Wynik wyszukiwania

Zapytanie: SKALNY MAGDALENA
Liczba odnalezionych rekordów: 13

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/13

Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Współpraca z rodzicami dzieci z placówki opiekuńczo -wychowawczej typu socjalizacyjnego w narracjach wychowawców / Magdalena Skalny
¬ródło: W: Wspomaganie rozwoju dzieci zagrożonych marginalizacj± w ¶rodowisku rodzinnym : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwi±zania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023
Opis fizyczny: S. 251-264
p-ISBN: 978-83-8084-959-4
e-ISBN: 978-83-8084-960-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1164)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



2/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Narracje pracowników socjalnych w zmieniaj±cej się rzeczywisto¶ci pandemii COVID-19 / Magdalena Skalny
¬ródło: Homo et societas. Wokół pracy socjalnej. - 2022, nr 7, s. 26-34
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2543-6104
Adres url:
DOI:



3/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Rozwój społeczny osób głuchych w kontek¶cie komunikacji społecznej / Magdalena Skalny
¬ródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacj± : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwi±zania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: S. 93-107
p-ISBN: 978-83-8084-409-4
e-ISBN: 978-83-8084-410-0
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



4/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Funkcjonowanie poznawcze i społeczne osób z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± w stopniu umiarkowanym / Magdalena Skalny
¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 12, s. 47-55
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815



5/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Metoda wzrokowego odczytywania mowy z ust u osób z uszkodzonym słuchem / Magdalena Skalny
¬ródło: Forum Logopedyczne. - 2019, nr 27, s. 143-156
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1732-1301
e-ISSN: 2545-0409
Adres url:



6/13
Autorzy: Malwina Kocoń, Magdalena Skalny.
Tytuł: Stereotypy o g/Głuchych i języku migowym w my¶leniu studentów pedagogiki specjalnej / Malwina Kocoń, Magdalena Skalny
¬ródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 24, s. 113-131
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2300-391X
Adres url:



7/13
Autorzy: Magdalena Skalny, Malwina Kocoń.
Tytuł: Rodzina w procesie opuszczania gniazda przez dorastaj±ce dzieci / Magdalena Skalny, Malwina Kocoń 
¬ródło: Pedagogika Rodziny. - 2018, nr 8, z. 1, s. 27-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 2082-8411
e-ISSN: 2543-862X
Adres url:



8/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Wspomaganie rozwoju dorosłych osób z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± w stopniu umiarkowanym / Magdalena Skalny
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 10, s. 72-80
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



9/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Bobomigi i komunikacja niewerbalna matki z dzieckiem w okresie niemowlęcym / Magdalena Skalny
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, Z. 9, s. 30-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 2299-2103
DOI:



10/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Idee surdopedagogiczne Marii Grzegorzewskiej / Magdalena Skalny
¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 10, s. 58-65
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815
Adres url:



11/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Stereotypy my¶lowe i uprzedzenia dotycz±ce osób niesłysz±cych / Magdalena Skalny
¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 127-140
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



12/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Deficyt wsparcia społecznego dotycz±ce osób niesłysz±cych na przestrzeni wieków / Magdalena Skalny
¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 9, s. 18-27
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 2300-6463
e-ISSN: 2449-8815



13/13
Autorzy: Magdalena Skalny.
Tytuł: Konsekwencje wprowadzenia innowacyjnych produktów bankowych w obsłudze klienta / Magdalena Skalny
¬ródło: W: Innowacje i przedsiębiorczo¶ć - ujęcie makro- i mikroekonomiczne / redakcja naukowa Anna Francik, Vanda Maráková, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna
Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej, 2016
Opis fizyczny: S. 209-220
p-ISBN: 978-83-65621-06-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,6

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie