Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Duchowa styczność osób w ujęciu Dietricha von Hildebranda : implikacje pedagogiczne / Andrzej Ryk Źródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2021, Vol. 24, nr 1, s. 71-82 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2450-5358 e-ISSN: 2450-5366 Adres url: DOI:
2/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Idealism in Education : Tradition and the Present : Selected Approaches and Implications / Andrzej Ryk Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2020, Z. 10, s. 5-9 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2083-7267 DOI:
3/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: The Fate of Polish Children in Allied Occupied Germany in The Years 1945-1950 / Andrzej Ryk Źródło: W: Crime without Punishment : the Extermination and Suffering of Polish Children during the German Occupation 1939-1945 / edited by Janina Kostkiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020 Opis fizyczny: S. 247-255 p-ISBN: 978-83-233-4806-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url:
4/65
Autorzy: Andrzej Ryk, Iwona Ocetkiewicz. Tytuł: W poszukiwaniu podstaw pedagogicznych ratio / Andrzej Ryk, Iwona Ocetkiewicz Źródło: W: W poszukiwaniu dróg : refleksje na kanwie relacji mistrz-uczeń / pod redakcją naukową Joanny M. Łukasik, Katarzyny Jagielskiej i Stanisława Kowala Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020 Opis fizyczny: S. 391-397 p-ISBN: 978-83-8095-854-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
5/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Doświadczenie wspólnoty osób jako źródła przezwyciężania chaosu aksjonormatywnego współczesnego świata : rozważania w perspektywie koncepcji Dietricha von Hildebranda / Andrzej Ryk Źródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2018, nr 4, s. 19-30 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 2450-5358 e-ISSN: 2450-5366 Adres url: DOI:
6/65
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Andrzej Ryk, Jiří Prokop. Tytuł: Proceedings new trends and research challenges in pedagogy and andragogy NTRCPA18 / editors: Łukasz Tomczyk, Andrzej Ryk, Jiri Prokop Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Katedra Pedagogiki Społecznej i Andragogiki, 2018 Opis fizyczny: 240 s. p-ISBN: 978-83-941568-9-3 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 Inne bazy podające opis:
Web of Science
Liczba arkuszy: 13 DOI:
7/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Spotkanie jako miejsce doświadczenia własnej tożsamości : analiza fenomenologiczno-pedagogiczna / Andrzej Ryk Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 28-49 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
8/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: W poszukiwaniu tożsamości teorii wychowania - analiza w perspektywie fenomenologicznej / Andrzej Ryk Źródło: W: Wychowanie, socjalizacja, edukacja : księga jubileuszowa dedykowana prof. dr. hab. Andrzejowi Michałowi de Tchorzewskiemu z okazji 75. rocznicy urodzin i 50-lecia pracy naukowej / redakcja Marzena Chrost, Krzysztof Jakubiak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie, 2018 Opis fizyczny: S. 307-316 p-ISBN: 978-83-7614-377-4 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,5
9/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Zarys myśli społeczno-pedagogicznej Tadeusza Łopuszańskiego / Andrzej Ryk Źródło: Polska Myśl Pedagogiczna. - 2018, T. 4, nr 4, s. 181-190 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2450-4572 e-ISSN: 2450-4564 Adres url: DOI:
10/65
Praca recenzowana: Człowiek i wychowanie w refleksji fenomenologicznej / Naděda Pelcová. - Warszawa, 2014 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Debata Edukacyjna Opis fizyczny: 2016/2017, nr 9, s. 110-112 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL p-ISSN: 1895-2763
11/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Edukacja "trzeciej fali" / Andrzej Ryk Źródło: Debata Edukacyjna. - 2016/2017, nr 9, s. 20-26 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 1.000 p-ISSN: 1895-2763 DOI:
12/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Od świata życia do świata wiedzy : na podstawie koncepcji Edmunda Husserla / Andrzej Ryk Źródło: W: Codzienność jako wyzwanie edukacyjne. T. 2, Refleksyjność w codzienności edukacyjnej / redakcja Iwona Paszenda Adres wydawniczy: Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2017 Opis fizyczny: S. 111-117 p-ISBN: 978-83-62618-31-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,33 Adres url:
13/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Tożsamość pedagogicznej przestrzeni : pomiędzy etosem a grą : refleksje na kanwie wybranych elementów myśli Józefa Tischnera / Andrzej Ryk Źródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2017, Vol. 20, z. 2, s. 119-129 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 2299-4890 e-ISSN: 2450-5366 Adres url: DOI:
14/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Fenomenologiczne podstawy w edukacji dziecka / Andrzej Ryk Źródło: W: Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcją naukową Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Paśko Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016 Opis fizyczny: S. 8-13 p-ISBN: 978-83-7271-979-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
15/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Obiektywizm wartości / Andrzej Ryk Źródło: W: Encyklopedia aksjologii pedagogicznej / pod redakcją Krystyny Chałas, Adama Maja Adres wydawniczy: Radom : Polwen - Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne, 2016 Opis fizyczny: s. 662-666 p-ISBN: 978-83-7557168-4 Typ publikacji: PB Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 Liczba arkuszy: 0,35
16/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Podmiotowość w perspektywie teorii i praktyki wychowania / Andrzej Ryk Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2016, T. 5, s. 25-33 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
17/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Świat jako fenomen : kategoria codzienności w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserla / Andrzej Ryk Źródło: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne. - 2016, Vol. 1, nr 2, s. 29-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-4491 Adres url: DOI:
18/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Wątki realizmu klasycznego w "Pedagogii polskiej" Władysława Seredyńskiego czytane w perspektywie "Rozważań o wychowaniu" o. Mieczysława Alberta Krąpca / Andrzej Ryk Źródło: Polska Myśl Pedagogiczna. - 2016, T. 2, nr 2, s. 189-198 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-4572 e-ISSN: 2450-4564 Adres url:
19/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Fenomenologia Husserla jako przykład badań realizowanych w ludzkiej perspektywie / Andrzej Ryk Źródło: W: W poszukiwaniu indywidualnych dróg wspierających wszechstronny rozwój osób z niepełnosprawnością / pod redakcją Bernadety Szczupał, Andrzeja Giryńskiego, Grzegorza Szumskiego Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015 Opis fizyczny: S. 13-21 p-ISBN: 978-83-64953-17-0 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
20/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Jan Władysław Dawid - twórca koncepcji kształcenia nauczyciela / Andrzej Ryk Źródło: W: Recepcja myśli pedagogicznej Jana Władysława Dawida w XX i XXI wieku / pod redakcją naukową Stefanii Walasek, Kamili Gandeckiej Adres wydawniczy: Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2015 Opis fizyczny: S. 11-19 p-ISBN: 978-83-7977-169-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
21/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Moc wartości w wychowaniu : analiza dokonana na bazie ujęcia Nicolaia Hartmanna / Andrzej Ryk Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2015, T. 4, s. 53-60 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
22/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Pedagogia polska Władysława Seredyńskiego i jej niepodległościowe aspekty / Andrzej Ryk Źródło: W: Niepodległościowe koncepcje i programy wychowania przełomu XIX i XX wieku : I Seminarium Polskiej Myśli Pedagogicznej Myśl o wychowaniu dla Polski niepodległej 1863-1914/18 / redakcja naukowa Beata Gola, Dominika Jagielska, Janina Kostkiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Zakład Pedagogiki Szkoły Wyższej i Polskiej Myśli Pedagogicznej IP Uniwersystetu Jagiellońskiego w Krakowie, 2015 Opis fizyczny: S. 105-121 p-ISBN: 978-83-35323-05-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1,0 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
23/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Polska szkoła wczoraj i dziś / Andrzej Ryk Źródło: W: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2015 Opis fizyczny: S. 10-18 p-ISBN: 978-83-7271-955-3 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 Adres url: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
24/65
Autorzy: Antoni Karbowiak, Andrzej Ryk. Tytuł: Problem wychowania narodowego w dzielnicy pruskiej : szkic / Antoni Karbowiak ; wybór i opracowanie: Andrzej Ryk Źródło: Polska Myśl Pedagogiczna. - 2015, T. 1, nr 1, s. 297-302 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 2450-4572 e-ISSN: 2450-4564 Adres url:
25/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Tożsamość nauczyciela w tożsamości ethosu / Andrzej Ryk Źródło: W: Nauczyciel - między etosem a presją rzeczywistości. T. 2, Społeczne i wychowawcze role nauczyciela / redakcja naukowa: Stanisław Kowal, Anna Kwatera, Ewa Zawisza Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015 Opis fizyczny: S. 75-82 p-ISBN: 978-83-7859-612-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
26/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Tropy fenomenologii Husserla w "pedagogice drugiego stopnia" rozumianej jako hermeneutyka pedagogiki paradygmatycznej : Dwie racjonalności Roberta Kwaśnicy czytane w perspektywie Medytacji kartezjańskich Edmunda Husserla Źródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2015, nr 2, s. 318-326 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 0023-5938
27/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: W poszukiwaniu podstaw badań ejdetycznych w perspektywie fenomenologicznej : na podstawie koncepcji Edmunda Husserla / Andrzej Ryk Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, cop. 2015 Opis fizyczny: 104, [3] s. p-ISBN: 978-83-7850-971-4 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000 Liczba arkuszy: 6,0
28/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Między teorią a praktyką wychowania : ujęcia - koncepcje - inspiracje / Andrzej Ryk Adres wydawniczy: Kraków : Studio Wydawnicze IRIS, 2014 Opis fizyczny: 120 s. p-ISBN: 978-83-916468-1-6 Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 25.000
29/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Wychowawcze aspekty ciszy / Andrzej Ryk Źródło: W: Cisza w teorii i praktyce : obraz interdyscyplinarny / red. nauk. Teresa Olearczyk Adres wydawniczy: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : na zlec. Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2014 Opis fizyczny: S. 134-152 p-ISBN: 978-83-7571-352-7 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
30/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Paradygmatyczne horror vacui w pedagogice / Andrzej Ryk Źródło: Debata Edukacyjna. - 2013, nr 6, s. 8-16 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL p-ISSN: 1895-2763 Adres url:
31/65
Praca recenzowana: Nei sentieri dell'esistere : spazio, tempo, corpo nei processo formativi / Vanna Iori. - Gardolo, 2006 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Ruch Pedagogiczny Opis fizyczny: 2012, nr 2, s. 134-136 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
32/65
Praca recenzowana: Od filozoficznych podstaw wychowania do ejdetycznej filozofii wychowania / Jarosław Gara. - Warszawa, 2009 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Przegląd Pedagogiczny Opis fizyczny: 2012, nr 2, s. 90-92 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
33/65
Praca recenzowana: Od filozoficznych podstaw wychowania do ejdetycznej filozofii wychowania / Jarosław Gara. - Warszawa, 2009 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Debata Edukacyjna Opis fizyczny: 2012, nr 5, s. 79-80 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL Adres url:
34/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Od filozofii do pedagogiki : próba uchwycenia pedagogicznego Arché / Andrzej Ryk Źródło: Ruch Pedagogiczny. - 2012, nr 2, s. 127-132 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000
35/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: W poszukiwaniu pedagogicznego arché : zarys systemów pedagogicznych / Andrzej Ryk Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012 Opis fizyczny: 329, [4] s. Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 601) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Repozytorium UP:
36/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Wybrane etyczne aspekty zawodu nauczyciela : rozważania wokół problemu prawdy / Andrzej Ryk Źródło: Debata Edukacyjna. - 2012, nr 5, s. 25-32 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Adres url:
37/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Możliwości wykorzystania istotnościowego paradygmatu badawczego w pedagogice w perspektywie fenomenologii transcendentalnej E. Husserla / Andrzej Ryk Źródło: W: Tożsamość teorii wychowania / pod red. nauk. Jana Papieża Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011 Opis fizyczny: S. 161-167 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
38/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Pedagogika polska w poszukiwaniu własnej tożsamości / Andrzej Ryk Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje. - 2011, nr 4, s. 5-14 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000
39/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: W poszukiwaniu podstaw pedagogiki humanistycznej : od fenomenologii Edmunda Husserla do pedagogiki fenomenologicznej / Andrzej Ryk Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011 Opis fizyczny: 258 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
40/65
Praca recenzowana: Pedagogia fenomenologica : genesi, sviluppo, orizzontari / Piero Bertolini. - Milano, 2001 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Debata Edukacyjna Opis fizyczny: 2010, nr 3, s. 104-105 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL Adres url:
41/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: W poszukiwaniu pedagogicznego àrché / Andrzej Ryk Źródło: Debata Edukacyjna. - 2010, nr 3, s. 33-38 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Adres url:
42/65
Praca recenzowana: Różnica i obcość : studia fenomenologiczne w obrębie nauki o wychowaniu / Wilfried Lippitz. - Kraków, 2005 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Debata Edukacyjna Opis fizyczny: 2009, nr 2, s. 81-83 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL Adres url:
43/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Kryzys kultury - kryzysem człowieka / Andrzej Ryk Źródło: W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. 1 / Dominika Czajkowska-Ziobrowska, Andrzej Zduniak (red. nauk.) Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009 Opis fizyczny: S. 275-278 Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 16) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
44/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Możliwości wykorzystania filozofii dramatu J. Tischnera w kreowaniu tożsamości współczesnej szkoły / Andrzej Ryk Źródło: W: Kreowanie tożsamości szkoły. T. 1, Konteksty teoretyczne, poglądy, wyniki badań / red. Krystyna Chałas Adres wydawniczy: Lublin : Wydaw. KUL, 2009 Opis fizyczny: S. 139-147 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
45/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Świat przeżywany miejscem rozumienia doświadczenia indywidualnego / Andrzej Ryk Źródło: W: Wybrane aspekty współczesnej aksjologii pedagogicznej / pod red. nauk. Marii Nowickiej-Kozioł Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe UP, 2009 Opis fizyczny: S. 34-39 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
46/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Pedagogika dramatu : poszukiwania antropologiczno-metodologiczne / Andrzej Ryk Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2008 Opis fizyczny: 107, [1] s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 504) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
47/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Pedagogika spotkania jako propozycja wychowawcza w zmieniającym się społeczeństwie / Andrzej Ryk Źródło: W: Szkoła w świecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 209-216 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
48/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Spotkanie jako element strukturacji społecznej w ujęciu A. Giddensa : konteksty edukacyjne / Andrzej Ryk Źródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2008, Z. 1, s. 143-152 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
49/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Współczesna rodzina wobec wybranych problemów ponowoczesności / Andrzej Ryk Źródło: W: Rodzina w kontekście współczesnych problemów wychowania / red. nauk. Bożena Muchacka Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej, 2008 Opis fizyczny: S. 33-40 Seria: (Małżeństwo i Rodzina) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
50/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Możliwości zastosowania fenomenologii w badaniach pedagogicznych w aspekcie projektu Lebenswelt / Andrzej Ryk Źródło: W: Narracja - krytyka - zmiana : praktyki badawcze we współczesnej pedagogice / pod red. Ewy Kurantowicz, Mirosławy Nowak-Dziemianowicz Adres wydawniczy: Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP, 2007 Opis fizyczny: S. 160-171 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
51/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Próba rozumienia pojęcia wartość w ujęciu nauk społecznych / Andrzej Ryk Źródło: W: Człowiek, wartości, pedagogika / pod red. Marii Nowickiej-Kozioł Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2007 Opis fizyczny: S. 89-100 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
52/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: (Po)nowoczesny podmiot w doświadczeniu spotkania : antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania / Andrzej Ryk Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006 Opis fizyczny: 94 s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
53/65
Autorzy: Romana Kwiecińska, Andrzej Ryk. Tytuł: (Po)nowoczesny podmiot - bezsilność - wartość - nadzieja / Roma Kwiecińska, Andrzej Ryk Źródło: W: Fundamenty edukacyjnej wspólnoty / red. nauk. Joanna Danilewska Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2005 Opis fizyczny: S. 257-264 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
54/65
Praca recenzowana: Wychowanie i praca : studium współzależności / Adam Solak. - Tuchów, 2003 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Debata Edukacyjna Opis fizyczny: 2005, nr 1, s. 68-69 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL
55/65
Praca recenzowana: Komunikacja codzienna w pedagogice / Hein Retter. - Gdańsk, 2005 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje Opis fizyczny: 2005, nr 3, s. 115-116 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL
56/65
Praca recenzowana: Nauki pedagogiczne w Polsce : dokonania, problemy, współczesne zadania, perspektywy / pod red. Tadeusza Lewowickiego, Mirosława J. Szymańskiego ; przy współpr. Romy Kwiecińskiej, Stanisława Kowala. - Kraków, 2004 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje Opis fizyczny: 2005, nr 1, s. 108-110 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL
57/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Aksjologiczne podstawy kształcenia nauczycieli / Andrzej Ryk Źródło: W: Etyczny wymiar edukacji nauczycielskiej / pod red. Antoniego Rumińskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2004 Opis fizyczny: S. 71-80 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
58/65
Praca recenzowana: Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji / Gerald Lee Gutek. - Gdańsk, 2003 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje Opis fizyczny: 2004, nr 2, s. 122-123 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL
59/65
Praca recenzowana: Podmiotowość w dobie kryzysu postindustrializmu : między indywidualizmem a kolektywizmem / Krzysztof Wielecki. - Warszawa, 2003 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje Opis fizyczny: 2004, nr 3, s. 112-113 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL
60/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Młodzież wobec wybranych kwestii moralnych : badania porównawcze polsko-włoskie / Andrzej Ryk Źródło: W: Jakość życia studentów / pod red. Antoniego Rumińskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2004 Opis fizyczny: S. 111-121 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
61/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Pokolenie zmiany : studium porównawcze wartości i perspektyw życiowych młodzieży włoskiej i polskiej / Andrzej Ryk Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004 Opis fizyczny: 159, [1] s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 380) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Adres url:
62/65
Praca recenzowana: Wychowanie moralne w zarysie / Mieczysław Łobocki. - Kraków, 2002 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Nowa Szkoła Opis fizyczny: 2002, nr 5, s. 55-57 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL
63/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Hierarchia wartości młodzieży polskiej i włoskiej : próba porównania / Andrzej Ryk Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje. - 2002, nr 3, s. 41-56 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
64/65
Praca recenzowana: Nastolatki i kultura w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych / pod red. Anny Przecławskiej i Leszka Rowickiego. - Warszawa, 2000 Autorzy: Andrzej Ryk. Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje Opis fizyczny: 2001, nr 3, s. 117-119 Typ publikacji: PRC Język publikacji: POL
65/65
Autorzy: Andrzej Ryk. Tytuł: Młodzież wobec wybranych kwestii moralnych : badania porównawcze polsko-włoskie / Andrzej Ryk Źródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje. - 2001, nr 2, s. 45-55 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL