Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin. Tytuł: Na wspólnej drodze : nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z do¶wiadczeniem migracji / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2024 Opis fizyczny: 180 s. p-ISBN: 978-83-68260-04-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 120.000 Adres url:
2/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: When the second language becomes the first: family language policies in Polish return migrant families from English-speaking countries / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Journal of Multilingual and Multicultural Development. - 2024 Uwagi: Article in Press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0143-4632 e-ISSN: 1747-7557 Adres url: DOI:
3/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Bridging the 'dual lives' : school socialization of young bi/ multilinguals in the eyes of EFL teachers / Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak ¬ródło: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. - 2023, Vol. 26, nr 4, 395-410 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 200.000 p-ISSN: 1367-0050 e-ISSN: 1747-7522 Adres url: DOI:
4/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: EFL teacher agency in mediating the socialisation of multilingual learners / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Glottodidactica. - 2023, T. 50, nr 1, s. 191-212 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0072-4769 e-ISSN: 2956-3658 Adres url: DOI:
5/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Dorota Werbińska. Tytuł: Language Teacher Identity and Emotions in a Duoethnographic Narrative : The Perspective of Teacher, Parent, and Teacher Educator / Joanna Rokita-Ja¶kow, Dorota Werbińska ¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2023, Vol. 9, nr 2, s. 1-26 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-5455 e-ISSN: 2451-2125 Adres url: DOI:
6/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Czy nauczyciele języka obcego potrafi± pracować z uczniami wielojęzycznymi? / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2022, nr 4, s. 39-45 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url: DOI:
7/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Developing speaking skills in a foreign language by young and very young learners / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Research and Practice in Teaching Second Language Skills to Young Learners / editor Zeynep Çamlibel-Acar Adres wydawniczy: Ankara : Pegem Akademi Yayincilik, 2022 Opis fizyczny: S. 169-184 p-ISBN: 9786258325843 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
8/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: My i Oni : o językowych wykładnikach wyrażaj±cych stosunek nauczycieli do uczniów cudzoziemców w ¶wietle krytycznej analizy dyskursu / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Linguistica. - 2022, Z. 17, s. 200-213 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2083-1765 Adres url: DOI:
9/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Teaching foreign languages at the pre-primary level in a monolingual setting : the case of Poland / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Porta Linguarum. - 2022, Monográfico V, Número especial, s. 31-42 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1697-7467 e-ISSN: 2695-8244 Adres url: DOI:
10/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Uczeń z do¶wiadczeniem migracji na lekcji języka angielskiego : wyzwania i rozwi±zania / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Neofilolog. - 2022, nr 58/2, s. 193-208 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
11/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin. Tytuł: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2021 Opis fizyczny: 336 s. p-ISBN: 978-3-030-66021-5 e-ISBN: 978-3-030-66022-2 Seria: (Second Language Learning and Teaching) Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url: DOI:
12/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Multilingual Identity Construction : Some Evidence from Ukrainian Students of English in Poland / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Polilog. Studia Neofilologiczne. - 2021, nr 11, s. 135-152 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2083-5485 Adres url: DOI:
13/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydanictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021 Opis fizyczny: 222 s. p-ISBN: 978-83-8084-547-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Adres url:
14/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak. Tytuł: Nauczanie dzieci języków obcych jako zjawisko globalne / Joanny Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak ¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021 Opis fizyczny: S. 7-12 p-ISBN: 978-83-8084-547-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
15/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat. Tytuł: Preparing teachers of Early Childhood Education to teach a foreign language : the PEPELINO portfolio in practice / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat ¬ródło: Problemy Wczesnej Edukacji. - 2021, T. 52, nr 1, s.153-169 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 1734-1582 e-ISSN: 2451-2230 DOI:
16/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: What Makes the Difference in Early Foreign Language Education? Learner-Internal vs Learner-External Factors / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021 Opis fizyczny: S. 1-13 p-ISBN: 978-3-030-66021-5 e-ISBN: 978-3-030-66022-2 Seria: (Second Language Learning and Teaching) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
17/80
Praca recenzowana: The Formation of Language Teacher Identity. A Phenomenographic-Narrative Study / Dorota Werbińska. - Słupsk, 2017 Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. ¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition Opis fizyczny: 2020, Vol. 6, nr 2, s. 169-171 Typ publikacji: ZRC Język publikacji: ENG p-ISSN: 2450-5455 e-ISSN: 2451-2125 Adres url: DOI:
18/80
Autorzy: Elżbieta Gajewska, Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Wprowadzenie / Elżbieta Gajewska, Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Neofilolog. - 2020, nr 54/1, s. 5-8 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
19/80
Autorzy: Melanie Ellis, Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Afterword / Melanie Ellis and Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 242-248 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG
20/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis. Tytuł: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: 257 s. p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication. Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 15,1 DOI:
21/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: How to Give Your Child the Best Chance of Learning a Second Language / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Channel View Publications and Multilingual Matters. - 2019 Uwagi: Wpis opublikowany 22 lutego 2019 r. Typ publikacji: DE Język publikacji: ENG Adres url:
22/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis. Tytuł: Introduction / Joanna Rokita Ja¶kow and Melanie Elllis ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 1-6 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Typ publikacji: ZV Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,35 DOI:
23/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: O nauczaniu języków obcych dzieci / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 9-10, s. 13 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 2545-0824 Adres url:
24/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Parental Involvement in Very Early FL Education / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S.191-205 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication. Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,8
25/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Małgorzata Pamuła-Behrens. Tytuł: Policy and Practice in Early Foreign Language Learning : the Case of Poland / Joanna Rokita-Ja¶kow, Małgorzata Pamuła-Behrens ¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019 Opis fizyczny: S. 11-25 p-ISBN: 978-1-78892-249-4 Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2) Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication. Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,8
26/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Returning Migrant Children in the Polish School System: Challenges and Opportunities / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Migration and Education : to Understand Relations between Migration and Education - Challenges for Research and Practice / edited by Małgorzata Pamuła-Behrens, Agnieszka Hennel-Brzozowska Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls" ; Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019 Opis fizyczny: S. 169-183 p-ISBN: 978-83-8095-610-0 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
27/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Review of Policy and politics in global primary English; Author: Janet Enever; Publisher: Oxford University Press, 2018; ISBN: 9780194200547; Pages: 196 / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Studies in Second Language Learning and Teaching. - 2019, Vol. 9, s. 421-427 Uwagi: Artykuł recenzyjny. Typ publikacji: PAR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 50.000 p-ISSN: 2083-5205 Adres url: DOI:
28/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis. Tytuł: Wprowadzenie / Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis ¬ródło: Neofilolog. - 2019, nr 53/2, s. 149-151 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL p-ISSN: 1429-2173 e-ISSN: 2545-3971 Adres url: DOI:
29/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: (Bardzo) wczesne nauczanie języków obcych : kilka uwag na temat celów, możliwo¶ci i metodyki / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Postscriptum Polonistyczne. - 2018, nr 2, s. 25-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 p-ISSN: 1898-1593 Adres url: DOI:
30/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Emotions at work : Call for investigation of the affective side of teacher identity / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Konińskie Studia Językowe. - 2018, T. 6, nr 3, s. 265-280 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 2353-1983 e-ISSN: 2353-5148 Adres url: DOI:
31/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Poststructuralist perspectives on very early foreign language learning / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Language, literature and teacher education / edited by Anna B±k-¦rednicka, Anna Gilarek, and Anna Malicka-Kleparska Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2018 Opis fizyczny: S. 61-76 p-ISBN: 978-83-65850-15-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,83
32/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Social constraints of aspirations for second language achievement / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2018, Vol. 4, nr 1, s. 49-67 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
p-ISSN: 2450-5455 e-ISSN: 2451-2125 Liczba arkuszy: 1,0 Adres url:
33/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Alicja Witalisz. Tytuł: Introduction / Joanna Rokita-Ja¶kow, Alicja Witalisz ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2017, Z. 7, s. 7-7 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG p-ISSN: 2299-2111 e-ISSN: 2449-5239 DOI:
34/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Wczesny start językowy w perspektywie diachronicznej / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 15-26 p-ISBN: 978-83-8084-077-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,89 DOI:
35/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat. Tytuł: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: 202 s. p-ISBN: 978-83-8084-077-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 11,2 DOI:
36/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat. Tytuł: Wstęp / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat ¬ródło: W: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 7-9 p-ISBN: 978-83-8084-077-5 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804) Typ publikacji: PV Język publikacji: POL Liczba arkuszy: 0,22
37/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Edukacja obcojęzyczna dziecka [Dokument elektroniczny] / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Encyklopedia dzieciństwa : pierwsza encyklopedia o dziecku i dzieciństwie / red. nauk. Danuta Waloszek Adres wydawniczy: , 2016 e-ISBN: 978-83-942938-2-6 Typ publikacji: PB Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url:
38/80
Autorzy: Rebecca Adlard, Joanna Rokita-Ja¶kow, Aleksandra RaĽniak. Tytuł: English play box 1 : teacher's book : ksi±żka nauczyciela / [autorka scenariuszy w języku angielskim Rebeca Adlard, autorki scenariuszy w języku polskim Joanna Rokita-Ja¶ków, Aleksandra RaĽniak] Adres wydawniczy: Warszawa : Nowa Era : Young Digital Planet, 2016 Opis fizyczny: 136 s. p-ISBN: 978-83-267-2742-9 Typ publikacji: PM Język publikacji: ENG, POL Liczba arkuszy: 8,0
39/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Kindergarten teachers' beliefs about the goals of very early FL instruction and their / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Classroom-oriented research : reconciling theory and practice / Mirosław Pawlak editor Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2016 Opis fizyczny: S. 135-150 p-ISBN: 978-3-319-30371-0 e-ISBN: 978-3-319-30373-4 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1 DOI:
40/80
Autorzy: Rebecca Adlard, Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: English play box 3 : teacher's book : ksi±żka nauczyciela / [autorka scenariuszy w języku angielskim Rebeca Adlard, autorka scenariuszy w języku polskim Joanna Rokita-Ja¶ków] Adres wydawniczy: Warszawa : Nowa Era : Young Digital Planet, 2015 Opis fizyczny: 144 s. p-ISBN: 978-83-267-2430-5 Typ publikacji: PM Język publikacji: ENG, POL Liczba arkuszy: 9,0
41/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Is foreign language knowledge a form of capital passed from one generation to the next? / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: The ecosystem of the foreign language learner : selected issues / edited by Ewa Piechurska-Kuciel, Magdalena Szyszka Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2015 Opis fizyczny: S. 153-167 p-ISBN: 978-3-319-14333-0 e-ISBN: 978-3-319-14334-7 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
42/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Parental visions of the children's future as a motivator for an early start in a foreign language / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Studies in Second Language Learning and Teaching. - 2015, Vol. 5, s. 455- 472 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 13.000 p-ISSN: 2083-5205 DOI:
43/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Spór o metodę, czyli jak najlepiej uczyć dzieci języków obcych? [Dokument elektroniczny] / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2015, Nr 1 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
44/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Using storybooks as a catalyst for negotiation meaning and enhancing speaking among very young learners of L2 : evidence from a case study / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Issues in teaching, learning and testing speaking in a second language / Mirosław Pawlak, Ewa Waniek-Klimczak (ed.) Adres wydawniczy: Berlin ; Heidelberg : Springer-Verlag, 2015 Opis fizyczny: S. 205-217 p-ISBN: 978-3-642-38338-0 e-ISBN: 978-3-642-38339-7 Seria: (Second Language Learning and Teaching) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI:
45/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: O aspiracjach edukacyjnych rodziców, czyli dlaczego rodzice chc±, by ich dzieci uczyły się języków obcych już w przedszkolu? / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2014, nr 1, s. 61-64 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
46/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Pre-primary foreign language learning in Poland : the kindergarten headteachers' perspective / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Conference proceedings from early language learning : theory and practice 2014 / Janet Enever, Eva Lindgren and Sergej Ivanov (Eds.) Adres wydawniczy: UmeÅ : UmeÅ University. Department of Language Studies, 2014 Opis fizyczny: S. 106-110 p-ISBN: 978-91-7601-193-5 Seria: (UmeÅ Studies in Language and Literature ; 25) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Adres url:
47/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Czy autentyczna komunikacja w¶ród małych uczniów języka obcego jest możliwa? : o roli pytań nauczyciela w budowaniu dyskursu edukacyjnego / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Rola dyskursu edukacyjnego w uczeniu się i nauczaniu języka obcego / pod red. Mirosława Pawlaka Adres wydawniczy: Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM ; Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, 2013 Opis fizyczny: S. 191 - 209 p-ISBN: 978-83-62135-26-4 Seria: (Wokół Kompetencji) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
48/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Foreign language learning at pre-primary level : parental aspirations and educational practice / Joanna Rokita-Ja¶kow Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: 341 s. p-ISBN: 978-83-7271-813-6 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 659) Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 25.000 Repozytorium UP: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
49/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Foreign language learning in the pre-school years : current outcomes, future research directions / Joanna Rokita-Jaskow ¬ródło: W: Exploring the microcosm and macrocosm of language teaching and learning : a festschrift on the occasion of 70th birthday of Professor Anna Niżegorodcew / ed. by Elżbieta Mańczak-Wohlfeld , Maria Jodłowiec Adres wydawniczy: Kraków : Jagiellonian University Press, cop. 2013 Opis fizyczny: S. 257-268 p-ISBN: 978-83-233-3500-9 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
50/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Socioeconomic status and parental involvement as cognitive and affective factors fostering very young learners' second language development / Joanna Rokita- Ja¶kow ¬ródło: W: Language in cognition and affect / ed. Ewa Piechurska-Kuciel, Elżbieta Szymańska-Czaplak Adres wydawniczy: Berlin ; Heidelberg : Springer-Verlag, 2013 Opis fizyczny: S. 189-204 p-ISBN: 978-3-642-35305-5 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 25.000
51/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: The impact of parental aspirations and parental support on their children's second/foreign language achievement / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Problemy współczesnej neofilologii : wybrane zagadnienia / pod red. Anny Grabowskiej, Joanny Gracy i Leszka Smutka Adres wydawniczy: Tarnów : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2013 Opis fizyczny: S. 135-146 p-ISBN: 978-83-932770-9-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
52/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Motives for early foreign language learning and parental educational aspirations in the era of globalization / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Languages, literatures and cultures in contact : English and American studies in the age of global communication. Vol. 2, Language and culture / eds. Marta D±browska, Justyna Le¶niewska, Beata Pi±tek Adres wydawniczy: Krakó : Tertium, 2012 Opis fizyczny: S. 393-406 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
53/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Mariusz Trawiński. Tytuł: Dzieje dydaktyki języka angielskiego / Joanna Rokita-Ja¶kow, Mariusz Trawiński ¬ródło: W: Dzieje dydaktyk przedmiotowych : w 65 letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie / pod red. Jana Rajmunda Pa¶ko, Katarzyny Potyrały, Jolanty Zielińskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 7-19 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
54/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Foreign language learning in the globalising world : attitudes, motivation, learner identity / Joanna Rokita-Ja¶ków ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2011, Z. 1, s. 8-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Adres url:
55/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Problem klas heterogenicznych jako wynik wczesnego startu językowego : jak sobie z nim radzić? / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby ucz±cych się : o kompetencjach, motywowaniu i strategiach / red. Jolanta Knieja, Sebastian Piotrowski Adres wydawniczy: Lublin : Towarzystwo Naukowe KUL : Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 2011 Opis fizyczny: S. 455-466 Seria: (Prace Wydziału Historyczno-Filologicznego / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 167) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
56/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Rola rodzica i ¶rodowiska domowego w rozwoju autonomicznych działań dziecka w nauce języka obcego / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Autonomia w nauce języka obcego : uczeń a nauczyciel / pod red. Mirosława Pawlaka Adres wydawniczy: Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM, 2011 Opis fizyczny: S. 283-296 Seria: (Wokół Kompetencji) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
57/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Fostering artificial bilingualism : an ambiguous decision, ambiguous results / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Ambiguity and the search for meaning : English and American studies at the beginning of the 21st century. Vol. 2, Language and culture / ed. by Maria Jodłowiec, Justyna Le¶niewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010 Opis fizyczny: S. 269-280 Uwagi: Selection of papers of the Eleventh International April Conference, which took place in Kraków on 23-25 April, 2008. Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
58/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Metody i narzędzia badawcze w studiach nad rozwojem języka obcego u małych dzieci / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: Neofilolog. - 2010, nr 34, s. 243-252 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000
59/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Moje dziecko uczy się języka obcego : najczę¶ciej zadawane pytania / Joanna Rokita-Ja¶kow Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010 Opis fizyczny: 91, [2] s. Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 563) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 Adres url: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
60/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Challenging the (mis)use of ICT / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Dialogue in foreign language education / ed. by Monika Kusiak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2009 Opis fizyczny: S. 122-123 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
61/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Parent-child dyads : fostering or inhibiting second language learning? / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Dialogue in foreign language education / ed. by Monika Kusiak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2009 Opis fizyczny: S. 51-60 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
62/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: The role of non-verbal communication in classroom interactions / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Current issues in English studies / eds. Mariusz Misztal, Mariusz Trawiński Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009 Opis fizyczny: S. 25-34 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
63/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow. Tytuł: Ultimate attainment in early instructed L2 lexical acquisition / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: Tanulmányok a mentális lexikonról : nyelvelsajátítás, beszédprodukció, beszédpercepció / szerk. Zsolt Lengyel, Judit Navracsics Adres wydawniczy: Budapest : Tinta Könyvkiadó, 2009 Opis fizyczny: S. 224-234 Seria: (Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához ; 92) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
64/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Training foreign language teachers of young learners in Poland : principles and problems / Joanna Rokita-Ja¶kow ¬ródło: W: New trends in English teacher education : (linguistics, literature and culture) / ed. Ignacio Ramos Gay, A. Jesus Moya Guijarro, José Ignacio Albentosa Hernández Adres wydawniczy: Cuenca : Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2008 Opis fizyczny: S. 215-222 Seria: (Estudios ; 122) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
65/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: How much lexis can very young learners acquire in early L2 instruction? / Joanna Rokita ¬ródło: W: On foreign language acquisition and effective learning / ed. Janusz Arabski Adres wydawniczy: Katowice : Wydaw. Uniwersytetu ¦l±skiego, 2007 Opis fizyczny: S. 340-350 Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu ¦l±skiego w Katowicach ; nr 2528) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
66/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Jak wspierać rozwój umiejętno¶ci komunikacji dziecka w języku obcym? / Joanna Rokita ¬ródło: W: Dydaktyka języków obcych na pocz±tku XXI wieku / pod red. Marii Jodłowiec i Anny Niżegorodcew Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2007 Opis fizyczny: S. 305-316 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
67/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: L2 lexical development in early L2 acquisition - results of the longitudinal study / Joanna Rokita ¬ródło: W: Challenging tasks for psycholinguistics in the new century / ed. by Janusz Arabski Adres wydawniczy: Katowice : Oficyna Wydawnicza WW, 2007 Opis fizyczny: S. 433-445 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
68/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Lexical development in early L2 acquisition / Joanna Rokita Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007 Opis fizyczny: 195, [1] s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 462) Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG Adres url:
69/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Strategie dyskursywne wspomagaj±ce rozwój komunikacji w języku obcym / Joanna Rokita ¬ródło: Poliglota. - 2007, nr 4, s. 51-58 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
70/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Code-mixing in early second language acquisition / Joanna Rokita ¬ródło: W: Cross-linguistic influences in the second language lexicon / ed. by Janusz Arabski Adres wydawniczy: Clevedon : Multilingual Matters, 2006 Opis fizyczny: S. 177-190 Seria: (Second language acquisition ; 17) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
71/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Comparing early L2 lexical development in naturalistic and instructional settings / Joanna Rokita ¬ródło: W: Language and identity : English and American studies in the age of globalization. Vol. 2, Language and culture / ed. by Justyna Le¶niewska and Ewa Witalisz Adres wydawniczy: Kraków : Jagiellonian University Press, cop. 2006 Opis fizyczny: S. 70-82 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
72/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Observe reflect and learn how to teach / Joanna Rokita Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2006 Opis fizyczny: 126, [2] s. Typ publikacji: ZK Język publikacji: ENG
73/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Jak efektywnie oddziaływać na rozwój słownictwa obcojęzycznego dzieci czyli słownik umysłowy a pamięć i strategie kognitywne / Joanna Rokita ¬ródło: Poliglota. - 2005, nr 2, s. 80-90 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
74/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Learning and communication strategies in the very young learners' classroom' / Jaonna Rokita ¬ródło: W: Procesy poznawcze i język : klasyczna problematyka - współczesne rozwi±zania = Classical problems - contemporary solutions / pod red. Kamili Ciepieli Adres wydawniczy: Piotrków Trybunalski : Naukowe Wydawnictwo Piotrkowskie, 2005 Opis fizyczny: s. 221-230 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
75/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Remarks on the application of portfolio assessment in preservice language teacher education / Joanna Rokita ¬ródło: W: Lehre durch Forschung = Research in teacher education / [red.] Johann Fürst Adres wydawniczy: Krems : Pädagogische Akademie der Diözese St. Pölten in Krems, 2005 Opis fizyczny: S. 547-556 Seria: (Forschungs- und Entwicklungsarbeit an der Pädagogischen Akademie Krems und Partnerinstitutionen ; 5) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
76/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Teachers' maxims : remarks on application of the reflective approach to pre-serice teacher training / Joanna Rokita ¬ródło: W: Towards better teacher training / ed. Monika Kusiak Adres wydawniczy: Kraków : NKJO-UJ, 2005 Opis fizyczny: S. 27-34 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
77/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Using portfolios in language teacher education / Joanna Rokita ¬ródło: W: Teacher Education : Theory and Practice in the European Context : 1st International Conference on Teacher Education : Kraków, 12-15 May 2005 : [the book of abstracts] / Akademia Pedagogiczna w Krakowie, Universidad de Castilla-La Mancha Adres wydawniczy: [Kraków, 2005] Opis fizyczny: S. 60 Typ publikacji: PRA Język publikacji: ENG
78/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Using portfolios in language teacher education / Joanna Rokita ¬ródło: W: Studies in teacher education : language, literature, and culture / ed. Mariusz Misztal, Mariusz Trawiński Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005 Opis fizyczny: S. 26-33 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
79/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: L2 lexical development in early L2 acquisition / Joanna Rokita ¬ródło: W: V Pszicholingvisztikai Nyári Egyetem : Balatonalmádi, 2002. május 26-30 : programfüzet és absztraktok = 5th Summer School of Psycholinguistics : Balatonalmádi, May 26-30, 2002 : program and abstracts / szerk. Lengyel Zsolt, Navracsics Judit Adres wydawniczy: [s. l.] : VE Alkamalzott Nyelvészeti Tanszék, [2002] Uwagi: Publikacja dostępna na CD. Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
80/80
Autorzy: Joanna Rokita. Tytuł: Czynniki i sytuacje zaburzaj±ce dyscyplinę w klasie / Joanna Rokita ¬ródło: W: Pedagogical University of Cracow English Teacher Training College, 1990-2000 : 10th anniversary Festschrift / ed. by Mariusz Misztal and Jolanta Palowska Adres wydawniczy: Cracow : Wydaw. Naukowe AP, 2000 Opis fizyczny: S. 30-35 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: POL