities Part 1 / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 26, s. 15-38
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2300-391X
Adres url:
DOI:



7/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Efektywność działania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w zależności od właściwości wykonywanych zadań / Katarzyna Parys
Źródło: W: Znaczenie diagnostyki edukacyjnej dla procesu kształcenia : praca zbiorowa / pod redakcją Bolesława Niemierki i Maria Krystyny Szmigel
Adres wydawniczy: Kraków : Grupa Tomami, 2019
Opis fizyczny: S. 151
p-ISBN: 978-83-63873-74-5
Typ publikacji: PRA
Język publikacji: POL



8/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Idea pomocy w pedagogice specjalnej - kluczowe wymiary relacji syntagmatycznej / Katarzyna Parys
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 33, s. 182-203
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519



9/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Innowacyjność w pracy zawodowej i poczucie umiejscowienia kontroli działania pedagogów specjalnych / Katarzyna Parys
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2018, T. 71, s. 126-142
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418



10/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Istota, miejsce i rola dobrostanu w życiu człowieka / Katarzyna Parys
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 13-30
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1
DOI:



11/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Anna Mitko.
Tytuł: Od porażki w szkole do sukcesów w życiu - koncepcja oraz rozwiązania organizacyjne i metodyczne Akademii Przyszłości / Katarzyna Parys, Anna Mitko
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 196-214
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1
DOI:



12/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Quo vadis, special pedagogy? : reflections in the context of the polish experience / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: W: Teória a praxeológia výchovnej a komplexnej rehabilitácie : zborník vedeckých príspevkov / editori: Terézia Harčaríková, Jana Lopúchová
Adres wydawniczy: Brno : MSD, 2018
Opis fizyczny: S. 294-307
p-ISBN: 987-80-7392-286-3
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,7



13/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: 324 s.
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
DOI:



14/81
Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
Tytuł: Wektory zmian zachodzących w polskiej pedagogice specjalnej / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 32, s. 13-26
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



15/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman.
Tytuł: Wprowadzenie / Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska, Agnieszka Ochman
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : w trosce o dobrostan człowieka. T. 5 / pod red. Katarzyny Parys, Małgorzaty Trojańskiej, Agnieszki Ochman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: S. 5-9
p-ISBN: 978-83-8084-202-1
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 861)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,35
DOI:



16/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Ciągłość i zmiany w systemie kształcenia specjalnego - ujęcie normatywne i funkcjonalne / Katarzyna Parys
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 46-71
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Uwagi: 10.24917/9788372719997.4
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1,52



17/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Innovation in the work and sense of locus of control of special educators / Katarzyna Parys
Źródło: W: Special education - new discoveries / edited by Marcin Wlazło, Karolina Kaliszewska
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017
Opis fizyczny: S. 49-65
p-ISBN: BRAK
Seria: (Special Pedagogy - Conception and the Reality / University of Szczecin ; Vol. 5)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1,01



18/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Poczucie umiejscowienia kontroli działania pedagogów specjalnych w sytuacji pracy i poza nią / Katarzyna Parys
Źródło: W: Pedagogika specjalna - nowe obszary teorii i praktyki / pod redakcją Teresy Żółkowskiej i Ireny Ramik-Mażewskiej
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017
Opis fizyczny: S. 21-45
p-ISBN: BRAK
Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość / Uniwersytet Szczeciński ; T. 12)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1,33



19/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Przeciwdziałanie petryfikacji nierówności społecznych w procesie edukacji - w kierunku zwiększania szans rozwojowych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Katarzyna Parys
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 67-80
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



20/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Magdalena Pasteczka, Jacek Sikorski.
Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : konteksty indywidualne i środowiskowe. T. 4.2 / pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: 331 s.
p-ISBN: 978-83-8084-063-8
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 796)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 18,01
DOI:



21/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Trajektoria życia osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Katarzyna Parys
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 25, s. 11-37
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



22/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Wprowadzenie / Katarzyna Parys
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : konteksty indywidualne i środowiskowe. T. 4.2 / pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 5-8
p-ISBN: 978-83-8084-063-8
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 796)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,24



23/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Dr Jan Pilecki / Katarzyna Parys
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 28-35
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



24/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Poczucie umiejscowienia kontroli a twórcze orientacje życiowe pedagogów specjalnych / Katarzyna Parys
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 23, s. 48-66
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476



25/81
Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
Tytuł: Rozumieć chaos : rzecz o terminach i znaczeniach im nadawanych w pedagogice specjalnej / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: 295 s.
p-ISBN: 978-83-8084-000-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 766)
Uwagi: Dołączony CD-ROM.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
Liczba arkuszy: 16,7
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



26/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Subiektywne teorie twórczości pedagogów specjalnych / Katarzyna Parys
Źródło: W: Niepełnosprawność w spirali naukowych rozważań / red. Teresa Żółkowska, Joanna Buława-Halasz, Łukasz Skryplonek
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego "Minewra", 2015
Opis fizyczny: S. 267-287
p-ISBN: 978-83-64277-52-8
Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; T. 10)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,98



27/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Diagnostika tvorivý schopností žiakov s ľahkou mentálnou retardáciou / Katarzyna Parys
Źródło: Efeta - otvor sa. - 2014, [Roč. 24], [č.] 1, s. 12-17
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: SLO
p-ISSN: 1335-1397



28/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Edukacja ku twórczości w systemie kształcenia specjalnego ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie / Katarzyna Parys
Źródło: W: Dydaktyka specjalna : wybrane zagadnienia / red. nauk. Janina Wyczesany ; aut. Janina Wyczesany [et al.]
Adres wydawniczy: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2014
Opis fizyczny: S. 115-150
p-ISBN: 978-83-7744-085-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



29/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Poglądy i działalność Marii Grzegorzewskiej podstawą refleksji na temat twórczości pedagogów specjalnych / Katarzyna Parys
Źródło: W: Idee Marii Grzegorzewskiej jako inspiracje rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej / pod red. Ewy Dyduch, Adama Mikruta, Jolanty Zielińskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
Opis fizyczny: S. 148-162
p-ISBN: 978-83-7271-875-4
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 700)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



30/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Zjawisko pozoru w systemie kształcenia uczniów niepełnosprawnych - próba identyfikacji i propozycje rozwiązań / Katarzyna Parys
Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2014, nr 4, s. 29-55
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2300-391X



31/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Participation and role of the special education teacher in the education of students with disability / Katarzyna Parys
Źródło: W: Special education: learning, education and rehabilitation / edited by Irena Ramik-Mażewska, Teresa Żółkowska
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo PPH Zapol, 2013
Opis fizyczny: S. 58-65
p-ISBN: 978-83-64277-05-4
Seria: (Special Pedagogy - Conceptions and the Reality ; Vol. 2)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



32/81
Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
Tytuł: Praca dyplomowa w procesie kształcenia wyższego - krytyczny przegląd opracowań metodycznych / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Źródło: Pedagogika Szkoły Wyższej. - 2013, nr 1, s. 11-31
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2083-4381



33/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Przeobrażenia terminologiczne w pedagogice specjalnej : jaka pedagogika? / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: W: Kierunki rozwoju pedagogiki specjalnej / red. nauk. Katarzyna Ćwirynkało, Czesław Kosakowski, Agnieszka Żywanowska
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
Opis fizyczny: S. 15-27
p-ISBN: 978-83-7850-152-7
Seria: (Horyzonty Pedagogiczne ; t. 1)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,87
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



34/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Katarzyna Parys
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
Opis fizyczny: 335 s.
p-ISBN: 978-83-7850-450-4
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
Liczba arkuszy: 19,75



35/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Katarzyna Parys
Wydanie: Wyd. 2
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
Opis fizyczny: 335 s.
p-ISBN: 978-83-7850-471-9
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 19,75



36/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Zdolności twórcze studentów przygotowywanych do roli pedagogów specjalnych / Katarzyna Parys
Źródło: W: Osoby so zdravotným znevýhodnením v kontexte súčasnej špeciálnej pedagogiky a súvzt'ažných vied : zbornik z Medzinárodnej Vedeckej Konferencie, Bratislava, 20.11.2013 / [Alexandra Kastelová, Peter Krajčí, Michal Melikant]
Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2013
Opis fizyczny: S. 381-390
p-ISBN: 9788089238873
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,6



37/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Kształcenie i zatrudnienie pedagogów specjalnych : wielowątkowość zagadnienia / Katarzyna Parys
Źródło: W: Przygotowanie zawodowe młodych pedagogów / red. nauk. Anna Dudak, Katarzyna Klimkowska, Andrzej Różański
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012
Opis fizyczny: S. 61-84
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



38/81
Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska.
Tytuł: Przestrzenie życia osób z niepełnosprawnością / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
Opis fizyczny: 271 s.
p-ISBN: 978-83-7271-717-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 612)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Repozytorium UP:



39/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska.
Tytuł: The model of working with a student with special educational needs at polish educational institutions / Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska
Źródło: W: Špecialna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967-2012 : zbornik z Medzinarodnej Vedeckej Konferencie. Bratislava, Słowacja, 2012
Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2012
Opis fizyczny: S. 557-563
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG



40/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Werbalne i pozawerbalne zdolności twórcze uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim / Katarzyna Parys
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 137-149
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



41/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Zmiany w systemie rehabilitacji osób niepełnosprawnych a kształcenie kadr pedagogicznych / Katarzyna Parys
Źródło: W: Kształcenie nauczycieli : modele, tendencje, wyzwania wielokulturowej rzeczywistości : praca zbiorowa / pod red. nauk. Ewy Żmijewskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
Opis fizyczny: S. 144-159
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000



42/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Zakres oddziaływań współczesnej pedagogiki specjalnej na tle dotychczasowych przemian / Katarzyna Parys
Źródło: Niepełnosprawność. Półrocznik Naukowy. - 2011, nr 5, s. 22-50
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Adres url:



43/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Asystent osoby niepełnosprawnej jako specjalność na kierunku pedagogika specjalna : założenia i rozwiązania dotyczące kształcenia / Katarzyna Parys
Źródło: W: Asystent osoby niepełnosprawnej : nowy zawód i nowa usługa systemu pomocy społecznej / pod red. Arkadiusza Żukiewicza
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010
Opis fizyczny: S. 129-145
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



44/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Strategies for creativity in persons with moderate and severe intellectual disability / Katarzyna Parys
Źródło: W: Disability - the contextuality of its meaning / ed. by Teresa Żółkowska, Lilianna Konopska
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Print Group, 2010
Opis fizyczny: S. 363-367
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000



45/81
Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
Tytuł: Ewolucja poglądów na temat kształcenia pedagogów specjalnych w Polsce / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Źródło: Niepełnosprawność. Półrocznik Naukowy. - 2009, nr 1, s. 103-112
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Adres url:



46/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Normalizacja w procesie kształcenia uczniów niepełnosprawnych : założenia i działania / Katarzyna Parys
Źródło: W: Relacje i doświadczenia społeczne osób z niepełnosprawnością / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Marty Wójcik
Adres wydawniczy: Toruń ; Olsztyn : Wydaw. Edukacyjne "Akapit", 2009
Opis fizyczny: S. 53-59
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 8)
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



47/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Opinie pedagogów specjalnych na temat twórczości w miejscu pracy / Katarzyna Parys
Źródło: W: Pedagogika specjalna : koncepcje i rzeczywistość. T. 4, Wielowymiarowość edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / red. Teresa Żółkowska, Irena Ramik-Mażewska
Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński. Zakład Pedagogiki Specjalnej, 2009
Opis fizyczny: S. 813-820
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



48/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: The need for creativity and the possibility of creative functioning of people with intellectual disability / Katarzyna Parys
Źródło: W: Psychological and social problems of people with disabilities / ed. by Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
Adres wydawniczy: Zielona Góra : University of Zielona Góra Press, 2009
Opis fizyczny: S. 89-104
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000



49/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: The world of dreams of chronically ill children / Katarzyna Parys
Źródło: W: Special pedagogy in researches and scientific analysis / ed. Teresa Żółkowska, Irena Ramik-Mażewska
Adres wydawniczy: Stettin : Publishing House Zapol, 2009
Opis fizyczny: S. 89-94
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000



50/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Wzorzec pedagoga specjalnego w oparciu o teksty opublikowane na łamach "Szkoły Specjalej" w latach 1958-2009 / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: W: W kręgu niepełnosprawności - teoretyczne i praktyczne aspekty poszukiwań w pedagogice specjalnej / red. nauk.: Teresa Żółkowska, Lilianna Konopska
Adres wydawniczy: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2009
Opis fizyczny: S. 197-202
Seria: (Dylematy Pedagogiki Specjalnej. Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 5)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



51/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Jan Pilecki.
Tytuł: Metody nauczania a poziom aktywności poznawczej uczniów z niepełnosprawnością inteletualną lekkiego stopnia / Katarzyna Parys, Jan Pilecki
Źródło: W: O poznawaniu siebie i świata przez dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Władysławy Pileckiej, Karola Bidzińskiego, Małgorzaty Pietrzkiewicz
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008
Opis fizyczny: S. 419-428
Uwagi: Materiały z II ogólnopolskiej konferencji "Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w odkrywaniu siebie i świata", kwiecień 2006
Typ publikacji: PRP
Język publikacji: POL



52/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Oblicza oceniania zewnętrznego uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: W: Pedagogika specjalna - koncepcje i rzeczywistość. T. 2 : socjopedagogiczne aspekty rehabilitacji osób niepełnosprawnych / red. Teresa Żółtowska, Marcin Wlazło
Adres wydawniczy: Szczecin : ZAPOL, 2008
Opis fizyczny: S. 435-443
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



53/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Rozważania na temat zdobywania kwalifikacji zawodowych przez młodzież upośledzoną umysłowo w stopniu lekkim / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: W: Między wsparciem doraźnym a wspieraniem racjonalnym, czyli o uwarunkowaniach socjalizacji społecznej osób niepełnosprawnych / pod red. Zenona Gajdzicy
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008
Opis fizyczny: S. 111-118
Seria: (Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 6)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



54/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Special educator and creative art a school / Katarzyna Parys
Źródło: W: Special pedagogy within theoretical and practical dimension / ed. Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło
Adres wydawniczy: Stettin : Publishing House Zapol, 2008
Opis fizyczny: S. 463-469
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000



55/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Twórczość w kontekście przymusu edukacyjnego / Katarzyna Parys
Źródło: W: Współczesne problemy pedagogiki specjalnej / pod red. Urszuli Bartnikowskiej, Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2008
Opis fizyczny: S. 96-101
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 7)
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



56/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Kształcenie pedagogów specjalnych a rzeczywiste potrzeby systemu edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych / Katarzyna Parys
Źródło: W: Osoba z niepełnosprawnością w systemie rehabilitacji, edukacji i wsparcia społecznego / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Agnieszki Żyta
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2007
Opis fizyczny: S. 299-305
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 6)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



57/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Osoby z diagnozą upośledzenia umysłowego w stopniu lekkim : w kręgu pytań i odpowiedzi / Katarzyna Parys
Źródło: W: Poznajemy ludzi z niepełnosprawnością / pod red. Danuty Gorajewskiej
Adres wydawniczy: Warszawa : Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, 2007
Opis fizyczny: S. 11-23
Seria: (Biblioteczka Przyjaciół Integracji)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



58/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska.
Tytuł: Priprava ditěte se smyslovou poruchou v lehkém stupni k reali~zaci školnich úloh / Katarzyna Parys, Małgorzata Trojańska
Źródło: W: Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potr~~11ebami / red. Petr Franiok, Renata Kovářová
Adres wydawniczy: Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2007
Opis fizyczny: S. 155-159
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: CZE



59/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Problemy integracji szkolnej w badaniach empirycznych : przegląd materiałów pokonferencyjnych / Katarzyna Parys
Źródło: W: Problemy edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną / pod red. Zdzisławy Janiszewskiej-Nieścioruk
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007
Opis fizyczny: S. 233-278
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



60/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Przygotowaie pedagogów specjalnych do pełnienia roli zawodowej / Katarzyna Parys
Źródło: W: Pedagogika specjalna - koncepcje i rzeczywistość / Teresa Żółkowska (red.)
Adres wydawniczy: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2007
Opis fizyczny: S. 189-201
Seria: (Konteksty Pedagogiki Specjalnej ; t. 2)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



61/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Jan Pilecki.
Tytuł: Zastosowanie baśni w stymulacji i korekcji rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci 5-6 letnich / Katarzyna Parys, Jan Pilecki
Źródło: W: Wspomaganie rozwoju : psychostymulacja, psychokorekcja. T. 7 / red. Barbara M. Kaja, Aldona Molesztak
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2007
Opis fizyczny: S. 134-144
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



62/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Zdolności twórcze uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim : próba stymulacji / Katarzyna Parys
Źródło: W: Wspomaganie rozwoju : psychostymulacja, psychokorekcja. T. 7 / red. Barbara M. Kaja, Aldona Molesztak
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2007
Opis fizyczny: S. 237-250
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



63/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Dylematy dotyczące pomiaru zdolności twórczych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną lekkiego stopnia / Katarzyna Parys
Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
Opis fizyczny: S. 587-598
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



64/81
Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
Tytuł: Edukacja osób niepełnosprawnych : rozważania nad podstawą programową kształcenia ogólnego / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Źródło: Szkoła Specjalna. - 2006, nr 4, s. 283-287
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



65/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Gotowość młodzieży gimnazjalnej do integracji pozaszkolnej z niepełnosprawnymi rówieśnikami / Katarzyna Parys
Źródło: W: Edukacja wobec wyzwań i zadań współczesności i przyszłości : teoria i praktyka pedagogiczna / pod red. Jolanty Szempruch
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006
Opis fizyczny: S. 308-315
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



66/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Nauka czytania i pisania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim : przeszłość i teraźniejszość / Katarzyna Parys
Źródło: W: Nauczanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim : wybrane problemy teorii i praktyki / red. nauk. Sławomira Sadowska
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Edukacyjne "Akapit", 2006
Opis fizyczny: S. 75-108
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



67/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Pytanie o koncepcje kształcenia uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim / Katarzyna Parys
Źródło: W: Pomiędzy teorią a praktyką / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krauze, Sławomira Przybylińskiego
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2006
Opis fizyczny: S. 315-322
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 5)
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



68/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Jan Pilecki.
Tytuł: Preferowane formy spędzania czasu wolnego przez osoby z niepełnosprawością intelektualną lekkiego stopnia / Katarzyna Parys, Jan Pilecki
Źródło: W: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ekosystemie / pod red. Władysławy Pileckiej, Anny Ozgi, Pawła Kurtka
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Akademii Świętokrzyskiej, 2005
Opis fizyczny: S. 247-252
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



69/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Refleksje nad przygotowaniem pedagogów specjalnych do pracy zawodowej / Katarzyna Parys
Źródło: W: Normalizacja środowisk życia osób niepełnosprawnych / pod red. Czesława Kosakowskiego i Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2005
Opis fizyczny: S. 182-188
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 4)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



70/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Jan Pilecki.
Tytuł: Sytuacja społeczna uczniów niepełnosprawnych w klasach integracyjnych - idee, postulaty, realia / Katarzyna Parys, Jan Pilecki
Źródło: W: Normalizacja środowisk życia osób niepełnosprawnych / pod red. Czesława Kosakowskiego i Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2005
Opis fizyczny: S. 213-220
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 4)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



71/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Wybrane problemy kształcenia zawodowego uczniów niepełnosprawnych intelektualnie / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: W: Pedagogika specjalna : aktualne osiągięcia i wyzwania / Teresa Żółkowska (red.)
Adres wydawniczy: Szczecin : Oficyna IN PLUS, 2005
Opis fizyczny: S. 381-388
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



72/81
Autorzy: Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys.
Tytuł: W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań dotyczących edukacji osób niepełnosprawnych / Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys
Źródło: W: Rehabilitacja, opieka i edukacja specjalna w perspektywie zmiany / pod. red. Czewsława Kosakowskiego i Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2004
Opis fizyczny: S. 93-99
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 3)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



73/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Zapis w podstawie programowej to za mało - kilka uwag na temat edukacji ekologicznej osób niepełnosprawnych / Katarzyna Parys
Źródło: W: Wątki zaniedbane, zaniechane, nieobecne w procesie edukacji i wsparcia społecznego osób niepełnosprawnych : praca zbiorowa / pod red. Zenona Gajdzicy i Anny Klinik
Adres wydawniczy: Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2004
Opis fizyczny: S. 207-217
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2035)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



74/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Zapis w podstawie programowej to za mało - kilka uwag na temat edukacji ekologicznej osób niepełnosprawnych / Katarzyna Parys
Źródło: W: Wątki zaniedbane, zaniechane, nieobecne w procesie edukacji i wsparcia społecznego osób niepełnosprawnych : praca zbiorowa / pod red. Zenona Gajdzicy i Anny Klinik
Adres wydawniczy: Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2004
Opis fizyczny: S. 207-217
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2035)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



75/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski.
Tytuł: Dla kogo integracja? / Katarzyna Parys, Sławomir Olszewski
Źródło: W: Konteksty teoretyczne / pod red. Ewy Górniewicz i Amadeusza Krause
Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2003
Opis fizyczny: S. 205-212
Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; [2])
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



76/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Kształcenie osób z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim - historia a rzeczywistość / Katarzyna Parys
Źródło: W: Człowiek z niepełnosprawnością intelektualną. T. 1, Wybrane problemy osobowości, rodzin i edukacji osób z niepełnosprawnością intelektualną : praca zbiorowa / pod red. Zdzisławy Janiszewskiej-Nieścioruk
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2003
Opis fizyczny: S. 195-208
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



77/81
Autorzy: Katarzyna Parys, Jan Pilecki.
Tytuł: Wpływ socjoterapii na rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim / Katarzyna Parys, Jan Pilecki
Źródło: W: Wspomaganie rozwoju : psychostymulacja i psychokorekcja. T. 5 / red. Barbara Kaja
Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Wydaw. Akademii Bydgoskiej, 2003
Opis fizyczny: S. 248-257
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



78/81
Autorzy: Maria Kościółek, Katarzyna Parys.
Tytuł: Edukacja szkolna uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim / Maria Kościółek, Katarzyna Parys
Źródło: W: Usprawnienie, wychowanie i nauczanie osób z głębszym upośledzeniem umysłowym / pod red. Jana Pileckiego
Wydanie: Wyd. 2 zm.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002
Opis fizyczny: S. 137-192
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



79/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Siedem grzechów szkolnej edukacji ekologicznej / Katarzyna Parys
Źródło: Zeszyty Naukowe Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk. - 2002, Z. 6, s. 167-176
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



80/81
Autorzy: Maria Kościółek, Katarzyna Parys, Danuta Wolska.
Tytuł: Wybrane zagadnienia dotyczące funkcjonowania społecznego osób dorosłych głębiej upośledzonych umysłowo / Maria Kościółek, Katarzyna Parys, Danuta Wolska
Źródło: W: Usprawnienie, wychowanie i nauczanie osób z głębszym upośledzeniem umysłowym / pod red. Jana Pileckiego
Wydanie: Wyd. 2 zm.
Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002
Opis fizyczny: S. 193-202
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



81/81
Autorzy: Katarzyna Parys.
Tytuł: Edukacja ekologiczna w systemie kształcenia uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / Katarzyna Parys
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Text, 2001
Opis fizyczny: 305 s.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie