Wynik wyszukiwania

Zapytanie: ZARĘBA LIDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 32

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/32

Autorzy: Karolina Kozieł, Martyna Morel, Lidia Zaręba, Barbara Barańska.
Tytuł: Dzielenie przez ułamek zwykły / Karolina Kozieł, Martyna Morel, Lidia Zaręba, Barbara Barańska
¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: S. 123-142
p-ISBN: 978-83-8084-927-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



2/32
Autorzy: Urszula Górka, Dominika Kuczera, Lidia Zaręba.
Tytuł: Dzielenie przez zero / Urszula Górka, Dominika Kuczera, Lidia Zaręba
¬ródło: W: Perspektywa fenomenologiczna w badaniu zagadnień matematycznych / redakcja Barbara Barańska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2023
Opis fizyczny: S. 104-122
p-ISBN: 978-83-8084-927-3
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



3/32
Autorzy: Mirosława Sajka, Piotr Błaszczyk, Lidia Zaręba.
Tytuł: Algebraic Approach Towards Shaping "Minus" in School Mathematics - AMMA project / Mirosława Sajka, Piotr Błaszczyk, Lidia Zaręba
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2022, Vol. 14, s. 189-193
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 2080-9751
e-ISSN: 2450-341X
Adres url:
DOI:



4/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Aktywno¶ć matematyczna ucznia szkoły podstawowej w zakresie ułamków zwykłych Ľródłem inspiracji aktywno¶ci studenta / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Znaczenie badań ¶cisłych i przyrodniczych prowadzonych w Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w rozwoju nauk / redakcja naukowa Grzegorz Formicki, Jacek Szmańda
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2021
Opis fizyczny: S. 131-148
p-ISBN: 978-83-8084-673-9
e-ISBN: 978-83-8084-674-6
Seria: (Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 1048)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



5/32
Autorzy: Agnieszka Kowalska, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba.
Tytuł: Doktor Maria Legutko - wspaniały człowiek, specjalista w zakresie dydaktyki matematyki / Agnieszka Kowalska, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba
¬ródło: W: Współczesne Problemy Nauczania Matematyki / red nacz. Edyta Juskowiak, Henryk K±kol ; red. Magdalena Adamczak, Tadeusz Ratusiński, Elżbieta Urbańska
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Fundacja "Matematyka dla wszystkich", 2020
Opis fizyczny: S. 167-178
p-ISBN: 978-83-944402-2-0
Seria: (Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki ; 8)
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL
Liczba arkuszy: 0,7



6/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: On students' difficulties in changing their original procedure on the example of a task concerning differential comparison / Lidia Zaręba
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2018, T. 40, s. 97-129
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 0208-8916
e-ISSN: 2353-0960
Adres url:
DOI:



7/32
Autorzy: Joanna Major, Bożena Olik-Pawlik, Tadeusz Ratusiński, Lidia Zaręba.
Tytuł: O roli prac dyplomowych z dydaktyki matematyki w kształceniu przyszłych nauczycieli matematyki / Joanna Major, Bożena Olik-Pawlik, Tadeusz Ratusiński, Lidia Zaręba
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2017, Vol. 9, s. 111-138
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-9751
e-ISSN: 2450-341X
DOI:



8/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: O stosowaniu reprezentacji wizualnej w praktyce nauczania / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Matematyka w przyrodzie i sztuce - matematyka, przyroda i sztuka w kształceniu powszechnym. T. 4 / pod redakcj± Adama Płockiego
Adres wydawniczy: Nowy S±cz : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym S±czu, 2016
Opis fizyczny: S. 207-224
p-ISBN: 978-83-63196-93-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,89



9/32
Autorzy: Joanna Major, Bożena Olik-Pawlik, Tadeusz Ratusiński, Lidia Zaręba.
Tytuł: Wybrane uwagi na temat roli zadań matematycznych w procesie nauczania-uczenia się matematyki / Joanna Major, Bożena Olik-Pawlik, Tadeusz Ratusiński, Lidia Zaręba
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2016, Vol. 8, s. 101-118
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-9751
e-ISSN: 2450-341X
Adres url:



10/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Students' mathematical thinking specificity in the light of a study / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Mathematical Transgressions and Education / ed. by Anna K. Żeromska
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Szkolne Omega, 2015
Opis fizyczny: S. 159-169
p-ISBN: 978-83-7267-634-4
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,5



11/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: The role of visualisation in the process of generalisation / Lidia Zaręba
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia. - 2015, Z. 7, s. 111-128
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2080-9751



12/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Matematyczne uogólnianie : możliwo¶ci uczniów i praktyka nauczania / Lidia Zaręba
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
Opis fizyczny: 195 s.
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 608)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Repozytorium UP:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



13/32
Autorzy: Helena Siwek, Lidia Zaręba.
Tytuł: Rozmowa z prof. Helen± Siwek, kierownikiem Katedry Dydaktyki Matematyki Instytutu Matematyki UP / rozmawiała Lidia Zaręba
¬ródło: Konspekt. - 2010, nr 3 (36), s. 98-101
Typ publikacji: PK
Język publikacji: POL
Pedagogiczna Biblioteka Cyfrowa:



14/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Sylwetka jubilatki [prof. Heleny Siwek] / Lidia Zaręba
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2010, Vol. 33, S. 7-8
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



15/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: The portrait of professor Helena Siwek / Lidia Zaręba
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2010, Vol. 33, s. 10-13
Typ publikacji: PV
Język publikacji: ENG



16/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Wprowadzanie studentów matematyki w badania dydaktyczne / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Współczesne problemy nauczania matematyki / red. naczelny Henryk K±kol ; redaktorzy: Agnieszka Herma, Tadeusz Ratusiński, Elżbieta Urbańska
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Stowarzyszenie Nauczycieli Matematyki, 2009
Opis fizyczny: S. 95-110
Seria: (Prace Monograficzne z Dydaktyki Matematyki ; 2)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



17/32
Autorzy: Alicja Michalska, Lidia Zaręba.
Tytuł: From research on understanding a letter symbol by students of a junior high school / Alicja Michalska, Lidia Zaręba
¬ródło: W: Supporting independent thinking through mathematical education / editors Bożena Maj, Marta Pytlak, Ewa Swoboda
Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2008
Opis fizyczny: S. 242
Typ publikacji: PRA
Język publikacji: ENG



18/32
Autorzy: Bożena Pawlik, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba.
Tytuł: CIEAEM 58 : sprawozdanie z konferencji Srni, 9-15 lipca 2006 roku / Bożena Pawlik, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2007, Vol. 30, s. 143-146
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



19/32
Autorzy: Bożena Pawlik, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba.
Tytuł: CIEAEM 59 : sprawozdanie z konferencji Dobogókö, 23-29 lipca 2007 roku / Bożena Pawlik, Mirosława Sajka, Lidia Zaręba
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2007, Vol. 30, s. 147-154
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



20/32
Autorzy: Zbigniew Pow±zka, Lidia Zaręba.
Tytuł: Teacher's studies students difficulties concerning the generalization of the concept of the Riemann integral / Zbigniew Pow±zka, Lidia Zaręba
¬ródło: Prace Naukowe. Matematyka / Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie. - 2007, Z. 12, s. 347-354
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG



21/32
Autorzy: Zbigniew Pow±zka, Lidia Zaręba.
Tytuł: Uwagi o polsko-czesko-słowackich konferencjach z dydaktyki matematyki w roku 2007 / Zbigniew Pow±zka, Lidia Zaręba
¬ródło: Didactica Mathematicae. - 2007, Vol. 30, s. 155-159
Typ publikacji: PV
Język publikacji: POL



22/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Od przypadków szczególnych do symbolicznej formy uogólnienia typu indukcyjnego / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Kształcenie matematyczne : tendencje, badania, propozycje dydaktyczne / pod red. Moniki Czajkowskiej, Gustawa Trelińskiego
Adres wydawniczy: Kielce : Wydaw. Akademii ¦więtokrzyskiej, 2006
Opis fizyczny: S. 117-126
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL



23/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Symboliczna forma uogólnienia jako efekt badania przypadków szczególnych zadania [Dokument elektroniczny] / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Induktívne a deduktívne prístupy v matematike : zbornik príspevkov / ed. Pavel Hic
Adres wydawniczy: , 2005
Uwagi: Publikacja na CD-ROM.
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: POL



24/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Capabilities of pupils aged 10-14 to apply a letter symbol in the process of generalising - report from research / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Mathematica : proceedings of the XI Slovak - Czech - Polish Mathematical School, Ružomberok, June 2nd - 5th, 2004 / ed. Zdenko Takáč
Adres wydawniczy: Ružomberok : Pedagogical Faculty Catholic University in Ružomberok, 2004
Opis fizyczny: S. 178-183
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



25/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Generalizing reasoning of pupils aged 13-14 / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Mathematica : proceedings of the XI Slovak - Czech - Polish Mathematical School, Ružomberok, June 2nd - 5th, 2004 / ed. Zdenko Takáč
Adres wydawniczy: Ružomberok : Pedagogical Faculty Catholic University in Ružomberok, 2004
Opis fizyczny: S. 184-188
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



26/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Proces uogólniania w matematyce i stosowanie w nim symbolu literowego u uczniów w wieku 13-14 lat / Lidia Zaręba
¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2004, T. 27, s. 281-290
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



27/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Reasoning facilitating generalising and applying a letter symbol by pupils aged 13-14 / Lidia Zaręba
¬ródło: W: Mathematica : proceedings of the XI Slovak - Czech - Polish Mathematical School, Ružomberok, June 2nd - 5th, 2004 / ed. Zdenko Takáč
Adres wydawniczy: Ružomberok : Pedagogical Faculty Catholic University in Ružomberok, 2004
Opis fizyczny: S. 173-177
Typ publikacji: ZR
Język publikacji: ENG



28/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Z badań nad procesem uogólniania i stosowaniem w nim symbolu literowego przez uczniów w wieku 10-14 lat / Lidia Zaręba
¬ródło: Roczniki Polskiego Towarzystwa Matematycznego. Seria 5, Dydaktyka Matematyki. - 2003, T. 25, s. 151-182
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



29/32
Autorzy: Marianna Klakla, Ewa Malicka, Tomasz Malicki, Lidia Zaręba.
Tytuł: Matematyka : ćwiczenia, zadania, problemy : klasa czwarta szkoły podstawowej. Cz. 1 / Marianna Klakla [et al.]
Wydanie: Wyd. 3
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Wydaw. "Kleks", 2002
Opis fizyczny: 104 s.
Seria: (Nowa Błękitna Matematyka)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



30/32
Autorzy: Marianna Klakla, Ewa Malicka, Lidia Zaręba.
Tytuł: Matematyka : ćwiczenia, zadania, problemy : klasa czwarta szkoły podstawowej. Cz. 2 / Marianna Klakla, Ewa Malicka, Lidia Zaręba
Wydanie: Wyd. 3
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : Wydaw. "Kleks", 2002
Opis fizyczny: 96 s.
Seria: (Nowa Błękitna Matematyka)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL



31/32
Autorzy: Lidia Zaręba.
Tytuł: Dojrzało¶ć do stosowania symbolu literowego w procesie uogólniania u uczniów w ¶rednim wieku szkolnym / Lidia Zaręba
¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2001, T. 54, s. 91-117
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL



32/32
Autorzy: Ewa Malicka, Tomasz Malicki, Lidia Zaręba.
Tytuł: Podręcznik do nauczania zintegrowanego : klasa druga. [Z.] 3 / Ewa Malicka, Tomasz Malicki, Lidia Zaręba
Adres wydawniczy: Bielsko-Biała : "Kleks", 2001
Opis fizyczny: 98, [3] s.
Seria: (Nowa Błękitna Matematyka)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie