Autorzy: Riska Indriani Asmono, Yatim Riyanto, Sjafiatul Mardliyah, Khofidotur Rofiah. Tytuł: An andragogy perspective in thoriqoh qodiriyah wanaqsyabandiyyah activity as nn effort of spiritual development / Riska Indriani Asmono, Yatim Riyanto, Sjafiatul Mardliyah, Khofidotur Rofiah ¬ródło: Edukasi. - 2023, Vol. 17, iss. 2, s. 219-229 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 0852-0240 e-ISSN: 2746-4016 Adres url: DOI:
2/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah, K. Sheehy, Joanna Kossewska. Tytuł: Beliefs of fun in learning and attitudes to inclusive education / K. Rofiah, K. Sheehy, J. Kossewska ¬ródło: W: Reimagining Innovation in Education and Social Sciences : proceedings of the International Joint Conference on Arts and Humanities (IJCAH 2022), September 10-11, 2022, Surabaya, Indonesia / edited by Wulan Patria Saroinsong, Muhamad Nurul Ashar, Irena Maureen, Lina Purwaning Hartanti, Mita Anggaryani, Audrey Gabriella Titale Adres wydawniczy: London : Routledge, 2023 Opis fizyczny: S. 32-39 p-ISBN: 9781003366683 Uwagi: 10.1201/9781003366683 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 75.000 Adres url:
3/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Farida Isroani, Muhammad Nurrohman Jauhari. Tytuł: Breaking Barriers: Examining Inclusive Education in Islamic Schools through the Merdeka Belajar Curriculum / Khofidotur Rofiah, Farida Isroani, Muhammad Nurrohman Jauhari ¬ródło: Special and Inclusive Education Journal (SPECIAL). - 2023, Vol. 4, no. 1, s. 42-49 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 e-ISSN: 2722-1636 Adres url: DOI:
4/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Nur Ika Sari Rakhmawati. Tytuł: Bridging the Gap : Teachers' Empathy and Attitude toward Inclusion in Indonesian Kindergartens Setting / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Nur Ika Sari Rakhmawati ¬ródło: W: 41th IBIMA Conference 26-27 June 2023, Granada Spain / [editor Khalid S. Soliman] Adres wydawniczy: Granada : International Business Information Management, 2023 Opis fizyczny: S. 1207-1214 p-ISBN: 979-8-9867719-2-2 Uwagi: Konferencja z listy: International Business Information Management. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000
5/15
Autorzy: Heny Musfidah, Bachtiar S. Bachri, Lamijan Hadi Susarno, Khofidotur Rofiah. Tytuł: Evaluation of Merdeka Belajar Curriculum from the Views of High School Students: Implementation of Differentiated Learning in Economics / Heny Musfidah, Bachtiar S. Bachri, Lamijan Hadi Susarno, Khofidotur Rofiah ¬ródło: International Journal of Emerging Research and Review. - 2023, Vol. 1, no. 4, id. 000052 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 3024-8825 e-ISSN: 3021-8950 Adres url: DOI:
6/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Endang Purbaningrum, Nur Fadhilah Tisnawati, Karina Wahyu Dewi. Tytuł: Evidence-Based for Early Intervention Children with Autism Spectrum: A Systematic Literature Review=Wczesna interwencja u dzieci z autyzmem oparta na dowodach: systematyczny przegl±d literatury / Khofidotur Rofiah, Endang Purbaningrum, Nur Fadhilah Tisnawati, Karina Wahyu Dewi ¬ródło: Educational Forum. - 2023, T. 36, nr 1, s. 11-26 Uwagi: Poprzedni tytuł: "Forum O¶wiatowe". Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0867-0323 e-ISSN: 2450-3452 Adres url: DOI:
7/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Kieron Sheehy, Sri Widayati, Budiyanto. Tytuł: Fun and the benefits of Sign Supported Big Books in mainstream Indonesian kindergartens / Khofidotur Rofiah, Kieron Sheehy, Sri Widayati & Budiyanto ¬ródło: International Journal of Early Years Education. - 2023, Vol. 31, no. 2, s. 467-481 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0966-9760 e-ISSN: 1469-8463 Adres url: DOI:
8/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Ransom Ngenge, Sujarwanto Sujarwanto, Ima Kurrotun Ainin. Tytuł: Inclusive education at Universitas Negeri Surabaya : perceptions and realities of students with disabilities / Khofidotur Rrofiah, Ransom Tanyu Ngenge, Sujarwanto Sujarwanto, Ima Kurrotun Ainin ¬ródło: International Journal of Special Education. - 2023, Vol. 38, nr 2, s. 14-25 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 0827-3383 Adres url: DOI:
9/15
Autorzy: Wiwin Yulianingsih, M.V. Roesminingsih, Sjafiatul Mardliya, Mita Lutviatiani, Khofidotur Rofiah. Tytuł: Management of English Courses in Virtual Learning During the COVID-19 Pandemic / Wiwin Yulianingsih, M. V. Roesminingsih, Sjafiatul Mardliyah, Mita Lutviatiani, Khofidotur Rofiah ¬ródło: Journal of Nonformal Education. - 2023, Vol. 9, no. 1, s. 23-30 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2442-532X e-ISSN: 2528-4541 Adres url: DOI:
10/15
Autorzy: Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah. Tytuł: Models od disability and their effects on children's lives / Kieron Sheehy, Budiyanto Sri Widayati, Khofidotur Rofiah ¬ródło: W: An Introduction to Childhood and Youth Studies and Psychology / edited by Victoria Cooper, Mimi Tatlow-Golden Adres wydawniczy: New York : Routledge Taylor&Francis Group, 2023 Opis fizyczny: Pre-Order p-ISBN: 9781032415932 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 75.000 Adres url: DOI:
11/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy. Tytuł: Postawy nauczycieli wobec edukacji wł±czaj±cej : przegl±d systematyczny / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć i Rehabilitacja. - 2023, Vol. 90, nr 2, s. 69-91 Uwagi: GICID: 01.3001.0053.8783. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1642-1981 Adres url:
12/15
Autorzy: Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah. Tytuł: Towards inclusive practice in Indonesian kindergartens: Evaluating the impact of Sign Supported Big Books / Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah ¬ródło: Journal of Early Childhood Research. - 2023, Vol. 22, iss. 1, s. 47-59 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 Adres url: DOI:
13/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah. Tytuł: Between Special and Regular Settings: The Teachers Attitude towards Inclusion / Khofidotur Rofiah ¬ródło: Inclusive Education. - 2022, Vol. 1, no. 1, s. 48-60 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2963-4156 Adres url: DOI:
14/15
Autorzy: Kieron Sheehy, Petra Vackova, Saskia Manen van, Sherly Saragih Turni, Khofidotur Rofiah, Alison Twiner. Tytuł: Inclusive disaster risk reduction education for Indonesian children / Kieron Sheehy, Petra Vackova, Saskia van Manen, Sherly Saragih Turnip, Khofidotur Rofiah & Alison Twiner ¬ródło: International Journal of Inclusive Education. - 2022, s. 1-17 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1360-3116 e-ISSN: 1464-5173 Adres url: DOI:
15/15
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Muhammad Nurul Ashar. Tytuł: The Implementation of CBT to Reduce Hyperactive Behaviors among Adolescents with ADHD / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Muhammad Nurul Ashar ¬ródło: International Journal of Online and Biomedical Engineering. - 2021, Vol. 17, nr 2, s. 165-176 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 e-ISSN: 2626-8493 DOI: