Autorzy: Khofidotur Rofiah, Kieron Sheehy, Sri Widayati, Budiyanto. Tytuł: Fun and the benefits of Sign Supported Big Books in mainstream Indonesian kindergartens / Khofidotur Rofiah, Kieron Sheehy, Sri Widayati & Budiyanto ¬ródło: International Journal of Early Years Education. - 2023, Vol. 31, no. 2, s. 467-481 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 0966-9760 e-ISSN: 1469-8463 Adres url: DOI:
2/5
Autorzy: Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah. Tytuł: Models od disability and their effects on children's lives / Kieron Sheehy, Budiyanto Sri Widayati, Khofidotur Rofiah ¬ródło: W: An Introduction to Childhood and Youth Studies and Psychology / edited by Victoria Cooper, Mimi Tatlow-Golden Adres wydawniczy: New York : Routledge Taylor&Francis Group, 2023 Opis fizyczny: Pre-Order p-ISBN: 9781032415932 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 75.000 Adres url: DOI:
3/5
Autorzy: Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy. Tytuł: Postawy nauczycieli wobec edukacji wł±czaj±cej : przegl±d systematyczny / Khofidotur Rofiah, Joanna Kossewska, Vivi Kurnia Herviani, Kieron Sheehy ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć i Rehabilitacja. - 2023, Vol. 90, nr 2, s. 69-91 Uwagi: GICID: 01.3001.0053.8783. Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1642-1981 Adres url:
4/5
Autorzy: Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah. Tytuł: Towards inclusive practice in Indonesian kindergartens: Evaluating the impact of Sign Supported Big Books / Kieron Sheehy, Budiyanto, Sri Widayati, Khofidotur Rofiah ¬ródło: Journal of Early Childhood Research. - 2023, Vol. 22, iss. 1, s. 47-59 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 Adres url: DOI:
5/5
Autorzy: Kieron Sheehy, Petra Vackova, Saskia Manen van, Sherly Saragih Turni, Khofidotur Rofiah, Alison Twiner. Tytuł: Inclusive disaster risk reduction education for Indonesian children / Kieron Sheehy, Petra Vackova, Saskia van Manen, Sherly Saragih Turnip, Khofidotur Rofiah & Alison Twiner ¬ródło: International Journal of Inclusive Education. - 2022, s. 1-17 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1360-3116 e-ISSN: 1464-5173 Adres url: DOI: