Wynik wyszukiwania

Zapytanie: WOLANIN AGATA
Liczba odnalezionych rekordów: 14

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/14

Autorzy: Agata Wolanin.
Tytuł: I Feel Like I'm a Different Person : Exploring Undergraduate Students' Imagined L2 Selves / Agata Wolanin
¬ródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition. - 2025, Vol. 11, nr 1, s. 1-21
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2450-5455
e-ISSN: 2451-2125
Adres url:
DOI:



2/14
Autorzy: Agata Wolanin.
Tytuł: In the webs of the Internet : Generation Z and their informal exposure to English / Agata Wolanin
¬ródło: Neofilolog. - 2025, nr 64/2, s. 325-345
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



3/14
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Agata Wolanin.
Tytuł: Introduction / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Agata Wolanin
¬ródło: Neofilolog. - 2025, nr 64/1, s. 5-9
Typ publikacji: PV
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



4/14
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat.
Tytuł: Language teachers' attitudes to working with multilingual refugee learners : do teacher Openness to Experience, Intercultural Sensitivity and plurilingualism matter? / Joanna Rokita-Ja¶kow, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin and Werona Król-Gierat
¬ródło: Language Teaching Research. - 2025
Uwagi: Article in press.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 200.000
p-ISSN: 1362-1688
e-ISSN: 1477-0954
Adres url:
DOI:



5/14
Autorzy: Agata Wolanin.
Tytuł: Marianne Nikolov & Stela Letica Krevelj (eds.) Early Foreign Language Learning and Teaching: Evidence Versus Wishful Thinking , Bristol; Jackson: Multilingual Matters, 2025, s. 330 / Agata Wolanin
¬ródło: Neofilolog. - 2025, nr 64/1, s. 208-215
Typ publikacji: PAR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 35.000
p-ISSN: 1429-2173
e-ISSN: 2545-3971
Adres url:
DOI:



6/14
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin.
Tytuł: Na wspólnej drodze : nauczyciele języka angielskiego o pracy z uczniami z do¶wiadczeniem migracji / Joanna Rokita-Ja¶kow, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak, Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UKEN, 2024
Opis fizyczny: 180 s.
p-ISBN: 978-83-68260-04-5
Seria: (Prace Monograficzne / UKEN ; nr 1221)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



7/14
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak.
Tytuł: Bridging the 'dual lives' : school socialization of young bi/ multilinguals in the eyes of EFL teachers / Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin, Werona Król-Gierat, Katarzyna Nosidlak
¬ródło: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. - 2023, Vol. 26, nr 4, 395-410
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 200.000
p-ISSN: 1367-0050
e-ISSN: 1747-7522
Adres url:
DOI:



8/14
Autorzy: Agata Wolanin.
Tytuł: Time for reflection : raising L2 students' critical cultural awareness in practice / Agata Wolanin
¬ródło: W: Time and temporality across disciplines and methodologies / edited by Artur Piskorz
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2023
Opis fizyczny: S. 199-219
p-ISBN: 978-83-8084-677-7
e-ISBN: 978-83-8084-678-4
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1061)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000



9/14
Autorzy: Agata Wolanin.
Tytuł: The complexity of critical cultural awareness in L2 education : from theory to practice / Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP, 2022
Opis fizyczny: 228 s.
p-ISBN: 978-83-8084-881-8
e-ISBN: 978-83-8084-882-5
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1132)
Typ publikacji: ZK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 120.000
DOI:



10/14
Autorzy: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin.
Tytuł: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Cham : Springer International Publishing, 2021
Opis fizyczny: 336 s.
p-ISBN: 978-3-030-66021-5
e-ISBN: 978-3-030-66022-2
Seria: (Second Language Learning and Teaching)
Typ publikacji: ZRK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
Adres url:
DOI:



11/14
Autorzy: Agata Wolanin.
Tytuł: The evolution of L2 education and research : An overview of paradigm shifts in applied linguistics / Agata Wolanin
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Linguistica. - 2021, Z. 16, s. 211-223
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2083-1765
Adres url:
Repozytorium UP:
DOI:



12/14
Autorzy: Agata Wolanin.
Tytuł: Za którymi górami, za czyimi lasami…? : rozbudzanie wrażliwo¶ci kulturowej dzieci za pomoc± historyjek anglojęzycznych / Agata Wolanin
¬ródło: W: Nauczanie dzieci języków obcych : globalne wyzwania, lokalne rozwi±zania / pod red. Joanny Rokity-Ja¶kow i Katarzyny Nosidlak
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2021
Opis fizyczny: S. 121-135
p-ISBN: 978-83-8084-547-3
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 999)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



13/14
Autorzy: Agata Wolanin.
Tytuł: "Picture this!" - the educational value of illustrations in the process of teaching L2 to young learners / Agata Wolanin
¬ródło: W: Facing Diversity in Child Foreign Language Education / editors: Joanna Rokita-Ja¶kow, Agata Wolanin
Adres wydawniczy: Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2021
Opis fizyczny: S. 201-213
p-ISBN: 978-3-030-66021-5
e-ISBN: 978-3-030-66022-2
Seria: (Second Language Learning and Teaching)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



14/14
Autorzy: Agata Cierpisz.
Tytuł: Dismantling intercultural competence - a proposal for interpreting the concept of critical cultural awareness in an L2 teaching context / Agata Cierpisz
¬ródło: Neofilolog. - 2019, nr 52/2, s. 227-243
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1429-2173
Adres url:
DOI:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie