Wynik wyszukiwania

Zapytanie: SIKORA-BANASIK DOROTA
Liczba odnalezionych rekordów: 5

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/5

Autorzy: Małgorzata Pamuła-Behrens, Dorota Sikora-Banasik.
Tytuł: Inteligencje wielorakie na zajęciach wczesnoszkolnych : język polski dla dzieci cudzoziemskich / Małgorzata Pamuła-Behrens, Dorota Sikora-Banasik
Adres wydawniczy: Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2016
Opis fizyczny: 187 s.
p-ISBN: 978-83-65450-50-0
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 9
Adres url:



2/5
Autorzy: Małgorzata Pamuła-Behrens, Dorota Sikora-Banasik.
Tytuł: Inteligencje wielorakie na zajęciach języka francuskiego, czyli jak skutecznie i ciekawie uczyć dzieci w młodszym wieku szkolnym / Małgorzata Pamuła-Behrens, Dorota Sikora-Banasik
Adres wydawniczy: Warszawa : Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, 2009
Opis fizyczny: 170 s.
p-ISBN: 978-83-60814-51-2
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Adres url:



3/5
Autorzy: Małgorzata Pamuła, Dorota Sikora-Banasik.
Tytuł: Inteligencje wielorakie na zajęciach języka angielskiego : czyli jak skutecznie i ciekawie uczyć dzieci w młodszym wieku szkolnym / Małgorzata Pamuła, Dorota Sikora-Banasik
Adres wydawniczy: Warszawa : Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, 2008
Opis fizyczny: 177 s.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000



4/5
Autorzy: Małgorzata Pamuła, Dorota Sikora-Banasik.
Tytuł: Portfolio européen des langues pour les enfants de 6 a 10 ans - vers l'autonomie de l'apprenant / Małgorzata Pamuła, Dorota Sikora-Banasik
Źródło: Synergies Pologne. - 2005, Nr 1, s. 51-55
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: FRE
Punktacja MNiSW: 4.000



5/5
Autorzy: Dorota Sikora-Banasik, Małgorzata Pamuła, Angela Bajorek.
Tytuł: Czekając na "Europejskie portfolio językowe dla dzieci"... : jak konstruować karty samooceny, odnoszące się do konkretnych treści omawianych na lekcjach języka polskiego w klasach 1-3? / Dorota Sikora-Banasik, Małgorzata Pamuła, Angela Bajorek [et al.]
Źródło: Języki Obce w Szkole. - 2004, nr 6, s. 181-185
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie