Autorzy: Paulina Burkot, Amy Sepioł, Natalia Demeshkant. Tytuł: Educational Leadership and Children's Resilience: German and PolishSchools during COVID-19 / Paulina Burkot, Amy Sepioł, Nataliia Demeshkant ¬ródło: W: ICCE 29th International Conference on Computers in Education Conference Proceedings. Volume I, November 22-26, 2021 / Maria Mercedes T. Rodrigo, Sridhar Iyer, Antonija Mitrovic Adres wydawniczy: Taiwan : Asia-Pacific Society for Computers in Education, 2021 Opis fizyczny: S. 620-625 p-ISBN: 978-98697214-7-9 Uwagi: Konferencja na li¶cie. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 Adres url:
2/2
Autorzy: Paulina Burkot, Amy Sepioł, Natalia Demeshkant. Tytuł: Remote education during COVID-19 - the analysis of Polish and German schools / Paulina Burkot, Amy Sepioł, Nataliia Demeshkant ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2021, Z. 11, s. 140-148 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2083-7267 DOI: