Wynik wyszukiwania

Zapytanie: POPŁAWSKA ŻANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 6

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/6

Autorzy: Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik.
Tytuł: Konkurencyjno¶ć gospodarek Ukrainy i Polski - analiza komparatywna / Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik
¬ródło: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2018, nr 529, s. 258-269
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
DOI:



2/6
Autorzy: Andrzej Limański, Żanna Popławska, Ireneusz Drabik.
Tytuł: Marketing information system and risk reduction in managing a company on foreign markets / Andrzej Limański, Żanna Popławska, Ireneusz Drabik
¬ródło: Ekonomia i Prawo. - 2018, Vol. 17, nr 1, s. 43-55
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 1898-2255
e-ISSN: 2392-1625
Adres url:
DOI:



3/6
Autorzy: Andrzej Limański, Żanna Popławska, Ireneusz Drabik.
Tytuł: Analiza sieciowa i jej zastosowanie w teorii i praktyce zarz±dzania / Andrzej Limański, Żanna Popławska, Irenesz Drabik
¬ródło: Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego. - 2017, nr 24, s. 109-121
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1897-7480



4/6
Autorzy: Andrzej Limański, Żanna Popławska, Ireneusz Drabik.
Tytuł: Marketing Information System and Risk Reduction in Managing a Company on Foreign Markets / Andrzej Limański, Żanna Popławska, Ireneusz Drabik
¬ródło: W: Contemporary Issues in Economy : 9th International Conference on Applied Economics : 22-23 June 2017, Toruń, Poland / edited by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka
Adres wydawniczy: Toruń : Institute of Economic Research : Polish Economic Society, 2017
Opis fizyczny: S. 188-189
p-ISBN: 978-83-65605-03-0
Typ publikacji: PRA
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,05



5/6
Autorzy: Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik.
Tytuł: Możliwo¶ci wykorzystywania w marketingu strategicznym koncepcji Foresight / Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik
¬ródło: W: Wielowymiarowo¶ć współczesnego marketingu / red. nauk. Marcin Gębarowski, Agata Gierczak, Beata Zatwarnicka-Madura
Adres wydawniczy: Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015
Opis fizyczny: S. 137-146
p-ISBN: 978-83-7199-995-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba znaków: 22,0 tys.
Liczba arkuszy: 0,55



6/6
Autorzy: Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik.
Tytuł: Zmiany w zarz±dzaniu strategicznym przez stosowanie koncepcji foresight / Żanna Popławska, Andrzej Limański, Ireneusz Drabik
¬ródło: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 366, s. 405-412
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1899-3192
Liczba znaków: 17,6 tys.
Liczba arkuszy: 0,44
DOI:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie