Autorzy: L'ubomíra Valovičová, Jan Ondruka, Ľubomír Zelenický. Tytuł: Didactic Transfer of Physics Knowledge Through Distance Education : DIDFYZ 2021 : Terchová Slovakia, 13-16 October 2021 / Ľubomíra Valovičová, Ján Ondruka and Ľubomír Zelenický Adres wydawniczy: Melville : AIP Publishing, 2022 p-ISBN: 978-0-7354-4341-9 Seria: (AIP Conference Proceedings / Vol. 2458) Uwagi: Publikacja Ľródłowa niafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Adres url: [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
2/4
Autorzy: L'ubomíra Valovičová, Jana Trníková, Eva Sollárová, Boris Katruín. Tytuł: Stimulation and Development of Intellectual Abilities in Preschool-Age Children / L'ubomíra Valovičová, Jana Trníková, Eva Sollárová, Boris Katruín ¬ródło: Education Sciences. - 2020, Vol. 10, s. 1-14 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 70.000 p-ISSN: 2227-7102 e-ISSN: 2227-7102 DOI:
3/4
Autorzy: L'ubomíra Valovičová, Jan Ondruska, Lubomir Zelenicky. Tytuł: DIDFYZ 2019 : formation of the Natural Science Image of the World in the 21st Century, Terchova, Slovakia 9-12 October 2019 / editors Lubomira Valovicova, Jan Ondruska, Lubor Zelenicky Adres wydawniczy: Melville ; New York : AIP Publishing, 2019 Opis fizyczny: [329 s.] p-ISBN: 978-0-7354-1897-4 Seria: (AIP Conference Proceedings ; Vol. 2152 ; 0094-243X) Uwagi: Publikacja Ľródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 19,3 Adres url: DOI:
4/4
Autorzy: L'ubomíra Valovičová, Eva Sollárová, Jana Trníková, Natália Deáková. Tytuł: Inquiry-based science education as a support of school readiness / L'ubomíra Valovičová, Eva Sollárová, Jana Trníková and Natália Deáková ¬ródło: W: DIDFYZ 2019 : formation of the Natural Science Image of the World in the 21st Century, Terchova, Slovakia, 9-12 October 2019 / editors Lubomira Valovicova, Jan Ondruska, Lubor Zelenicky Adres wydawniczy: Melville ; New York : AIP Publishing, 2019 Opis fizyczny: S. 020004-1-020004-7 p-ISBN: 978-0-7354-1897-4 Seria: (AIP Conference Proceedings ; Vol. 2152) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 DOI: