Wynik wyszukiwania

Zapytanie: LASOTA AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 60

ZMIANA FORMATU  |  DRUKUJ  |  POBIERZ  |  NOWE ZAPYTANIE



1/60

Nr opisu: 0000056935
Autorzy: Joanna Szczyrba-Poroszewska, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Declared and Actual Musical Competences of Future Teachers of Pre-school and Early Childhood Education in Poland / Joanna Szczyrba-Poroszewska, Agnieszka Lasota
¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2024, nr 1, s. 175-186
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1507-6563
e-ISSN: 2391-8020
Adres url:
DOI:



2/60
Nr opisu: 0000056333
Autorzy: Agnieszka Lasota, Justyna Mróz.
Tytuł: The relationship between resilience and parental behaviours : the moderating role of parent and child age / Agnieszka Lasota, Justyna Mróz
¬ródło: Child & Family Social Work. - 2024, s. 1-13
Uwagi: Article in press.
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1356-7500
e-ISSN: 1365-2206
Adres url:
DOI:



3/60
Nr opisu: 0000056256
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Crisis Experience and Purpose in Life in Men and Women : The Mediating Effect of Gratitude and Fear of COVID-19 / Agnieszka Lasota
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2023, T. 20, nr 15, id. 6490
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



4/60
Nr opisu: 0000056255
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Empatia i zachowania prospołeczne małych dzieci w percepcji rodziców / Agnieszka Lasota
¬ródło: Studia z Teorii Wychowania. - 2023, T. 14, nr 1, s. 245-264
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 2083-0998
e-ISSN: 2719-4078
Adres url:
DOI:



5/60
Nr opisu: 0000056419
Autorzy: Joanna Szczyrba-Poroszewska, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Musical competencies of teachers of preschool and school-age children / Joanna Szczyrba-Poroszewska, Agnieszka Lasota
¬ródło: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. - 2023, nr 4, s. 295-303
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1507-6563
e-ISSN: 2391-8020
Adres url:
DOI:



6/60
Nr opisu: 0000056261
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Pozytywne interwencje terapeutyczne oparte na wdzięczno¶ci w socjoterapii dzieci i młodzieży / Agnieszka Lasota
¬ródło: Biuletyn Socjoterapeutyczny. - 2023, nr 1, s. 57-73
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: Brak



7/60
Nr opisu: 0000056418
Autorzy: Agnieszka Lasota, Justyna Mróz.
Tytuł: The Parenting Behaviours and Dimensions Questionnaire - Factor Structure and Psychometric Properties of the Polish Version / Agnieszka Lasota, Justyna Mróz
¬ródło: Przegl±d Badań Edukacyjnych. - 2023, Vol. 2, nr 43, s. 121-142
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 100.000
p-ISSN: 1895-4308
e-ISSN: 2392-1544
Adres url:
DOI:



8/60
Nr opisu: 0000053309
Autorzy: Agnieszka Lasota, Natalia Józefacka, Małgorzata Płoszaj.
Tytuł: Posiadanie rodzeństwa a kompetencje społecznoemocjonalne dzieci w wieku szkolnym w dobie pandemii COVID-19 / Agnieszka Lasota, Natalia Maja Józefacka, Małgorzata Płoszaj
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2022, T. 27, nr 2, s. 211-230
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2082-9019
DOI:



9/60
Nr opisu: 0000051861
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anzhela Shatilova.
Tytuł: Edukacja online a motywacja do nauki młodzieży i studentów w okresie pandemii COVID-19 / Agnieszka Lasota, Anzhela Shatilova
¬ródło: W: Wyzwania edukacyjne i psychologiczne okresu pandemii / redakcja naukowa Aleksander Mikołajczak, Remigiusz Chęciński
Adres wydawniczy: Poznań : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 2021
Opis fizyczny: S. 47-85
p-ISBN: 978-83-65599-30-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



10/60
Nr opisu: 0000049464
Autorzy: Agnieszka Lasota, Dominika Jońca.
Tytuł: Emocje komunikacja akceptacja : program profilaktyczno-terapeutyczny dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym / Agnieszka Lasota, Dominika Jońca SM
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2021
Opis fizyczny: 268 s.
p-ISBN: 978-83-66491-52-6
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
Adres url:



11/60
Nr opisu: 0000051859
Autorzy: Agnieszka Lasota, Magdalena Kobylarczyk.
Tytuł: Empathy as a Mediator Between Parental Attitudes and Adolescents' Aggressive Behaviour / Agnieszka Lasota, Magdalena Kobylarczyk
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2021, T. 25, nr 3, s. 47-63
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 1895-6297
e-ISSN: 2084-3879
Adres url:
DOI:



12/60
Nr opisu: 0000051939
Autorzy: Agnieszka Lasota, Justyna Mróz.
Tytuł: Positive Psychology in Times of Pandemic - Time Perspective as a Moderator of the Relationship between Resilience and Meaning in Life / Agnieszka Lasota, Justyna Mróz
¬ródło: International Journal of Environmental Research and Public Health. - 2021, Vol. 18, iss. 24, 13340
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 140.000
p-ISSN: 1660-4601
Adres url:
DOI:



13/60
Nr opisu: 0000048077
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki.
Tytuł: Empathy, Resilience, and Gratitude - Does Gender Make a Difference? / Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki
¬ródło: Anales de Psicologia. - 2020, Vol. 36, nr 3, s. 521-532
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0212-9728
e-ISSN: 1695-2294
DOI:



14/60
Nr opisu: 0000048076
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki.
Tytuł: How to become more grateful? : The mediating role of resilience between empathy and gratitude / Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek, Sandra Bosacki
¬ródło: Current Psychology. - 2020
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1046-1310
e-ISSN: 1936-4733
DOI:



15/60
Nr opisu: 0000048498
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna KoĽlik-R±czka.
Tytuł: Postawy rodzicielskie predyktorem empatii, wdzięczno¶ci i samooceny młodzieży / Agnieszka Lasota, Anna KoĽlik-R±czka
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020
Opis fizyczny: 224 s.
p-ISBN: 978-83-8084-504-6
e-ISBN: 978-83-8084-505-3
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 120.000
DOI:



16/60
Nr opisu: 0000046058
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Deklarowana wiedza o dziecięcych zaburzeniach rozwojowych i postrzegany obraz dziecka przez rodziców zastępczych i biologicznych / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019
Opis fizyczny: S. 43-70
p-ISBN: 978-83-8084-432-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
DOI:



17/60
Nr opisu: 0000046054
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Diagnoza empatii i agresji nastolatków w kontek¶cie postaw rodzicielskich / Agnieszka Lasota
¬ródło: Lubelski Rocznik Pedagogiczny. - 2019, Vol. 38, z. 2, s. 67-87
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0137-6136
e-ISSN: 2449-8327
Adres url:
DOI:



18/60
Nr opisu: 0000046056
Autorzy: Agnieszka Lasota, Katarzyna Tomaszek.
Tytuł: Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do staro¶ci / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Katarzyna Tomaszek
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2019
Opis fizyczny: 212 s.
p-ISBN: 978-83-8084-432-2
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej ; nr 952)
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 40.000
DOI:



19/60
Nr opisu: 0000046055
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Od komunikacji niewerbalnej do werbalnej / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Język w biegu życia / redakcja naukowa Maria Kielar-Turska, Stanisław Milewski
Adres wydawniczy: Gdańsk : Harmonia Uniwersalis, 2019
Opis fizyczny: S. 140-170
p-ISBN: 978-83-7744-151-0
Seria: (Logopedia XXI Wieku)
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000



20/60
Nr opisu: 0000048078
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Struktura czynnikowa wdzięczno¶ci : wstępne badania adaptacyjne nad skal± SGRAT-PL / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2019, z. 12, s. 79-97
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2084-5596
e-ISSN: 2450-1271
DOI:



21/60
Nr opisu: 0000048079
Autorzy: Agnieszka Lasota, Paulina Grzywacz.
Tytuł: Trudne do¶wiadczenia adopcyjnych rodziców dzieci z FAS / Agnieszka Lasota, Paulina Grzywacz
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2019, z. 12, s. 138-163
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2084-5596
e-ISSN: 2450-1271
DOI:



22/60
Nr opisu: 0000044572
Autorzy: Agnieszka Lewicka-Zelent, Aleksandra Skrabacz, Anna Karłyk-Ćwik, Agnieszka Lasota, Ewa Trojanowska.
Tytuł: Zjawiska patologiczne w życiu społecznym w ocenie badanej młodzieży / Agnieszka Lewicka-Zelent, Aleksandra Skrabacz, Anna Karłyk-Ćwik, Agnieszka Lasota, Ewa Trojanowska
¬ródło: W: Młodzież wobec współczesnych zagrożeń w życiu społecznym : wyzwania dla pedagogiki bezpieczeństwa / redakcja naukowa Ryszard Bera, Stefan M. Kwiatkowski
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2019
Opis fizyczny: S. 197-331
p-ISBN: 978-83-66010-35-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy: 7,5



23/60
Nr opisu: 0000042210
Autorzy: Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Gratitude and its measurement - the Polish adaptation of the Grat - R Questionnaire / Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Lasota
¬ródło: Czasopismo Psychologiczne. - 2018, T. 24, nr 2, s. 251-260
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1425-6460
Adres url:
DOI:



24/60
Nr opisu: 0000042270
Autorzy: Agnieszka Lewicka-Zelent, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Praca socjalna w kontek¶cie wspierania dziecka i rodziny podczas rozwodu rodziców / Agnieszka Lewicka-Zelent, Agnieszka Lasota
¬ródło: Praca Socjalna. - 2018, Vol. 33, nr 4, s. 69-89
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0860-3480
DOI:



25/60
Nr opisu: 0000042208
Autorzy: Agnieszka Lewicka-Zelent, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Uczestnictwo kuratora s±dowego w kontaktach rodziców z dzieckiem : wybrane zagadnienia ogólne w ¶wietle projektu kodeksu rodzinnego / Agnieszka Lewicka-Zelent, Agnieszka Lasota
¬ródło: Probacja. - 2018, nr 1, s. 49-68
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1689-6122



26/60
Nr opisu: 0000042269
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Wsparcie rodziców biologicznych i zastępczych w wychowaniu dzieci - oczekiwania a rzeczywisto¶ć / Agnieszka Lasota
¬ródło: Wychowanie w Rodzinie. - 2018, T. 17, z. 1, s. 225-240
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2082-9019
e-ISSN: 2300-5866
DOI:



27/60
Nr opisu: 0000039323
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Association of affective and cognitive empathy with various dimensions of aggression among Polish adolescents / Agnieszka Lasota
¬ródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Psychologica. - 2017, z. 10, 11-22
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2084-5596
e-ISSN: 2450-1271
Adres url:
DOI:



28/60
Nr opisu: 0000039308
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota, Dorota Zdybel.
Tytuł: Families' experience of intellectual disability and the level of empathy in adolescents / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota, Dorota Zdybel
¬ródło: Pedagogika Rodziny. - 2017, nr 7, z. 4, s. 185-199
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 2082-8411
e-ISSN: 2543-862X
Adres url:



29/60
Nr opisu: 0000039324
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Responsywno¶ć opiekuna a poczucie autonomii dziecka we wczesnym dzieciństwie / Agnieszka Lasota
¬ródło: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne. - 2017, Vol.2, nr 5, s. 84-100
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
p-ISSN: 2450-4491
Adres url:
DOI:



30/60
Nr opisu: 0000036148
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Dystans emocjonalny przyszłych nauczycieli i pedagogów wobec osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota
¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2016, T. 69, s. 34-50
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0079-3418
Adres url:



31/60
Nr opisu: 0000033936
Autorzy: Agnieszka Lasota, Emilia Pisarzowska.
Tytuł: Poż±dane cechy osobowo¶ci nauczyciela-pedagoga w ujęciu klasycznych i współczesnych koncepcji / Agnieszka Lasota, Emilia Pisarzowska
¬ródło: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2016, nr 1, s. 77-88
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 2353-7140
Adres url:



32/60
Nr opisu: 0000035888
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: ¦wiat realny i wirtualny społeczn± przestrzeni± transmisji międzypokoleniowej / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przestrzeni informacyjnej / redakcja naukowa Mirosław Z. Babiarz, Karol Bidziński, Alicja Giermakowska
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2016
Opis fizyczny: S. 43-58
p-ISBN: 978-83-8095-070-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1,0
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



33/60
Nr opisu: 0000032990
Autorzy: Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka.
Tytuł: The ability of parents to recognize children's cognitive and social development disorders / Agieszka Lasota, Agnieszka Muchacka
¬ródło: W: Book of abstracts : meeting the challenge of assessing and educating students with special needs : IACEP Europe - Middle East Regional Conference, Cracow, Poland, September 15 - 16, 2016 / editor Marta Filičková
Adres wydawniczy: Prešov : Faculty of Education, University of Prešov, 2016
Opis fizyczny: S. 54
p-ISBN: 978-80-555-1616-5
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: ENG



34/60
Nr opisu: 0000033937
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: : The relationship between empathy and aggression in adolescents / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Book of abstracts : II International Congress of Clinical and Health Psychology on Children and Adolescents, 17-19 november 2016 / [compiladores: José P. Espada y María T. Gonzálvez]
Adres wydawniczy: Madrid : Ediciones Pirámide, 2016
Opis fizyczny: S. 241
p-ISBN: 84-217-2847-477-5
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: ENG
Adres url:



35/60
Nr opisu: 0000032976
Autorzy: Bożena Muchacka, Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka.
Tytuł: Type of the family and values as well as behavior assigning to children by parents / Bożena Muchacka, Agnieszka Lasota, Agnieszka Muchacka
¬ródło: W: Book of abstracts : II International Congress of Clinical and Health Psychology on Children and Adolescents, 17-19 november 2016 / [compiladores: José P. Espada y María T. Gonzálvez]
Adres wydawniczy: Madrid : Ediciones Pirámide, 2016
Opis fizyczny: S. 243
p-ISBN: 84-217-2847-477-5
Typ publikacji: ZRA
Język publikacji: ENG
Adres url:



36/60
Nr opisu: 0000031158
Autorzy: Paula M. Niedenthal, Silvia Krauth-Gruber, François Ric, Rafał Abramciów, Iwona Ocetkiewicz, Jagoda Kryg, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Zrozumieć emocje : perspektywy poznawcze i psychospołeczne / Paula M. Niedenthal, Silvia Krauth-Gruber, François Ric ; przekład Rafał Abramciów, Iwona Ocetkiewicz, Jagoda Kryg, Agnieszka Lasota ; [red. nauk. Rafał Abramciów]
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2016
Opis fizyczny: 386 s.
p-ISBN: 978-83-7271-971-3
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 22,0
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



37/60
Nr opisu: 0000030851
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Gestykulacja jako społeczno-pragmatyczne narzędzie komunikacji dziecięcej : teoretyczne konteksty problematyki badań własnych / Agnieszka Lasota
¬ródło: Studia Edukacyjne. - 2015, nr 36, s. 251-270
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1233-6688



38/60
Nr opisu: 0000031174
Autorzy: Agnieszka Lasota, Małgorzata Banach.
Tytuł: Metody twórczej pracy z dziećmi i młodzież± zagrożonymi niedostosowaniem społecznym / Agnieszka Lasota, Małgorzata Banach
¬ródło: W: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015
Opis fizyczny: S. 224-247
p-ISBN: 978-83-65231-06-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



39/60
Nr opisu: 0000029953
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Między dzieciństwem a dorosło¶ci± - różnice w spostrzeganiu ról płciowych i rodzinnych / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Nowe perspektywy badań rozwoju w dzieciństwie i dorosło¶ci : księga pami±tkowa dla profesor Marii Kielar-Turskiej / pod red. Doroty Kubickiej
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2015
Opis fizyczny: S. 31-46
p-ISBN: 978-83-233-3957-1
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1



40/60
Nr opisu: 0000031175
Autorzy: Agnieszka Lasota, Ewa Cisło.
Tytuł: Poszukiwanie własnej tożsamo¶ci i samoakceptacji w okesie adolescencji / Agnieszka Lasota, Ewa Cisło
¬ródło: W: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015
Opis fizyczny: S. 190-209
p-ISBN: 978-83-65231-06-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



41/60
Nr opisu: 0000030850
Autorzy: Agnieszka Lasota, Rafał Abramciów.
Tytuł: Psychologiczna analiza konstruktu zazdro¶ci / Agnieszka Lasota, Rafał Abramciów
¬ródło: TeraĽniejszo¶ć, Człowiek, Edukacja. - 2015, nr 71, s. 139-150
Typ publikacji: PAA
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1505-8808



42/60
Nr opisu: 0000031172
Autorzy: Agnieszka Lasota, Edyta Klimowska-Bobula.
Tytuł: Rola bajek w procesie wspierania rozwoju i terapii dzieci / Agnieszka Lasota, Edyta Klimowska-Bobula
¬ródło: W: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015
Opis fizyczny: S. 74-93
p-ISBN: 978-83-65231-06-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 0,95
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



43/60
Nr opisu: 0000031176
Autorzy: Agnieszka Lasota, Jan Franczyk.
Tytuł: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015
Opis fizyczny: 286 s.
p-ISBN: 978-83-65231-06-2
Typ publikacji: PRK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 14
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



44/60
Nr opisu: 0000031173
Autorzy: Agnieszka Lasota, Elżbieta Szczudło.
Tytuł: Terapeutyczna warto¶ć sztuki i ekspresji artystycznej w pracy socjoterapeutycznej / Agnieszka Lasota., Elżbieta Szczudło
¬ródło: W: Socjoterapia dzieci i młodzieży : diagnoza i metody pracy / redakcja naukowa Agnieszka Lasota i Jan L. Franczyk
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak, 2015
Opis fizyczny: S. 109-132
p-ISBN: 978-83-65231-06-2
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy: 1,3
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



45/60
Nr opisu: 0000030046
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: What do children learn from their parents and what from their grandparents? : changes in the perception of gender and family roles as seen from the developmental perspective / Agnieszka Lasota
¬ródło: Procedia - Social and Behavioral Sciences. - 2015, Vol. 174, s. 2467-2472
Typ publikacji: ZAA
Język publikacji: ENG
p-ISSN: 1877-0428
Adres url:
DOI:



46/60
Nr opisu: 0000023800
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Narzędzia kulturowe w międzypokoleniowej transmisji warto¶ci i zachowań / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: W poszukiwaniu międzypokoleniowej transmisji wzorców zachowań, postaw i warto¶ci / red. nauk. Krzysztof Mudyń
Adres wydawniczy: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013
Opis fizyczny: S. 169-189
p-ISBN: 978-83-7780-658-6
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



47/60
Nr opisu: 0000026018
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska.
Tytuł: Naturalne potrzeby małego dziecka w kontek¶cie rozwoju integralnego / Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska
¬ródło: W: Rozwój integralny dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : ¶rodowisko i programy wspomagaj±ce / red. nauk. Mirosław Z. Babiarz
Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2013
Opis fizyczny: S. 149-172
p-ISBN: 978-83-61982-41-8
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000



48/60
Nr opisu: 0000025383
Autorzy: Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska.
Tytuł: Poczucie jako¶ci życia młodzieży z niepełnosprawno¶ci± intelektualn± / Agnieszka Lasota, Anna Bujnowska
¬ródło: Rocznik Komisji Nauk Pedagogicznych. - 2013, T. 66, s. 203-214
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 0079-3418



49/60
Nr opisu: 0000026020
Autorzy: Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Ability to use symbols in communication and play by healthy children and children with developmental disabilities / Anna Bujnowska, Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Lifestyle, education and wellness / scientific ed.: Ewa Dybińska, Henryk Duda
Adres wydawniczy: Lublin : Wydawnictwo NeuroCentrum, 2012
Opis fizyczny: S. 11-31
Typ publikacji: ZRO
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:



50/60
Nr opisu: 0000026019
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Dwuelementowe kombinacje lingwistyczno-niejęzykowe w dziecięcej komunikacji / Agnieszka Lasota
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2012, nr 4, s. 25-36
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000



51/60
Nr opisu: 0000021331
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Jak małe dziecko poznaje rzeczywisto¶ć : o zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwie / Agnieszka Lasota
Adres wydawniczy: Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2012
Opis fizyczny: 190, [4] s.
Seria: (Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 617)
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
Repozytorium UP:
[sprawdĽ dostępno¶ć w katalogu BG UP]



52/60
Nr opisu: 0000026021
Autorzy: Paweł Kurtek, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Wybrane psychologiczne aspekty struktury i rozwoju sumienia / Paweł Kurtek, Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Fenomen sumienia : praca zbiorowa / pod red. Dariusza Adamczyka
Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Jana Kochanowskiego, 2012
Opis fizyczny: S. 53-70
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Adres url:



53/60
Nr opisu: 0000017540
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Komunikacja niejęzykowa dwuletnich dzieci w interakcji z dorosłym / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w realizacji zadań rozwojowych / pod red. Bogumiły Witkowskiej, Karola Bidzińskiego, Pawła Kurtka
Adres wydawniczy: Kielce : Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego, 2010
Opis fizyczny: S. 110-118
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



54/60
Nr opisu: 0000017539
Autorzy: Maria Kielar-Turska, Agnieszka Lasota.
Tytuł: Strategie komunikacyjne stosowane przez matki w interakcji z małym dzieckiem / Maria Kielar-Turska, Agnieszka Lasota
¬ródło: Psychologia Rozwojowa. - 2010, nr 1, s. 47-60
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Adres url:



55/60
Nr opisu: 0000017493
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: ¦wiat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej / Agnieszka Lasota
Adres wydawniczy: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010
Opis fizyczny: 192 s.
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Adres url:



56/60
Nr opisu: 0000018764
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Autokreacja wiedzy o sobie samym przez dzieci i młodzież studenck± / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Oblicza "Ja" : "Ja" twórcze, aspiruj±ce, zwielokrotnione, wyczerpane, neotyczne, zagrożone patologi± / pod red. nauk. Ireny Pufal-Struzik
Adres wydawniczy: Kraków : "Impuls", 2009
Opis fizyczny: S. 47-57
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Adres url:



57/60
Nr opisu: 0000013329
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Aktywno¶ć niejęzykowa z opóĽnionym rozwojem mowy / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: O poznawaniu siebie i ¶wiata przez dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi / pod red. Władysławy Pileckiej, Karola Bidzińskiego, Małgorzaty Pietrzkiewicz
Adres wydawniczy: Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008
Opis fizyczny: S. 321-329
Uwagi: Materiały z II ogólnopolskiej konferencji "Dziecko za specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w odkrywaniu siebie i ¶wiata", kwiecień 2006.
Typ publikacji: PRR
Język publikacji: POL



58/60
Nr opisu: 0000017492
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Przejawy twórczo¶ci w zabawie dziecięcej / Agnieszka Lasota
¬ródło: Studia Pedagogiczne Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego. - 2008, T. 17, s. 177-185
Typ publikacji: PAA
Język publikacji: POL
Adres url:



59/60
Nr opisu: 0000013289
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Skuteczna komunkacja w relacjach: nauczyciel-uczeń-rodzic / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: Ku pedagogicznemu mistrzostwu / [aut. Marianna Mendyk et al.]
Adres wydawniczy: Zwoleń ; Radom : Stowarzyszenie O¶wiatowe SYCYNA : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - Państwowego Instytutu Badawczego, 2008
Opis fizyczny: S. 14-25
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000



60/60
Nr opisu: 0000018746
Autorzy: Agnieszka Lasota.
Tytuł: Transgresja symboliczna w zabawie dziecięcej / Agnieszka Lasota
¬ródło: W: O przekraczaniu granic własnych ograniczeń - z perspektywy psychotransgresjonizmu / pod red. nauk. Ireny Pufal-Struzik
Adres wydawniczy: Kraków : "Impuls", 2008
Opis fizyczny: S. 67-82
Typ publikacji: PRO
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Adres url:

     stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie