Autorzy: Łukasz Tomczyk, Vladimir Costas Jauregui, Cibelle Amato, Darwin Munoz, Magali Arteaga, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar, Mariana Porta. Tytuł: Are teachers techno-optimists or techno-pessimists? A pilot comparative among teachers in Bolivia, Brazil, the Dominican Republic, Ecuador, Finland, Poland, Turkey, and Uruguay / Łukasz Tomczyk, Vladimir Costas Jáuregui, Cibelle Albuquerque de La Higuera Amato, Darwin Munoz, Magali Arteaga, Solomon Sunday Oyelere, Özgür Yaşar Akyar & Mariana Porta ¬ródło: Education and Information Technologies. - 2021, Vol. 26, s. 2715-2741 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1360-2357 e-ISSN: 1573-7608 Adres url:
2/2
Autorzy: Mariana Porta, Regina Motz, Łukasz Tomczyk, Solomon Sunday Oyelere, Maria Amelia Eliseo, Maria Viola, Valéría Farinazzo Martins, Vladimir Costas Jauregui, Özgür Yaşar Akyar. Tytuł: SELI: Ecosistemas inteligentes para el aprendizaje y la inclusión / Mariana Porta, Regina Motz, Lukasz Tomczyk, Solomon Oyelere, Maria Amelia Eliseo, Maria Viola, Valeria Farinazzo, Vladimir Costas Jauregui, Özgur Yaşar Akyar ¬ródło: Topos. Para un debate de lo educativo. - 2020, nr 12, s. 20-32 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: SPA Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1688-8197 e-ISSN: 1688-8200 Adres url: