Nr opisu: 0000039792 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek-Jonak. Tytuł: Combining Theory and Practice in the Professional Preparation of Future Special Educators - the Perspective of Students / Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek Jonak Źródło: Pedagogika. - 2018, Vol. 129, nr 1, s. 33-52 Uwagi: Czasopismo indeksowane w bazie Scopus. Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 15.000 p-ISSN: 1392-0340 e-ISSN: 2029-0551 Liczba arkuszy: 1,05 Adres url: DOI:
2/43
Nr opisu: 0000041802 Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz. Tytuł: Well-being as a category (non)present in the teacher's line of tkinking about student's success / Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 20, s. 313-329 Typ publikacji: PAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 9.000 p-ISSN: 2300-391X Adres url: DOI:
3/43
Nr opisu: 0000037214 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Monika Brudniak. Tytuł: Blogi internetowe jako forma autoterapii matek dzieci z niepełnosprawnością / Danuta Baraniewicz, Monika Brudniak Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017 Opis fizyczny: S. 145-157 p-ISBN: 978-83-7271-999-7 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764) Uwagi: 10.24917/9788372719997.11 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,75
4/43
Nr opisu: 0000038005 Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz. Tytuł: Contradictions and dilemmans of evaluation of the quality of life of students with hearing impairments in integrated and inclusive education in the perspective of their free time / Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz Źródło: W: Special education - new discoveries / edited by Marcin Wlazło, Karolina Kaliszewska Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017 Opis fizyczny: S. 69-84 p-ISBN: BRAK Seria: (Special Pedagogy - Conception and the Reality / University of Szczecin ; Vol. 5) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 20.000 Liczba arkuszy: 0,94
5/43
Nr opisu: 0000036308 Autorzy: Tomasz Hachaj, Marek Ogiela, Danuta Baraniewicz. Tytuł: Evaluation of Gesture Description Language in the role of touchless interface for virtual reality environment / Tomasz Hachaj, Marek R. Ogiela, Danuta Baraniewicz Źródło: Przegląd Elektrotechniczny. - 2017, nr 5, s. 57-66 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 14.000 Inne bazy podające opis:
Scopus
p-ISSN: 0033-2097 e-ISSN: 2449-9544 DOI:
6/43
Nr opisu: 0000038214 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz. Tytuł: Osoba z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w drodze do dorosłości / Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 25, s. 102-111 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
7/43
Nr opisu: 0000038215 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Postrzeganie osób z niepełnosprawnością przez studentki pedagogiki społeczno-opiekuńczej z pedagogiką szkolną / Danuta Baraniewicz Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 27, s. 171-180 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 11.000 p-ISSN: 2080-9476 e-ISSN: 2544-0519 Adres url:
8/43
Nr opisu: 0000038213 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek-Jonak. Tytuł: Realizacja oczekiwań studentów pedagogiki specjalnej wobec praktyk pedagogicznych / Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek-Jonak Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2017, T. 6, s. 141-154 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
9/43
Nr opisu: 0000037346 Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz. Tytuł: The paths of inclusive education in Poland: the mission, the facts, and some dilemmas / Jolanta Baran,Danuta Baraniewicz Źródło: W: Mokslu grįsto vietimo link : recenzuotų mokslo straipsnių rinkinys = Towards research-based education : an edited collection of research studies / red. Reda Asakavičiūtė Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017 Opis fizyczny: S. 512-527 p-ISBN: 978-609-471-115-2 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8 Adres url:
10/43
Nr opisu: 0000031472 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Biografa szkolna uczniów z (nie)pełnosprawnością złożoną / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Przedmiot, źródła i metody badań w biografii / redakcja Ryszard Skrzyniarz, Lucyna Dziaczkowska, Danuta Opozda Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Episteme, 2016 Opis fizyczny: S. 119-131 p-ISBN: 978-83-62495-79-5 Seria: (Biblioteka Katedry Biografistyki Pedagogicznej ; nr 9) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7
11/43
Nr opisu: 0000034252 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Edukacja szkolna uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w narracjach matek / Danuta Baraniewicz Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2016, T. 5, s. 138-147 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 p-ISSN: 2300-2689 Adres url:
12/43
Nr opisu: 0000034982 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz. Tytuł: Podmiotowość osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną - zagrożenia versus dobra praktyka / Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz Źródło: W: "Podmiotowość osób niepełnosprawnych" : wyzwania edukacji, rehabilitacji i socjalizacji / redakcja Anna Gagat-Matuła Adres wydawniczy: Lwów : Pais, 2016 Opis fizyczny: S. 25-38 p-ISBN: 978-617-7193-86-8 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,79
13/43
Nr opisu: 0000028002 Autorzy: Tomasz Hachaj, Danuta Baraniewicz. Tytuł: Knowledge bricks-educational immersive reality environment / Tomasz Hachaj, Danuta Baraniewicz Źródło: International Journal of Information Management. - 2015, Vol. 35, nr 3, s. 396-406 Typ publikacji: ZAA Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 35.000 p-ISSN: 0268-4012 Adres url: DOI:
14/43
Nr opisu: 0000029806 Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz. Tytuł: The ways/roads of inclusive education in Poland : the mission, the facts and some dilemmas / Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz Źródło: W: Mokslu grįsto vietimo link : tarptautinė mokslinė konferencija : programa, mokslinių, praneimu santrakos / red. Emilija Sakadolskiene Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015 Opis fizyczny: S. 113 Typ publikacji: ZRA Język publikacji: ENG Liczba arkuszy: 0,2
15/43
Nr opisu: 0000026574 Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman. Tytuł: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: 203, [1] s. p-ISBN: 978-83-7271-886-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698) Typ publikacji: ZRK Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 10,0 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
16/43
Nr opisu: 0000029530 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Model osobowości pedagoga specjalnego - wskazania Marii Grzegorzewskiej a perspektywa współczesnych studentek pedagogiki specjalnej / Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Idee Marii Grzegorzewskiej jako inspiracje rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej / pod red. Ewy Dyduch, Adama Mikruta, Jolanty Zielińskiej Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: S. 88-99 p-ISBN: 978-83-7271-875-4 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 700) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,7 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
17/43
Nr opisu: 0000026108 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Poczucie dorosłości osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w różnych przestrzeniach / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Osoby niepełnosprawne w drodze ku dorosłości / red. nauk. Danuta Wolska Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: S. 35-43 p-ISBN: 978-83-7271-883-9 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 696) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
18/43
Nr opisu: 0000027585 Autorzy: Grażyna Gunia, Danuta Baraniewicz. Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 3.1 / pod red. Grażyny Guni i Danuty Baraniewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: 268 s. p-ISBN: 978-83-7271-900-3 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 713) Typ publikacji: PRK Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 14,0 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
19/43
Nr opisu: 0000026575 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: What do young people with intellectual disabilites write about in their blogs / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol. 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014 Opis fizyczny: S. 143-152 p-ISBN: 978-83-7271-886-0 Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
20/43
Nr opisu: 0000024338 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w sieci / Danuta Baraniewicz Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2013, nr 3, s. 51-57 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 6.000 p-ISSN: 1642-1981
21/43
Nr opisu: 0000030054 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Moje samodzielne zajęcia z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną - opinie studentek pedagogiki specjalnej / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych - ciągłość i zmiany / pod red. Teresy Żółkowskiej, Ireny Ramik-Mażewskiej Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński ; Minerwa, 2013 Opis fizyczny: S. 207-221 p-ISBN: 978-83-64277-08-5 Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 8) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,8
22/43
Nr opisu: 0000033060 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: My individual classes with pupils with intellectual disabilities - the opinions of special education students / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Special education: learning, education and rehabilitation / edited by Irena Ramik-Mażewska, Teresa Żółkowska Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo PPH Zapol, 2013 Opis fizyczny: S. 26-35 p-ISBN: 978-83-64277-05-4 Seria: (Special Pedagogy - Conceptions and the Reality ; Vol. 2) Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 5.000 Liczba arkuszy: 0,5
23/43
Nr opisu: 0000023625 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Szkoła integracyjna w ocenie absolwentów z niepełnosprawnością intelektualną / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T 2.2 / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Doroty Kornaś Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 Opis fizyczny: S. 85-100 p-ISBN: 978-83-7850-290-6 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
24/43
Nr opisu: 0000022847 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Studenci pedagogiki specjalnej w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną : opinie nauczycieli ćwiczeniowych / Danuta Baraniewicz Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 151-163 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 5.000
25/43
Nr opisu: 0000018035 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Funkcjonowanie oddziałów integracyjnych w przedszkolu / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011 Opis fizyczny: S. 119-124 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
26/43
Nr opisu: 0000015722 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Pierwszy etap edukacji w szkole specjalnej dla uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Edukacyjne i rehabilitacyjne konteksty rozwoju osób z niepełnosprawnością w różnych okresach ich życia / pod red. Zofii Palak, Anny Bujnowskiej, Agnieszki Pawlak Adres wydawniczy: Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010 Opis fizyczny: S. 93-99 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000 [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
27/43
Nr opisu: 0000024328 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Nowi uczniowie z lekkim upośledzeniem umysłowym w szkole specjalnej / Danuta Baraniewicz Źródło: W: W kręgu niepełnosprawności - teoretyczne i praktyczne aspekty poszukiwań w pedagogice specjalnej / red. nauk.: Teresa Żółkowska, Lilianna Konopska Adres wydawniczy: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2009 Opis fizyczny: S. 241-246 Seria: (Dylematy Pedagogiki Specjalnej. Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 5) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
28/43
Nr opisu: 0000013137 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Uwarunkowania akceptacji uczniów w klasie integracyjnej / Danuta Baraniewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009 Opis fizyczny: 175, [1] s. Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 520) Typ publikacji: PM Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 12.000 Repozytorium UP: [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
29/43
Nr opisu: 0000019790 Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Danuta Baraniewicz. Tytuł: Integration class teachers, their competences and cooperation / Tamara Cierpiałowska, Danuta Baraniewicz Źródło: W: Special pedagogy within theoretical and practical dimension / ed. Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło Adres wydawniczy: Szczecin : Publishing House Zapol, 2008 Opis fizyczny: S. 215-221 Typ publikacji: ZRO Język publikacji: ENG Punktacja MNiSW: 7.000
30/43
Nr opisu: 0000013311 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Rodzinne uwarunkowania akceptacji ucznia w integracyjnej klasie szkolnej / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Rodzina wobec zagrożeń / red. nauk. Małgorzata Duda Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej, 2008 Opis fizyczny: S. 179-189 Seria: (MR Małżeństwo i Rodzina) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL Punktacja MNiSW: 3.000
31/43
Nr opisu: 0000009861 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz. Tytuł: Możliwości komunikacyjne uczniów z głębokim upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz Źródło: W: Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością : teoria, diagnoza, wspomaganie / pod red. Jolanty Baran i Adama Mikruta Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007 Opis fizyczny: S. 195-205 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
32/43
Nr opisu: 0000009353 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Postawy rodziców a pozycja ucznia w klasie integracyjnej / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Osoba z niepełnosprawnością w systemie rehabilitacji, edukacji i wsparcia społecznego / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Agnieszki Żyta Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2007 Opis fizyczny: S. 224-229 Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 6) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
33/43
Nr opisu: 0000024329 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Zachowanie ucznia a jego pozycja w integracyjnej klasie szkolnej / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Pedagogika specjalna - koncepcje i rzeczywistość / Teresa Żółkowska (red.) Adres wydawniczy: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2007 Opis fizyczny: S. 155-160 Seria: (Konteksty Pedagogiki Specjalnej ; t. 2) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
34/43
Nr opisu: 0000007379 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Nauczyciele klas integracyjnych w percepcji uczniów / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Edukacja wobec wyzwań i zadań współczesności i przyszłości : teoria i praktyka pedagogiczna / pod red. Jolanty Szempruch Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006 Opis fizyczny: S. 63-69 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
35/43
Nr opisu: 0000010605 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Grażyna Gunia. Tytuł: Zainteresowania kulturalne uczniów z upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz, Grażyna Gunia Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006 Opis fizyczny: S. 147-154 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
36/43
Nr opisu: 0000006384 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Kompetencje nauczyciela - samoocena pracy nauczycieli szkół specjalnych / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Kompetencje zawodowe nauczycieli i jakość kształcenia w dobie przemian edukacyjnych / pod red. Ryszarda Gmocha i Anny Krasnodębskiej Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2005 Opis fizyczny: S. 119-124 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
37/43
Nr opisu: 0000009341 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Uczeń w klasie integracyjnej - wybór czy przypadek? / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Normalizacja środowisk życia osób niepełnosprawnych / pod red. Czesława Kosakowskiego i Amadeusza Krause Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2005 Opis fizyczny: S. 241-248 Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 4) Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL
38/43
Nr opisu: 0000038943 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Nauczanie integracyjne w opinii rodziców : próba interpretacji / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Integracja społeczna osób niepełnosprawnych / pod red. Grażyny Dryżałowskiej, Hanny Żuraw Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 2004 Opis fizyczny: S. 339-350 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
39/43
Nr opisu: 0000038944 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Diagnoza relacji rówieśniczych w klasie szkolnej / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Dziecko niepełnosprawne : rozwój i wychowanie / red. Elżbieta M. Minczakiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2003 Opis fizyczny: S. 149-156 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]
40/43
Nr opisu: 0000000190 Autorzy: Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska. Tytuł: Kompetencje nauczycieli nauczania integracyjnego / Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska Źródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003 Opis fizyczny: S. 241-246 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
41/43
Nr opisu: 0000009160 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Orientacja w schemacie ciała u dzieci z głębszym upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2003, T. 56, s. 117-124 Typ publikacji: PAA Język publikacji: POL
42/43
Nr opisu: 0000038934 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Samoocena pracy studentów realizaujących prkatyki pedagogiczne / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Kształcenie praktyczne przyszłych nauczycieli nowoczesnej szkoły / pod red. Józefa Kuźmy, Ryszarda Wrońskiego Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2002 Opis fizyczny: S. 123-126 Typ publikacji: PRR Język publikacji: POL
43/43
Nr opisu: 0000002973 Autorzy: Danuta Baraniewicz. Tytuł: Video Home Training - domowy trening komunikacji / Danuta Baraniewicz Źródło: W: Komunikacja, mowa, język w diagnozie i terapii zaburzeń rozwoju u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej / pod red. Elżbiety M. Minczakiewicz Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001 Opis fizyczny: S. 149-152 Typ publikacji: PRO Język publikacji: POL