Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Łukasz Tomczyk, Katarzyna Walotek-Ściańska, Dariusz Rott. Tytuł: Sustainable Development in Secondary Schools Curricula. Polish Context=Ustojčivoe razbitie v učebnyh programmah srednih kol / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Łukasz Tomczyk, Katarzyna Walotek-Ściańska, Dariusz Rott Źródło: Voprosy Obrazovaniya-Educational Studies Moscow. - 2020, no. 1, s. 182-204 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 Inne bazy podające opis:
2/5
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-Ściańska. Tytuł: Critical thinking as an educational objective in a global information society [Dokument elekroniczny] / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek- Ściańska Źródło: Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. - 2018, Vol. 2 Uwagi: Publikacja indeksowana w WOS. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 p-ISSN: 2256-0629 Adres url: DOI:
3/5
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-Ściańska. Tytuł: Environmental Protection in School Curricula: Polish Context / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz and Katarzyna Walotek-Ściańska Źródło: Open Access Sustainability. - 2018, Vol. 10, nr 12, id. 4558 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podające opis:
Scopus
e-ISSN: 2071-1050 Adres url: DOI:
4/5
Autorzy: Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-Ściańska. Tytuł: Teachers' Knowledge on Education for Sustainable Development - Polish Context / Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Iwona Ocetkiewicz and Katarzyna Walotek-Ściańska Źródło: Croatian Journal of Education. - 2018, Vol. 20, nr 3, s. 1001-1028 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 p-ISSN: 1848-5189 DOI:
5/5
Autorzy: Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-Ściańska. Tytuł: Which Media do Polish Teachers Use to Support Sustainable Development among Students? : Analysis of Research / Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek- Ściańska Źródło: Sustainability. - 2018, Vol. 10, nr 5, id. 1496 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Inne bazy podające opis: