Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Participatory action research : advocacy and activism for promoting social justice in and through CALL / Joanna Pitura ¬ródło: Computer Assisted Language Learning. - 2024 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 200.000 p-ISSN: 0958-8221 e-ISSN: 1744-3210 Adres url: DOI:
2/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Digital Note-Taking for Writing / Joanna Pitura ¬ródło: W: Digital Writing Technologies in Higher Education : Theory, Research, and Practice / editors Otto Kruse, Christian Rapp, Chris M. Anson, Kalliopi Benetos, Elena Cotos, Ann Devitt, Antonette Shibani Adres wydawniczy: Cham : Springer, 2023 Opis fizyczny: S. 101-119 p-ISBN: 978-3-031-36032-9 e-ISBN: 978-3-031-36033-6 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
3/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Revealing attitude toward statistics among MA TEFL students : A Systemic Functional Linguistics perspective / Joanna Pitura ¬ródło: Beyond Philology. - 2023, T. 20, nr 1, s. 115-156 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1732-1220 e-ISSN: 2451-1498 Adres url: DOI:
4/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: The Journal : wykorzystanie symulacji globalnej w rozwijaniu umiejętno¶ci pisania w języku angielskim / Joanna Pitura ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2023, nr 4, s. 79-84 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: DOI:
5/27
Autorzy: Joanna Pitura, Heejin Chang. Tytuł: Tools for Scaffolding the Development of L2 Speaking in English-medium Higher Education : Lessons from Poland and Australia / Joanna Pitura, Heejin Chang ¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2023, Vol. 9, nr 2, s. 1-35 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-5455 e-ISSN: 2451-2125 Adres url: DOI:
6/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Using the e-questionnaire in qualitative applied linguistics research / JoannaPitura ¬ródło: Research Methods in Applied Linguistics. - 2023, Vol. 2, iss. 1, id 100034 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2772-7661 Adres url: DOI:
7/27
Autorzy: Joanna Pitura, Aleksandra Ćwikła, Sylwia Kozioł. Tytuł: When burnout is a matter of time : digital tools for coping with language teacher job demands / Joanna Pitura, Aleksandra Ćwikła, Sylwia Kozioł ¬ródło: W: Time and temporality across disciplines and methodologies / edited by Artur Piskorz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023 Opis fizyczny: S. 159-182 p-ISBN: 978-83-8084-677-7 e-ISBN: 978-83-8084-678-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1061) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
8/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Gamification for engagement with language learning tasks / Joanna Pitura Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2022 Opis fizyczny: 254 s. p-ISBN: 978-83-8084-825-2 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1099) Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 120.000
9/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Pedagogika gatunkowa w rozwijaniu umiejętno¶ci komunikacji ustnej w szkole wyższej / Joanna Pitura ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2022, nr 3, s. 113-119 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: DOI:
10/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Developing L2 speaking skills in English-medium EFL higher education / Joanna Pitura ¬ródło: Innovation in Language Learning and Teaching. - 2021, s. 1-26 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 1750-1229 e-ISSN: 1750-1237 Adres url: DOI:
11/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Technology-enhanced socialisation into disciplinary writing in L2 : insights from the perceptions of MA TEFL students / Joanna Pitura ¬ródło: Computer Assisted Language Learning. - 2021, 1-30 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 200.000 p-ISSN: 0958-8221 e-ISSN: 1744-3210 Adres url: DOI:
12/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Research-based Teaching and Transformative Learning to Promote Quality Teacher Education / Joanna Pitura ¬ródło: W: Studies on Quality Teachers and Quality Initial Teacher Education / edited by Joanna Madalińska-Michalak Adres wydawniczy: Warszawa : Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, 2020 Opis fizyczny: S. 170-201 p-ISBN: 978-83-66515-31-4 Seria: (Seria Naukowa Wydawnictwa FRSE ; T. 10) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Adres url: DOI:
13/27
Autorzy: Joanna Pitura, Aneta Le¶nik, Katarzyna Rak, Daniel Renat, Adrian Równiatka. Tytuł: Czego nauczyli się młodzi badacze w projekcie wspieraj±cym studentów cudzoziemców / Joanna Pitura, Aneta Le¶nik, Katarzyna Rak, Daniel Renat, Adrian Równiatka ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 3, s. 103-108 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
14/27
Autorzy: Joanna Pitura, Aleksandra Kotulska. Tytuł: Pomysł na zastępstwo, czyli o projekcie Rescue Teachers / Joanna Pitura, Aleksandra Kotulska ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2019, nr 1, s. 95-97 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
15/27
Autorzy: Joanna Pitura, Elżbieta Terlecka-Pacut. Tytuł: Action research on the application of technology assisted urban gaming in language education in a Polish upper-secondary school / Joanna Pitura, Elżbieta Terlecka-Pacut ¬ródło: Computer Assisted Language Learning. - 2018, Vol. 31, s. 734-763 Uwagi: Publikacja indeksowana w bazie Scopus. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 35.000 p-ISSN: 0958-8221 e-ISSN: 1744-3210 Adres url: DOI:
16/27
Autorzy: Joanna Pitura, Shannon Sauro. Tytuł: CALL for Mobility / Joanna Pitura, Shannon Saura (eds.) Adres wydawniczy: Berlin : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2018 Opis fizyczny: 196 s. p-ISBN: 978-3-631-74455-0 Seria: (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol. 3) Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 11,5 DOI:
17/27
Autorzy: Joanna Pitura, Monika Berlińska-Kopeć. Tytuł: Learning English while exploring the national cultural heritage : technology-assisted project-based language learning in an upper-secondary school / Joanna Pitura, Monika Berlińska-Kopeć ¬ródło: Teaching English with Technology. - 2018, Vol. 18, iss. 1, s. 37-52 Uwagi: Publikacja indeksowana w bazie Scopus. Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 1642-1027 Adres url:
18/27
Autorzy: Joanna Pitura, Katarzyna Karpińska-Szaj. Tytuł: Wirtualna wymiana dla edukacji wł±czaj±cej uczniów z uszkodzeniami słuchu / Katarzyna Karpińska-Szaj, Joanna Pitura ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2018, nr 4, s. 11-15 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
19/27
Autorzy: Joanna Pitura, Dagmara Chmielarz. Tytuł: "Creating a comic strip is very creative and thanks to it we learn and remember" - student perceptions of a biology challenge in a gamified extracurricular CLIL project / Joanna Pitura, Dagmara Chmielarz ¬ródło: Teaching English with Technology. - 2017, Vol. 17, iss. 3, s. 77-95 Uwagi: Publikacja indeksowana w bazie Scopus. Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 1642-1027 Adres url:
20/27
Autorzy: Joanna Pitura, Ewelina Dzieża, Anna Graba. Tytuł: Matematyka przydatna w życiu? : o integracji przedniotowo-językowej na zajęciach pozalekcyjnych w liceum / Joanna Pitura, Ewelina Dzieża, Anna Graba ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 4, s. 95-101 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
21/27
Autorzy: Joanna Pitura, Rafał Karoń, Aleksandra Kotulska. Tytuł: O zdalnych wykładach akademickich, czyli liceali¶ci w roli studentów anglistyki / Joanna Pitura, Rafał Karoń, Aleksandra Kotulska ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 2, s.111-115 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
22/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Zastosowanie bloga we wspieraniu refleksji studenckiej podczas praktyk pedagogicznych / Joanna Pitura ¬ródło: Neofilolog. - 2017, nr 48/2, s. 253-265 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 1429-2173 DOI:
23/27
Autorzy: Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Katarzyna Paczuska, Mariusz Marczak, Joanna Pitura, Marek Muszyński, Magdalena Szpotowicz. Tytuł: Osi±gnięcia gimnazjalistów w zakresie języka angielskiego : podstawa programowa wci±ż niezrealizowana / Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Katarzyna Paczuska, Mariusz Marczak, Joanna Pitura, Marek Muszyński, Magdalena Szpotowicz ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2016, nr 2, s. 90-98 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
24/27
Autorzy: Joanna Pitura. Tytuł: Projektowanie kursów języka obcego / Joanna Pitura ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia. - 2016, Z. 7, s. 138-152 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2082-0909
25/27
Autorzy: Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Mariusz Marczak, Katarzyna Paczuska, Joanna Pitura, Katarzyna Kutyłowska. Tytuł: Efekty nauczania języka angielskiego na III etapie edukacyjnym : raport końcowy Badania uczenia się i nauczania języków obcych w gimnazjum i Badania umiejętno¶ci mówienia / Agata Gajewska-Dyszkiewicz [et al., w tym Mariusz Marczak] Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 Opis fizyczny: 119, [1] s. p-ISBN: 978-83-65115-36-2 Typ publikacji: UND Język publikacji: POL
26/27
Autorzy: Mariusz Marczak, Marek Muszyński, Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Dorota Campfield, Katarzyna Kutyłowska, Katarzyna Paczuska, Joanna Pitura, Anna Michałowska, Magdalena Szpotowicz. Tytuł: Realizacja podstawy programowej dla języka obcego nowożytnego [Dokument elektroniczny] / Mariusz Marczak, Marek Muszyński, Agata Gajewska-Dyszkiewicz, Dorota E. Campfield, Katarzyna Kutyłowska, Katarzyna Paczuska, Joanna Pitura, Anna Michałowska, Magdalena Szpotowicz ¬ródło: W: Realizacja podstawy programowej kształcenia ogólnego : wnioski z badań przeprowadzonych przez Zespół Dydaktyk Szczegółowych IBE / Jolanta Choińska-Mika (red.), Michał Sitek (red.) Adres wydawniczy: Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2015 Opis fizyczny: S. 69-85 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,8 Adres url:
27/27
Autorzy: Joanna Pitura, Agata Gajewska-Dyszkiewicz. Tytuł: Umiejętno¶ć mówienia oraz ocenianie wspieraj±ce jej rowój w kontek¶cie wielojęzycznym / Joanna Pitura, Agata Gajewska-Dyszkiewicz ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2015, nr 2, s. 15-19 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: