Wynik wyszukiwania

Zapytanie: VANĚK BARBORA
Liczba odnalezionych rekordów: 6

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/6

Autorzy: Soňa Kariková, Miroslav Krystoň, Viliam Michalovič, Zuzana Neupauer, Ivan Pavlov, Barbora Vaněk.
Tytuł: (Il)Literacy of adults as a problem of inclusion and equality in lifelong learning / Soňa Kariková, Miroslav Krystoň, Viliam Michalovič, Zuzana Neupauer, Ivan Pavlov, Barbora Vaněk
¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk
Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018
Opis fizyczny: S. 9-34
p-ISBN: 978-83-953737-0-1
Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



2/6
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk.
Tytuł: Conclusions / Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk
¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk
Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018
Opis fizyczny: S. 175-176
p-ISBN: 978-83-953737-0-1
Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: ENG



3/6
Autorzy: Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk, Ivan Pavlov, Soňa Kariková, Barbora Biresova, Miroslav Krystoň.
Tytuł: Critical thinking, problem-solving strategies and individual development assessment among NEETs - research conducted in Slovakia, Poland and Estonia / Łukasz Tomczyk, Barbora Vanek, Ivan Pavlov, Soňa Kariková, Barbora Biresova & Miroslav Krystoň
¬ródło: International Journal of Lifelong Education. - 2018, Vol. 37, nr 6, s. 701-718
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Inne bazy podaj±ce opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 0260-1370
    e-ISSN: 1464-519X
    DOI:



    4/6
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk.
    Tytuł: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk
    Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018
    Opis fizyczny: 176 s.
    p-ISBN: 978-83-953737-0-1
    Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9)
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 40.000
    Liczba arkuszy: 7
    DOI:



    5/6
    Autorzy: Barbora Vaněk, Łukasz Tomczyk.
    Tytuł: Introduction / Barbora Vaněk, Łukasz Tomczyk
    ¬ródło: W: How to work with NEETs : recommendations for policy and practice / editors Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk
    Adres wydawniczy: Kraków ; Banská Bystrica : Intitute of Educational Studies Pedagogical University of Cracow, 2018
    Opis fizyczny: S. 5-8
    p-ISBN: 978-83-953737-0-1
    Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 9)
    Typ publikacji: PV
    Język publikacji: ENG



    6/6
    Autorzy: Łukasz Tomczyk, Barbora Vaněk.
    Tytuł: Adults literacies as benefit for inclusion and equity : reports on young adults being NEETs: Estonia, Iceland, Poland and Slovakia / editors Łukasz Tomczyk Barbora Vaněk
    Adres wydawniczy: Banská Bystrica ; Cracow : Department of Social Pedagogy and Andragogy Pedagogical University of Cracow, 2017
    Opis fizyczny: 147 s.
    p-ISBN: 978-83-941568-8-6
    Seria: (Czech-Polish-Slovak Studies in Andragogy and Social Gerontology ; T. 8)
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 40.000
    Liczba arkuszy: 6,5
    Adres url:

         stosuj±c format:
    Nowe wyszukiwanie