Wynik wyszukiwania

Zapytanie: PIERONKIEWICZ BARBARA BEATA
Liczba odnalezionych rekordów: 34

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/34

Autorzy: Agata Bernat, Barbara Barańska.
Tytuł: Czworok±ty i ich podziały / Agata Bernat, Barbara Barańska
¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: S. 24-54
p-ISBN: 978-83-8084-927-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



2/34
Autorzy: Karolina Kozieł, Martyna Morel, Lidia Zaręba, Barbara Barańska.
Tytuł: Dzielenie przez ułamek zwykły / Karolina Kozieł, Martyna Morel, Lidia Zaręba, Barbara Barańska
¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: S. 123-142
p-ISBN: 978-83-8084-927-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



3/34
Autorzy: Natalia Bry¶, Barbara Barańska, Bożena Rożek.
Tytuł: K±t / Natalia Bry¶, Barbara Barańska, Bożena Rożek
¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: S. 8-23
p-ISBN: 978-83-8084-927-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



4/34
Autorzy: Barbara Barańska, Katarzyna Seweryn.
Tytuł: Kolejno¶ć wykonywania działań arytmetycznych / Barbara Barańska, Katarzyna Seweryn
¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: S. 80-103
p-ISBN: 978-83-8084-927-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



5/34
Autorzy: Barbara Barańska.
Tytuł: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: 154 s.
p-ISBN: 978-83-8084-927-3
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



6/34
Autorzy: Barbara Barańska.
Tytuł: Równanie stycznej do paraboli / Barbara Barańska
¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: S. 143-158
p-ISBN: 978-83-8084-927-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



7/34
Autorzy: Monika Szczygieł, Barbara Beata Pieronkiewicz.
Tytuł: Exploring the nature of math anxiety in young children : Intensity, prevalence, reasons / Monika Szczygieł, Barbara Pieronkiewicz
¬ródło: Mathematical Thinking and Learning. - 2022, Vol. 24, iss. 3, s. 248-266
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    p-ISSN: 1098-6065
    e-ISSN: 1532-7833
    Adres url:
    DOI:



    8/34
    Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska.
    Tytuł: Neither Fully 'In', Nor Completely 'Out' of the Field : the Case of Teaching Mathematics as a Second Subject in Poland / Barbara Barańska and Małgorzata Zambrowska
    ¬ródło: W: Out-of-Field Teaching Across Teaching Disciplines and Context / editors: Linda Hobbs, Raphaela Porsch
    Opis fizyczny: S. 285-307
    p-ISBN: 978-981-16-9327-4
    e-ISBN: 978-981-16-9328-1
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Adres url:
    DOI:



    9/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Małgorzata Zambrowska.
    Tytuł: Comparative analysis of textbooks as a way to develop critical thinking in mathematics teachers / Barbara Pieronkiewicz, Małgorzata Zambrowska
    ¬ródło: W: Critical Thinking in Mathematics : Perspectives and Challenges / editors: Bożena Maj-Tatsis, Konstantinos Tatsis
    Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021
    Opis fizyczny: S. 56-66
    p-ISBN: 978-83-7996-903-6
    Typ publikacji: ZRO
    Punktacja MNiSW: 20.000



    10/34
    Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska.
    Tytuł: Teachers' perspective on the advantages and disadvantages of postgraduate studies allowing to teach mathematics as a second subject / Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska
    ¬ródło: W: Proceedings of the Contemporary Mathematics in Kielce 2020, February 24-27 2021 / editor: Szymon Walczak
    Adres wydawniczy: Warszawa : Walter de Gruyter, 2021
    Opis fizyczny: S. 21-36
    p-ISBN: 978-83-66675-36-0
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Adres url:
    DOI:



    11/34
    Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska.
    Tytuł: What do we mean by mean? / Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2021, Vol. 13, s. 5-28
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 40.000
    p-ISSN: 2080-9751
    e-ISSN: 2450-341X
    Adres url:
    DOI:



    12/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Gerald A. Goldin.
    Tytuł: Affective transgresion and meta-affect : an exploration of processes for belief change in mathematics education / Barabara Pieronkiewicz, Gerald A. Goldin
    ¬ródło: W: Different perspectives on transgressions in mathematics and its education / edited by Barbara Pieronkiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
    Opis fizyczny: S. 73-90
    p-ISBN: 978-83-8084-667-8
    e-ISBN: 978-83-8084-668-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    DOI:



    13/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Different perspectives on transgressions in mathematics and its education / edited by Barbara Pieronkiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
    Opis fizyczny: 310 s.
    p-ISBN: 978-83-8084-667-8
    e-ISBN: 978-83-8084-668-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1045)
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 18,23
    Adres url:
    DOI:



    14/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Monika Szczygieł.
    Tytuł: How can parents and elementary school teachers promote resilience in young children through mathematical conversations? / Barbara Pieronkiewicz, Monika Szczygieł
    ¬ródło: Early Child Development and Care. - 2020, Vol. 190, iss. 10, s. 1604-1618
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 40.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    p-ISSN: 0300-4430
    e-ISSN: 1476-8275
    Adres url:
    DOI:



    15/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, James Tanton.
    Tytuł: Different ways of solving quadratic equations / Barbara Pieronkiewicz, James Tanton
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2019, Vol. 11, s. 103-125
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 40.000
    p-ISSN: 2080-9751
    e-ISSN: 2450-341X
    Adres url:
    DOI:



    16/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: How do mathematics textbooks address students' misconceptions? : the case of the tangent line / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2019, T. 41, s. 5-36
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 0208-8916
    e-ISSN: 2353-0960
    Adres url:
    DOI:



    17/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Affective transgression - a new perspective on the problem of low achievement in learning mathematics / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: W: Mathematical Transgressions 2015 / edited by Piotr Błaszczyk, Barbara Pieronkiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", 2018
    Opis fizyczny: S. 103-116
    p-ISBN: 978-83-242-3196-6
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,82



    18/34
    Autorzy: Marek Janasz, Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Factorial number system as an example of substantial learning environment for pre- and in-service teachers of mathematics / Marek Janasz, Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2018, Vol. 10, s. 71-91
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2080-9751
    e-ISSN: 2450-341X
    Adres url:
    DOI:



    19/34
    Autorzy: Piotr Błaszczyk, Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Mathematical Transgressions 2015 / edited by Piotr Błaszczyk, Barbara Pieronkiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas", cop. 2018
    Opis fizyczny: 407 s.
    p-ISBN: 978-83-242-3196-6
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 40.000
    Liczba arkuszy: 23,9



    20/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Mathematicians Who Never Were / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: The Mathematical Intelligencer. - 2018, Vol. 40, nr 2, s. 45-49
    Uwagi: Publikacja indeksowana w bazie Scopus.
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    p-ISSN: 0343-6993
    Adres url:
    DOI:



    21/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Monika Szczygieł.
    Tytuł: Transgressing personal foregrounds through the learning of mathematics / Barbara Pieronkiewicz, Monika Szczygieł
    ¬ródło: Early Child Development and Care. - 2018, Vol. 188, nr 4, s. 463-477
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 0300-4430
    e-ISSN: 1476-8275
    Adres url:
    DOI:



    22/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Edukacja matematyczna z perspektywy aksjologiczno-teleologicznej / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: Edukacja. - 2017, nr 1, s. 55-66
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    p-ISSN: 0239-6858
    Adres url:
    DOI:



    23/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Różne reprezentacje liczb rzeczywistych / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2017, Vol. 9, s. 49-83
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2080-9751
    e-ISSN: 2450-341X
    Adres url:
    DOI:



    24/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: What are students afraid of when they say they are afraid of mathematics? / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: W: Teaching and learning in maths classrooms : emerging themes in affect-related research: teachers' beliefs, students' engagement and social interaction / editors: Chiara Andrà , Domenico Brunetto , Esther Levenson, Peter Liljedahl
    Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2017
    Opis fizyczny: S. 231-241
    p-ISBN: 978-3-319-49231-5
    Seria: (Research in Mathematics Education)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,53
    DOI:



    25/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Affective transgression as the core objective of mathematics education [Dokument online] / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: Philosophy of Mathematics Education Journal. - 2015, No. 29
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    e-ISSN: 1465-2978
    Adres url:



    26/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Affective transgression in learning mathematics / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: W: CERME9 : Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education / eds. Konrad Krainer, Naďa Vondrová
    Adres wydawniczy: Prague : Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, 2015
    Opis fizyczny: S. 1259-1265
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,72
    Adres url:



    27/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Humanistyczne aspekty kształcenia matematycznego / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: W: Natura - człowiek - kultura 2015 : II międzynarodowa, VII ogólnopolska interdyscyplinarna konferencja naukowa : [20-21 czerwca 2015, Kraków] : ksi±żka abstraktów / red. Michał Apollo [et al.]
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Kasper, 2015
    Opis fizyczny: S. 63
    p-ISBN: 978-83-63896-27-0
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: POL



    28/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Koncepcja kształcenia transgresyjnego jako odpowiedĽ na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: W: Transgresje w edukacji. T. 1 / pod red. nauk. Wiktora Żłobickiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015
    Opis fizyczny: S. 219-230
    p-ISBN: 978-83-7850-755-0
    p-ISBN: 978-83-7850-753-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,68



    29/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: The Idea of Diagnosis and Therapy of Underachievement Syndrome in Learning Mathematics / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: Procedia - Social and Behavioral Sciences. - 2015, Vol. 191, s. 2416-2421
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    p-ISSN: 1877-0428
    Adres url:
    DOI:



    30/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Koncepcja kształcenia transgresyjnego oraz teoria dezintegracji pozytywnej jako odpowiedĽ na specjalne potrzeby edukacyjne współczesnej młodzieży / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: Podstawy Edukacji. - 2014, T. 7, s. 167-184
    Typ publikacji: PAA
    Punktacja MNiSW: 2.000
    p-ISSN: 2081-2264
    Adres url:



    31/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Odkrywanie i rozwijanie predyspozycji i uzdolnień matematycznych ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osi±gnięć Szkolnych / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: W: Współczesne problemy nauczania matematyki / red. naczelny Henryk K±kol ; red. Agnieszka Herma, Tadeusz Ratusiński, Elżbieta Urbańska
    Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Koło SNM "Forum Dydaktyków Matematyki", 2014
    Opis fizyczny: S. 77-104
    p-ISBN: 978-83-921943-8-5
    Seria: (Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki ; 5)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,5



    32/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: On the importance of affective dimensions of mathematics education / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: Didactics of Mathematics. - 2014, Vol. 15, nr 11, s. 13-24
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 1733-7941
    e-ISSN: 2450-1123
    Adres url:
    DOI:



    33/34
    Autorzy: Anna Kucharzewska, Barbara Beata Pieronkiewicz, Maria Samborska.
    Tytuł: Pomost : od matematyki szkolnej do matematyki uniwersyteckiej / Anna Kucharzewska, Barbara Pieronkiewicz, Maria Samborska
    Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny. Instytut Matematyki : Wydawnictwo Szkolne Omega, 2014
    Opis fizyczny: 69 s.
    p-ISBN: 978-83-7267-613-9
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    34/34
    Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz.
    Tytuł: Odkrywanie i rozwijanie uzdolnień matematycznych uczniów z Syndromem Nieadekwatnych Osi±gnięć Szkolnych / Barbara Pieronkiewicz
    ¬ródło: W: Uczeń zdolny i jego edukacja : koncepcje, badania, praktyka : praca zbiorowa / pod red. Małgorzaty Jabłonowskiej
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Universitas Rediviva, 2013
    Opis fizyczny: S. 321-332
    p-ISBN: 978-83-929503-7-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,89

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie