Autorzy: Urszula Grygier, Beata Jancarz-Łanczkowska, Krzysztof T. Piotrowski. Tytuł: Jak odkrywać i rozwijać uzdolnienia przyrodnicze uczniów w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej / Urszula Grygier, Beata Jancarz-Łanczkowska, Krzysztof T. Piotrowski Adres wydawniczy: Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2013 Opis fizyczny: 168 s. p-ISBN: 978-83-6236-035-2 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
2/5
Autorzy: Krzysztof T. Piotrowski, Witold Ligęza. Tytuł: Twórczość jako cel dydaktyczny w kontekście rozwijania kompetencji kreatywnej uczniów / Krzysztof T. Piotrowski, Witold Ligęza Źródło: W: Twórczość dzieci i młodzieży : stymulowanie, badanie, wsparcie / red. Krzysztof J. Szmidt, Witold Ligęza Adres wydawniczy: Kraków : Ośrodek Twórczej Edukacji "Kangur", 2009 Opis fizyczny: S. 95-106 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
3/5
Autorzy: Witold Ligęza, Krzysztof T. Piotrowski. Tytuł: Myślenie przez analogie a tworzenie się reprezentacji poznawczej pojęcia twórczości / Witold Ligęza, Krzysztof Piotrowski Źródło: W: W poszukiwaniu nowych sposobów wyjaśniania rozwoju : od klasycznych do nowych propozycji : XII Ogólnopolska Konferencja Psychologii Rozwojowej : Kraków, 5-8 czerwca, 2003 / [kom. programowy Maria Kielar-Turska et al.] Adres wydawniczy: Kraków : Sekcja Psychologii Rozwojowej PTP : Instytut Psychologii UJ, 2003 Opis fizyczny: S. 91-92 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL
4/5
Autorzy: Krzysztof T. Piotrowski, Witold Ligęza. Tytuł: Czy lekcje pierwszej pomocy mogą ograniczać zachowania agresywne u dzieci / Krzysztof T. Piotrowski, Witold Ligęza Źródło: Rocznik Edukacji Alternatywnej. - 2001, nr 1, s. 31-37 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
5/5
Autorzy: Witold Ligęza, Krzysztof T. Piotrowski. Tytuł: Rozwój kompetencji kreatywnej u dzieci a sposób szkolenia nauczycieli : (na przykładzie Małopolskiego Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie) / Witold Ligęza, Krzysztof T. Piotrowski Źródło: Wychowanie na co Dzień. - 2001, nr 12, s. 12-14 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL