Autorzy: Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska, Kinga Wierzbicka. Tytuł: Distance learning in the light of research - New challenges for school practice / Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska, Kinga Wierzbicka ¬ródło: Społeczeństwo. Edukacja. Język. - 2022, T. 15, s. 23-36 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2353-1266 e-ISSN: 2449-7983 Adres url: DOI:
2/3
Autorzy: Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska, Kinga Wierzbicka. Tytuł: Nauczanie zdalne - now± przestrzeni± edukcyjn± dla kształtowania wybranych kompetencji kluczowych / Alicja Walosik, Ilona Żeber-Dzikowska, Kinga Wierzbicka ¬ródło: W: Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji przyrodniczej od przedszkola po studia wyższe : refleksje - aplikacje - inspiracje / redakcja Ewa Gaju¶-Lankamer, Anna Maria Wójcik, Ilona Żeber-Dzikowska Adres wydawniczy: Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2022 Opis fizyczny: S. 273-285 p-ISBN: 9788322796597 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
3/3
Autorzy: Alicja Walosik, Kinga Wierzbicka, Paweł Cie¶la. Tytuł: The teacher as a mediator in difficult educational problems / Alicja Walosik, Kinga Wierzbicka, Paweł Cie¶la ¬ródło: Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia. - 2022, Z. 12, s. 74-85 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2083-7267 e-ISSN: 2450-3487 Adres url: DOI: