Wynik wyszukiwania

Zapytanie: SAJKA MIROSŁAWA
Liczba odnalezionych rekordów: 65

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/65

Autorzy: Mirosława Sajka.
Tytuł: My¶lenie funkcyjne w ujęciu teoretycznym i według ekspertów - studium przypadków / Mirosława Sajka
¬ródło: W: Współczesne Problemy Nauczania Matematyki / red Edyta Juskowiak
Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM, 2023
Opis fizyczny: S. 53-69
p-ISBN: 978-83-944402-2-0
Seria: (Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki ; 9)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



2/65
Autorzy: Mirosława Sajka, Piotr Błaszczyk, Lidia Zaręba.
Tytuł: Algebraic Approach Towards Shaping "Minus" in School Mathematics - AMMA project / Mirosława Sajka, Piotr Błaszczyk, Lidia Zaręba
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2022, Vol. 14, s. 189-193
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9751
e-ISSN: 2450-341X
Adres url:
DOI:



3/65
Autorzy: Mirosława Sajka, Edyta Tomoń.
Tytuł: Critical thinking in overcoming a faulty decision-making system when solving mathematical tasks / Mirosława Sajka, Edyta Tomoń
¬ródło: W: Critical Thinking Practices in Mathematics Education and Beyond / editors: Bożena Maj-Tatsis, Konstantinos Tatsis
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2022
Opis fizyczny: S. 226-235
p-ISBN: 978-83-8277-013-1
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:



4/65
Autorzy: Kerstin Frey, Marios Pittalis, Michiel Veldhuis, Martina Geisen, Monika Krišâková, Mirosława Sajka, Edyta Nowińska, Veronika Hubeňa~ková, Ute Sproesser.
Tytuł: Functional thinking : conceptions of mathematics educators - a framework for analysis / Kerstin Frey, Marios Pittalis, Michiel Veldhuis, Martina Geisen, Monika Krišáková, Miroslawa Sajka, Edyta Nowińska, Veronika Hubeňáková, and Ute Sproesser
¬ródło: W: Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education : Alicante, Spain July 18 - 23, 2022 : Research Reports (Si - Z) Oral Communications, Poster Presentations / editors: Ceneida Fernández, Salvador Llinares, Ángel Gutiérrez, Núria Planas
Adres wydawniczy: [Alicante] : Universidad de Alicante, 2022
Opis fizyczny: s. 349
p-ISBN: 978-84-1302-178-2
Seria: (Psychology in Mathematics Education ; Vol. 4)
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: ENG
Adres url:



5/65
Autorzy: Roman Rosiek, Mirosława Sajka.
Tytuł: Remote teaching at the Pedagogical University in Krakow from the perspective of students and lecturers / Roman Rosiek, Mirosława Sajka
¬ródło: W: Didactic Transfer of Physics Knowledge Through Distance Education : DIDFYZ 2021 : Terchová Slovakia, 13-16 October 2021 / Ľubomíra Valovičová, Ján Ondruška and Ľubomír Zelenický
Adres wydawniczy: Melville : AIP Publishing, 2022
Opis fizyczny: S. 20004-1-20004 -8
p-ISBN: 978-0-7354-4341-9
Seria: (AIP Conference Proceedings ; Vol. 2458)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Adres url:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



6/65
Autorzy: Mirosława Sajka, Roman Rosiek.
Tytuł: Shaping the concept of function in a physics context in Polish elementary school students / Mirosława Sajka, Roman Rosiek
¬ródło: W: Didactic Transfer of Physics Knowledge Through Distance Education : DIDFYZ 2021 : Terchová Slovakia, 13-16 October 2021 / Ľubomíra Valovičová, Ján Ondruška and Ľubomír Zelenický
Adres wydawniczy: Melville : AIP Publishing, 2022
Opis fizyczny: S. 30029-1-30029-9
p-ISBN: 978-0-7354-4341-9
Seria: (AIP Conference Proceedings ; Vol. 2458)
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Adres url:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



7/65
Autorzy: Mirosława Sajka, Roman Rosiek.
Tytuł: Analysis of Aspects of Visual Attention When Solving Multiple-Choice Science Problems / Mirosława Sajka and Roman Rosiek
¬ródło: W: Applying Bio-Measurements Methodologies in Science Education Research / Iztok Devetak, Saša Aleksij Glažar (Eds.)
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021
Opis fizyczny: S. 185-215
p-ISBN: 978-3-030-71534-2
e-ISBN: 978-3-030-71535-9
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1,8
DOI:



8/65
Autorzy: Mirosława Sajka.
Tytuł: Intuition and reasoning - analysis of critical thinking of secondary school students based on paradoxes and sophisms / Mirosława Sajka
¬ródło: W: Critical Thinking in Mathematics : Perspectives and Challenges / editors: Bożena Maj-Tatsis, Konstantinos Tatsis
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021
Opis fizyczny: S. 218-229
p-ISBN: 978-83-7996-903-6
Typ publikacji: ZRO
Punktacja MNiSW: 20.000



9/65
Autorzy: Mirosława Sajka.
Tytuł: Sesja wspomnieniowa po¶więcona ¶p. Profesorowi Bogdanowi J. Noweckiemu / Mirosława Sajka
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2021, Vol. 13, s. 185-197
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2080-9751
e-ISSN: 2450-341X
Adres url:
DOI:



10/65
Autorzy: Roman Rosiek, Mirosława Sajka.
Tytuł: Task-Evoked Pupillary Responses in Context of Exact Science Education / Roman Rosiek and Mirosława Sajka
¬ródło: W: Applying Bio-Measurements Methodologies in Science Education Research / Iztok Devetak, Saša Aleksij Glažar (Eds.)
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021
Opis fizyczny: S. 261-275
p-ISBN: 978-3-030-71534-2
e-ISBN: 978-3-030-71535-9
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



11/65
Autorzy: Agnieszka Kowalska, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba.
Tytuł: Doktor Maria Legutko - wspaniały człowiek, specjalista w zakresie dydaktyki matematyki / Agnieszka Kowalska, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba
¬ródło: W: Współczesne Problemy Nauczania Matematyki / red nacz. Edyta Juskowiak, Henryk K±kol ; red. Magdalena Adamczak, Tadeusz Ratusiński, Elżbieta Urbańska
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Fundacja "Matematyka dla wszystkich", 2020
Opis fizyczny: S. 167-178
p-ISBN: 978-83-944402-2-0
Seria: (Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki ; 8)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,7



12/65
Autorzy: Mirosława Sajka, Roman Rosiek.
Tytuł: Enhancing functional thinking from primary to upper secondary school according to "FunThink" project / Mirosława Sajka, Roman Rosiek
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2020, Vol. 12, s. 281-284
Typ publikacji: PV
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 2080-9751
e-ISSN: 2450-341X
Adres url:
DOI:



13/65
Autorzy: Mirosława Sajka.
Tytuł: Rozwijanie my¶lenia funkcyjnego na wszystkich etapach matematycznego kształcenia w ramach projektu "FunThink" / Mirosława Sajka
¬ródło: Commentarii Academici. - 2020, nr 15, s. 56-58
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2545-0824
Adres url:



14/65
Autorzy: Paulina Hutek, Mirosława Sajka.
Tytuł: Zdalne nauczanie i uczenie się matematyki w szkole ¶redniej podczas pierwszej fali pandemii Covid-19 z perspektywy wybranych nauczycieli i uczniów / Paulina Hutek, Mirosława Sajka
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2020, Vol. 12, s. 133-172
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9751
e-ISSN: 2450-341X
Adres url:
DOI:



15/65
Autorzy: Mirosława Sajka, Paulina Fra¶.
Tytuł: Enrichment of elementary school symmetry-learning process by using melody transformations / Mirosława Sajka, Paulina Fra¶
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2019, T. 41, s. 37-62
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 0208-8916
e-ISSN: 2353-0960
Adres url:
DOI:



16/65
Autorzy: Roman Rosiek, Mirosława Sajka.
Tytuł: One Task - Many Strategies of Interpreting and Reasons of Decision Making in the Context of an Eye-Tracking Research / Roman Rosiek, Mirosława Sajka
¬ródło: W: DIDFYZ 2019 : formation of the Natural Science Image of the World in the 21st Century, Terchova, Slovakia, 9-12 October 2019 / editors Lubomira Valovicova, Jan Ondruska, Lubor Zelenicky
Adres wydawniczy: Melville ; New York : AIP Publishing, 2019
Opis fizyczny: S. 030028-1-030028-8
p-ISBN: 978-0-7354-1897-4
Seria: (AIP Conference Proceedings ; Vol. 2152 ; 0094-243X)
Uwagi: Publikacja w bazie Scopus.
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



17/65
Autorzy: Mirosława Sajka.
Tytuł: Pojęcie funkcji : wiedza przedmiotowa nauczyciela matematyki / Mirosława Sajka
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019
Opis fizyczny: 144 s.
p-ISBN: 978-83-8084-104-8
e-ISBN: 978-83-8084-245
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 882)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 80.000
Liczba arkuszy: 8,4



18/65
Autorzy: Mirosława Sajka, Roman Rosiek.
Tytuł: Struggling With Physics and Mathematics Curricula Based on the Notion of Function in the Context of the Educational Reform in Poland / Mirosława Sajka and Roman Rosiek
¬ródło: W: DIDFYZ 2019 : formation of the Natural Science Image of the World in the 21st Century, Terchova, Slovakia, 9-12 October 2019 / editors Lubomira Valovicova, Jan Ondruska, Lubor Zelenicky
Adres wydawniczy: Melville ; New York : AIP Publishing, 2019
Opis fizyczny: S. 030029-1- 030029-8
p-ISBN: 978-0-7354-1897-4
Seria: (AIP Conference Proceedings ; Vol. 2152 ; 0094-243X)
Uwagi: Publikacja w bazie Scopus.
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



19/65
Autorzy: Mirosława Sajka.
Tytuł: Using music to learn mathematics / Mirosława Sajka
¬ródło: W: Mathematics in the Real World / editors Bożena Maj-Tatsis, Konstantinos Tatsis, Ewa Swoboda
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2018
Opis fizyczny: S. 43-52
p-ISBN: 978-83-7996-554-0
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,6



20/65
Autorzy: Jeta Kingji-Kastrati, Mirosława Sajka, Eda Vula.
Tytuł: A comparison of Kosovar and Polish pre-service teachers' knowledge of fractions / Jeta Kingji-Kastrati, Miroslawa Sajka and Eda Vula
¬ródło: W: Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10, February 1-5, 2017) / editors: Thérèse Dooley, Ghislaine Gueudet
Adres wydawniczy: Dublin : Institute of Education, Dublin City University, Ireland, and ERME, 2017
Opis fizyczny: S. 1618-1625
p-ISBN: 978-1-873769-73-7
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    Adres url:



    21/65
    Autorzy: Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Eizo Ohno, Atsushi Shimojo, Michiru Iwata, Dariusz Wcisło.
    Tytuł: An excerpt from an eye-tracking comparative study between Poland and Japan with the use of Force Concept Inventory / Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Eizo Ohno, Atsushi Shimojo, Michiru Iwata, Dariusz Wcisło
    ¬ródło: AIP Conference Proceedings. - 2017, Vol. 1804, iss. 1
    Uwagi: Publikacja w Web of Science.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 0094-243X
    Adres url:
    DOI:



    22/65
    Autorzy: Roman Rosiek, Mirosława Sajka.
    Tytuł: Eyetracking in Research on Physics Education / Roman Rosiek, Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Key Competences in Physics Teaching and Learning : Selected Contributions from the International Conference GIREP EPEC 2015, Wrocław Poland, 6-10 July 2015 / Tomasz Greczyło, Ewa Dębowska (eds.)
    Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2017
    Opis fizyczny: S. 67-77
    p-ISBN: 978-3-319-44887-9
    Seria: (Springer Proceedings in Physics ; 190)
    Uwagi: Publikacja w Web of Science.
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Liczba arkuszy: 1
    Adres url:
    DOI:



    23/65
    Autorzy: Paul Andrews, Ewa Jablonka, Mirosława Sajka, Constantinos Xenofontos.
    Tytuł: Introduction to the papers of TWG11 : comparative studies in mathematics education / Paul Andrews, Eva Jablonka, Miroslawa Sajka and Constantinos Xenofontos
    ¬ródło: W: Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10, February 1-5, 2017) / editors: Thérèse Dooley, Ghislaine Gueudet
    Adres wydawniczy: Dublin : Institute of Education, Dublin City University, Ireland, and ERME, 2017
    Opis fizyczny: S. 1592-1593
    p-ISBN: 978-1-873769-73-7
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: ENG
    Adres url:



    24/65
    Autorzy: Piotr Błaszczyk, Mirosława Sajka.
    Tytuł: O liczbach ujemnych z perspektywy historycznej i dydaktycznej / Piotr Błaszczyk, Mirosława Sajka
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2017, Vol. 9, s. 5-36
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2080-9751
    e-ISSN: 2450-341X
    Adres url:
    DOI:



    25/65
    Autorzy: Bożena Maj-Tatsis, Mirosława Sajka.
    Tytuł: The Ninth and the Tenth Congress of the European Research in Mathematics Education (CERME 9 and CERME 10) / Bożena Maj-Tatsis, Mirosława Sajka
    ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2017, Vol. 39, s. 131-146
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 0208-8916
    e-ISSN: 2353-0960
    Adres url:
    DOI:



    26/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Visual attention while reading a multiple choice task by academics and students : a comparative eye-tracking approach / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10, February 1-5, 2017) / editors: Thérèse Dooley, Ghislaine Gueudet
    Adres wydawniczy: Dublin : Institute of Education, Dublin City University, Ireland, and ERME, 2017
    Opis fizyczny: S. 1650-1657
    p-ISBN: 978-1-873769-73-7
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Web of Science

    Adres url:



    27/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Dwudziesty jubileusz istnienia European Society for Research in Mathematics Education i dziesi±ty międzynarodowy kongres CERME / Mirosława Sajka
    ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2016, Vol. 8, s. 189-196
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 2080-9751
    e-ISSN: 2450-341X
    Adres url:



    28/65
    Autorzy: Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Władysław Błasiak, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Dariusz Wcisło, Paweł Pęczkowski.
    Tytuł: Eye-tracking verification of the strategy used to analyse algorithms expressed in a flowchart and pseudocode / Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Dariusz Wcisło
    ¬ródło: Interactive Learning Environments. - 2016, Vol. 24, iss. 8, s. 1981-1995
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 30.000
    p-ISSN: 1049-4820
    DOI:



    29/65
    Autorzy: Jolanta Zielińska, Roman Rosiek, Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Paweł Kazubowski.
    Tytuł: Planowanie przebiegu rehabilitacji poznawczej osoby niepełnosprawnej z zastosowaniem okulografii / Jolanta Zielińska, Roman Rosiek, Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Bożena Rożek, Mirosław Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło, Paweł Kazubowski
    ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć i Rehabilitacja. - 2016, nr 2, s. 118-131
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    p-ISSN: 1642-1981



    30/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: The attitude of pre-service mathematics teachers towards inquiry-based education / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Inquiry based mathematical education / editors Bożena Maj-Tatsis, Marta Pytlak, Ewa Swoboda
    Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016
    Opis fizyczny: S. 80-93
    p-ISBN: 978-83-7996-292-1
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8



    31/65
    Autorzy: Mirosława Sajka, Roman Rosiek.
    Tytuł: Analiza porównawcza wybranych parametrów okulograficznych uczniów gimnazjum podczas rozwi±zywania zadania / Mirosława Sajka, Roman Rosiek
    ¬ródło: Edukacja, Technika, Informatyka. - 2015, Nr 3, s. 195-201
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    p-ISSN: 2080-9069
    Adres url:



    32/65
    Autorzy: Mirosława Sajka, Roman Rosiek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Bożena Rożek, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło.
    Tytuł: Analiza reakcji pupilometrycznych uczniów gimnazjum podczas rozwi±zywania zadania - badania porównawcze / Mirosława Sajka, Roman Rosiek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Bożena Rożek, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło
    ¬ródło: Edukacja, Technika, Informatyka. - 2015, Nr 3, s. 188-194
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    p-ISSN: 2080-9069



    33/65
    Autorzy: Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło.
    Tytuł: Eye-tracking w badaniach pedagogicznych / Władysław Błasiak, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło
    ¬ródło: W: Człowiek, media, edukacja / pod red. Janusza Morbitzera, Danuty Morańskiej, Emilii Musiał
    Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej, 2015
    Opis fizyczny: S. 25-36
    p-ISBN: 978-83-64927-39-3
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    34/65
    Autorzy: Bożena Rożek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło.
    Tytuł: Neurodydaktyczne aspekty procesu rozwi±zywania testowego zadania matematycznego na podstawie badań eyetrackingowych / Bożena Rożek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Kazubowski, Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło
    ¬ródło: Edukacja, Technika, Informatyka. - 2015, Nr 3, s. 202-208
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    p-ISSN: 2080-9069



    35/65
    Autorzy: Mirosława Sajka, Roman Rosiek.
    Tytuł: Solving a problem by students with different mathematical abilities : a comparative study using eye-tracking / Mirosława Sajka, Roman Rosiek
    ¬ródło: W: CERME9 : Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education / eds. Konrad Krainer, Naďa Vondrová
    Adres wydawniczy: Prague : Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, 2015
    Opis fizyczny: S. 1752-1758
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,5



    36/65
    Autorzy: Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Władysław Błasiak, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Dariusz Wcisło.
    Tytuł: Zastosowanie badań eye-trackingowych w neurodydaktyce / Magdalena Andrzejewska [et al., w tym Anna Stolińska, Władysław Błasiak, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Dariusz Wcisło]
    ¬ródło: W: Edukacja a nowe technologie w kulturze, informacji i komunikacji / red. nauk. Dorota Siemieniecka
    Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2015
    Opis fizyczny: S. 273-288
    p-ISBN: 978-83-231-3387-2
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,7
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    37/65
    Autorzy: Mirosława Sajka, Barbara Nawalaniec.
    Tytuł: "Narratione de recherche" method in mathematical education at the secondary school level in Poland / Mirosława Sajka, Barbara Nawalaniec
    ¬ródło: W: Communication in the mathematics classroom / [ed. Marta Pytlak]
    Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014
    Opis fizyczny: S. 166-179
    p-ISBN: 978-83-7996-010-1
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000



    38/65
    Autorzy: Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Dariusz Wcisło.
    Tytuł: Analysis of saccadic eye movements of experts and novices when solving text tasks / Anna Stolińska [et al., w tym Magdalena Andrzejewska, Władysław Błasiak, P. Peczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Dariusz Wcislo]
    ¬ródło: W: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cie¶la, Katarzyna Różowicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014
    Opis fizyczny: S. 21-29
    p-ISBN: 978-83-7271-879-2
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,6
    Adres url:



    39/65
    Autorzy: Roman Rosiek, Mirosława Sajka.
    Tytuł: Neurodidactical approach to research on science education / Roman Rosiek, Mirosława Ewa Sajka
    ¬ródło: W: New technologies in science education / edited by: Małgorzata Nodzyńska, Paweł Cie¶la, Katarzyna Różowicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014
    Opis fizyczny: S. 7-20
    p-ISBN: 978-83-7271-879-2
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:



    40/65
    Autorzy: Roman Rosiek, Mirosława Sajka.
    Tytuł: Reakcja Ľrenicy jako wskaĽnik przetwarzania informacji podczas rozwi±zywania zadań testowych z zakresu nauk ¶cisłych / Roman Rosiek, Mirosława Sajka
    ¬ródło: Edukacja, Technika, Informatyka. - 2014, Nr 5, cz. 2, s. 368-374
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2080-9069



    41/65
    Autorzy: Paweł Pęczkowski, Władysław Błasiak, Dariusz Wcisło, Roman Rosiek, Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska, Mirosława Sajka, Bożena Rożek.
    Tytuł: Research of strategies applied to solve a physic problem by persons with different degree of experience and different attitudes towards physics eye-tracking investigation / Paweł Pęczkowski [et al., w tym W. Błasiak, Dariusz Wcisło, Roman Rosiek, Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska, Mirosława Sajka, Bożena Rożek]
    ¬ródło: W: Teaching and learning science at all levels education / edited by: Paweł Cie¶la, Anna Michniewska
    Adres wydawniczy: Kraków : Pedagogical University of Cracow, 2014
    Opis fizyczny: S. 99-107
    p-ISBN: 978-83-7271-880-8
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    Adres url:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    42/65
    Autorzy: Dariusz Wcisło, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska.
    Tytuł: Różnice w rozwi±zywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów / Dariusz Wcisło [et al, w tym Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska]
    ¬ródło: Edukacja, Technika, Informatyka. - 2014, Nr 5, cz. 2, s. 361-367
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2080-9069



    43/65
    Autorzy: Bożena Rożek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło.
    Tytuł: The eye-tracking research method in the process in solving mathematical tasks requiring drawing analysis / Bożena Rożek, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Dariusz Wcisło
    ¬ródło: Didactics of Mathematics. - 2014, Vol. 15, nr 11, s. 43-58
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 1733-7941
    Adres url:
    DOI:



    44/65
    Autorzy: Roman Rosiek, Mirosława Sajka.
    Tytuł: Using heart rate monitoring to explore student's motivation to solve a science problem - case study / Roman Rosiek, Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Zvyšování kompetencí studentů DSP v oblasti didaktiky matematiky : sborník příspěvků konference, Pastviny, 11.-14. 9.2014 / Josef Molnár, Patrik Peška (eds.)
    Adres wydawniczy: Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014
    Opis fizyczny: S. 20-24
    p-ISBN: 978-80-244-4353-9
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    45/65
    Autorzy: Mirosława Sajka, Roman Rosiek.
    Tytuł: Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? : eye-trackingowa analiza rozwi±zań zadania z zakresu nauk przyrodniczych / Mirosława Sajka, Roman Rosiek
    ¬ródło: Edukacja, Technika, Informatyka. - 2014, Nr 5, cz. 2, s. 375-383
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 2080-9069



    46/65
    Autorzy: Mirosława Sajka, Krzysztof Luty.
    Tytuł: Understanding of a mathematical concept at the generalization level vs. individual studying a definition by students / Mirosława Sajka, Krzysztof Luty
    ¬ródło: W: Generalization in mathematics at all educational levels / ed. Bożena Maj-Tatsis, Konstantinos Tatsis
    Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2012
    Opis fizyczny: S. 257-274
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:



    47/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Niektóre motywacje i trudno¶ci w efektywnej pracy nauczycieli matematyki / Mirosława Ewa Sajka
    ¬ródło: Humanizacja Pracy. - 2011, nr 6, s. 281-294
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000



    48/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Aspekt merytoryczny profesjonalizmu nauczycieli matematyki w ujęciu normatywnym / Mirosława Sajka
    ¬ródło: Pedagogika Szkoły Wyższej. - 2010, Nr 32, s. 125-132
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    49/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Diversity of function symbol interpretation and its influence on the understanding of a problem by pre-service mathematics teacher / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Motivation via natural differentiation in mathematics / ed. Bożena Maj, Ewa Swoboda, Konstantinos Tatsis
    Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2010
    Opis fizyczny: S. 394-409
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    50/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Wiedza przedmiotowa nauczycieli matematyki : próba ustaleń normatywnych / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Kształcenie pedagogów : strategie, koncepcje, idee : "Język-komunikacja-etyczo¶ć-twórczo¶ć". Cz. 2, O efektywno¶ci w procesie kształcenia / pod red. Jacka Piekarskiego, Ewy Czarneckiej, Agnieszki Głowali
    Adres wydawniczy: Płock : PWSZ, 2009
    Opis fizyczny: S. 329-334
    Seria: (Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Pedagogika ; t. 8)
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    51/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Mathematical problems designed with the use of functional equations as theoretical tools for examining subject matter knowledge of functions / Mirosława Sajka
    ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2008, Vol. 31, s. 97-116
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG



    52/65
    Autorzy: Bożena Pawlik, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba.
    Tytuł: CIEAEM 58 : sprawozdanie z konferencji Srni, 9-15 lipca 2006 roku / Bożena Pawlik, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba
    ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2007, Vol. 30, s. 143-146
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL



    53/65
    Autorzy: Bożena Pawlik, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba.
    Tytuł: CIEAEM 59 : sprawozdanie z konferencji Dobogókö, 23-29 lipca 2007 roku / Bożena Pawlik, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba
    ¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2007, Vol. 30, s. 147-154
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL



    54/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: On diagnostic possibilities provided by a certain nonstandard problem / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Current trends in mathematics education : Proceedings of 5th MEDCONF 2007 (Mediterranean Conference on Mathematics Education), 13-15 April 2007, Rhodes, Greece / eds. E.P. Avgerinos and Athanasios Gagatsis
    Adres wydawniczy: Athens : New Technologies Publications, 2007
    Opis fizyczny: S. 645-654
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    55/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: From research on using problems related to funcional equations as multifunctional tools for revealing subject matter knowledge of functional in future mathematics teacher / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Proceedings of the 30th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Vol. 1, Plenaries, research forums, discussion groups, working session, short oral communications, posters / ed. Jarmila Novotná [et al.]
    Adres wydawniczy: Prague : Charles University in Prague. Faculty of Education, 2006
    Opis fizyczny: S. 1-322 - 1-323
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    56/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Functional equations and inequalities in mathematics competitions / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Education, science and economics at universities : integration to international educational area : international conference, Plock, August 22-27, 2006 / Department of Mathematics and Applications. Pawel Wlodkowic University College in Plock
    Adres wydawniczy: Płock : Wydaw. Naukowe NOVUM, 2006
    Opis fizyczny: S. 152-164
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: ENG



    57/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: How do pre-service teachers draw the graph of a certain periodic function? : (an excerpt from the research on using problems related to funcional equations as diagnostic tools) / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Changes in society : a challenge for mathematics education : proceedings of the CIAEM 58 : Srní - Czech Republic, 9/7 - 15/7 2006 / program committee Paolo Boero [et al.]
    Adres wydawniczy: Plzeň : University of West Bohemia, 2006
    Opis fizyczny: S. 329
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG



    58/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Koncepcja okre¶lania nauczycielskiej wiedzy przedmiotowej z zakresu wybranego pojęcia matematycznego : na przykładzie pojęcia funkcji / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Kształcenie matematyczne : tendencje, badania, propozycje dydaktyczne / pod red. Moniki Czajkowskiej, Gustawa Trelińskiego
    Adres wydawniczy: Kielce : Wydaw. Akademii ¦więtokrzyskiej, 2006
    Opis fizyczny: S. 135-142
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    59/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Refleksje na temat okre¶lania wiedzy przedmiotowej nauczycieli matematyki / Mirosława Sajka
    ¬ródło: Annales Academiae Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2006, Z. 1, s. 297-319
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    60/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: CIEAEM 57 : Piazza Armerina, 23-30 lipca 2005 roku / Mirosława Sajka
    ¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2005, T. 28, s. 347-356
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: POL



    61/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: Functional equations as a new tool for researching certain aspects of subject matter knowledge of functions in future mathematics teachers [Dokument elektroniczny] / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Changes in society : a challenge for mathematics education : CIEAEM 57 : Piazza Armerina, Italy, July 23-29, 2005 / programme committe Paolo Boero [et al.]
    Adres wydawniczy: Piazza Armerina : [s.n.], 2005
    Opis fizyczny: S. 125-131
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    62/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: What subject matter knowledge about the concept of function should the teacher have? [Dokument elektroniczny] / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Changes in society : a challenge for mathematics education : CIEAEM 57 : Piazza Armerina, Italy, July 23-29, 2005 / programme committe Paolo Boero [et al.]
    Adres wydawniczy: Piazza Armerina : [s.n.], 2005
    Opis fizyczny: S. 319-320
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG



    63/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: A secondary school student's understanding of the concept of function : a case study / Miroslawa Sajka
    ¬ródło: Educational Studies in Mathematics. - 2003, Vol. 53, nr 3, s. 229-254
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG



    64/65
    Praca recenzowana: Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia zintegrowanego / pod red. Haliny Kosętki i Józefa KuĽmy. - Kraków, 2000. - ((Problemy Studiów Nauczycielskich ; nr 22))
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    ¬ródło: Konspekt
    Opis fizyczny: 2001/2002, nr 9, s. 123-125
    Typ publikacji: PRC
    Język publikacji: POL



    65/65
    Autorzy: Mirosława Sajka.
    Tytuł: The image of concept of function based on the analysis of a particular case / Mirosława Sajka
    ¬ródło: W: Czech-Polish mathematical school 2001 / vědecký red. Jiří Cihlář
    Adres wydawniczy: Usti nad Labem : Univerzita J. E. Purkyně, 2001
    Opis fizyczny: S. 170-177
    Seria: (Acta Universitatis Purkynianae. Studia Mathematica ; 72)
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie