Autorzy: Ludwík Eger, Łukasz Tomczyk, Milan Klement, Mária Pisoňova, Gabriela Petrová. Tytuł: How Do First Year University Students Use Ict In Their Leisure Time And For Learning Purposes? / Ludvík Eger, Łukasz Tomczyk, Milan Klement, Mária Pisoňová, Gabriela Petrová ¬ródło: International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education. - 20120, Vol. 8, nr 2, s. 35-52 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2334-847X e-ISSN: 2334-8496 Adres url: DOI:
2/3
Autorzy: Ludwík Eger, Milan Klement, Łukasz Tomczyk, Mária Pisoňova, Gabriela Petrová. Tytuł: Different user groups of university students and their ict competence : evidence from three countries in Central Europe / Ludwík Eger, Milan Klement, Łukasz Tomczyk, Mária Pisoňova, Gabriela Petrová ¬ródło: Journal of Baltic Science Education. - 2018, Vol. 17, nr 5, s. 851-866 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
p-ISSN: 1648-3898 e-ISSN: 2538-7138 Adres url:
3/3
Autorzy: Ludwík Eger, Mária Pisoňova, Łukasz Tomczyk. Tytuł: Development programs for head teachers in four Central European countries : an international comparison / Ludwík Eger, Mária Pisoňová, Łukasz Tomczyk ¬ródło: International Journal of Management in Education. - 2017, Vol. 11, iss. 1, s. 24-45 Uwagi: Publikacja w Scopus. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
p-ISSN: 1750-385X e-ISSN: 1750-3868 Liczba arkuszy: 0,5 DOI: