Wynik wyszukiwania

Zapytanie: RYK ANDRZEJ
Liczba odnalezionych rekordów: 66

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/66

Autorzy: Andrzej Ryk.
Tytuł: Selected Problems of Child Care and Upbringing Presented during the 1st National Children's Congress in 1938 / Andrzej Ryk
¬ródło: Polska My¶l Pedagogiczna. - 2024, T. 10, nr 10, s. 73-84
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2450-4572
e-ISSN: 2450-4564
Adres url:
DOI:



2/66
Autorzy: Andrzej Ryk.
Tytuł: Duchowa styczno¶ć osób w ujęciu Dietricha von Hildebranda : implikacje pedagogiczne / Andrzej Ryk
¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2021, Vol. 24, nr 1, s. 71-82
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2450-5358
e-ISSN: 2450-5366
Adres url:
DOI:



3/66
Autorzy: Andrzej Ryk.
Tytuł: Idealism in Education : Tradition and the Present : Selected Approaches and Implications / Andrzej Ryk
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2020, Z. 10, s. 5-9
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2083-7267
DOI:



4/66
Autorzy: Andrzej Ryk.
Tytuł: The Fate of Polish Children in Allied Occupied Germany in The Years 1945-1950 / Andrzej Ryk
¬ródło: W: Crime without Punishment… : the Extermination and Suffering of Polish Children during the German Occupation 1939-1945 / edited by Janina Kostkiewicz
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020
Opis fizyczny: S. 247-255
p-ISBN: 978-83-233-4806-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



5/66
Autorzy: Andrzej Ryk, Iwona Ocetkiewicz.
Tytuł: W poszukiwaniu podstaw pedagogicznych ratio / Andrzej Ryk, Iwona Ocetkiewicz
¬ródło: W: W poszukiwaniu dróg : refleksje na kanwie relacji mistrz-uczeń / pod redakcj± naukow± Joanny M. Łukasik, Katarzyny Jagielskiej i Stanisława Kowala
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020
Opis fizyczny: S. 391-397
p-ISBN: 978-83-8095-854-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



6/66
Autorzy: Andrzej Ryk.
Tytuł: Do¶wiadczenie wspólnoty osób jako Ľródła przezwyciężania chaosu aksjonormatywnego współczesnego ¶wiata : rozważania w perspektywie koncepcji Dietricha von Hildebranda / Andrzej Ryk
¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2018, nr 4, s. 19-30
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 2450-5358
e-ISSN: 2450-5366
Adres url:
DOI:



7/66
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Andrzej Ryk, Jiří Prokop.
Tytuł: Proceedings new trends and research challenges in pedagogy and andragogy NTRCPA18 / editors: Łukasz Tomczyk, Andrzej Ryk, Jiri Prokop
Adres wydawniczy: Kraków : Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Katedra Pedagogiki Społecznej i Andragogiki, 2018
Opis fizyczny: 240 s.
p-ISBN: 978-83-941568-9-3
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    Liczba arkuszy: 13
    DOI:



    8/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Spotkanie jako miejsce do¶wiadczenia własnej tożsamo¶ci : analiza fenomenologiczno-pedagogiczna / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Biblioteka Współczesnej My¶li Pedagogicznej. - 2018, T. 7, s. 28-49
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    9/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: W poszukiwaniu tożsamo¶ci teorii wychowania - analiza w perspektywie fenomenologicznej / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Wychowanie, socjalizacja, edukacja : księga jubileuszowa dedykowana prof. dr. hab. Andrzejowi Michałowi de Tchorzewskiemu z okazji 75. rocznicy urodzin i 50-lecia pracy naukowej / redakcja Marzena Chrost, Krzysztof Jakubiak
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum w Krakowie, 2018
    Opis fizyczny: S. 307-316
    p-ISBN: 978-83-7614-377-4
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    10/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Zarys my¶li społeczno-pedagogicznej Tadeusza Łopuszańskiego / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Polska My¶l Pedagogiczna. - 2018, T. 4, nr 4, s. 181-190
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2450-4572
    e-ISSN: 2450-4564
    Adres url:
    DOI:



    11/66
    Praca recenzowana: Człowiek i wychowanie w refleksji fenomenologicznej / Naděžda Pelcová. - Warszawa, 2014
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Debata Edukacyjna
    Opis fizyczny: 2016/2017, nr 9, s. 110-112
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 1895-2763



    12/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Edukacja "trzeciej fali" / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Debata Edukacyjna. - 2016/2017, nr 9, s. 20-26
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 1.000
    p-ISSN: 1895-2763
    DOI:



    13/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Od ¶wiata życia do ¶wiata wiedzy : na podstawie koncepcji Edmunda Husserla / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Codzienno¶ć jako wyzwanie edukacyjne. T. 2, Refleksyjno¶ć w codzienno¶ci edukacyjnej / redakcja Iwona Paszenda
    Adres wydawniczy: Wrocław : Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego, 2017
    Opis fizyczny: S. 111-117
    p-ISBN: 978-83-62618-31-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 0,33
    Adres url:



    14/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Tożsamo¶ć pedagogicznej przestrzeni : pomiędzy etosem a gr± : refleksje na kanwie wybranych elementów my¶li Józefa Tischnera / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2017, Vol. 20, z. 2, s. 119-129
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 2299-4890
    e-ISSN: 2450-5366
    Adres url:
    DOI:



    15/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Fenomenologiczne podstawy w edukacji dziecka / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Aktywno¶ć poznawcza i działaniowa dzieci w badaniach pedagogicznych / pod redakcj± naukow± Krzysztofa Kraszewskiego i Ingrid Pa¶ko
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
    Opis fizyczny: S. 8-13
    p-ISBN: 978-83-7271-979-9
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 758)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    16/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Obiektywizm warto¶ci / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Encyklopedia aksjologii pedagogicznej / pod redakcj± Krystyny Chałas, Adama Maja
    Adres wydawniczy: Radom : Polwen - Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne, 2016
    Opis fizyczny: s. 662-666
    p-ISBN: 978-83-7557168-4
    Typ publikacji: PB
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Liczba arkuszy: 0,35



    17/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Podmiotowo¶ć w perspektywie teorii i praktyki wychowania / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Biblioteka Współczesnej My¶li Pedagogicznej. - 2016, T. 5, s. 25-33
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    18/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: ¦wiat jako fenomen : kategoria codzienno¶ci w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserla / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne. - 2016, Vol. 1, nr 2, s. 29-36
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-4491
    Adres url:
    DOI:



    19/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: W±tki realizmu klasycznego w "Pedagogii polskiej" Władysława Seredyńskiego czytane w perspektywie "Rozważań o wychowaniu" o. Mieczysława Alberta Kr±pca / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Polska My¶l Pedagogiczna. - 2016, T. 2, nr 2, s. 189-198
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-4572
    e-ISSN: 2450-4564
    Adres url:



    20/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Fenomenologia Husserla jako przykład badań realizowanych w ludzkiej perspektywie / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: W poszukiwaniu indywidualnych dróg wspieraj±cych wszechstronny rozwój osób z niepełnosprawno¶ci± / pod redakcj± Bernadety Szczupał, Andrzeja Giryńskiego, Grzegorza Szumskiego
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2015
    Opis fizyczny: S. 13-21
    p-ISBN: 978-83-64953-17-0
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    21/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Jan Władysław Dawid - twórca koncepcji kształcenia nauczyciela / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Recepcja my¶li pedagogicznej Jana Władysława Dawida w XX i XXI wieku / pod redakcj± naukow± Stefanii Walasek, Kamili Gandeckiej
    Adres wydawniczy: Wrocław : Oficyna Wydawnicza Atut - Wrocławskie Wydawnictwo O¶wiatowe, 2015
    Opis fizyczny: S. 11-19
    p-ISBN: 978-83-7977-169-1
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    22/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Moc warto¶ci w wychowaniu : analiza dokonana na bazie ujęcia Nicolaia Hartmanna / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Biblioteka Współczesnej My¶li Pedagogicznej. - 2015, T. 4, s. 53-60
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    23/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Pedagogia polska Władysława Seredyńskiego i jej niepodległo¶ciowe aspekty / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Niepodległo¶ciowe koncepcje i programy wychowania przełomu XIX i XX wieku : I Seminarium Polskiej My¶li Pedagogicznej My¶l o wychowaniu dla Polski niepodległej 1863-1914/18 / redakcja naukowa Beata Gola, Dominika Jagielska, Janina Kostkiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Zakład Pedagogiki Szkoły Wyższej i Polskiej My¶li Pedagogicznej IP Uniwersystetu Jagiellońskiego w Krakowie, 2015
    Opis fizyczny: S. 105-121
    p-ISBN: 978-83-35323-05-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,0
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    24/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Polska szkoła wczoraj i dzi¶ / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Szkoła : współczesne konteksty interpretacyjne / red. nauk. Iwona Ocetkiewicz, Joanna Wnęk-Gozdek, Natalia Wrzeszcz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2015
    Opis fizyczny: S. 10-18
    p-ISBN: 978-83-7271-955-3
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    Adres url:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    25/66
    Autorzy: Antoni Karbowiak, Andrzej Ryk.
    Tytuł: Problem wychowania narodowego w dzielnicy pruskiej : szkic / Antoni Karbowiak ; wybór i opracowanie: Andrzej Ryk
    ¬ródło: Polska My¶l Pedagogiczna. - 2015, T. 1, nr 1, s. 297-302
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2450-4572
    e-ISSN: 2450-4564
    Adres url:



    26/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Tożsamo¶ć nauczyciela w tożsamo¶ci ethosu / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Nauczyciel - między etosem a presj± rzeczywisto¶ci. T. 2, Społeczne i wychowawcze role nauczyciela / redakcja naukowa: Stanisław Kowal, Anna Kwatera, Ewa Zawisza
    Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015
    Opis fizyczny: S. 75-82
    p-ISBN: 978-83-7859-612-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    27/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Tropy fenomenologii Husserla w "pedagogice drugiego stopnia" rozumianej jako hermeneutyka pedagogiki paradygmatycznej : Dwie racjonalno¶ci Roberta Kwa¶nicy czytane w perspektywie Medytacji kartezjańskich Edmunda Husserla
    ¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2015, nr 2, s. 318-326
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 0023-5938



    28/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: W poszukiwaniu podstaw badań ejdetycznych w perspektywie fenomenologicznej : na podstawie koncepcji Edmunda Husserla / Andrzej Ryk
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, cop. 2015
    Opis fizyczny: 104, [3] s.
    p-ISBN: 978-83-7850-971-4
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Liczba arkuszy: 6,0



    29/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Między teori± a praktyk± wychowania : ujęcia - koncepcje - inspiracje / Andrzej Ryk
    Adres wydawniczy: Kraków : Studio Wydawnicze IRIS, 2014
    Opis fizyczny: 120 s.
    p-ISBN: 978-83-916468-1-6
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000



    30/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Wychowawcze aspekty ciszy / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Cisza w teorii i praktyce : obraz interdyscyplinarny / red. nauk. Teresa Olearczyk
    Adres wydawniczy: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : na zlec. Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2014
    Opis fizyczny: S. 134-152
    p-ISBN: 978-83-7571-352-7
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    31/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Paradygmatyczne horror vacui w pedagogice / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Debata Edukacyjna. - 2013, nr 6, s. 8-16
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 1895-2763
    Adres url:



    32/66
    Praca recenzowana: Nei sentieri dell'esistere : spazio, tempo, corpo nei processo formativi / Vanna Iori. - Gardolo, 2006
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Ruch Pedagogiczny
    Opis fizyczny: 2012, nr 2, s. 134-136
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000



    33/66
    Praca recenzowana: Od filozoficznych podstaw wychowania do ejdetycznej filozofii wychowania / Jarosław Gara. - Warszawa, 2009
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Przegl±d Pedagogiczny
    Opis fizyczny: 2012, nr 2, s. 90-92
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    34/66
    Praca recenzowana: Od filozoficznych podstaw wychowania do ejdetycznej filozofii wychowania / Jarosław Gara. - Warszawa, 2009
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Debata Edukacyjna
    Opis fizyczny: 2012, nr 5, s. 79-80
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    35/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Od filozofii do pedagogiki : próba uchwycenia pedagogicznego Arché / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2012, nr 2, s. 127-132
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000



    36/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: W poszukiwaniu pedagogicznego arché : zarys systemów pedagogicznych / Andrzej Ryk
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
    Opis fizyczny: 329, [4] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 601)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Repozytorium UP:



    37/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Wybrane etyczne aspekty zawodu nauczyciela : rozważania wokół problemu prawdy / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Debata Edukacyjna. - 2012, nr 5, s. 25-32
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    38/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Możliwo¶ci wykorzystania istotno¶ciowego paradygmatu badawczego w pedagogice w perspektywie fenomenologii transcendentalnej E. Husserla / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Tożsamo¶ć teorii wychowania / pod red. nauk. Jana Papieża
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011
    Opis fizyczny: S. 161-167
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    39/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Pedagogika polska w poszukiwaniu własnej tożsamo¶ci / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje. - 2011, nr 4, s. 5-14
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000



    40/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: W poszukiwaniu podstaw pedagogiki humanistycznej : od fenomenologii Edmunda Husserla do pedagogiki fenomenologicznej / Andrzej Ryk
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011
    Opis fizyczny: 258 s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000



    41/66
    Praca recenzowana: Pedagogia fenomenologica : genesi, sviluppo, orizzontari / Piero Bertolini. - Milano, 2001
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Debata Edukacyjna
    Opis fizyczny: 2010, nr 3, s. 104-105
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    42/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: W poszukiwaniu pedagogicznego àrché / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Debata Edukacyjna. - 2010, nr 3, s. 33-38
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    43/66
    Praca recenzowana: Różnica i obco¶ć : studia fenomenologiczne w obrębie nauki o wychowaniu / Wilfried Lippitz. - Kraków, 2005
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Debata Edukacyjna
    Opis fizyczny: 2009, nr 2, s. 81-83
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    44/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Kryzys kultury - kryzysem człowieka / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. 1 / Dominika Czajkowska-Ziobrowska, Andrzej Zduniak (red. nauk.)
    Adres wydawniczy: Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009
    Opis fizyczny: S. 275-278
    Seria: (Edukacja XXI Wieku ; 16)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    45/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Możliwo¶ci wykorzystania filozofii dramatu J. Tischnera w kreowaniu tożsamo¶ci współczesnej szkoły / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Kreowanie tożsamo¶ci szkoły. T. 1, Konteksty teoretyczne, pogl±dy, wyniki badań / red. Krystyna Chałas
    Adres wydawniczy: Lublin : Wydaw. KUL, 2009
    Opis fizyczny: S. 139-147
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    46/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: ¦wiat przeżywany miejscem rozumienia do¶wiadczenia indywidualnego / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Wybrane aspekty współczesnej aksjologii pedagogicznej / pod red. nauk. Marii Nowickiej-Kozioł
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe UP, 2009
    Opis fizyczny: S. 34-39
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    47/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Pedagogika dramatu : poszukiwania antropologiczno-metodologiczne / Andrzej Ryk
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2008
    Opis fizyczny: 107, [1] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 504)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Repozytorium UP:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    48/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Pedagogika spotkania jako propozycja wychowawcza w zmieniaj±cym się społeczeństwie / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Szkoła w ¶wiecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008
    Opis fizyczny: S. 209-216
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    49/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Spotkanie jako element strukturacji społecznej w ujęciu A. Giddensa : konteksty edukacyjne / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2008, Z. 1, s. 143-152
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    50/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Współczesna rodzina wobec wybranych problemów ponowoczesno¶ci / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Rodzina w kontek¶cie współczesnych problemów wychowania / red. nauk. Bożena Muchacka
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej, 2008
    Opis fizyczny: S. 33-40
    Seria: (Małżeństwo i Rodzina)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    51/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Możliwo¶ci zastosowania fenomenologii w badaniach pedagogicznych w aspekcie projektu Lebenswelt / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Narracja - krytyka - zmiana : praktyki badawcze we współczesnej pedagogice / pod red. Ewy Kurantowicz, Mirosławy Nowak-Dziemianowicz
    Adres wydawniczy: Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolno¶l±skiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP, 2007
    Opis fizyczny: S. 160-171
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    52/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Próba rozumienia pojęcia warto¶ć w ujęciu nauk społecznych / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Człowiek, warto¶ci, pedagogika / pod red. Marii Nowickiej-Kozioł
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2007
    Opis fizyczny: S. 89-100
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    53/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: (Po)nowoczesny podmiot w do¶wiadczeniu spotkania : antropologiczne aspekty pedagogiki spotkania / Andrzej Ryk
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
    Opis fizyczny: 94 s.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL



    54/66
    Autorzy: Romana Kwiecińska, Andrzej Ryk.
    Tytuł: (Po)nowoczesny podmiot - bezsilno¶ć - warto¶ć - nadzieja / Roma Kwiecińska, Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Fundamenty edukacyjnej wspólnoty / red. nauk. Joanna Danilewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2005
    Opis fizyczny: S. 257-264
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    55/66
    Praca recenzowana: Wychowanie i praca : studium współzależno¶ci / Adam Solak. - Tuchów, 2003
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Debata Edukacyjna
    Opis fizyczny: 2005, nr 1, s. 68-69
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    56/66
    Praca recenzowana: Komunikacja codzienna w pedagogice / Hein Retter. - Gdańsk, 2005
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje
    Opis fizyczny: 2005, nr 3, s. 115-116
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    57/66
    Praca recenzowana: Nauki pedagogiczne w Polsce : dokonania, problemy, współczesne zadania, perspektywy / pod red. Tadeusza Lewowickiego, Mirosława J. Szymańskiego ; przy współpr. Romy Kwiecińskiej, Stanisława Kowala. - Kraków, 2004
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje
    Opis fizyczny: 2005, nr 1, s. 108-110
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    58/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Aksjologiczne podstawy kształcenia nauczycieli / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Etyczny wymiar edukacji nauczycielskiej / pod red. Antoniego Rumińskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2004
    Opis fizyczny: S. 71-80
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    59/66
    Praca recenzowana: Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji / Gerald Lee Gutek. - Gdańsk, 2003
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje
    Opis fizyczny: 2004, nr 2, s. 122-123
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    60/66
    Praca recenzowana: Podmiotowo¶ć w dobie kryzysu postindustrializmu : między indywidualizmem a kolektywizmem / Krzysztof Wielecki. - Warszawa, 2003
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje
    Opis fizyczny: 2004, nr 3, s. 112-113
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    61/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Młodzież wobec wybranych kwestii moralnych : badania porównawcze polsko-włoskie / Andrzej Ryk
    ¬ródło: W: Jako¶ć życia studentów / pod red. Antoniego Rumińskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2004
    Opis fizyczny: S. 111-121
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    62/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Pokolenie zmiany : studium porównawcze warto¶ci i perspektyw życiowych młodzieży włoskiej i polskiej / Andrzej Ryk
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004
    Opis fizyczny: 159, [1] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 380)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Adres url:



    63/66
    Praca recenzowana: Wychowanie moralne w zarysie / Mieczysław Łobocki. - Kraków, 2002
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Nowa Szkoła
    Opis fizyczny: 2002, nr 5, s. 55-57
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    64/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Hierarchia warto¶ci młodzieży polskiej i włoskiej : próba porównania / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje. - 2002, nr 3, s. 41-56
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    65/66
    Praca recenzowana: Nastolatki i kultura w drugiej połowie lat dziewięćdziesi±tych / pod red. Anny Przecławskiej i Leszka Rowickiego. - Warszawa, 2000
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje
    Opis fizyczny: 2001, nr 3, s. 117-119
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    66/66
    Autorzy: Andrzej Ryk.
    Tytuł: Młodzież wobec wybranych kwestii moralnych : badania porównawcze polsko-włoskie / Andrzej Ryk
    ¬ródło: Edukacja. Studia, Badania, Innowacje. - 2001, nr 2, s. 45-55
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie