Wynik wyszukiwania

Zapytanie: TURULA ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 39

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/39

Autorzy: Anna Turula.
Tytuł: Postęp technologiczny a przyszło¶ć edukacji / Anna Turula
¬ródło: Refleksje. - 2023, nr 4, s. 12-16
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1425-5383
e-ISSN: 2450-8748
Adres url:



2/39
Autorzy: Anna Turula.
Tytuł: Sustainability of Pandemic Disruption in Call : The Case of English Studies / Anna Turula
¬ródło: Roczniki Humanistyczne. - 2023, T. 71, nr 10, s.171-191
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 0035-7707
e-ISSN: 2544-5200
Adres url:
DOI:



3/39
Autorzy: Anna Turula, Anita Buczek-Zawiła.
Tytuł: CALL for Background / edited by Anna Turula and Anita Buczek-Zawiła
Adres wydawniczy: Berlin : Peter Lang GmbH, 2021
Opis fizyczny: 192 s.
p-ISBN: 978-3-631-84529-5
Seria: (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol. 4)
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
DOI:



4/39
Autorzy: Anna Turula.
Tytuł: Civic literacy in the telecollaborative language classroom / Anna Turula
¬ródło: W: CALL for Background / edited by Anna Turula and Anita Buczek-Zawiła
Adres wydawniczy: Berlin : Peter Lang GmbH, 2021
Opis fizyczny: S. 157-168
p-ISBN: 978-3-631-84529-5
Seria: (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol. 4)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



5/39
Autorzy: Anna Turula.
Tytuł: The effects of computer-assisted gamified learning on students' attitudes and progress in advanced grammar class / Anna Turula
¬ródło: Teaching English with Technology. - 2021, Vol. 21, iss. 3, s. 3-17
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1642-1027
Adres url:



6/39
Autorzy: Cédric Sarré, Poppy Skarli, Anna Turula.
Tytuł: The pedagogy of languages for specific purposes : developing key professional competences through a massive open online course for language teachers / Cédric Sarré, Poppy Skarli, Anna Turula
¬ródło: Inovacije u nastavi. - 2021, Vol. 34, nr 4, s. 13-35
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 0352-2334
e-ISSN: 2335-0806
Adres url:
DOI:



7/39
Autorzy: Maike Korinna Grau, Anna Turula.
Tytuł: Experiential learning of telecollaborative competences in pre-service teacher education / Maike Korinna Grau, Anna Turula
¬ródło: Language Learning & Technology. - 2019, Vol. 23, nr 3, s. 98-115
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 200.000
p-ISSN: 1094-3501
Adres url:
DOI:



8/39
Autorzy: Anna Turula, Małgorzata Kurek, Tim Lewis.
Tytuł: Introduction / Anna Turula, Malgorzata Kurek, Tim Lewis
¬ródło: W: Telecollaboration and virtual exchange across disciplines : in service of social inclusion and global citizenship / edited by Anna Turula, Malgorzata Kurek,Tim Lewis
Adres wydawniczy: Voillans : Research-publishing.net, 2019
Opis fizyczny: S. 1-6
p-ISBN: 978-2-490057-41-2
e-ISBN: 978-2-490057-42-9
e-ISBN: 978-2-490057-43-6
Typ publikacji: PV
Język publikacji: ENG
Adres url:
DOI:



9/39
Autorzy: Anna Turula, Małgorzata Kurek, Tim Lewis.
Tytuł: Telecollaboration and virtual exchange across disciplines : in service of social inclusion and global citizenship / edited by Anna Turula, Malgorzata Kurek,Tim Lewis
Adres wydawniczy: Voillans : Research-publishing.net, 2019
Opis fizyczny: 134 s.
p-ISBN: 978-2-490057-41-2
e-ISBN: 978-2-490057-42-9
e-ISBN: 978-2-490057-43-6
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
DOI:



10/39
Autorzy: Anna Turula, Maike Grau.
Tytuł: Distributed teaching presence in a telecollaborative project / Anna Turula, Maike Grau
¬ródło: W: CALL for Mobility / Joanna Pitura, Shannon Saura (eds.)
Adres wydawniczy: Berlin : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2018
Opis fizyczny: S. 29-47
p-ISBN: 978-3-631-74455-0
Seria: (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol. 3)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 1,1
DOI:



11/39
Autorzy: Anna Turula, Tomasz Walasek.
Tytuł: Dynamika stosunków społecznych w e-grupie : jak to robimy na platformie MOODLE? / Anna Turula, Tomasz Walasek
¬ródło: Meritum. Mazowiecki Kwartalnik Edukacyjny. - 2018, nr 1, s. 28-38
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
p-ISSN: 1896-2521
Adres url:



12/39
Autorzy: Anna Turula.
Tytuł: E-learning akademicki : perspektywa humanistyczna / Anna Turula
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2018
Opis fizyczny: 136 s.
p-ISBN: 978-83-8084-112-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 825)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Liczba arkuszy: 7,5
DOI:



13/39
Autorzy: Anna Turula.
Tytuł: Hybrydowy tutoring akademicki / Anna Turula
¬ródło: W: Tutoring jako spotkanie : historie indywidualnych przypadków / redakcja naukowa: Beata Karpińska-Musiał, Magdalena Panońko
Adres wydawniczy: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
Opis fizyczny: S. 287-301
p-ISBN: 978-83-8124-289-9
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,9



14/39
Autorzy: Anna Turula.
Tytuł: The shallows and the depths : cognitive and social presence in blended tutoring / Anna Turula
¬ródło: Technology Pedagogy and Education. - 2018, Vol. 27, iss. 2, s. 233-250
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 25.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 1475-939X
    DOI:



    15/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: ICT goes university : three ideas and their implementations / Anna Turula
    ¬ródło: E-mentor. - 2017, nr 3, s. 33-46
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    p-ISSN: 1731-6758
    e-ISSN: 1731-7428
    Adres url:
    DOI:



    16/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Learner autonomy as a social construct in the context of Italki / Anna Turula
    ¬ródło: Teaching English with Technology. - 2017, iss. 2, s. 3-28
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    e-ISSN: 1642-1027
    Adres url:



    17/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Najpierw dydaktyka : przykłady zastosowania TIK w kształceniu uniwersyteckim a model SAMR (ZRMP) / Anna Turula
    ¬ródło: Meritum. Mazowiecki Kwartalnik Edukacyjny. - 2017, nr 3, s. 13-20
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    p-ISSN: 1896-2521



    18/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Teaching presence in telecollaboration : keeping an open mind / Anna Turula
    ¬ródło: SYSTEM. - 2017, Vol. 64C, s. 21-33
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 30.000
    Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 0346-251X
    DOI:



    19/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Between new technologies and new paradigms in academic education : a non-reductionist approach / Anna Turula
    ¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2016, Vol. 2, nr 2, s. 47-60
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2450-5455
    e-ISSN: 2451-2125
    Liczba arkuszy: 0,92
    Adres url:



    20/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Cienkie ¶ciany uniwersytetu XXI wieku / Anna Turula
    ¬ródło: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, Pedagogika. - 2016, t. 25, nr 1, s. 31-44
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    p-ISSN: 1734-185X
    Adres url:
    DOI:



    21/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Klasa językowa o cienkich ¶cianach na przykładzie italki.com - portalu wymiany tandemowej "język za język" / Anna Turula
    ¬ródło: TeraĽniejszo¶ć, Człowiek, Edukacja. - 2016, nr 4, s. 77-95
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428
    Adres url:



    22/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Thinking in a foreign language, fast and slow / Anna Turula
    ¬ródło: Polish Psychological Bulletin. - 2016, Vol. 47, iss. 2, s. 228-232
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 15.000
    p-ISSN: 1641-7844
    DOI:



    23/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: University education in the digital age - are we open? / Anna Turula
    ¬ródło: W: CALL for openness / Mariusz Marczak, Jarosław Krajka (eds.)
    Adres wydawniczy: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, 2016
    Opis fizyczny: S. 145-159
    p-ISBN: 978-3-631-67226-6
    e-ISBN: 978-3-653-06756-9
    e-ISBN: 978-3-631-69642-2
    Seria: (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol. 2)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,65
    DOI:



    24/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: What the good (digital) language learner can teach us? / Anna Turula
    ¬ródło: Teaching English with Technology. - 2016, iss. 3, s. 52-73
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    e-ISSN: 1642-1027
    Adres url:



    25/39
    Autorzy: Anna Turula, Maria Chojnacka.
    Tytuł: CALL for bridges between school and academia / Anna Turula, Maria Chojnacka (eds.)
    Adres wydawniczy: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang Edition, 2015
    Opis fizyczny: 189 s.
    p-ISBN: 978-3-631-66335-6
    Seria: (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol. 1)
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Liczba arkuszy: 11
    DOI:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    26/39
    Autorzy: Dorothy Chun, Anna Turula.
    Tytuł: Cognitive and social presence in task-based telecollaboration / Dorothy Chun, Anna Turula
    ¬ródło: W: Task design and CALL : proceedings, Universitat Rovira i Virgili, 6-8 July 2015 / composed by Jozef Colpaert, Ann Aerts, Margret Oberhofer
    Adres wydawniczy: Antwerpen : Universiteit Antwerpen, 2015
    Opis fizyczny: S. 198-207
    p-ISBN: 9789057284786
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,6
    Adres url:



    27/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Digital TEFL training programmes - in search of a bridge well-balanced / Anna Turula
    ¬ródło: W: CALL for bridges between school and academia / Anna Turula, Maria Chojnacka (eds.)
    Adres wydawniczy: Frankfurt am Main [etc] : Peter Lang Edition, 2015
    Opis fizyczny: S. 91-109
    p-ISBN: 978-3-631-66335-6
    Seria: (Studies in Computer Assisted Language Learning ; Vol.1)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,18
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    28/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: In and between people in an online course : e-classroom dynamics and NEO-FFI personality measures / Anna Turula
    ¬ródło: W: Insights into Technology Enhanced Language Pedagogy / Anna Turula, Beata Mikołajewska, Danuta Stanulewicz (eds.)
    Adres wydawniczy: Frankfurt am Main [etc] : Peter Lang Edition, 2015
    Opis fizyczny: S. 43-54
    p-ISBN: 978-3-631-65669-3
    e-ISBN: 978-3-653-04995-4
    Seria: (Gdańsk Studies in Language ; 4)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    29/39
    Autorzy: Anna Turula, Beata Mikołajewska, Danuta Stanulewicz.
    Tytuł: Insights into technology enhanced language pedagogy / Anna Turula, Beata Mikołajewska, Danuta Stanulewicz (eds.)
    Adres wydawniczy: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang Edition, 2015
    Opis fizyczny: 206 s.
    p-ISBN: 978-3-631-65669-3
    Seria: (Gdańsk Studies in Language ; 4)
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 11
    DOI:
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    30/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Telecollaboration in the clash of high-/low-context cultures : social justice at stake / Anna Turula
    ¬ródło: W: Globalizing Online Telecollaborations, Internationalization and Social Justice / Nataly Tcherepashenets, Florence Lojacono
    Adres wydawniczy: Bern : Peter Lang, 2015
    Opis fizyczny: S. 53 - 84
    p-ISBN: 978-3-0343-1520-3
    Seria: (Telecollaboration in Education ; Vol. 4)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1,55



    31/39
    Autorzy: Anna Turula, Thomas Raith.
    Tytuł: Telecollaboration insights : learning from exchanges that fail / Anna Turula, Thomas Raith
    ¬ródło: EuroCALL Review. - 2015, Vol. 23, nr 23, 19-37
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 1695-2618
    Liczba arkuszy: 1,1
    Adres url:



    32/39
    Autorzy: Małgorzata Kurek, Anna Turula.
    Tytuł: Digital teacher autonomy - wishful thinking or reality? : on teacher attitudes to Web 2.0 tools / Małgorzata Kurek, Anna Turula
    ¬ródło: W: Attitudes to Technology in ESL/EFL Pedagogy / ed. by Marina Dodigovic
    Adres wydawniczy: Dubaj : TESOL Arabia Publications, 2014
    Opis fizyczny: S. 112-127
    p-ISBN: 978-9948-20-690-3
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1



    33/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Kiedy dydaktyka akademicka jest nowoczesna : o potrzebie dywersyfikacji kształcenia na odległo¶ć / Anna Turula
    ¬ródło: Kultura i Polityka. - 2014, nr 16, s. 45-63
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 1899-4466



    34/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Micro- and macro-perspectives on students' attitudes to online classes / Anna Turula
    ¬ródło: W: Classroom-oriented research : achievements and challenges / Mirosław Pawlak, Jakub Bielak, Anna Mystkowska-Wiertelak (eds.)
    Adres wydawniczy: Heidelberg : Springer, 2014
    Opis fizyczny: S. 155-167
    p-ISBN: 978-3-319-00187-6
    e-ISBN: 978-3-319-00188-3
    Seria: (Second Language Learning and Teaching)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1
    DOI:



    35/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Project work - learning from failures / Anna Turula
    ¬ródło: Kwartalnik Neofilologiczny. - 2014, z. 3, s. 499-509
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    p-ISSN: 0023-5911



    36/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Affect in VLEs : anxiety and motivation in blended EFL teacher raining / Anna Turula
    ¬ródło: W: The affective dimension in second language acquisition / ed. Danuta Gabry¶-Barker, Joanna Bielska
    Adres wydawniczy: Bristol : Multilingual Matters, [2013]
    Opis fizyczny: S. 254-267
    p-ISBN: 978-1-84769-968-8
    Seria: (Second language acquisition ; 68)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 1
    [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



    37/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Designing pro-telecollaboration Teacher Traning : some insights based on the Ocean Personality Measures / Anna Turula
    ¬ródło: W: 20 years of EUROCALL : learning from the past, looking to the future : 2013 EUROCALL conference, Évora, Portugal, proceedings / Linda Bradley; Sylvie Thouësny
    Adres wydawniczy: Dublin : Research-publishing.net, 2013
    Opis fizyczny: S. 244-249
    p-ISBN: 978-1-908416-13-1
    Typ publikacji: ZR
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,5



    38/39
    Autorzy: Anna Turula, Małgorzata Kurek.
    Tytuł: Praca zespołowa online : uwarunkowania kulturowe i edukacyjne - próba analizy / Anna Turula, Małgorzata Kurek
    ¬ródło: W: Dydaktyka językowa a kompetencje ogólne / pod red. Joanny Stańczyk, Elżbiety Nowikiewicz
    Adres wydawniczy: Bydgoszcz : Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych, 2013
    Opis fizyczny: S. 247-259
    p-ISBN: 978-83-919063-0-9
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8



    39/39
    Autorzy: Anna Turula.
    Tytuł: Rola studentów w opracowaniu e-materiałów dydaktycznych : perspektywy macro i micro / Anna Turula
    ¬ródło: W: Aspekty multidyscyplinarne / pod red. Edyty Sadowskiej, Wiesława Sztumskiego
    Adres wydawniczy: Częstochowa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2013
    Opis fizyczny: S. 329-340
    p-ISBN: 978-83-61425-35-9
    Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; t. 2-3)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie