Autorzy: Janusz Morbitzer, Emilia Musiał, Michał Szyszka. Tytuł: Człowiek, media, edukacja / redakcja naukowa Janusz Morbitzer, Emilia Musiał, Michał Szyszka Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, [2023] Opis fizyczny: 310 s. p-ISBN: 978-83-67673-12-9 Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 40.000
2/8
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Laura Fedeli, Anna Włoch, Pierpaolo Limone, Monika Frania, Piergiorgio Guarini, Michał Szyszka, Maria Lidia Mascia, Joanna Falkowska. Tytuł: Digital Competences of Pre-service Teachers in Italy and Poland / Łukasz Tomczyk, Laura Fedeli, Anna Włoch, Pierpaolo Limone, Monika Frania, Piergiorgio Guarini, Michał Szyszka, Maria Lidia Mascia, Joanna Falkowska ¬ródło: Technology, Knowledge and Learning. - 2022, s. 1-31 Uwagi: Article in press. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 100.000 p-ISSN: 2211-1662 e-ISSN: 2211-1670 Adres url: DOI:
3/8
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Laura Fedeli, Anna Włoch, Pierpaolo Limone, Monika Frania, Piergiorgio Guarini, Michał Szyszka, Maria Lidia Mascia, Joanna Falkowska. Tytuł: Evaluation of the Quality of the Educational Software From the Perspective of Experiences of Italian and Polish Pre-Service Teachers / Łukasz Tomczyk, Laura Fedeli, Anna Włoch, Pierpaolo Limone, Monika Frania, Piergiorgio Guarini, Michał Szyszka, Maria Lidia Mascia & Joanna Falkowska ¬ródło: W: ICCE 30th International Conference on Computers in Education Conference Proceedings. Volume I, Kuala Lupmur, Malaysia 28 November - 2 December 2022 / editors: Sridhar Iyer, Ju-Ling Shih, Weiqin Chen, Mas Nida Md Khambari Adres wydawniczy: Taiwan : Asia-Pacific Society for Computers in Education, 2022 Opis fizyczny: S. 613-618 p-ISBN: 978-986-972-149-3 Uwagi: Konferencja na li¶cie. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000
4/8
Autorzy: Michał Szyszka. Tytuł: Socially : edukacja, pomoc i wsparcie w sytuacjach kryzysowych / redakcja naukowa Michał Szyszka Adres wydawniczy: D±browa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB, 2022 Opis fizyczny: 162 s. p-ISBN: 978-83-66794-67-2 e-ISBN: 978-83-66794-68-9 Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: POL
5/8
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Michał Szyszka, Lazar Stoić. Tytuł: Problematic Internet Use among Youths / Łukasz Tomczyk, Michał Szyszka, Lazar Stoić ¬ródło: Education Sciences. - 2020, Vol. 10, s. 1-17 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
Web of Science
p-ISSN: 2227-7102 Adres url: DOI:
6/8
Autorzy: Bożena Płonka-Syroka, Michał Szyszka, Wiesław Wójcik. Tytuł: Niepełnosprawno¶ć i choroba przewlekła : w perspektywie terapeutycznej, zawodowej i społeczno-opiekuńczej / redakcja naukowa: Bożena Płonka-Syroka, Michał Szyszka, Wiesław Wójcik Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka, 2016 Opis fizyczny: 231 s. p-ISBN: 978-83-65277-03-9 Seria: (Niepełnosprawno¶ć i Choroba Przewlekła w Perspektywie Antropologicznej) Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL
7/8
Autorzy: Michał Szyszka, Łukasz Tomczyk, Valentina Gulewska, Dobri Petrowski. Tytuł: Introduction / Michał Szyszka [et al., w tym Łukasz Tomczyk] ¬ródło: W: Modern social and educational challenges and phenomena : polish and macedonian perspectives / ed. by Michał Szyszka [et al., w tym Łukasz Tomczyk] Adres wydawniczy: Cracow ; Bitola : Pedagogical University of Cracow Department of Social Pedagogy and Andragogy, 2015 Opis fizyczny: S. 5-6 p-ISBN: 978-83-941568-0-0 Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG
8/8
Autorzy: Michał Szyszka, Łukasz Tomczyk, Valentina Gulewska, Dobri Petrowski. Tytuł: Modern social and educational challenges and phenomena : polish and macedonian perspectives / ed. by Michał Szyszka [et al., w tym Łukasz Tomczyk] Adres wydawniczy: Cracow ; Bitola : Pedagogical University of Cracow Department of Social Pedagogy and Andragogy, 2015 Opis fizyczny: 324 s. p-ISBN: 978-83-941568-0-0 Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 18