Wynik wyszukiwania

Zapytanie: WIERZBICKA KINGA
Liczba odnalezionych rekordów: 4

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/4

Autorzy: Kinga Wierzbicka, Alicja Walosik.
Tytuł: The use od 3D printing technology in the opinion of primary school students / Kinga Wierzbicka, Alicja Walosik
¬ródło: W: Media in education & Education in the media / editor Małgorzata Nodzyńska-Moroń
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej, 2024
Opis fizyczny: S. 93-100
p-ISBN: 978-83-68020-40-3
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



2/4
Autorzy: Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska, Kinga Wierzbicka.
Tytuł: Distance learning in the light of research - New challenges for school practice / Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska, Kinga Wierzbicka
¬ródło: Społeczeństwo. Edukacja. Język. - 2022, T. 15, s. 23-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2353-1266
e-ISSN: 2449-7983
Adres url:
DOI:



3/4
Autorzy: Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska, Kinga Wierzbicka.
Tytuł: Nauczanie zdalne - now± przestrzeni± edukcyjn± dla kształtowania wybranych kompetencji kluczowych / Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska, Kinga Wierzbicka
¬ródło: W: Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej od przedszkola po studia wyższe : refleksje - aplikacje - inspiracje / redakcja Ewa Gaju¶-Lankamer, Anna Maria Wójcik, Ilona Żeber-Dzikowska
Adres wydawniczy: Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2022
Opis fizyczny: S. 273-285
p-ISBN: 9788322796597
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



4/4
Autorzy: Alicja Walosik, Kinga Wierzbicka, Paweł Cie¶la.
Tytuł: The teacher as a mediator in difficult educational problems / Alicja Walosik, Kinga Wierzbicka, Paweł Cie¶la
¬ródło: Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2022, Z. 12, s. 74-85
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2083-7267
e-ISSN: 2450-3487
Adres url:
DOI:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie