Wynik wyszukiwania

Zapytanie: SMYRNOVA-TRYBULSKA EUGENIA
Liczba odnalezionych rekordów: 11

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/11

Autorzy: Krzysztof Gurba, Anna ¦lósarz, Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: Video for NAVOICA, a Polish Mooc Platform / Krzysztof Gurba, Anna ¦lósarz and Eugenia Smyrnova-Trybulska
¬ródło: W: Proceedings of the 21st International Conference on Cognition and Exploratory Learning in the Digital AGE (CELDA 2024) : Zagreb, Croatia, October 26-28, 2024 / [ed. by Demetrios G. Sampson, Dirk Ifenthaler and Pedro Isaías]
Adres wydawniczy: Zagreb : IADIS Press, 2024
Opis fizyczny: S. 331-340
p-ISBN: 978-989-8704-61-0
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



2/11
Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska, Piet Kommers, Martin Drlík, Jan Skálka.
Tytuł: Microlearning : New Approaches To A More Effective Higher Education / editors: Eugenia Smyrnova-Trybulska, Piet Kommers, Martin Drlík, Ján Skalka
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2022
Opis fizyczny: 230 s.
p-ISBN: 978-3-031-13358-9
e-ISBN: 978-3-031-13359-6
Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Język publikacji: ENG
Adres url:
DOI:



3/11
Autorzy: Jan Skalka, Martin Drlík, Ľubomír Benko, Jozef Kapusta, Juan Carlos Rodríguez del Pino, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Anna Stolińska, Peter Svec, Pavel Turcinek.
Tytuł: Conceptual Framework for Programming Skills Development Based on Microlearning and Automated Source Code Evaluation in Virtual Learning Environment / Jan Skalka, Martin Drlik, Lubomir Benko, Jozef Kapusta, Juan Carlos Rodríguez del Pino, Eugenia Smyrnova-Trybulska, Anna Stolinska, Peter Svec and Pavel Turcinek
¬ródło: Sustainability. - 2021, Vol. 13, iss. 6, art. id. 3293 ; s. 1-30
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
e-ISSN: 2071-1050
Adres url:
DOI:



4/11
Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: E-learning in the Time of COVID-19 : monograph / scientific editor: Eugenia Smyrnova-Trybulska
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Arts and Sciences of Education in Cieszyn, 2021
Opis fizyczny: 322 s.
p-ISBN: 978-83-66055-25-4
Seria: (E-learning ; Vol. 13)
Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Język publikacji: ENG
Adres url:
DOI:



5/11
Autorzy: Nataliia Morze, Todorka Glushkova, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: New Technologies in Personalisation of STEM and STEAM Education - International Context, International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning / Nataliia Morze, Todorka Glushkova, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska
¬ródło: International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning. - 2021
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1560-4624
e-ISSN: 1741-5055
Adres url:
DOI:



6/11
Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: Innovative Educational Technologies, Tools and Methods for E-learning : monograph / scientific editor Eugenia Smyrnova-Trybulska
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Arts and Sciences of Education in Cieszyn, 2020
Opis fizyczny: 335 s.
p-ISBN: 978-83-66055-19-3
Seria: (E-learning ; Vol. 12)
Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 18,70
Adres url:
DOI:



7/11
Autorzy: Xabier Basogain, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: Steam and steam in contemporary education : challenges, contemporary trends and transformation : a discussion paper / Xabier Basogain, Krzysztof Gurba, Theo Hug, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Eugenia Smyrnova-Trybulska
¬ródło: W: Innovative Educational Technologies, Tools and Methods for E-learning : monograph / scientific editor Eugenia Smyrnova-Trybulska
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Arts and Sciences of Education in Cieszyn, 2020
Opis fizyczny: S. 242-256
p-ISBN: 978-83-66055-19-3
Seria: (E-learning ; Vol. 12)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



8/11
Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: E-learning and STEM Education : monograph / scientific editor Eugenia Smyrnova-Trybulska
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Arts and Sciences of Education in Cieszyn, 2019
Opis fizyczny: 704 s.
p-ISBN: 978-83-66055-12-4
Seria: (E-learning ; Vol. 11)
Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 41
Adres url:
DOI:



9/11
Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: E-learning and Smart Learning Environment for the Preparation of New Generation Specialists : monograph / scientific editor Eugenia Smyrnova-Trybulska
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Ethnology and Sciences of Education, 2018
Opis fizyczny: 664 s.
p-ISBN: 978-83-66055-05-6
Seria: (E-learning ; Vol. 10)
Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 47,0
Adres url:



10/11
Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: Effective development of teachers' skills in the area if ICT and e-learning : monograph / scientific editor Eugenia Smyrnova-Trybulska
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Ethnology and Sciences of Education, 2017
Opis fizyczny: 497 s.
p-ISBN: 978-83-60071-96-0
Seria: (E-learning ; Vol. 9)
Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafilowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 26



11/11
Autorzy: Eugenia Smyrnova-Trybulska.
Tytuł: E-learning methodology - implementation and evaluation : monograph / scientific editor Eugenia Smyrnova-Trybulska
Adres wydawniczy: Katowice ; Cieszyn : Studio Noa for University of Silesia in Katowice. Faculty of Ethnology and Sciences of Education, 2016
Opis fizyczny: 479 s.
p-ISBN: 978-83-60071-86-1
Seria: (E-learning ; Vol. 8)
Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 25,0

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie