Wynik wyszukiwania

Zapytanie: BARANIEWICZ DANUTA
Liczba odnalezionych rekordów: 43

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/43

Nr opisu: 0000039792
Autorzy: Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek-Jonak.
Tytuł: Combining Theory and Practice in the Professional Preparation of Future Special Educators - the Perspective of Students / Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek Jonak
Źródło: Pedagogika. - 2018, Vol. 129, nr 1, s. 33-52
Uwagi: Czasopismo indeksowane w bazie Scopus.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
p-ISSN: 1392-0340
e-ISSN: 2029-0551
Liczba arkuszy: 1,05
Adres url:
DOI:



2/43
Nr opisu: 0000041802
Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz.
Tytuł: Well-being as a category (non)present in the teacher's line of tkinking about student's success / Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz
Źródło: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2018, nr 20, s. 313-329
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2300-391X
Adres url:
DOI:



3/43
Nr opisu: 0000037214
Autorzy: Danuta Baraniewicz, Monika Brudniak.
Tytuł: Blogi internetowe jako forma autoterapii matek dzieci z niepełnosprawnością / Danuta Baraniewicz, Monika Brudniak
Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i nnowacji. T. 4.1 / pod red. Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2017
Opis fizyczny: S. 145-157
p-ISBN: 978-83-7271-999-7
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 764)
Uwagi: 10.24917/9788372719997.11
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,75



4/43
Nr opisu: 0000038005
Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz.
Tytuł: Contradictions and dilemmans of evaluation of the quality of life of students with hearing impairments in integrated and inclusive education in the perspective of their free time / Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz
Źródło: W: Special education - new discoveries / edited by Marcin Wlazło, Karolina Kaliszewska
Adres wydawniczy: Szczecin : Wydział Humanistyczny US, 2017
Opis fizyczny: S. 69-84
p-ISBN: BRAK
Seria: (Special Pedagogy - Conception and the Reality / University of Szczecin ; Vol. 5)
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 0,94



5/43
Nr opisu: 0000036308
Autorzy: Tomasz Hachaj, Marek Ogiela, Danuta Baraniewicz.
Tytuł: Evaluation of Gesture Description Language in the role of touchless interface for virtual reality environment / Tomasz Hachaj, Marek R. Ogiela, Danuta Baraniewicz
Źródło: Przegląd Elektrotechniczny. - 2017, nr 5, s. 57-66
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    p-ISSN: 0033-2097
    e-ISSN: 2449-9544
    DOI:



    6/43
    Nr opisu: 0000038214
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz.
    Tytuł: Osoba z głęboką niepełnosprawnością intelektualną w drodze do dorosłości / Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz
    Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 25, s. 102-111
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519
    Adres url:



    7/43
    Nr opisu: 0000038215
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Postrzeganie osób z niepełnosprawnością przez studentki pedagogiki społeczno-opiekuńczej z pedagogiką szkolną / Danuta Baraniewicz
    Źródło: Niepełnosprawność. Dyskursy Pedagogiki Specjalnej. - 2017, nr 27, s. 171-180
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519
    Adres url:



    8/43
    Nr opisu: 0000038213
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek-Jonak.
    Tytuł: Realizacja oczekiwań studentów pedagogiki specjalnej wobec praktyk pedagogicznych / Danuta Baraniewicz, Patrycja Gołąbek-Jonak
    Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2017, T. 6, s. 141-154
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    9/43
    Nr opisu: 0000037346
    Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: The paths of inclusive education in Poland: the mission, the facts, and some dilemmas / Jolanta Baran,Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Mokslu grįsto švietimo link : recenzuotų mokslo straipsnių rinkinys = Towards research-based education : an edited collection of research studies / red. Reda Asakavičiūtė
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2017
    Opis fizyczny: S. 512-527
    p-ISBN: 978-609-471-115-2
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8
    Adres url:



    10/43
    Nr opisu: 0000031472
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Biografa szkolna uczniów z (nie)pełnosprawnością złożoną / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Przedmiot, źródła i metody badań w biografii / redakcja Ryszard Skrzyniarz, Lucyna Dziaczkowska, Danuta Opozda
    Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo Episteme, 2016
    Opis fizyczny: S. 119-131
    p-ISBN: 978-83-62495-79-5
    Seria: (Biblioteka Katedry Biografistyki Pedagogicznej ; nr 9)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,7



    11/43
    Nr opisu: 0000034252
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Edukacja szkolna uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w narracjach matek / Danuta Baraniewicz
    Źródło: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej. - 2016, T. 5, s. 138-147
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    p-ISSN: 2300-2689
    Adres url:



    12/43
    Nr opisu: 0000034982
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz.
    Tytuł: Podmiotowość osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną - zagrożenia versus dobra praktyka / Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz
    Źródło: W: "Podmiotowość osób niepełnosprawnych" : wyzwania edukacji, rehabilitacji i socjalizacji / redakcja Anna Gagat-Matuła
    Adres wydawniczy: Lwów : Pais, 2016
    Opis fizyczny: S. 25-38
    p-ISBN: 978-617-7193-86-8
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,79



    13/43
    Nr opisu: 0000028002
    Autorzy: Tomasz Hachaj, Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Knowledge bricks-educational immersive reality environment / Tomasz Hachaj, Danuta Baraniewicz
    Źródło: International Journal of Information Management. - 2015, Vol. 35, nr 3, s. 396-406
    Typ publikacji: ZAA
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 35.000
    p-ISSN: 0268-4012
    Adres url:
    DOI:



    14/43
    Nr opisu: 0000029806
    Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: The ways/roads of inclusive education in Poland : the mission, the facts and some dilemmas / Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Mokslu grįsto švietimo link : tarptautinė mokslinė konferencija : programa, mokslinių, pranešimu santrakos / red. Emilija Sakadolskiene
    Adres wydawniczy: Vilnius : Lietuvos edukologijos universiteto leidykla, 2015
    Opis fizyczny: S. 113
    Typ publikacji: ZRA
    Język publikacji: ENG
    Liczba arkuszy: 0,2



    15/43
    Nr opisu: 0000026574
    Autorzy: Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman.
    Tytuł: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
    Opis fizyczny: 203, [1] s.
    p-ISBN: 978-83-7271-886-0
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698)
    Typ publikacji: ZRK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 10,0
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    16/43
    Nr opisu: 0000029530
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Model osobowości pedagoga specjalnego - wskazania Marii Grzegorzewskiej a perspektywa współczesnych studentek pedagogiki specjalnej / Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Idee Marii Grzegorzewskiej jako inspiracje rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej / pod red. Ewy Dyduch, Adama Mikruta, Jolanty Zielińskiej
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
    Opis fizyczny: S. 88-99
    p-ISBN: 978-83-7271-875-4
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 700)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,7
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    17/43
    Nr opisu: 0000026108
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Poczucie dorosłości osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w różnych przestrzeniach / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Osoby niepełnosprawne w drodze ku dorosłości / red. nauk. Danuta Wolska
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
    Opis fizyczny: S. 35-43
    p-ISBN: 978-83-7271-883-9
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 696)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    18/43
    Nr opisu: 0000027585
    Autorzy: Grażyna Gunia, Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 3.1 / pod red. Grażyny Guni i Danuty Baraniewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
    Opis fizyczny: 268 s.
    p-ISBN: 978-83-7271-900-3
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 713)
    Typ publikacji: PRK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 14,0
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    19/43
    Nr opisu: 0000026575
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: What do young people with intellectual disabilites write about in their blogs / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Chosen topics of supporting persons with a disability. Vol. 2 / ed. by Jolanta Baran, Danuta Baraniewicz, Agnieszka Ochman
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2014
    Opis fizyczny: S. 143-152
    p-ISBN: 978-83-7271-886-0
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 698)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    20/43
    Nr opisu: 0000024338
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w sieci / Danuta Baraniewicz
    Źródło: Niepełnosprawność i Rehabilitacja. - 2013, nr 3, s. 51-57
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    p-ISSN: 1642-1981



    21/43
    Nr opisu: 0000030054
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Moje samodzielne zajęcia z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną - opinie studentek pedagogiki specjalnej / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych - ciągłość i zmiany / pod red. Teresy Żółkowskiej, Ireny Ramik-Mażewskiej
    Adres wydawniczy: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński ; Minerwa, 2013
    Opis fizyczny: S. 207-221
    p-ISBN: 978-83-64277-08-5
    Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 8)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,8



    22/43
    Nr opisu: 0000033060
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: My individual classes with pupils with intellectual disabilities - the opinions of special education students / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Special education: learning, education and rehabilitation / edited by Irena Ramik-Mażewska, Teresa Żółkowska
    Adres wydawniczy: Szczecin : Wydawnictwo PPH Zapol, 2013
    Opis fizyczny: S. 26-35
    p-ISBN: 978-83-64277-05-4
    Seria: (Special Pedagogy - Conceptions and the Reality ; Vol. 2)
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Liczba arkuszy: 0,5



    23/43
    Nr opisu: 0000023625
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Szkoła integracyjna w ocenie absolwentów z niepełnosprawnością intelektualną / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T 2.2 / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Doroty Kornaś
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    Opis fizyczny: S. 85-100
    p-ISBN: 978-83-7850-290-6
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    24/43
    Nr opisu: 0000022847
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Studenci pedagogiki specjalnej w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną : opinie nauczycieli ćwiczeniowych / Danuta Baraniewicz
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2012, T. 65, s. 151-163
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000



    25/43
    Nr opisu: 0000018035
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Funkcjonowanie oddziałów integracyjnych w przedszkolu / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością / pod red. Jolanty Baran, Tamary Cierpiałowskiej, Adama Mikruta
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011
    Opis fizyczny: S. 119-124
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    26/43
    Nr opisu: 0000015722
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Pierwszy etap edukacji w szkole specjalnej dla uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Edukacyjne i rehabilitacyjne konteksty rozwoju osób z niepełnosprawnością w różnych okresach ich życia / pod red. Zofii Palak, Anny Bujnowskiej, Agnieszki Pawlak
    Adres wydawniczy: Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2010
    Opis fizyczny: S. 93-99
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    27/43
    Nr opisu: 0000024328
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Nowi uczniowie z lekkim upośledzeniem umysłowym w szkole specjalnej / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: W kręgu niepełnosprawności - teoretyczne i praktyczne aspekty poszukiwań w pedagogice specjalnej / red. nauk.: Teresa Żółkowska, Lilianna Konopska
    Adres wydawniczy: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2009
    Opis fizyczny: S. 241-246
    Seria: (Dylematy Pedagogiki Specjalnej. Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 5)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    28/43
    Nr opisu: 0000013137
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Uwarunkowania akceptacji uczniów w klasie integracyjnej / Danuta Baraniewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2009
    Opis fizyczny: 175, [1] s.
    Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 520)
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Repozytorium UP:
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    29/43
    Nr opisu: 0000019790
    Autorzy: Tamara Cierpiałowska, Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Integration class teachers, their competences and cooperation / Tamara Cierpiałowska, Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Special pedagogy within theoretical and practical dimension / ed. Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło
    Adres wydawniczy: Szczecin : Publishing House Zapol, 2008
    Opis fizyczny: S. 215-221
    Typ publikacji: ZRO
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000



    30/43
    Nr opisu: 0000013311
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Rodzinne uwarunkowania akceptacji ucznia w integracyjnej klasie szkolnej / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Rodzina wobec zagrożeń / red. nauk. Małgorzata Duda
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Papieskiej Akademii Teologicznej, 2008
    Opis fizyczny: S. 179-189
    Seria: (MR Małżeństwo i Rodzina)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000



    31/43
    Nr opisu: 0000009861
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz.
    Tytuł: Możliwości komunikacyjne uczniów z głębokim upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz, Maciej Baraniewicz
    Źródło: W: Umiejętności komunikacyjne osób z niepełnosprawnością : teoria, diagnoza, wspomaganie / pod red. Jolanty Baran i Adama Mikruta
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2007
    Opis fizyczny: S. 195-205
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    32/43
    Nr opisu: 0000009353
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Postawy rodziców a pozycja ucznia w klasie integracyjnej / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Osoba z niepełnosprawnością w systemie rehabilitacji, edukacji i wsparcia społecznego / pod red. Czesława Kosakowskiego, Amadeusza Krause, Agnieszki Żyta
    Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2007
    Opis fizyczny: S. 224-229
    Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 6)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    33/43
    Nr opisu: 0000024329
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Zachowanie ucznia a jego pozycja w integracyjnej klasie szkolnej / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Pedagogika specjalna - koncepcje i rzeczywistość / Teresa Żółkowska (red.)
    Adres wydawniczy: Szczecin : Print Group Daniel Krzanowski, 2007
    Opis fizyczny: S. 155-160
    Seria: (Konteksty Pedagogiki Specjalnej ; t. 2)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    34/43
    Nr opisu: 0000007379
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Nauczyciele klas integracyjnych w percepcji uczniów / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Edukacja wobec wyzwań i zadań współczesności i przyszłości : teoria i praktyka pedagogiczna / pod red. Jolanty Szempruch
    Adres wydawniczy: Rzeszów : Wydaw. Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006
    Opis fizyczny: S. 63-69
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    35/43
    Nr opisu: 0000010605
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Grażyna Gunia.
    Tytuł: Zainteresowania kulturalne uczniów z upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz, Grażyna Gunia
    Źródło: W: Świat pełen znaczeń : kultura i niepełnosprawność / pod red. nauk. Jolanty Baran i Sławomira Olszewskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2006
    Opis fizyczny: S. 147-154
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    36/43
    Nr opisu: 0000006384
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Kompetencje nauczyciela - samoocena pracy nauczycieli szkół specjalnych / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Kompetencje zawodowe nauczycieli i jakość kształcenia w dobie przemian edukacyjnych / pod red. Ryszarda Gmocha i Anny Krasnodębskiej
    Adres wydawniczy: Opole : Wydaw. Uniwersytetu Opolskiego, 2005
    Opis fizyczny: S. 119-124
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    37/43
    Nr opisu: 0000009341
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Uczeń w klasie integracyjnej - wybór czy przypadek? / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Normalizacja środowisk życia osób niepełnosprawnych / pod red. Czesława Kosakowskiego i Amadeusza Krause
    Adres wydawniczy: Olsztyn : Wydaw. Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2005
    Opis fizyczny: S. 241-248
    Seria: (Dyskursy Pedagogiki Specjalnej ; 4)
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL



    38/43
    Nr opisu: 0000038943
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Nauczanie integracyjne w opinii rodziców : próba interpretacji / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Integracja społeczna osób niepełnosprawnych / pod red. Grażyny Dryżałowskiej, Hanny Żuraw
    Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Akademickie "Żak", 2004
    Opis fizyczny: S. 339-350
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    39/43
    Nr opisu: 0000038944
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Diagnoza relacji rówieśniczych w klasie szkolnej / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Dziecko niepełnosprawne : rozwój i wychowanie / red. Elżbieta M. Minczakiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2003
    Opis fizyczny: S. 149-156
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BG UP]



    40/43
    Nr opisu: 0000000190
    Autorzy: Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska.
    Tytuł: Kompetencje nauczycieli nauczania integracyjnego / Danuta Baraniewicz, Tamara Cierpiałowska
    Źródło: W: Nauki pedagogiczne w teorii i praktyce edukacyjnej. T. 1 / pod red. Józefa Kuźmy i Janusza Morbitzera
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2003
    Opis fizyczny: S. 241-246
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    41/43
    Nr opisu: 0000009160
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Orientacja w schemacie ciała u dzieci z głębszym upośledzeniem umysłowym / Danuta Baraniewicz
    Źródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2003, T. 56, s. 117-124
    Typ publikacji: PAA
    Język publikacji: POL



    42/43
    Nr opisu: 0000038934
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Samoocena pracy studentów realizaujących prkatyki pedagogiczne / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Kształcenie praktyczne przyszłych nauczycieli nowoczesnej szkoły / pod red. Józefa Kuźmy, Ryszarda Wrońskiego
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe AP, 2002
    Opis fizyczny: S. 123-126
    Typ publikacji: PRR
    Język publikacji: POL



    43/43
    Nr opisu: 0000002973
    Autorzy: Danuta Baraniewicz.
    Tytuł: Video Home Training - domowy trening komunikacji / Danuta Baraniewicz
    Źródło: W: Komunikacja, mowa, język w diagnozie i terapii zaburzeń rozwoju u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej / pod red. Elżbiety M. Minczakiewicz
    Adres wydawniczy: Kraków : Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001
    Opis fizyczny: S. 149-152
    Typ publikacji: PRO
    Język publikacji: POL

         stosując format:
    Nowe wyszukiwanie