Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Kompetencja językowa i komunikacyjna dziecka w wieku przedszkolnym : analiza przypadku / Magdalena Skalny ¬ródło: W: Wspomaganie funkcjonowania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z trudno¶ciami rozwojowymi / redakcja naukowa: Anna Michalczyk Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Ignatianum w Krakowi, 2023 Opis fizyczny: S. 37-48 p-ISBN: 978-83-7614-594-5 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
2/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Szukaj±c odpowiedzi - wirtualne społeczno¶ci na Facebooku jako forma współdzielenia się do¶wiadczeniami rodziców dzieci z uszkodzonym słuchem / Magdalena Skalny ¬ródło: Niepełnosprawno¶ć. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2023, nr 51, s. 74-84 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url: DOI:
3/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Współpraca z rodzicami dzieci z placówki opiekuńczo -wychowawczej typu socjalizacyjnego w narracjach wychowawców / Magdalena Skalny ¬ródło: W: Wspomaganie rozwoju dzieci zagrożonych marginalizacj± w ¶rodowisku rodzinnym : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwi±zania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023 Opis fizyczny: S. 251-264 p-ISBN: 978-83-8084-959-4 e-ISBN: 978-83-8084-960-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1164) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000
4/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Narracje pracowników socjalnych w zmieniaj±cej się rzeczywisto¶ci pandemii COVID-19 / Magdalena Skalny ¬ródło: Homo et societas. Wokół pracy socjalnej. - 2022, nr 7, s. 26-34 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2543-6104 Adres url: DOI:
5/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Rozwój społeczny osób głuchych w kontek¶cie komunikacji społecznej / Magdalena Skalny ¬ródło: W: Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacj± : konteksty teoretyczne i praktyczne rozwi±zania / redakcja naukowa Katarzyna Plutecka i Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020 Opis fizyczny: S. 93-107 p-ISBN: 978-83-8084-409-4 e-ISBN: 978-83-8084-410-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 954) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI:
6/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Funkcjonowanie poznawcze i społeczne osób z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± w stopniu umiarkowanym / Magdalena Skalny ¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 12, s. 47-55 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815
7/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Metoda wzrokowego odczytywania mowy z ust u osób z uszkodzonym słuchem / Magdalena Skalny ¬ródło: Forum Logopedyczne. - 2019, nr 27, s. 143-156 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 1732-1301 e-ISSN: 2545-0409 Adres url:
8/15
Autorzy: Malwina Kocoń, Magdalena Skalny. Tytuł: Stereotypy o g/Głuchych i języku migowym w my¶leniu studentów pedagogiki specjalnej / Malwina Kocoń, Magdalena Skalny ¬ródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 24, s. 113-131 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 p-ISSN: 2300-391X Adres url:
9/15
Autorzy: Magdalena Skalny, Malwina Kocoń. Tytuł: Rodzina w procesie opuszczania gniazda przez dorastaj±ce dzieci / Magdalena Skalny, Malwina Kocoń ¬ródło: Pedagogika Rodziny. - 2018, nr 8, z. 1, s. 27-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 7.000 p-ISSN: 2082-8411 e-ISSN: 2543-862X Adres url:
10/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Wspomaganie rozwoju dorosłych osób z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± w stopniu umiarkowanym / Magdalena Skalny ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2018, z. 10, s. 72-80 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
11/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Bobomigi i komunikacja niewerbalna matki z dzieckiem w okresie niemowlęcym / Magdalena Skalny ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Paedagogica. - 2017, Z. 9, s. 30-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2103 DOI:
12/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Idee surdopedagogiczne Marii Grzegorzewskiej / Magdalena Skalny ¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 10, s. 58-65 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815 Adres url:
13/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Stereotypy my¶lowe i uprzedzenia dotycz±ce osób niesłysz±cych / Magdalena Skalny ¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2017, T. 70, s. 127-140 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 0079-3418 Adres url:
14/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Deficyt wsparcia społecznego dotycz±ce osób niesłysz±cych na przestrzeni wieków / Magdalena Skalny ¬ródło: Zeszyty Naukowe Pedagogiki Specjalnej. - 2016, nr 9, s. 18-27 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000 p-ISSN: 2300-6463 e-ISSN: 2449-8815
15/15
Autorzy: Magdalena Skalny. Tytuł: Konsekwencje wprowadzenia innowacyjnych produktów bankowych w obsłudze klienta / Magdalena Skalny ¬ródło: W: Innowacje i przedsiębiorczo¶ć - ujęcie makro- i mikroekonomiczne / redakcja naukowa Anna Francik, Vanda Maráková, Katarzyna Szczepańska-Woszczyna Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w D±browie Górniczej, 2016 Opis fizyczny: S. 209-220 p-ISBN: 978-83-65621-06-1 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,6