Autorzy: Karel Vojíř, Martin Rusek, Martina Tóthová. Tytuł: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XVIII, PBE 2020, 5.-6. 11. 2020 Prague : book of abstracts / Karel Vojíř, Martin Rusek, Martina Tóthová (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2020 Opis fizyczny: 47 s. p-ISBN: 978-80-7603-220-0 Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Adres url:
2/5
Autorzy: Martin Rusek, Karel Vojíř. Tytuł: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XVI, PBE 2018, 8.-9. 11. 2018 Prague / Martin Rusek, Karel Vojíř (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2019 Opis fizyczny: 194 s. p-ISBN: 978-80-7603-066-4 Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 12,1 Adres url:
3/5
Autorzy: Martin Rusek, Martina Tóthová, Karel Vojíř. Tytuł: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XVII, PBE 2019, 7th-8th November 2019 Prague : conference proceedings / Martin Rusek, Martina Tóthová & Karel Vojíř (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2019 Opis fizyczny: 255 s. p-ISBN: 978-80-7603-155-5 Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Adres url:
4/5
Autorzy: Martin Rusek, Karel Vojíř. Tytuł: 15th PBE conference : project-based education in science education : empirical texts XV, 2.-3. 11.2017 Praha / Martin Rusek, Karel Vojíř (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University in Prague. Faculty of Education, 2018 Opis fizyczny: 264 s. p-ISBN: 978-80-7290-980-3 Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG
5/5
Autorzy: Martin Rusek, Karel Vojíř. Tytuł: Project-Based Education And Other Activating Strategies In Science Education XV, PBE 2017, 2.-3. 11. 2017 Prague / Martin Rusek, Karel Vojíř (Eds.) Adres wydawniczy: Prague : Charles University - Faculty of Education, 2018 Opis fizyczny: 264 s. p-ISBN: 978-80-7290-980-3 Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego. Język publikacji: ENG Inne bazy podające opis: