Wynik wyszukiwania

Zapytanie: SIKORSKI JACEK
Liczba odnalezionych rekordów: 36

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/36

Autorzy: Piotr Majewicz, Jacek Sikorski.
Tytuł: Pedagog specjalny w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach - nowe stanowisko specjalisty w polskim systemie edukacji w opinii nauczycieli / Jacek Sikorski, Piotr Majewicz 1
Źródło: Journal of Modern Science. - 2024, T. 55, nr 1, s. 582-596
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1734-2031
e-ISSN: 2391-789X
Adres url:
DOI:



2/36
Autorzy: Piotr Majewicz, Jacek Sikorski.
Tytuł: Edukacyjne i psychospołeczne konsekwencje nauczania zdalnego uczniów z niepełnosprawnościami podczas pandemii covid-19 / Piotr Majewicz, Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2023, Vol. 90, nr 2, s. 107-120
Uwagi: GICID: 01.3001.0053.8785.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1642-1981
Adres url:
DOI:



3/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Od redakcji / Jacek Sikorski
Źródło: Homo et societas. Wokół pracy socjalnej. - 2023, nr 8, s. 9-10
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2543-6104
Adres url:
DOI:



4/36
Autorzy: Piotr Majewicz, Jacek Sikorski.
Tytuł: Uczeń z zaburzeniami psychicznymi : wybrane zagadnienia wsparcia psychologiczno-pedagogicznego / Piotr Majewicz, Jacek Sikorski
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2022
Opis fizyczny: 190 s.
p-ISBN: 978-83-8084-873-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1128)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



5/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Podejście coachingowe w pracy z uczniem z niepełnosprawnością / Jacek Sikorski
Źródło: W: Współczesne tendencje w rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz
Adres wydawniczy: Kraków, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego 2021
Opis fizyczny: S. 204-216
p-ISBN: 978-83-8084-703-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 1060)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



6/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Wczesna diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu - modele oraz formy wsparcia dziecka z grupy ryzyka dysleksji / Jacek Sikorski
Źródło: W: Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka, Anna Katarzyna Czyż
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 169-183
p-ISBN: 978-83-8084-701-9
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 1059)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



7/36
Autorzy: Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski.
Tytuł: Educational and professional aspirations of the youth inclusive classes / Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski
Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika. - 2020, nr 22, s. 137-150
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
DOI:



8/36
Autorzy: Piotr Majewicz, Jacek Sikorski.
Tytuł: Wsparcie i organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom z zaburzeniami psychicznymi / Piotr Majewicz, Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2020, nr 39, s. 111-129
Uwagi: GICID: 01.3001.0014.7648.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



9/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Realizacja zindywidualizowanej ścieżki kształcenia w szkole - założenia prawne i rozwiązania praktyczne / Jacek Sikorski
Źródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 7, s. 13-26
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0552-2188
Adres url:
DOI:



10/36
Autorzy: Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski.
Tytuł: Aspiracje i plany życiowe młodzieży gimnazjum integracyjnego / Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2018, nr 4, s. 54-63
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1642-1981



11/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: The assessment of progress in acquiring the basic school skills by the student with a moderate intellectual disability=Diagnoza postępów w zakresie opanowania podstawowych umiejętności szkolnych uczennicy z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności intelektualnej / Jacek Sikorski
Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 22, s. 323-338
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL, ENG
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2300-391X
DOI:



12/36
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Dostępność stron internetowych wybranych instytucji użyteczności publicznej dla osób z niepełnosprawnością / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 30, s. 281-294
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519
Adres url:



13/36
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Motywacja zewnętrzna uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - uczyć poznawczo czy behawioralnie? / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 93-101
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



14/36
Autorzy: Jacek Sikorski, Agnieszka Buczek.
Tytuł: Osobowość i kompetencje zawodowe pedagoga specjalnego w kontekście motywowania do nauki szkolnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną / Jacek Sikorski, Agnieszka Buczek
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, z. 8, s. 42-49
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



15/36
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Technologia informacyjna w życiu gimnazjalistów z niepełnosprawnością intelektualną / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 158-169
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Uwagi: 10.24917/9788372719997.12
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,58



16/36
Autorzy: Katarzyna Parys, Magdalena Pasteczka, Jacek Sikorski.
Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością : konteksty indywidualne i środowiskowe. T. 4.2 / pod red. Katarzyny Parys, Magdaleny Pasteczki i Jacka Sikorskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: 331 s.
p-ISBN: 978-83-8084-063-8
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 796)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
Liczba arkuszy: 18,01
DOI:



17/36
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Wybrane źródła i sposoby motywowania ucznia z lekką niepełnosprawnością intelektualną do nauki szkolnej / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: W: Psychoedukacja w procesie wspomagania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / redakcja naukowa Piotr Majewicz, Maria Kościółek, Ewa Dyduch
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 107-123
p-ISBN: 978-83-8084-065-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 798)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1,0



18/36
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Czynniki motywujące i demotywujące do nauki szkolnej w opinii uczniów niepełnosprawnych intelektualnie uczeszczających do gimnazjum specjalnego / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2016, Nr 23, s. 187-196
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476



19/36
Autorzy: Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski.
Tytuł: Deklarowane zainteresowania uczniów gimnazjum ze względu na wybór dalszego kierunku kształcenia / Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski
Źródło: Studia Socialia Cracoviensia. - 2016, T. 8, Nr 1, s. 95-105
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 2080-6604
e-ISSN: 2391-6710
Adres url:
DOI:



20/36
Autorzy: Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski.
Tytuł: Pozycja socjometryczna uczniów z niepełnosprawnością w klasie integracyjnej / Agnieszka Buczek, Jacek Sikorski
Źródło: W: Reflexie vývoja a trendy rozvoja špeciálnej pedagogiky na Slovensku v medzinárodných kontextoch / eds. Jana Lopúchová, Monika Šulovská
Adres wydawniczy: Bratislava : IRIS, 2016
Opis fizyczny: S. 299-310
p-ISBN: 978-80-89726-79-0
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,52



21/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Współczesne trendy w rehabilitacji małego dziecka z niepełnosprawnością / Jacek Sikorski
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2016, z. 6, s. 121-129
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



22/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Metody nauczania kształtujące samodzielność poznawczą uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim / Jacek Sikorski
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 5, s. 67-78
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



23/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Poradnictwo i pomoc psychologiczno-pedagogiczna w procesie rehabilitacji dziecka z niepełnosprawnością / Jacek Sikorski
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2015, z. 4, s. 66-77
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103



24/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Życie kulturalne rodziny a zasób historycznej wiedzy pojęciowej gimnazjalistów z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2015, nr 20, s. 70-85
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9476



25/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Charakterystyka wybranych komponentów środowiska rodzinnego uczniów gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Jacek Sikorski
Źródło: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych. - 2014, T. 18, s. 137-148
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 2391-9973



26/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Zasób historycznej wiedzy pojęciowej uczniów gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2014, nr 14, s. 39-50
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-9476
Adres url:



27/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Praca dydaktyczna nauczyciela historii na lekcjach kształtowania pojęć historycznych u uczniów klas III gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Jacek Sikorski
Źródło: W: Praca na rzecz osób niepełnosprawnych / pod red. Sylwii Wrony i Jerzego Rottermunda
Adres wydawniczy: Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2013
Opis fizyczny: S. 67-74
p-ISBN: 978-83-61991-51-9
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



28/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Stan zdrowia jako wyznacznik jakości życia uczniów z niepełnoprawnością intelektualną / Jacek Sikorski
Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2013, nr 3, s. 122-135
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1642-1981



29/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Wybrane czynniki środowiska rodzinnego warunkujące przebieg edukacji szkolnej dziecka z niepełnosprawnością intelektualną / Jacek Sikorski
Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 159-172
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 0079-3418



30/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Historyczna wiedza pojęciowa uczniów klas III gimnazjum specjalnego / Jacek Sikorski
Źródło: W: Wokół problemów edukacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych - idee, koncepcje, badania / pod red. Zenona Gajdzicy
Adres wydawniczy: Kraków : Impuls ; Katowice : Uniwersytet Śląski, 2011
Opis fizyczny: S. 47-54
Seria: (Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 13)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



31/36
Autorzy: Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski.
Tytuł: Świadomość przyszłego środowiska pracowniczego w opiniach uczniów gimnazjum integracyjnego / Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski
Źródło: W: Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w realizacji zadań rozwojowych / pod red. Bogumiły Witkowskiej, Karola Bidzińskiego, Pawła Kurtka
Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego, 2010
Opis fizyczny: S. 172-180
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



32/36
Autorzy: Jacek Sikorski, Ewa Jaglarz.
Tytuł: Pozycja socjometryczna uczniów w gimnazjalnej klasie integracyjnej / Jacek Sikorski, Ewa Jaglarz
Źródło: W: Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością / pod red. nauk. Zenona Gajdzicy
Adres wydawniczy: Kraków : "Impuls", 2009
Opis fizyczny: S. 113-119
Seria: (Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 8)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



33/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Pozycja społeczna dziecka niepełnosprawnego w klasie integracyjnej / Jacek Sikorski
Źródło: W: O poznawaniu siebie i świata przez dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Władysławy Pileckiej, Karola Bidzińskiego, Małgorzaty Pietrzkiewicz
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008
Opis fizyczny: S. 491-496
Uwagi: Materiały z II ogólnopolskiej konferencji "Dziecko za specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w odkrywaniu siebie i świata", kwiecień 2006.
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



34/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Rola rodziny w kształtowaniu się zasobu słownikowego dziecka niepełnosprawnego intelektualnie / Jacek Sikorski
Źródło: W: Edukacja wobec wyzwań i zadań współczesności i przyszłości : teoria i praktyka pedagogiczna / pod red. Jolanty Szempruch
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006
Opis fizyczny: S. 316-320
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



35/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Życie kulturalne rodziny a zasób słownictwa uczniów niepełnosprawnych intelektualnie : (doniesienie z badań) / Jacek Sikorski
Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
Opis fizyczny: S. 737-742
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



36/36
Autorzy: Jacek Sikorski.
Tytuł: Wpływ realizacji programu nauczania na zasób słownictwa uczniów niepełnosprawnych intelektualnie / Jacek Sikorski
Źródło: Kwartalnik Edukacyjny. - 2005, nr 3, s. 29-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie