Wynik wyszukiwania

Zapytanie: WLAZŁO MARCIN
Liczba odnalezionych rekordów: 4

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/4

Autorzy: Marcin Wlazło, Maciej Sokołowski-Zgid.
Tytuł: Przemiany edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością / pod redakcją: Marcina Wlazło, Macieja Sokołowskiego-Zgida
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017
Opis fizyczny: 317 s.
p-ISBN: BRAK
Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; T. 13)
Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 17,6



2/4
Autorzy: Marcin Wlazło, Karolina Kaliszewska.
Tytuł: Special education - new discoveries / edited by Marcin Wlazło, Karolina Kaliszewska
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017
Opis fizyczny: 144 s.
p-ISBN: BRAK
Seria: (Special Pedagogy - Conception and the Reality / University of Szczecin ; Vol. 5)
Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 7



3/4
Autorzy: Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło.
Tytuł: Edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych - oblicza terapii / redakcja naukowa Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego "Minewra", 2013
Opis fizyczny: 389 s.
p-ISBN: 978-83-64277-09-2
Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 9)
Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 20,5



4/4
Autorzy: Karolina Kaliszewska, Liliana Konopska, Marcin Wlazło.
Tytuł: Policy regulations and employment and the quality of life of disabled persons / edited by Karolina Kaliszewska, Lilianna Konopska, Marcin Wlazło
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego "Minewra", 2013
Opis fizyczny: 117 s.
p-ISBN: 978-83-64277-06-1
Seria: (Special Pedagogy - Conceptions and the Reality / University of Szczecin ; vol. 3)
Uwagi: Publikacja źródłowa nieafiliowana do Uniwersytetu Pedagogicznego.
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Liczba arkuszy: 6,5

     stosując format:
Nowe wyszukiwanie