Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska. Tytuł: Neither Fully 'In', Nor Completely 'Out' of the Field : the Case of Teaching Mathematics as a Second Subject in Poland / Barbara Barańska and Małgorzata Zambrowska ¬ródło: W: Out-of-Field Teaching Across Teaching Disciplines and Context / editors: Linda Hobbs, Raphaela Porsch Opis fizyczny: S. 285-307 p-ISBN: 978-981-16-9327-4 e-ISBN: 978-981-16-9328-1 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
2/4
Autorzy: Barbara Beata Pieronkiewicz, Małgorzata Zambrowska. Tytuł: Comparative analysis of textbooks as a way to develop critical thinking in mathematics teachers / Barbara Pieronkiewicz, Małgorzata Zambrowska ¬ródło: W: Critical Thinking in Mathematics : Perspectives and Challenges / editors: Bożena Maj-Tatsis, Konstantinos Tatsis Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2021 Opis fizyczny: S. 56-66 p-ISBN: 978-83-7996-903-6 Typ publikacji: ZRO Punktacja MNiSW: 20.000
3/4
Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska. Tytuł: Teachers' perspective on the advantages and disadvantages of postgraduate studies allowing to teach mathematics as a second subject / Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska ¬ródło: W: Proceedings of the Contemporary Mathematics in Kielce 2020, February 24-27 2021 / editor: Szymon Walczak Adres wydawniczy: Warszawa : Walter de Gruyter, 2021 Opis fizyczny: S. 21-36 p-ISBN: 978-83-66675-36-0 Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Adres url: DOI:
4/4
Autorzy: Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska. Tytuł: What do we mean by mean? / Barbara Barańska, Małgorzata Zambrowska ¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2021, Vol. 13, s. 5-28 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 40.000 p-ISSN: 2080-9751 e-ISSN: 2450-341X Adres url: DOI: