Autorzy: Soňa Kariková, Miroslav Krystoň, Viliam Michalovič, Zuzana Neupauer, Ivan Pavlov, Barbora Vaněk. Tytuł: (Il)Literacy of adults as a problem of inclusion and equality in lifelong learning / Soňa Kariková, Miroslav Krystoň, Viliam Michalovič, Zuzana Neupauer, Ivan Pavlov, Barbora Vaněk ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 9-34 p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000
2/6
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk. Tytuł: Conclusions / Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 175-176 p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG
3/6
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk, Ivan Pavlov, Soňa Kariková, Barbora Biresova, Miroslav Krystoň. Tytuł: Critical thinking, problem-solving strategies and individual development assessment among NEETs - research conducted in Slovakia, Poland and Estonia / Łukasz Tomczyk, Barbora Vanek, Ivan Pavlov, Soňa Kariková, Barbora Biresova & Miroslav Krystoň ¬ródło: International Journal of Lifelong Education. - 2018, Vol. 37, nr 6, s. 701-718 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podaj±ce opis:
Scopus
p-ISSN: 0260-1370 e-ISSN: 1464-519X DOI:
4/6
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk. Tytuł: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: 176 s. p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG, POL Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 7 DOI:
5/6
Autorzy: Barbora Vaněk, Łukasz Tomczyk. Tytuł: Introduction / Barbora Vaněk, Łukasz Tomczyk ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018 Opis fizyczny: S. 5-8 p-ISBN: 978-83-953737-0-1 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9) Typ publikacji: PV Język publikacji: ENG
6/6
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk. Tytuł: Adults literacies as benefit for inclusion and equity : reports on young adults being NEETs: Estonia, Iceland, Poland and Slovakia / editors Łukasz Tomczyk Barbora Vaněk Adres wydawniczy: Banská Bystrica ; Cracow : Department of Social Pedagogy and Andragogy Pedagogical University of Cracow, 2017 Opis fizyczny: 147 s. p-ISBN: 978-83-941568-8-6 Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 8) Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Liczba arkuszy: 6,5 Adres url: