Wynik wyszukiwania

Zapytanie: ZAMBROWSKA MAŁGORZATA
Liczba odnalezionych rekordów: 4

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/4

Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska.
Tytuł: Neither Fully 'In', Nor Completely 'Out' of the Field : the Case of Teaching Mathematics as a Second Subject in Poland / Barbara Barańska and Małgorzata Zambrowska
¬ródło: W: Out-of-Field Teaching Across Teaching Disciplines and Context / editors: Linda Hobbs, Raphaela Porsch
Opis fizyczny: S. 285-307
p-ISBN: 978-981-16-9327-4
e-ISBN: 978-981-16-9328-1
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



2/4
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Małgorzata Zambrowska.
Tytuł: Comparative analysis of textbooks as a way to develop critical thinking in mathematics teachers / Barbara Pieronkiewicz, Małgorzata Zambrowska
¬ródło: W: Critical Thinking in Mathematics : Perspectives and Challenges / editors: Bożena Maj-Tatsis, Konstantinos Tatsis
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021
Opis fizyczny: S. 56-66
p-ISBN: 978-83-7996-903-6
Typ publikacji: ZRO
Punktacja MNiSW: 20.000



3/4
Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska.
Tytuł: Teachers' perspective on the advantages and disadvantages of postgraduate studies allowing to teach mathematics as a second subject / Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska
¬ródło: W: Proceedings of the Contemporary Mathematics in Kielce 2020, February 24-27 2021 / editor: Szymon Walczak
Adres wydawniczy: Warszawa : Walter de Gruyter, 2021
Opis fizyczny: S. 21-36
p-ISBN: 978-83-66675-36-0
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Adres url:
DOI:



4/4
Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska.
Tytuł: What do we mean by mean? / Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2021, Vol. 13, s. 5-28
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9751
e-ISSN: 2450-341X
Adres url:
DOI:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie