Wynik wyszukiwania

Zapytanie: ROKITA-JA¦KOW JOANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 80

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/80

Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin.
Tytuł: Na wspólnej drodze : nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z do¶wiadczeniem migracji / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2024
Opis fizyczny: 180 s.
p-ISBN: 978-83-68260-04-5
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



2/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: When the second language becomes the first: family language policies in Polish return migrant families from English-speaking countries / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Journal of Multilingual and Multicultural Development. - 2024
Uwagi: Article in Press.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0143-4632
e-ISSN: 1747-7557
Adres url:
DOI:



3/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak.
Tytuł: Bridging the 'dual lives' : school socialization of young bi/ multilinguals in the eyes of EFL teachers / Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak
¬ródło: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. - 2023, Vol. 26, nr 4, 395-410
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 200.000
p-ISSN: 1367-0050
e-ISSN: 1747-7522
Adres url:
DOI:



4/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: EFL teacher agency in mediating the socialisation of multilingual learners / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Glottodidactica. - 2023, T. 50, nr 1, s. 191-212
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0072-4769
e-ISSN: 2956-3658
Adres url:
DOI:



5/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Dorota Werbińska.
Tytuł: Language Teacher Identity and Emotions in a Duoethnographic Narrative : The Perspective of Teacher, Parent, and Teacher Educator / Joanna Rokita-Ja¶kow, Dorota Werbińska
¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2023, Vol. 9, nr 2, s. 1-26
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2450-5455
e-ISSN: 2451-2125
Adres url:
DOI:



6/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Czy nauczyciele języka obcego potrafi± pracować z uczniami wielojęzycznymi? / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2022, nr 4, s. 39-45
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 0446-7965
Adres url:
DOI:



7/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Developing speaking skills in a foreign language by young and very young learners / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: W: Research and Practice in Teaching Second Language Skills to Young Learners / editor Zeynep Çamlibel-Acar
Adres wydawniczy: Ankara : Pegem Akademi Yayincilik, 2022
Opis fizyczny: S. 169-184
p-ISBN: 9786258325843
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000



8/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: My i Oni : o językowych wykładnikach wyrażaj±cych stosunek nauczycieli do uczniów cudzoziemców w ¶wietle krytycznej analizy dyskursu / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Linguistica. - 2022, Z. 17, s. 200-213
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2083-1765
Adres url:
DOI:



9/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Teaching foreign languages at the pre-primary level in a monolingual setting : the case of Poland / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Porta Linguarum. - 2022, Monográfico V, Número especial, s. 31-42
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1697-7467
e-ISSN: 2695-8244
Adres url:
DOI:



10/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Uczeń z do¶wiadczeniem migracji na lekcji języka angielskiego : wyzwania i rozwi±zania / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Neofilolog. - 2022, nr 58/2, s. 193-208
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



11/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin.
Tytuł: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2021
Opis fizyczny: 336 s.
p-ISBN: 978-3-030-66021-5
e-ISBN: 978-3-030-66022-2
Seria: (Second Language Learning and Teaching)
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:
DOI:



12/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Multilingual Identity Construction : Some Evidence from Ukrainian Students of English in Poland / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Polilog. Studia Neofilologiczne. - 2021, nr 11, s. 135-152
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2083-5485
Adres url:
DOI:



13/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak.
Tytuł: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydanictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: 222 s.
p-ISBN: 978-83-8084-547-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:



14/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak.
Tytuł: Nauczanie dzieci języków obcych jako zjawisko globalne / Joanny Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak
¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021
Opis fizyczny: S. 7-12
p-ISBN: 978-83-8084-547-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



15/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat.
Tytuł: Preparing teachers of Early Childhood Education to teach a foreign language : the PEPELINO portfolio in practice / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat
¬ródło: Problemy Wczesnej Edukacji. - 2021, T. 52, nr 1, s.153-169
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1734-1582
e-ISSN: 2451-2230
DOI:



16/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: What Makes the Difference in Early Foreign Language Education? Learner-Internal vs Learner-External Factors / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: W: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021
Opis fizyczny: S. 1-13
p-ISBN: 978-3-030-66021-5
e-ISBN: 978-3-030-66022-2
Seria: (Second Language Learning and Teaching)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



17/80
Praca recenzowana: The Formation of Language Teacher Identity. A Phenomenographic-Narrative Study / Dorota Werbińska. - Słupsk, 2017
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition
Opis fizyczny: 2020, Vol. 6, nr 2, s. 169-171
Typ publikacji: ZRC
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 2450-5455
e-ISSN: 2451-2125
Adres url:
DOI:



18/80
Autorzy: Elżbieta Gajewska, Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Wprowadzenie / Elżbieta Gajewska, Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Neofilolog. - 2020, nr 54/1, s. 5-8
Typ publikacji: PV
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



19/80
Autorzy: Melanie Ellis, Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Afterword / Melanie Ellis and Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 242-248
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Typ publikacji: ZV
Język publikacji: ENG



20/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis.
Tytuł: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: 257 s.
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication.
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 15,1
DOI:



21/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: How to Give Your Child the Best Chance of Learning a Second Language / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Channel View Publications and Multilingual Matters. - 2019
Uwagi: Wpis opublikowany 22 lutego 2019 r.
Typ publikacji: DE
Język publikacji: ENG
Adres url:



22/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis.
Tytuł: Introduction / Joanna Rokita Ja¶kow and Melanie Elllis
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 1-6
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Typ publikacji: ZV
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 0,35
DOI:



23/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: O nauczaniu języków obcych dzieci / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Commentarii Academici. - 2019, nr 9-10, s. 13
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2545-0824
Adres url:



24/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Parental Involvement in Very Early FL Education / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S.191-205
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication.
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,8



25/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Małgorzata Pamuła-Behrens.
Tytuł: Policy and Practice in Early Foreign Language Learning : the Case of Poland / Joanna Rokita-Ja¶kow, Małgorzata Pamuła-Behrens
¬ródło: W: Early Instructed Second Language Acquisition : Pathways to Competence / edited by Joanna Rokita-Ja¶kow and Melanie Ellis
Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, 2019
Opis fizyczny: S. 11-25
p-ISBN: 978-1-78892-249-4
Seria: (Early Language Learning in School Contexts ; nr 2)
Uwagi: Wydawnictwo Multilingual Matters jest czę¶ci± grupy Channel View Publication.
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,8



26/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Returning Migrant Children in the Polish School System: Challenges and Opportunities / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: W: Migration and Education : to Understand Relations between Migration and Education - Challenges for Research and Practice / edited by Małgorzata Pamuła-Behrens, Agnieszka Hennel-Brzozowska
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls" ; Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2019
Opis fizyczny: S. 169-183
p-ISBN: 978-83-8095-610-0
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



27/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Review of Policy and politics in global primary English; Author: Janet Enever; Publisher: Oxford University Press, 2018; ISBN: 9780194200547; Pages: 196 / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Studies in Second Language Learning and Teaching. - 2019, Vol. 9, s. 421-427
Uwagi: Artykuł recenzyjny.
Typ publikacji: PAR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 50.000
p-ISSN: 2083-5205
Adres url:
DOI:



28/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis.
Tytuł: Wprowadzenie / Joanna Rokita-Ja¶kow, Melanie Ellis
¬ródło: Neofilolog. - 2019, nr 53/2, s. 149-151
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



29/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: (Bardzo) wczesne nauczanie języków obcych : kilka uwag na temat celów, możliwo¶ci i metodyki / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Postscriptum Polonistyczne. - 2018, nr 2, s. 25-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 1898-1593
Adres url:
DOI:



30/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Emotions at work : Call for investigation of the affective side of teacher identity / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Konińskie Studia Językowe. - 2018, T. 6, nr 3, s. 265-280
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-1983
e-ISSN: 2353-5148
Adres url:
DOI:



31/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Poststructuralist perspectives on very early foreign language learning / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: W: Language, literature and teacher education / edited by Anna B±k-¦rednicka, Anna Gilarek, and Anna Malicka-Kleparska
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2018
Opis fizyczny: S. 61-76
p-ISBN: 978-83-65850-15-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,83



32/80
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
Tytuł: Social constraints of aspirations for second language achievement / Joanna Rokita-Ja¶kow
¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2018, Vol. 4, nr 1, s. 49-67
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 2450-5455
    e-ISSN: 2451-2125
    Liczba arkuszy: 1,0
    Adres url:



    33/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Alicja Witalisz.
    Tytuł: Introduction / Joanna Rokita-Ja¶kow, Alicja Witalisz
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2017, Z. 7, s. 7-7
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: ENG
    p-ISSN: 2299-2111
    e-ISSN: 2449-5239
    DOI:



    34/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Wczesny start językowy w perspektywie diachronicznej / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 15-26
    p-ISBN: 978-83-8084-077-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,89
    DOI:



    35/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat.
    Tytuł: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: 202 s.
    p-ISBN: 978-83-8084-077-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804)
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 40.000
    Liczba arkuszy: 11,2
    DOI:



    36/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat.
    Tytuł: Wstęp / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat
    ¬ródło: W: Wczesny start językowy : wybrane zagadnienia / pod redakcj± Joanny Rokity-Ja¶kow i Werony Król-Gierat
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
    Opis fizyczny: S. 7-9
    p-ISBN: 978-83-8084-077-5
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 804)
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    Liczba arkuszy: 0,22



    37/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Edukacja obcojęzyczna dziecka [Dokument elektroniczny] / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Encyklopedia dzieciństwa : pierwsza encyklopedia o dziecku i dzieciństwie / red. nauk. Danuta Waloszek
    Adres wydawniczy: , 2016
    e-ISBN: 978-83-942938-2-6
    Typ publikacji: PB
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    Adres url:



    38/80
    Autorzy: Rebecca Adlard, Joanna Rokita-Ja¶kow, Aleksandra RaĽniak.
    Tytuł: English play box 1 : teacher's book : ksi±żka nauczyciela / [autorka scenariuszy w języku angielskim Rebeca Adlard, autorki scenariuszy w języku polskim Joanna Rokita-Ja¶ków, Aleksandra RaĽniak]
    Adres wydawniczy: Warszawa : Nowa Era : Young Digital Planet, 2016
    Opis fizyczny: 136 s.
    p-ISBN: 978-83-267-2742-9
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: ENG, POL
    Liczba arkuszy: 8,0



    39/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Kindergarten teachers' beliefs about the goals of very early FL instruction and their / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Classroom-oriented research : reconciling theory and practice / Mirosław Pawlak editor
    Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2016
    Opis fizyczny: S. 135-150
    p-ISBN: 978-3-319-30371-0
    e-ISBN: 978-3-319-30373-4
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1
    DOI:



    40/80
    Autorzy: Rebecca Adlard, Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: English play box 3 : teacher's book : ksi±żka nauczyciela / [autorka scenariuszy w języku angielskim Rebeca Adlard, autorka scenariuszy w języku polskim Joanna Rokita-Ja¶ków]
    Adres wydawniczy: Warszawa : Nowa Era : Young Digital Planet, 2015
    Opis fizyczny: 144 s.
    p-ISBN: 978-83-267-2430-5
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: ENG, POL
    Liczba arkuszy: 9,0



    41/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Is foreign language knowledge a form of capital passed from one generation to the next? / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: The ecosystem of the foreign language learner : selected issues / edited by Ewa Piechurska-Kuciel, Magdalena Szyszka
    Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2015
    Opis fizyczny: S. 153-167
    p-ISBN: 978-3-319-14333-0
    e-ISBN: 978-3-319-14334-7
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    DOI:



    42/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Parental visions of the children's future as a motivator for an early start in a foreign language / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: Studies in Second Language Learning and Teaching. - 2015, Vol. 5, s. 455- 472
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 13.000
    p-ISSN: 2083-5205
    DOI:



    43/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Spór o metodę, czyli jak najlepiej uczyć dzieci języków obcych? [Dokument elektroniczny] / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2015, Nr 1
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 0446-7965
    Adres url:



    44/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Using storybooks as a catalyst for negotiation meaning and enhancing speaking among very young learners of L2 : evidence from a case study / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Issues in teaching, learning and testing speaking in a second language / Mirosław Pawlak, Ewa Waniek-Klimczak (ed.)
    Adres wydawniczy: Berlin ; Heidelberg : Springer-Verlag, 2015
    Opis fizyczny: S. 205-217
    p-ISBN: 978-3-642-38338-0
    e-ISBN: 978-3-642-38339-7
    Seria: (Second Language Learning and Teaching)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    DOI:



    45/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: O aspiracjach edukacyjnych rodziców, czyli dlaczego rodzice chc±, by ich dzieci uczyły się języków obcych już w przedszkolu? / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2014, nr 1, s. 61-64
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 0446-7965
    Adres url:



    46/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Pre-primary foreign language learning in Poland : the kindergarten headteachers' perspective / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Conference proceedings from early language learning : theory and practice 2014 / Janet Enever, Eva Lindgren and Sergej Ivanov (Eds.)
    Adres wydawniczy: UmeÅ : UmeÅ University. Department of Language Studies, 2014
    Opis fizyczny: S. 106-110
    p-ISBN: 978-91-7601-193-5
    Seria: (UmeÅ Studies in Language and Literature ; 25)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    47/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Czy autentyczna komunikacja w¶ród małych uczniów języka obcego jest możliwa? : o roli pytań nauczyciela w budowaniu dyskursu edukacyjnego / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Rola dyskursu edukacyjnego w uczeniu się i nauczaniu języka obcego / pod red. Mirosława Pawlaka
    Adres wydawniczy: Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM ; Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, 2013
    Opis fizyczny: S. 191 - 209
    p-ISBN: 978-83-62135-26-4
    Seria: (Wokół Kompetencji)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    48/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Foreign language learning at pre-primary level : parental aspirations and educational practice / Joanna Rokita-Ja¶kow
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013
    Opis fizyczny: 341 s.
    p-ISBN: 978-83-7271-813-6
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 659)
    Typ publikacji: ZK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Repozytorium UP:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    49/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Foreign language learning in the pre-school years : current outcomes, future research directions / Joanna Rokita-Jaskow
    ¬ródło: W: Exploring the microcosm and macrocosm of language teaching and learning : a festschrift on the occasion of 70th birthday of Professor Anna Niżegorodcew / ed. by Elżbieta Mańczak-Wohlfeld , Maria Jodłowiec
    Adres wydawniczy: Kraków : Jagiellonian University Press, cop. 2013
    Opis fizyczny: S. 257-268
    p-ISBN: 978-83-233-3500-9
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    50/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Socioeconomic status and parental involvement as cognitive and affective factors fostering very young learners' second language development / Joanna Rokita- Ja¶kow
    ¬ródło: W: Language in cognition and affect / ed. Ewa Piechurska-Kuciel, Elżbieta Szymańska-Czaplak
    Adres wydawniczy: Berlin ; Heidelberg : Springer-Verlag, 2013
    Opis fizyczny: S. 189-204
    p-ISBN: 978-3-642-35305-5
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000



    51/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: The impact of parental aspirations and parental support on their children's second/foreign language achievement / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Problemy współczesnej neofilologii : wybrane zagadnienia / pod red. Anny Grabowskiej, Joanny Gracy i Leszka Smutka
    Adres wydawniczy: Tarnów : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2013
    Opis fizyczny: S. 135-146
    p-ISBN: 978-83-932770-9-4
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    52/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Motives for early foreign language learning and parental educational aspirations in the era of globalization / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Languages, literatures and cultures in contact : English and American studies in the age of global communication. Vol. 2, Language and culture / eds. Marta D±browska, Justyna Le¶niewska, Beata Pi±tek
    Adres wydawniczy: Krakó : Tertium, 2012
    Opis fizyczny: S. 393-406
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    53/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Mariusz Trawiński.
    Tytuł: Dzieje dydaktyki języka angielskiego / Joanna Rokita-Ja¶kow, Mariusz Trawiński
    ¬ródło: W: Dzieje dydaktyk przedmiotowych : w 65 letniej tradycji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie / pod red. Jana Rajmunda Pa¶ko, Katarzyny Potyrały, Jolanty Zielińskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
    Opis fizyczny: S. 7-19
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    54/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Foreign language learning in the globalising world : attitudes, motivation, learner identity / Joanna Rokita-Ja¶ków
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2011, Z. 1, s. 8-28
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    55/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Problem klas heterogenicznych jako wynik wczesnego startu językowego : jak sobie z nim radzić? / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Nauczanie języka obcego a specyficzne potrzeby ucz±cych się : o kompetencjach, motywowaniu i strategiach / red. Jolanta Knieja, Sebastian Piotrowski
    Adres wydawniczy: Lublin : Towarzystwo Naukowe KUL : Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, 2011
    Opis fizyczny: S. 455-466
    Seria: (Prace Wydziału Historyczno-Filologicznego / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 167)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000



    56/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Rola rodzica i ¶rodowiska domowego w rozwoju autonomicznych działań dziecka w nauce języka obcego / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Autonomia w nauce języka obcego : uczeń a nauczyciel / pod red. Mirosława Pawlaka
    Adres wydawniczy: Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM, 2011
    Opis fizyczny: S. 283-296
    Seria: (Wokół Kompetencji)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000



    57/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Fostering artificial bilingualism : an ambiguous decision, ambiguous results / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Ambiguity and the search for meaning : English and American studies at the beginning of the 21st century. Vol. 2, Language and culture / ed. by Maria Jodłowiec, Justyna Le¶niewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010
    Opis fizyczny: S. 269-280
    Uwagi: Selection of papers of the Eleventh International April Conference, which took place in Kraków on 23-25 April, 2008.
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    58/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Metody i narzędzia badawcze w studiach nad rozwojem języka obcego u małych dzieci / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: Neofilolog. - 2010, nr 34, s. 243-252
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000



    59/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Moje dziecko uczy się języka obcego : najczę¶ciej zadawane pytania / Joanna Rokita-Ja¶kow
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2010
    Opis fizyczny: 91, [2] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 563)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Adres url:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    60/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Challenging the (mis)use of ICT / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Dialogue in foreign language education / ed. by Monika Kusiak
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2009
    Opis fizyczny: S. 122-123
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    61/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Parent-child dyads : fostering or inhibiting second language learning? / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Dialogue in foreign language education / ed. by Monika Kusiak
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2009
    Opis fizyczny: S. 51-60
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    62/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: The role of non-verbal communication in classroom interactions / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Current issues in English studies / eds. Mariusz Misztal, Mariusz Trawiński
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009
    Opis fizyczny: S. 25-34
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG



    63/80
    Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow.
    Tytuł: Ultimate attainment in early instructed L2 lexical acquisition / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: Tanulmányok a mentális lexikonról : nyelvelsajátítás, beszédprodukció, beszédpercepció / szerk. Zsolt Lengyel, Judit Navracsics
    Adres wydawniczy: Budapest : Tinta Könyvkiadó, 2009
    Opis fizyczny: S. 224-234
    Seria: (Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához ; 92)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    64/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Training foreign language teachers of young learners in Poland : principles and problems / Joanna Rokita-Ja¶kow
    ¬ródło: W: New trends in English teacher education : (linguistics, literature and culture) / ed. Ignacio Ramos Gay, A. Jesus Moya Guijarro, José Ignacio Albentosa Hernández
    Adres wydawniczy: Cuenca : Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2008
    Opis fizyczny: S. 215-222
    Seria: (Estudios ; 122)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    65/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: How much lexis can very young learners acquire in early L2 instruction? / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: On foreign language acquisition and effective learning / ed. Janusz Arabski
    Adres wydawniczy: Katowice : Wydaw. Uniwersytetu ¦l±skiego, 2007
    Opis fizyczny: S. 340-350
    Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu ¦l±skiego w Katowicach ; nr 2528)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    66/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Jak wspierać rozwój umiejętno¶ci komunikacji dziecka w języku obcym? / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Dydaktyka języków obcych na pocz±tku XXI wieku / pod red. Marii Jodłowiec i Anny Niżegorodcew
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2007
    Opis fizyczny: S. 305-316
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    67/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: L2 lexical development in early L2 acquisition - results of the longitudinal study / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Challenging tasks for psycholinguistics in the new century / ed. by Janusz Arabski
    Adres wydawniczy: Katowice : Oficyna Wydawnicza WW, 2007
    Opis fizyczny: S. 433-445
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG



    68/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Lexical development in early L2 acquisition / Joanna Rokita
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007
    Opis fizyczny: 195, [1] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 462)
    Typ publikacji: ZK
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    69/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Strategie dyskursywne wspomagaj±ce rozwój komunikacji w języku obcym / Joanna Rokita
    ¬ródło: Poliglota. - 2007, nr 4, s. 51-58
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    70/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Code-mixing in early second language acquisition / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Cross-linguistic influences in the second language lexicon / ed. by Janusz Arabski
    Adres wydawniczy: Clevedon : Multilingual Matters, 2006
    Opis fizyczny: S. 177-190
    Seria: (Second language acquisition ; 17)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    71/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Comparing early L2 lexical development in naturalistic and instructional settings / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Language and identity : English and American studies in the age of globalization. Vol. 2, Language and culture / ed. by Justyna Le¶niewska and Ewa Witalisz
    Adres wydawniczy: Kraków : Jagiellonian University Press, cop. 2006
    Opis fizyczny: S. 70-82
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG



    72/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Observe reflect and learn how to teach / Joanna Rokita
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2006
    Opis fizyczny: 126, [2] s.
    Typ publikacji: ZK
    Język publikacji: ENG



    73/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Jak efektywnie oddziaływać na rozwój słownictwa obcojęzycznego dzieci czyli słownik umysłowy a pamięć i strategie kognitywne / Joanna Rokita
    ¬ródło: Poliglota. - 2005, nr 2, s. 80-90
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    74/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Learning and communication strategies in the very young learners' classroom' / Jaonna Rokita
    ¬ródło: W: Procesy poznawcze i język : klasyczna problematyka - współczesne rozwi±zania = Classical problems - contemporary solutions / pod red. Kamili Ciepieli
    Adres wydawniczy: Piotrków Trybunalski : Naukowe Wydawnictwo Piotrkowskie, 2005
    Opis fizyczny: s. 221-230
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG



    75/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Remarks on the application of portfolio assessment in preservice language teacher education / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Lehre durch Forschung = Research in teacher education / [red.] Johann Fürst
    Adres wydawniczy: Krems : Pädagogische Akademie der Diözese St. Pölten in Krems, 2005
    Opis fizyczny: S. 547-556
    Seria: (Forschungs- und Entwicklungsarbeit an der Pädagogischen Akademie Krems und Partnerinstitutionen ; 5)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    76/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Teachers' maxims : remarks on application of the reflective approach to pre-serice teacher training / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Towards better teacher training / ed. Monika Kusiak
    Adres wydawniczy: Kraków : NKJO-UJ, 2005
    Opis fizyczny: S. 27-34
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    77/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Using portfolios in language teacher education / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Teacher Education : Theory and Practice in the European Context : 1st International Conference on Teacher Education : Kraków, 12-15 May 2005 : [the book of abstracts] / Akademia Pedagogiczna w Krakowie, Universidad de Castilla-La Mancha
    Adres wydawniczy: [Kraków, 2005]
    Opis fizyczny: S. 60
    Typ publikacji: PRA
    Język publikacji: ENG



    78/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Using portfolios in language teacher education / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Studies in teacher education : language, literature, and culture / ed. Mariusz Misztal, Mariusz Trawiński
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005
    Opis fizyczny: S. 26-33
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG



    79/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: L2 lexical development in early L2 acquisition / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: V Pszicholingvisztikai Nyári Egyetem : Balatonalmádi, 2002. május 26-30 : programfüzet és absztraktok = 5th Summer School of Psycholinguistics : Balatonalmádi, May 26-30, 2002 : program and abstracts / szerk. Lengyel Zsolt, Navracsics Judit
    Adres wydawniczy: [s. l.] : VE Alkamalzott Nyelvészeti Tanszék, [2002]
    Uwagi: Publikacja dostępna na CD.
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    80/80
    Autorzy: Joanna Rokita.
    Tytuł: Czynniki i sytuacje zaburzaj±ce dyscyplinę w klasie / Joanna Rokita
    ¬ródło: W: Pedagogical University of Cracow English Teacher Training College, 1990-2000 : 10th anniversary Festschrift / ed. by Mariusz Misztal and Jolanta Palowska
    Adres wydawniczy: Cracow : Wydaw. Naukowe AP, 2000
    Opis fizyczny: S. 30-35
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: POL

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie