Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Droga życiowa absolwentów geografii - rocznik 1958-1963 / Irmina Zioło ¬ródło: W: Złoty jubileusz ukończenia studiów geograficznych 1963-2013 / pod red. Irminy Zioło i Tomasza Rachwała Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Geografii. Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: S. 6-77 p-ISBN: 9788372718396 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
2/27
Autorzy: Irmina Zioło, Tomasz Rachwał. Tytuł: Złoty jubileusz ukończenia studiów geograficznych 1963-2013 / pod red. Irminy Zioło i Tomasza Rachwała Adres wydawniczy: Kraków : Instytut Geografii. Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej, 2013 Opis fizyczny: 100 s. p-ISBN: 978-83-7271-839-6 Typ publikacji: PV Język publikacji: POL
3/27
Autorzy: Irmina Zioło, Zbigniew Zioło. Tytuł: Relacje między działalno¶ci± antropogeniczn± a ¶rodowiskiem przyrodnicznym / Irmina Zioło, Zbigniew Zioło ¬ródło: W: III Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Dynamika zmian ¶rodowiska geograficznego pod wpływem antropopresji" oraz Jubileusz 45-lecia pracy naukowej Profesora Jana Lacha : streszczenia referatów i posterów oraz opis trasy wycieczki, Kraków-Sanok, 16-18 wrze¶nia 2010 r. / [rada red.: Wanda Wilczyńska-Michalik et al.] Adres wydawniczy: [S.l.] : [s.n.], 2010 Opis fizyczny: S. 14 Typ publikacji: PRA Język publikacji: POL [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
4/27
Autorzy: Irmina Zioło, Zbigniew Zioło. Tytuł: Relacje między działalno¶ci± antropogeniczn± a ¶rodowiskiem przyrodniczym / Irmina Zioło, Zbigniew Zioło ¬ródło: W: Antropogeniczna transformacja ¶rodowiska przyrodniczego : księga jubileuszowa dedykowana profesorowi Janowi Lachowi / pod red. Wandy Wilczyńskiej-Michalik Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2010 Opis fizyczny: S. 41-55 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
5/27
Autorzy: Zbigniew Zioło, Irmina Zioło. Tytuł: Ekologiczna koncepcja przestrzeni geograficznej / Irmina Zioło, Zbigniew Zioło ¬ródło: W: ¦wiadomo¶ć ekologiczna a rozwój regionalny w Europie ¦rodkowo-Wschodniej / pod red. Eugeniusza Rydza, Adama Kowalaka Adres wydawniczy: Słupsk : Wydawnictwo Naukowe Akademii Pomorskiej, 2008 Opis fizyczny: S. 21-29 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
6/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Rola nauczyciela w wychowaniu ekologicznym uczniów klas pocz±tkowych współczesnej szkoły / Irmina Zioło ¬ródło: W: Nauczyciel w ¶wiecie współczesnym / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej i Mirosława Szymańskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2008 Opis fizyczny: S. 277-287 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
7/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Warto¶ć edukacyjna przyrody we współczesnej szkole / Irmina Zioło ¬ródło: W: Procesy transformacji społeczno-ekonomicznych i przyrodniczych struktur przestrzennych : księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Zbigniewowi Zioło / pod red. Jana Lacha, Moniki Borowiec, Tomasza Rachwała Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2007 Opis fizyczny: S. 617-623 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
8/27
Autorzy: Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło. Tytuł: An auteur program of ecological education for the master's degree students of preschool and elementary school pedagogic in the National Board of Education Pedagogical University in Cracow (Poland) / Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło ¬ródło: Studium Vilnense A. - 2006, Vol. 2, s. 147-148 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
9/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Rozumienie zjawisk przyrodniczych / Irmina Zioło ¬ródło: Życie Szkoły. - 2006, nr 5, s. 5-10 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
10/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Wymogi kompetencyjne edukacji przyrodniczej na poziomie wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli nauczania zintegrowanego / Irmina Zioło ¬ródło: W: Kształcenie nauczycieli przyszłej szkoły / pod red. nauk. Bożeny Muchackiej przy współpracy Wiesławy Kogut Adres wydawniczy: Kraków : Impuls, 2006 Opis fizyczny: S. 119-132 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL [sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]
11/27
Autorzy: Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło. Tytuł: Children's getting to know nature by means of didactic plays / Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło ¬ródło: W: Play and Education : 23rd World Play Conference : Cracow 2004 / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski Adres wydawniczy: Kraków : Akademia Pedagogiczna, 2005 Uwagi: Publikacja dostępna na CD. Typ publikacji: ZR Język publikacji: ENG
12/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Edukacja przyrodnicza : doskonalimy własn± pracę / Irmina Zioło ¬ródło: Życie Szkoły. - 2005, nr 4, s. 4-9 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
13/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Kompetencje do edukacji ¶rodowiskowej w profesjonalnej ¶wiadomo¶ci nauczycieli pedagogiki wczesnoszkolnej / Irmina Zioło ¬ródło: W: Współczesne tendencje rozwoju pedagogiki wczesnoszkolnej / red. nauk. Ewa Kozak-Czyżewska, Dorota Zdybel, Barbara Kępa Adres wydawniczy: Kielce : MAC Edukacja, 2005 Opis fizyczny: S. 644-651 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
14/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Kompetencje pedagogiczne nauczycieli klas pocz±tkowych szkoły podstawowej do edukacji przyrodniczej / Irmina Zioło Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Oddziału PAN, 2005 Opis fizyczny: 367, [1] s. Seria: (Prace Komisji Nauk Pedagogicznych / Polska Akademia Nauk. Oddział w Krakowie ; Nr 22) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL
15/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Model funkcjonowania pedagogicznego nauczycieli nauczania zintegrowanego w zakresie edukacji przyrodniczej / Irmina Zioło ¬ródło: W: Edukacja - szkoła - nauczyciele : promowanie rozwoju dziecka / pod red. Józefa KuĽmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005 Opis fizyczny: S. 395-398 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
16/27
Autorzy: Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło. Tytuł: Promocja zdrowia na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania pocz±tkowego przez edukację ¶rodowiskow± / Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło ¬ródło: W: Psychologia współczesna : oczekiwania i rzeczywisto¶ć / pod red. Marii Ledzińskiej, Grażyny Rudkowskiej, Leszka Wrony Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2005 Opis fizyczny: S. 314-323 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
17/27
Autorzy: Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło. Tytuł: Children's getting to know nature by means of didactic plays / Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło ¬ródło: W: Play and Education : 23rd ICCP World Play Conference : abstracts book / ed. by Bożena Muchacka, Krzysztof Kraszewski, Rimmert van der Kooij Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2004 Opis fizyczny: S. 76-77 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG
18/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Specyfika kompetencji do edukacji ¶rodowiskowej nauczycieli klas pocz±tkowych / Irmina Zioło ¬ródło: W: Kształcenie nauczycieli przedszkoli i klas pocz±tkowych w okresie przemian edukacyjnych / pod red. Bożeny Muchackiej, Krzysztofa Kraszewskiego Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004 Opis fizyczny: S. 124-134 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
19/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Preferencje kompetencyjne nauczycieli klas pocz±tkowych do edukacji ¶rodowiskowej / Irmina Zioło ¬ródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa KuĽmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003 Opis fizyczny: S. 508-515 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
20/27
Autorzy: Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło. Tytuł: Założenia programowe edukacji zdrowotnej uczniów klas pocz±tkowych realizowane w polskim systemie szkolnym / Ingrid Pa¶ko, Irmina Zioło ¬ródło: Studium Vilnense A. - 2003, Vol. 1, nr 1, s. 155-158 Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
21/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Edukacja ¶rodowiskowa : na poziomie nauczania zintegrowanego / Irmina Zioło Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002 Opis fizyczny: 125, [3] s. Seria: (Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna ; nr 346) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Repozytorium UP:
22/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Kompetencje nauczycieli klas pocz±tkowych do edukacji ¶rodowiskowej / Irmina Zioło ¬ródło: W: Projektowanie i modelowanie edukacji zintegrowanej / pod red. Ireny Adamek Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002 Opis fizyczny: S. 177-192 Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 7) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
23/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Kształtowanie osobowo¶ci ekologicznej uczniów w wieku wczesnoszkolnym w toku edukacji ¶rodowiskowej / Irmina Zioło ¬ródło: W: Efektivnist' organizaciï prirodničih praktik v sistemi viŝoï osviti : zbirnik naukovih prac' / [red. kol. Svitlana Viktorivna malej et al.] Adres wydawniczy: Herson : Persej, 2002 Opis fizyczny: S. 137-142 Uwagi: Tytuł okł.: Narisi naturalista. Typ publikacji: ZR Język publikacji: POL
24/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Preferencje metodologiczne edukacji geograficznej uczniów klas pocz±tkowych / Irmina Zioło ¬ródło: W: Edukacja geograficzna w reformowanej szkole : teoria i praktyka / pod red. Zbigniewa Zioło Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2002 Opis fizyczny: S. 54-59 Seria: (Nowoczesna Szkoła ; 8) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
25/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Wyższa Szkoła Zarz±dzania i Administracji w Zamo¶ciu w strukturze regionu / Irmina Zioło ¬ródło: Zamojskie Studia i Materiały. - 2002, z. 1, s. 263-270 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
26/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Możliwo¶ci edukacyjne geografii szkolnej na pocz±tkowym etapie nauczania / Irmina Zioło ¬ródło: W: Czynniki i bariery regionalnej współpracy transgranicznej - bilans dokonań : 50 Zjazd Polskiego Towarzystwa Geograficznego : referaty, komunikaty i postery / red. Jerzy Kitowski Adres wydawniczy: Rzeszów : PTG ; "Fosze", 2001 Opis fizyczny: S. 264-267 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
27/27
Autorzy: Irmina Zioło. Tytuł: Podstawy geografii w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej / Irmina Zioło Wydanie: [Dodruk] Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001 Opis fizyczny: 211, [4] s. Typ publikacji: PM Język publikacji: POL