Wynik wyszukiwania

Zapytanie: TOMASZEK KATARZYNA
Liczba odnalezionych rekordów: 55

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/55

Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Adolescents' Relational Resources and Health Risky Behaviours during the COVID-19 Pandemic : Online School Burnout and Psychological Well-Being as Mediators / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: The New Educational Review. - 2024, Vol. 75, s. 13-24
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1732-6729
Adres url:
DOI:



2/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: The relationship between parent's mental health and professional functioning and students' e-learning burnout and well-being during the COVID-19 pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2024, T. 15, nr 1, s. 231-253
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2083-0998
e-ISSN: 2719-4078
Adres url:
DOI:



3/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Ayşe Aypay.
Tytuł: Polish High School Student's Coping Strategies as Predictors of School Burnout Syndrome / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman, Ayşe Aypay
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2023, T. 28, nr 2, s. 43-61
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
DOI:



4/55
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Stres i wypalenie nauk± zdaln± oraz używanie substancji psychoaktywnychjako predyktory dobrostanu psychicznego uczniów podczas pandemii Covid-19 / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Resocjalizacja Polska. - 2023, nr 26, s. 217-237
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2081-3767
e-ISSN: 2392-2656
Adres url:
DOI:



5/55
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka.
Tytuł: Time Perspective Latent Profile Analysis and Its Meaning for School Burnout, Depression, and Family Acceptance in Adolescents / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 8, id. 5433
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



6/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Youth relationships during the pandemic Covid-19 matter : a mediating role of social resources on e-learning burnout, well-being, and overeating behaviors / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Current Problems of Psychiatry. - 2023, Vol. 24, s. 151-162
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2081-3910
e-ISSN: 2353-8627
Adres url:
DOI:



7/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: 'Is it just a matter of impulse control?' : a cross-cultural study in offline and online aggression among Japanese and European burnout students / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2023, nr 3, s. 111-137
Uwagi: GICID: 01.3001.0054.5117
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 0023-5938
e-ISSN: 2657-6007
Adres url:
DOI:



8/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Does time really heal? : Academic burnout and life satisfaction as predictors of post-traumatic growth during the Covid 19 pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Journal of E-Learning and Knowledge Society. - 2022, T. 18, nr 2, s. 41-49
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1826-6223
e-ISSN: 1971-8829
Adres url:
DOI:



9/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Face the Burnout! Link Between Academic Burnout, Facebook Use Motives and Importance, and Facebook Intrusion : A Longitudinal Study / Katarzyna Muchacka, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Roczniki Psychologiczne. - 2022, Vol. 25, nr 3, s. 251-270
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1507-7888
e-ISSN: 2451-4306
DOI:



10/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? : Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Przegl±d Badań Edukacyjnych. - 2022, T. 36, nr 1, s. 199-215
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1895-4308
e-ISSN: 2392-1544
Adres url:
DOI:



11/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Modele alienacji w edukacji - wybrane ujęcia i rekomendacje wychowawcze / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2022, T. 606, nr 1, s. 3-17
Uwagi: GICID: 01.3001.0015.7162
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0552-2188
Adres url:
DOI:



12/55
Autorzy: Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek.
Tytuł: School Burnout and Depression Symptoms of Polish High School Graduates in the Context of COVID-19 Pandemic / Joanna Kossewska, Katarzyna Tomaszek, Emilia Macałka, Gabriela Pocz±tek
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2022, T. 27, nr 4, s. 85 - 99
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
DOI:



13/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Student Burnout and PTSD Symptoms: The Role of Existential Anxiety and Academic Fears on Students during the COVID 19 Pandemic / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Depression Research and Treatment. - 2022, Vol. 2022, Article ID 6979310s. 1-9.
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2090-1321
DOI:



14/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Students' burnout in the E-School Environment : pilot study results of the validation of the E-learning Burnout Scale / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Research in E-learning. - 2022, Vol. 8, iss. 2, s. 1-28
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2451-2583
e-ISSN: 2543-6155
DOI:



15/55
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska.
Tytuł: Students' Depression and School Burnout in the Context of Family Network Acceptance and Deviation from Balanced Time Perspective / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska
¬ródło: Education Sciences. - 2022, Vol. 12, nr 3, s. 157
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2227-7102
DOI:



16/55
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: The mediation effect of dark personality traits and sense of coherence on the association between emotional dysregulation and student burnout / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Work Organisation and Emotion. - 2022, Vol. 12, nr 4, s. 12
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1740-8938
DOI:



17/55
Autorzy: Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska.
Tytuł: Wypalenie szkolne jako mediator relacji między perspektyw± temporaln± a nasileniem depresji u adolescentów / Emilia Macałka, Katarzyna Tomaszek, Joanna Kossewska
¬ródło: Resocjalizacja Polska. - 2022, nr 24, s. 305-325
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2081-3767
e-ISSN: 2392-2656
Adres url:
DOI:



18/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: "Jeszcze kilka minut online - a uwolnię się od napięcia" : wpływ problemów cyber-aktywno¶ci oraz kultury japońskiej i zachodnioeuropejskiej na zwi±zek między wypaleniem uczniów a cyberagresj± / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2022, T. 13, nr 3, s. 127-143
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2083-0998
Adres url:
DOI:



19/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: 'I wonder why sometimes I feel so angry' The associations between academic burnout, Facebook intrusion, phubbing, and aggressive behaviours during pandemic Covid 19 / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Polish Psychological Bulletin. - 2022, Vol. 53, nr 4, s. 302-314
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0079-2993
Adres url:
DOI:



20/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Be Aware of Burnout! The Role of Changes in Academic Burnout in Problematic Facebook Usage among University Students / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2021, Vol. 18, iss. 15, s. 1-16
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



21/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Poczucie alienacji a syndrom wypalenia szkolnego / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Forum O¶wiatowe. - 2021, T. 33, nr 2, s. 47-69
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0867-0323
e-ISSN: 2450-3452
DOI:



22/55
Autorzy: Renata Żurawska-Żyła, Katarzyna Tomaszek, Iga Biadon.
Tytuł: Siła wiary w siebie, społeczn± równo¶ć i ¶wiat sprawiedliwy : wybrane wyznaczniki niepokoju egzystencjalnego w dobie pandemii COVID-19 / Renata Żurawska-Żyła, Katarzyna Tomaszek, Iga Biadon
¬ródło: W: Zaraza... : choroby i epidemie w czasach dawnych i współcze¶nie / redakcja Karol Łukomiak
Adres wydawniczy: ŁódĽ : Wydawnictwo Naukowe ArchaeGraph Diana Łukomiak, 2021
Opis fizyczny: S. 99-129
p-ISBN: 978-83-66035-79-9
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



23/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: The mediating effect of student school burnout on the relationship between coping strategies and Internet addiction / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Current Issues in Personality Psychology. - 2021
Uwagi: Article in press.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2353-4192
e-ISSN: 2353-561X
DOI:



24/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Adaptacja narzędzia do pomiaru zaangażowania uczniów w aktywno¶ci szkolne - wyniki badań pilotażowych nad polsk± wersj± skali SSEM / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Polskie Forum Psychologiczne. - 2020, T. 25, nr 1, s. 85-110
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1642-1043
DOI:



25/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Emocjonalno¶ć studentów do¶wiadczaj±cych syndromu wyczerpania sił. Cz. 1, WskaĽniki wypalenia akademickiego a regulacja emocji, dobrostan psychiczny i stany depresyjne / Katarzyna Tomaszek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2020
Opis fizyczny: 358 s.
p-ISBN: 978-83-7720-463-4
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



26/55
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki.
Tytuł: Empathy, Resilience, and Gratitude - Does Gender Make a Difference? / Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki
¬ródło: Anales de Psicologia. - 2020, Vol. 36, nr 3, s. 521-532
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0212-9728
e-ISSN: 1695-2294
DOI:



27/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Examining the Relationship Between Student School Burnout and Problematic Internet Use / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Educational Sciences: Theory & Practice. - 2020, Vol. 20, nr 2, s. 16-31
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2630-5984
e-ISSN: 2148-7561
DOI:



28/55
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki.
Tytuł: How to become more grateful? : The mediating role of resilience between empathy and gratitude / Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki
¬ródło: Current Psychology. - 2020
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1046-1310
e-ISSN: 1936-4733
DOI:



29/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: The moderation effect of genderon the relationship between student alienation, engagement, and burnout / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Psychologia Wychowawcza. - 2020, nr 18, s. 75-89
Uwagi: GICID: 01.3001.0014.6225
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0033-2860
Adres url:
DOI:



30/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Thinking about My Existence during COVID-19, I Feel Anxiety and Awe-The Mediating Role of Existential Anxiety and Life Satisfaction on the Relationship between PTSD Symptoms and Post-Traumatic Growth / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2020, Vol. 17, iss. 19, s. 1-13, id. 7062
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



31/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Why it is important to engage students in school activities? : Examining the mediation effect of student school engagement on the relationships between student alienation and school burnout / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Polish Psychological Bulletin. - 2020, Vol. 51, nr 2, s. 89-97
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0079-2993
DOI:



32/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Wypalenie szkolne u adolescentów : raport z badań polsko - amerykańskich / Katarzyna Tomaszek , Agnieszka Muchacka-Cymerman
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Petrus, 2020
Opis fizyczny: 204 s.
p-ISBN: 978-83-7720-442-9
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



33/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Zaangażowanie w aktywno¶ci szkolne a funkcjonowanie w roli ucznia : wyniki badań przeprowadzonych na grupie młodzieży gimnazjalnej / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Studia Edukacyjne. - 2020, nr 59, s. 173-200
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1233-6688
DOI:



34/55
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019
Opis fizyczny: 212 s.
p-ISBN: 978-83-8084-432-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
DOI:



35/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Lęk przed o¶mieszeniem - symptomy, geneza i konsekwencje dla funkcjonowania i rozwoju człowieka w biegu życia / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: W: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019
Opis fizyczny: S. 105-124
p-ISBN: 978-83-8084-432-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



36/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Polish adaptation of the ESSBS schoolburnout scale: Pilot study results / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Hacettepe University Journal of Education. - 2019, Vol. 34, nr 2, s. 418-433
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1300-5340
e-ISSN: 2536-4758
Liczba arkuszy: 0,5
DOI:



37/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Przegl±d narzędzi do pomiaru gelotofobii / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: W: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019
Opis fizyczny: S. 125-154
p-ISBN: 978-83-8084-432-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



38/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Sex Differences in the Relationship between Student School Burnout and Problematic Internet Use among Adolescents / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2019, Vol. 16, iss. 21, s. 1-14
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1660-4601
DOI:



39/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Struktura czynnikowa wdzięczno¶ci : wstępne badania adaptacyjne nad skal± SGRAT-PL / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2019, z. 12, s. 79-97
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2084-5596
e-ISSN: 2450-1271
DOI:



40/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Temperamentalne i charakterologiczne predyktory poczucia alienacji młodzieży / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2019, z. 12, s. 274-297
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2084-5596
e-ISSN: 2450-1271
DOI:



41/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Zastosowanie skali ESSBS w badaniach uczniów ze szkół podstawowych / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Niepełnosprawno¶ć. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2019, nr 36, s. 63-80
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9476
e-ISSN: 2544-0519



42/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Gratitude and its measurement - the Polish adaptation of the Grat - R Questionnaire / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota
¬ródło: Czasopismo Psychologiczne. - 2018, T. 24, nr 2, s. 251-260
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1425-6460
Adres url:
DOI:



43/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Humor, warto¶ci i jako¶ć życia - wyniki badań studentów / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Przegl±d Badań Edukacyjnych. - 2018, Vol. 1, nr 26, s. 65-85
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1895-4308
e-ISSN: 2392-1544
Adres url:
DOI:



44/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Radzenie sobie ze stresem i patogenny wzór zachowania A jako predyktory wypalenia szkolnego uczniów / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: TeraĽniejszo¶ć, Człowiek, Edukacja. - 2018, nr 3, s. 67-86
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1505-8808
e-ISSN: 2450-3428
Adres url:



45/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman.
Tytuł: Wybrane ¶rodowiskowe przyczyny syndromu wypalenia uczniów ze szkół gimnazjalnych / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
¬ródło: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2018, nr 2, s. 109-126
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0023-5938
Adres url:



46/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Kobiety i mężczyĽni z poczuciem humoru, czyli o relacji między poczuciem humoru a atrakcyjno¶ci± seksualn± / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: W: Kobiety i mężczyĽni : różnice i podobieństwa / redakcja naukowa Andrzej Łukasik, Krystyna Węgrzyn-Białogłowicz, Anna Englert-Bator
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017
Opis fizyczny: S. 292-305
p-ISBN: 978-83-7996-484-0
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,8



47/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Patologiczna obsesja w relacjach intymnych - charakterystyka zjawiska uporczywego nękania / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2017, z. 10, s. 161-188
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2084-5596
e-ISSN: 2450-1271
DOI:



48/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Samoocena i jako¶ć relacji społecznych jako czynniki chroni±ce przed syndromem wypalenia szkolnego / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2017, nr 4, s. 87-105
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0483-4992
Adres url:



49/55
Autorzy: Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Syndrom wypalenia w zawodzie nauczyciela i w roli ucznia : przegl±d literaturowy / Agnieszka Muchacka-Cymerman, Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Forum O¶wiatowe. - 2017, Vol. 30, nr 2, s. 95-115
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0867-0323
e-ISSN: 2450-3452
Adres url:



50/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Uczeń z syndromem wypalenia w ¶rodowisku szkolnym - psychologiczna charakterystyka zjawiska / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Ruch Pedagogiczny. - 2017, nr 1, s. 77-90
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0483-4992
Adres url:



51/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Wielowymiarowo¶ć zaangażowania uczniów w aktywno¶ci szkolne / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2017, T. 22, nr 1, s. 29-45
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
DOI:



52/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Do¶wiadczenie alienacji u młodzieży a zróżnicowanie predyspozycji twórczych oraz deklarowanego typu uzdolnień / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2016, z. 9, s. 110-126
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2084-5596
e-ISSN: 2450-1271
Adres url:



53/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Socjo-psychologiczne uwarunkowania utraty zaangażowania w aktywno¶ć szkoln± / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2016, T. 69, s. 63-79
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



54/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Obraz siebie u młodzieży wyalienowanej / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. - 2015, Vol. 28, nr 2, s. 109-121
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0867-2040
e-ISSN: 2449-8521
DOI:



55/55
Autorzy: Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Wypalenie szkolne - nowe wyzwanie dla nauczycieli w szkole / Katarzyna Tomaszek
¬ródło: W: Nauczyciel - między etosem a presj± rzeczywisto¶ci. T. 1, Wielowymiarowo¶ć kompetencji współczesnego nauczyciela / redakcja Anna Kwatera, Stanisław Kowal, Ewa Zawisza
Adres wydawniczy: [Będzin] : Wydawnictwo internetowe e-bookowo, 2015
Opis fizyczny: S. 105-118
p-ISBN: 978-83-7859-609-7
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie