Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Kompetencje osobiste i społeczne nauczyciela języków obcych w szkole podstawowej a szkolenie nauczycieli na studiach uzupełniaj±cych magisterskich / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021 Opis fizyczny: 192-204 p-ISBN: 978-83-8084-547-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 DOI: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
2/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Lantz-Deaton, C. and Golubeva, I. (2020). Intercultural Competence for College and University Students: A Global Guide for Employability and Social Change. Switzerland: Springer. ISBN 978-3-030-57445-1 / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. - 2021, T. 34, s. 493-496 Typ publikacji: ZRC Język publikacji: ENG p-ISSN: 2300-5459 e-ISSN: 2450-0380 Adres url: DOI:
3/31
Autorzy: Michał Rogoż, Agnieszka Strzałka. Tytuł: Propaganda content in the "Poznaj Swój Kraj" monthly (1958-1989) / Michał Rogoż, Agnieszka Strzałka ¬ródło: Rocznik Historii Prasy Polskiej. - 2021, T. 24, z. 4, s. 51-68 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 1509-1074 e-ISSN: 2084-8552 Adres url: DOI:
4/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska, Leszek Gracz, Komunikacja międzykulturowa w biznesie. Różnice kulturowe i komunikacja międzykulturowa w różnych regionach ¶wiata jako podstawa sukcesu w biznesie międzynarodowym, Kraków: Edu-Libri, 2018 / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Półrocznik Językoznawczy Tertium. - 2020, Vol. 5, nr 2, s. 243-247 Typ publikacji: PAR Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 10.000 p-ISSN: 2543-7844 Adres url:
5/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Uczenie się języków obcych online przez dorosłych w czasie pandemii : studium jako¶ciowe efektów emocjonalnych / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego. - 2020, T. 33, s. 523-537 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2300-5459 e-ISSN: 2450-0380 Adres url: DOI:
6/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Intercultural Pragmatics as Part of Intercultural Education for Teachers / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Intercultural Foreign Language Teaching and Learning in Higher Education Contexts / [edited by] Piotr Romanowski, Ewa Bandura Adres wydawniczy: [Hershey] : IGI Global, 2019 Opis fizyczny: S. 228-243 p-ISBN: 978-15-2258-128-4 e-ISBN: 978-15-2258-129-1 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,83 Adres url: DOI:
7/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Learner centered teaching: a miracle of learning or a way to chaos in the classroom? / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Sovremennye napravleniâ v lingvistike i prepodavanii âzykov: problema metoda = Modern Developments in Linguistics and Language Teaching: The Problem of Method : sbornik naučnyh statej po materialam III Medunarodnoj naučno-praktičeckoj konferencii g. Penza, 24-27 aprelâ 2019 g. : v dvuh tomah. Tom II, Lingvodidaktičeskie principy i metodiki = III International conference proceedings Penza, 24-27 April 2019 : i two volumens. Volume II Principles and Methods in Language Teaching / pod obŝej redakciej T. V. Dubrovskoj Adres wydawniczy: Penza : Izdatel'stvo PGU, 2019 Opis fizyczny: S. 63-66 p-ISBN: 978-5-907102-93-4 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
8/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: "Yes, you can" : constraints and resources in teaching speaking to secondary school students / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 104-112 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2111 Adres url: DOI:
9/31
Autorzy: Monika Łodej, Agnieszka Strzałka. Tytuł: Introduction to the special issue on "English language education: synergy between theory and practice" / Monika Łodej, Agnieszka Strzałka ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2018, Z. 8, s. 5-7 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG p-ISSN: 2299-2111 DOI:
10/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Angielski jako lingua franca : co ty mówisz?! / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2017, nr 3, s. 87-91 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 8.000 p-ISSN: 0446-7965 Adres url:
11/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Can earning academic credits be enjoyable? : positive psychology in a university course of intercultural communication / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Positive psychology perspectives on foreign language learning and teaching / Danuta Gabry¶-Barker, Dagmara Gałajda editors Adres wydawniczy: [Basel] : Spinger, cop. 2016 Opis fizyczny: S. 307-327 p-ISBN: 978-3-319-32953-6 e-ISBN: 978-3-319-32954-3 Seria: (Second Language Learning and Teaching) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 1
12/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Complaining in English by English as a Lingua Franca users / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2015, Z. 5, s. 99-111 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 3.000 p-ISSN: 2299-2111 e-ISSN: 2449-5239
13/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Cultural (Mis)identification of Non-native Speakers of English Through Speech Act Realization / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Culture's Software : Communication Styles / eds. by Dorota Brzozowska, Władysław Chłopicki Adres wydawniczy: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars, 2015 Opis fizyczny: S. 109-125 p-ISBN: 978-1-4438-7717-6 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,9
14/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: "Masz rację, ale"... czy "Wcale nie!" : jak Polacy ucz±cy się angielskiego broni± swojego zdania / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Słowo w kontek¶cie / pod red. Aleksandry Knapik, Władysława Chłopickiego i Piotra Chruszczewskiego Adres wydawniczy: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Popularyzowania Wiedzy o Komunikacji Językowej "Tertium", 2013 Opis fizyczny: S. 247-260 p-ISBN: 978-83-61678-01-4 Seria: (Język a Komunikacja ; 35) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
15/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Can you tell a Pole by their English? : Polish ELF users' distinctive features in requests and offers / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Papers on language, culture and literature. 4 / red. Alicja Witalisz Adres wydawniczy: Krosno : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia, 2013 Opis fizyczny: S. 303-316 p-ISBN: 978-83-64457-01-2 Seria: (Prace Naukowo-Dydaktyczne Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Kro¶nie ; z. 61) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
16/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Learning and teaching politeness in English as a lingua franca : grasping the dilemmas / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Exploring the microcosm and macrocosm of language teaching and learning : a festschrift on the occasion of 70th birthday of Professor Anna Niżegorodcew / ed. by Elżbieta Mańczak-Wohlfeld , Maria Jodłowiec Adres wydawniczy: Kraków : Jagiellonian University Press, cop. 2013 Opis fizyczny: S. 133-142 p-ISBN: 978-83-233-3500-9 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000
17/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Polite as you can be : teaching to be polite in English as a lingua franca / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Anglica. - 2011, Z. 1, s. 168-178 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Adres url:
18/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Rozbudzanie wrażliwo¶ci interkulturowej : autonomia studenta i nauczyciela dla autonomii ucznia / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Języki Obce w Szkole. - 2011, nr 2, s. 10-12 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
19/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Strategie interakcyjne lektorów, z którymi doro¶li chc± pracować / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Neofilolog. - 2011, nr 37, s. 159-174 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 4.000
20/31
Autorzy: Yuliya Asotska, Agnieszka Strzałka. Tytuł: Taboo and non-conventional content as attitude and emotion sensitive tool / Yuliya Asotska, Agnieszka Strzałka ¬ródło: Journal of Language Teaching and Research. - 2011, Vol. 2, nr 6, s. 1283-1288 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG
21/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Developing teachers' intercultural awareness : path and meanders / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Current issues in English studies / eds. Mariusz Misztal, Mariusz Trawiński Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2009 Opis fizyczny: S. 35-43 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
22/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka, Karolina ¬dziebło. Tytuł: Autonomia ucznia w polskiej szkole ¶redniej : z notatnika metodyka anglisty i nie tylko / Agnieszka Strzałka, Karolina ¬dziebło ¬ródło: W: Autonomia w nauce języka obcego : co osi±gnęli¶my i dok±d zmierzamy / red. Mirosław Pawlak Adres wydawniczy: Kalisz : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM ; Poznań : Uniwersytet im Adama Mickiewicza ; Konin ; Wydawnictwo Panstwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2008 Opis fizyczny: S. 187-196 Seria: (Wokół Kompetencji) Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
23/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Putting the theory of multiple intelligences into practice : the European context / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: New trends in English teacher education : (linguistics, literature and culture) / ed. Ignacio Ramos Gay, A. Jesus Moya Guijarro, José Ignacio Albentosa Hernández Adres wydawniczy: Cuenca : Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha, 2008 Opis fizyczny: S. 125-132 Seria: (Estudios ; 122) Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
24/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Preparing to teach culture in the English classroom and beyond / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Teacher Education : Theory and Practice in the European Context : 1st International Conference on Teacher Education : Kraków, 12-15 May 2005 : [the book of abstracts] / Akademia Pedagogiczna w Krakowie, Universidad de Castilla-La Mancha Adres wydawniczy: [Kraków, 2005] Opis fizyczny: S. 68 Typ publikacji: PRA Język publikacji: ENG
25/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Preparing to teach culture in the English classroom and beyond / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Studies in teacher education : language, literature, and culture / ed. Mariusz Misztal, Mariusz Trawiński Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005 Opis fizyczny: S. 98-104 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
26/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Rozwijanie pedagogicznej ¶wiadomo¶ci interkulturowej przyszłych i obecnych nauczycieli języka angielskiego / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Język trzeciego tysi±clecia 3 : zbiór referatów z konferencji, Kraków, 4-7 marca 2004. T. 3, Język polski i języki obce - kontakty, kultura, dydaktyka / red. tomu Marta D±browska Adres wydawniczy: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Popularyzowania Wiedzy o Komunikacji Językowej "Tertium", 2005 Opis fizyczny: S. 371-380 Seria: (Język a Komunikacja ; 8) Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
27/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: W stronę kompetencji interkulturowej uczniów : implementacja programów interkulturowych w szkole ponadgimnazjalnej / Agnieszka Starzałka ¬ródło: W: Dydaktyka języków obcych a kompetencja kulturowa i komunikacja interkulturowa / red. nauk. Maciej Mackiewicz Adres wydawniczy: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2005 Opis fizyczny: S. 317-326 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
28/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: What do English teachers need today apart from their English? / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Lehre durch Forschung / hrg. Johann Fürst Adres wydawniczy: Krems an der Donau : Pädagogische Akademie der Diözese St. Pölten in Krems, 2005 Opis fizyczny: S. 607-614 Seria: (Forschungs- und Entwicklungsarbeit an der Pädagogischen Akademie Krems und Partnerinstitutionen ; 5) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG
29/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: The position of target language culture in teaching English to secondary school students : the real versus the ideal / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: The legacy of history : English and American studies and the significance of the past. Vol. 2, Language and culture / ed. by Justyna Le¶niewska and Ewa Witalisz Adres wydawniczy: Kraków : Jagiellonian University Press, cop. 2004 Opis fizyczny: S. 154-163 Typ publikacji: PRR Język publikacji: ENG
30/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: To teach but how to teach culture : some remarks on the teaching of English at the secondary level / Agnieszka Strzałka ¬ródło: W: Papers on language, culture and literature / ed. by Władysław Witalisz Adres wydawniczy: Krosno : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004 Opis fizyczny: S. 61-66 Seria: (Prace Naukowo-Dydaktyczne / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Kro¶nie ; z. 9) Typ publikacji: PRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 3.000
31/31
Autorzy: Agnieszka Strzałka. Tytuł: Zintegrowane nauczanie języka i kultury / Agnieszka Strzałka ¬ródło: Neofilolog. - 2004, Nr 25, s. 6-9 Uwagi: Materiały z konferencji "Integracja w nauczaniu języków obcych", Zielona Góra. Typ publikacji: PV Język publikacji: POL