Wynik wyszukiwania

Zapytanie: SHEEHY KIERON
Liczba odnalezionych rekordów: 5

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/5

Autorzy: Khofidotur Rofiah, Kieron Sheehy, Sri Widayati, Budiyanto.
Tytuł: Fun and the benefits of Sign Supported Big Books in mainstream Indonesian kindergartens / Khofidotur Rofiah, Kieron Sheehy, Sri Widayati & Budiyanto
¬ródło: International Journal of Early Years Education. - 2023, Vol. 31, no. 2, s. 467-481
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0966-9760
e-ISSN: 1469-8463
Adres url:
DOI:



2/5
Autorzy: Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah.
Tytuł: Models od disability and their effects on children's lives / Kieron Sheehy, Budiyanto Sri Widayati, Khofidotur Rofiah
¬ródło: W: An Introduction to Childhood and Youth Studies and Psychology / edited by Victoria Cooper, Mimi Tatlow-Golden
Adres wydawniczy: New York : Routledge Taylor&Francis Group, 2023
Opis fizyczny: Pre-Order
p-ISBN: 9781032415932
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Adres url:
DOI:



3/5
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy.
Tytuł: Postawy nauczycieli wobec edukacji wł±czaj±cej : przegl±d systematyczny / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy
¬ródło: Niepełnosprawno¶ć i Rehabilitacja. - 2023, Vol. 90, nr 2, s. 69-91
Uwagi: GICID: 01.3001.0053.8783.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1642-1981
Adres url:



4/5
Autorzy: Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah.
Tytuł: Towards inclusive practice in Indonesian kindergartens: Evaluating the impact of Sign Supported Big Books / Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah
¬ródło: Journal of Early Childhood Research. - 2023, Vol. 22, iss. 1, s. 47-59
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
Adres url:
DOI:



5/5
Autorzy: Kieron Sheehy, Petra Vackova, Saskia Manen van, Sherly Saragih Turni, Khofidotur Rofiah, Alison Twiner.
Tytuł: Inclusive disaster risk reduction education for Indonesian children / Kieron Sheehy, Petra Vackova, Saskia van Manen, Sherly Saragih Turnip, Khofidotur Rofiah & Alison Twiner
¬ródło: International Journal of Inclusive Education. - 2022, s. 1-17
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1360-3116
e-ISSN: 1464-5173
Adres url:
DOI:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie